Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, 1e Kwartaal 2009
hardon
1 januari 2009, 20:56
hallo mannen.
De beste wensen voor iedereen. Iemand enig idee of er morgen wat te doen zal zijn in yy, zo net na nieuwjaar :lostit::lostit:
Stiffmaster
2 januari 2009, 11:42
hallo mannen.
De beste wensen voor iedereen. Iemand enig idee of er morgen wat te doen zal zijn in yy, zo net na nieuwjaar :lostit::lostit:
Morge Hardon jij ook de beste wensen, meestal is het dan niet zo druk, maar voor zekerheid morgen voor je ga even met YY bellen krijg je zeker een eerlijk antwoord. Gr.Stiff
2bat4you
2 januari 2009, 12:21
Zitten te twijfelen ????
gaan we in Januari weer voor het vertrouwde GT of pakken we een keer YY.
Op het forum mis ik toch wel enige puntjes die toch wel van belang zijn.
Gt minimaal 60 dames Gt gezellig.
Aan de andere kant YY groot YY goed eten.
Wat kunnen deze Gt ijsberen verwachten als ze bij YY binnengaan?
Stiffmaster
2 januari 2009, 13:37
Zitten te twijfelen ????
Eten en vrouwen :D:D
Johnny99
3 januari 2009, 11:13
Zitten te twijfelen ????
Vrijdag 02-01-2009:
Ik de namiddag komen 2 belgische ijsberen binnen in YY, waarvan 1 mij bekende beer.
Zij kwamen net van GT af daar waren 10-15 dames aanwezig en was het een dooie boel. Dus waren zij naar YY verhuisd.
Op dat moment rond de 30 dames aanwezig naar mijn idee. Later werd dit nog meer.
2bat4you
3 januari 2009, 12:34
Toen ik verleden week in FG was vertelde een echte ijsbeer( 3 x pw) die mij ook de mooie verhalen vertelde over YY en dat we daar zeker een keer heen moesten dat er dat er bij YY ook een hotel is voor €35 incl ontbijt
klopt dit en zo ja waar is dat ???
Hollandmale
3 januari 2009, 13:40
Gisteren aanvankelijk plannen om naar Bernds te gaan, maar vanwege plotselinge gladheid dichter bij huis gebleven en voor YY gekozen. Kort na het middaguur binnen, J99 volgde snel daarna, Dupke liet weten dat-ie ook kwam. Dus zaten we kort daarna met z'n 3-en aan de zelfgebakken eitjes met spek. Vervolgens naar de bar, waar we de hele dag gratis kirsch-cocktails kregen vanwege Nieuwjaar. Die werden ingeschonken door Ginger, inderdaad de rondborstige Poolse uit PHG. Sinds enkele weken is ze Thekefrau in YY, hier nog niet vermeld :nee:.
Wat de dames betreft, aanvankelijk waren er misschien 10. Dan merk je dat YY 'n paar dagen dicht was, de dames hadden niet kunnen overnachten en moesten allemaal weer opnieuw van huis aanreizen. Dat ging echter snel, in de loop van de middag liep het aantal snel op. Aan het begin van de avond waren er zo'n 40 dames, ze bleven tot laat in de avond. Over de hele dag zijn er totaal zo'n 45 geweest.
De damesbezetting viel dus alleszins mee, gelet op de vakantie van veel Oosteuropese dames. Bovendien waren er niet teveel beertjes, goeie m/v-verhouding zodat de dameskeuze erg goed was. Presentielijst tezamen met J99 en Dupke opgesteld, we komen 'n heel eind:
- Natasa (D/Joe, ex-vele clubs), Mandy (D, blond, groot), Laura (H, vroeger brunette, nu blond, spleetje tanden), Silvia (P, blond, spreekt NL), Alexandra (P, blond, spreekt NL) en vriendin Adriana (P, nieuw, topless brunette, lekker lichaam, mooie borsten, begin-30) Flo (D, slank gebruind, lang zwart haar), Amber (Roe, lange blonde krullen, knappe meid), Simona (Tj, grote brunette), Esmee (NL, lang zwart gekruld haar, blauw jurkje), Jessie (Tj, lang steil donker haar), Melina (D/Gr, slanke MILF, halflange blonde krullen), Anetta (H, kleine brunette, grote sili's), Diane (NL/Sur),
- Lucy en Alifia (beide D, hetzelfde glitterjurkje), Annalena (D, blonde slanke MILF), Alex (D, topless brunette, rugtattoo), Tia (H, blond, kleiner), Janet (H, slank gebruinde brunette), Sheila (H, slanke brunette, grote rugtattoo), Angela (D/Tu, groter/flinker), Sonja (P, ex-GT/LR), Monica (P, slank, lange blonde krullen, bril), Erica (H, grote brunette), Aischa (flinke D/Turkse MILF, lang haar), Sina (D, blond, stevig), Sona (Afg, grotere brunette), Estelle (D, groot, donkere krullen), Anna (Li, blond, mooi, groter, corsetje/kousen) en Fiona (D).
Verder nog 8 onbekende, deels nieuwe dames:
- 2x Duits, 1 blond + 1 lang zwart haar, beide jonger
- 3x NL: 2 mediterraan en 1 donker, allen jonger
- 1x Duits, rood haar, grote lichaamstattoo
- 1x Marokkaans, zwart krullend haar
- 1x Pools, blond, 30+
Plus zo'n 5 dames waarvan we niks meer weten.
Onze sessies waren met erkende toppers zoals Alexandra, Silvia en Mandy.
Wellicht later en elders nog bijzonderheden over deze (en andere) dames.
Even na middernacht gedrieen en zeer bevredigd huiswaarts gekeerd :smile2:.
Phoenix77
3 januari 2009, 14:27
Dank je veel voor de aanwezigheidslijst, HM
oh shhh%% !!! bad luck for me, I always fail to spot Melina !! :angryfire :angryfire
Johnny99
3 januari 2009, 17:31
Vrijdag nieuwejaarsreceptie gehouden bij YY samen met HM en Dupke. Ook diverse andere bekende beren waren aanwezig.
HM heeft de dag al mooi samengevat, daar hoef ik niks meer aan toe te voegen.
Ja toch 1 ding, het was weer een heel goede dag in YY.
De beste wensen voor 2009!!!!
zeppos58
3 januari 2009, 18:17
Heb ik me dus lelijk misnomen, na 2 jaar onderbreking was ik vrijdag in GT, omstreeks 13 uur waren er een stuk of 15 meiden en een 20 tal beren, maar tegen 15u aan begon het daar meer op een homobar te lijken, 20 meiden voor minimum 70 beren is toch me te. Had blijkbaar beter in YY getsopt.
seksenfun
4 januari 2009, 17:33
Vervolgens naar de bar, waar we de hele dag gratis kirsch-cocktails kregen vanwege Nieuwjaar.
Vorig jaar ook mee mogen maken. Mooie traditie aan het worden, attent!
2bat4you
7 januari 2009, 20:27
Als iemand zaterdag as heen gaat wil die dan even kijken hoeveel dames er zijn en daaar verslag van doen. Dan hebben wij ( de drie musketiers )een beetje een indicatie wat de week daarop er te verwachten valt voor ons.
Is namelijk onze eerste keer naar YY :happy:
we gaan er voor!!!:freu:
longdivision
8 januari 2009, 16:00
Ik weet dat het op zaterdag altijd ONTZETTEND druk is, met veel mannen en veel vrouwen. De delegaties uit Hongarije en Polen zullen inmiddels ook allen terug zijn ;)
Rob10
8 januari 2009, 16:20
Ik weet dat het op zaterdag altijd ONTZETTEND druk is, met veel mannen en veel vrouwen. De delegaties uit Hongarije en Polen zullen inmiddels ook allen terug zijn ;)
Ik vond het gisteren alweer goed bezet met dames in vergelijking met zaterdag jl. Toch wel weer 25 dames gezien tot 19.00 uur
bootyfan
8 januari 2009, 23:42
Als iemand zaterdag as heen gaat wil die dan even kijken hoeveel dames er zijn en daaar verslag van doen. Dan hebben wij ( de drie musketiers )een beetje een indicatie wat de week daarop er te verwachten valt voor ons.
Is namelijk onze eerste keer naar YY :happy:
we gaan er voor!!!:freu:
Ik ga zaterdag namiddag, zal wel wat laten weten...
wanderingeurope
9 januari 2009, 20:55
wat de ingangskosten voor YY in Januari is
Johnny99
9 januari 2009, 21:07
wat de ingangskosten voor YY in Januari is
Voor 14.00 uur €35,-.
Na 14.00 uur €50,-
wodwod
10 januari 2009, 19:59
weet iemand of Sheila ook alweer terug is?? (hongaarse)
Johnny99
10 januari 2009, 22:44
weet iemand of Sheila ook alweer terug is?? (hongaarse)
Vrijdag 2 januari was zij aanwezig. Ik ga er vanuit dat zij er nog steeds is, zij is een vaste waarde in YY.
Hollandmale
11 januari 2009, 10:12
Totaal zo'n 45 individuele dames over de hele dag aanwezig:
- 13x Duits: Natasa (D/Joe, grotere gebruinde brunette, eind-20, ex-PHG/GT/LR/etc), Mandy (grote blondine, lichte huid, eind-20), Flo (slank gebruind, lang zwart haar, rond 30), Melina (kleinere slanke blondine, eind-30), Lucy & Alifia (beide brunette met hetzelfde glitterjurkje, begin-20), Annalena (grotere slanke blondine, sportief kapsel, eind-30), Alex (topless brunette, rugtattoo, begin-30), Angela (D/Tur, grotere brunette, midden-20), Aisha (flinke D/Turkse, lang haar, eind-30), Sina (grotere blondine, eind-20), Estelle (grote brunette, midden-20), Fiona.
- 6x Hongaars: Laura (grotere blondine, wit setje, spleetje voortanden, midden-20), Anetta (kleine brunette, grote sili's, begin-30), Tia (kleinere blondine, eind-20), Janet (kleiner slank gebruind, lang zwart haar, rond 30, ex-GT/SS), Sheila (slanke gebruinde brunette, grote rugtattoo, midden-20, Erica (grote brunette, begin-30).
- 5x Pools: Sylvia (grotere blondine, mooie borsten, spreekt NL, rond 30), Alexandra (kleinere slanke blondine, spreekt NL, midden-20, ex-Agatha-PHG) & vriendin Adriana (nieuw, topless brunette, mooi lijf & borsten, begin-30), Sonja (kleinere slankere blondine, ex-GT/LR, begin-30), Monica (grote slanke blondine, lang gekruld haar, bril, midden-20).
- 2x Tjechisch: Simona (grote brunette, grote borsten, midden-30), Jessie (lang steil bruin haar, begin-30).
- 2x NL: Esmee (lang zwart haar, blauw jurkje, eind-30), Diane (Surinaams, midden-20).
- 1x Lithouws: Anna (grotere blondine, erg knap, corsetje/kousen, midden-20).
- 1x Roemeens: Amber (grotere blondine, lang gekruld haar, erg knap, midden-20).
- 1x Afghaans: Sona (grotere brunette, mooi lijf, midden-20)
* 8 onbekende, deels nieuwe dames:
- 2x Duits: 1 blondine, 1 lang zwart haar, beide begin-20
- 3x NL: 2 mediterraans + 1 donker, allen begin-20
- 1x Duits rood haar, grote lichaamstattoo
- 1x Marokkaans, zwart gekruld haar
- 1x Pools, blond, midden-30
* 5 dames zonder details te herinneren.
De leeftijdindicatie betreft de uiterlijke verschijning.
Dames in zwart geven bevestigde goede service.
2bat4you
11 januari 2009, 11:27
dank je wel voor deze uitgebreide opsomming,
we hebben er zin aan voor volgende week.
thanx 2bat4you, Elgar en spghetty
Phoenix77
11 januari 2009, 12:07
Ik ben blij te zien dat Melina is nog anwezig :)
Heeft niemand gezien een Duitse / Turkische vrouw genoemd Aylin?
pietpotent44
12 januari 2009, 06:27
Gisteren weer eens naar YY geweest.
Ik maak altijd dezelfde fout als ik naar YY ga. Ik neem me namelijk voor om alleen gebruik te maken van de mooie en vele faciliteiten daar, whirlpool, sauna, warme douche, lekker eten etc. want ik vind de vrouwen in YY gemiddeld genomen gewoon niet zo goed zijn qua service, dus neem ik me voor niet te gaan kameren.
Maar je begrijpt het al, de verleiding is dan toch te groot. Er lopen best een aantal mooie dames rond. Gisteren met 2 naar de kamer geweest, eerste keer met ene Hongaarse Kinga, 21jr, halflang bruin haar, sprak geen Engels en zelfs nauwelijks Duits. Kwam na 15 minuten klaar en toen kleedde ze zichzelf weer aan. Tevergeefs probeerde ik haar uit te leggen dat ik toch echt voor 30min. betaalde. Niet echt een goede ervaring dus, heb dit wel even gemeld bij de balie, waar ik zoals altijd vriendelijk te woord werd gestaan.
Tweede dame waarmee ik ging kameren was Anna / Anne, een bloedmooie Duitse met lang dun zwart haar, heel slank, 28 jr. En ook wel vriendelijk op zich, alleen was haar intimiteit ongeveer hetzelfde als het weer momenteel buiten, zeg maar zo'n 10 graden onder het vriespunt. Niet zoenen, zelfs niet op haar wang!... Ze wilde niks, en vond niks lekker of leuk, ze wilde me gewoon zo snel mogelijk klaarmaken. Ze was gek genoeg wel vrolijk en relaxed, maar wilde gewoon niks. Alleen mijn geld.
Het is wel een beetje mijn eigen schuld, want heb al veel slecht ervaringen op de kamers in YY gehad, maar ik vind YY toch gewoon een mooie relax-club, en als je voor 14u binnen bent betaal je zelfs maar 35 euro.
Maar misschien moet ik geen compromissen meer maken, maar gewoon alleen nog naar LivingRoom gaan. En met gelegenheden ook Happy Garden...
In LivingRoom heb ik zelden een slechte ervaring. Bijna alleen toppers daar.
wodwod
13 januari 2009, 20:03
bedankt Johnny99 voor de info ; zal binnenkort dan maar es weer die kant op.
zeppos58
13 januari 2009, 23:05
De kans is reëel dat ik morgen in dit "hol" rond hang.
Elgar
13 januari 2009, 23:06
Ik maak altijd dezelfde fout als ik naar YY ga. Ik neem me namelijk voor om alleen gebruik te maken van de mooie en vele faciliteiten daar, whirlpool, sauna, warme douche, lekker eten etc. want ik vind de vrouwen in YY gemiddeld genomen gewoon niet zo goed zijn qua service, dus neem ik me voor niet te gaan kameren.
Maar je begrijpt het al, de verleiding is dan toch te groot. Er lopen best een aantal mooie dames rond. Gisteren met 2 naar de kamer geweest, eerste keer met ene Hongaarse Kinga, 21jr, halflang bruin haar, sprak geen Engels en zelfs nauwelijks Duits. Kwam na 15 minuten klaar en toen kleedde ze zichzelf weer aan. Tevergeefs probeerde ik haar uit te leggen dat ik toch echt voor 30min. betaalde. Niet echt een goede ervaring dus, heb dit wel even gemeld bij de balie, waar ik zoals altijd vriendelijk te woord werd gestaan.
Tweede dame waarmee ik ging kameren was Anna / Anne, een bloedmooie Duitse met lang dun zwart haar, heel slank, 28 jr. En ook wel vriendelijk op zich, alleen was haar intimiteit ongeveer hetzelfde als het weer momenteel buiten, zeg maar zo'n 10 graden onder het vriespunt. Niet zoenen, zelfs niet op haar wang!... Ze wilde niks, en vond niks lekker of leuk, ze wilde me gewoon zo snel mogelijk klaarmaken. Ze was gek genoeg wel vrolijk en relaxed, maar wilde gewoon niks. Alleen mijn geld.
Het is wel een beetje mijn eigen schuld, want heb al veel slecht ervaringen op de kamers in YY gehad, maar ik vind YY toch gewoon een mooie relax-club, en als je voor 14u binnen bent betaal je zelfs maar 35 euro.
Maar misschien moet ik geen compromissen meer maken, maar gewoon alleen nog naar LivingRoom gaan. En met gelegenheden ook Happy Garden...
In LivingRoom heb ik zelden een slechte ervaring. Bijna alleen toppers daar.
Pietpotent,
Ik snap je reactie niet. Je gaat toch niet naar een club toe om alleen van de saunafaciliteiten gebruik te maken? Ga dan naar een Sauna Thermen in de buurt waar de entree 20 eurie is....
Kom op zeg: hou jezelf niet voor de gek. Als je in zo'n club komt en je ziet al die mooie oostblok poppetjes rondlopen slaat je hypothalamus toch op hol?
En wat ik echt niet begrijp is dat er bij YY geen successen rondlopen. De recensies vertellen namelijk heel iets anders.
Elgar
Elgar
13 januari 2009, 23:09
Totaal zo'n 45 individuele dames over de hele dag aanwezig:
- 13x Duits: Natasa (D/Joe, grotere gebruinde brunette, eind-20, ex-PHG/GT/LR/etc), Mandy (grote blondine, lichte huid, eind-20), Flo (slank gebruind, lang zwart haar, rond 30), Melina (kleinere slanke blondine, eind-30), Lucy & Alifia (beide brunette met hetzelfde glitterjurkje, begin-20), Annalena (grotere slanke blondine, sportief kapsel, eind-30), Alex (topless brunette, rugtattoo, begin-30), Angela (D/Tur, grotere brunette, midden-20), Aisha (flinke D/Turkse, lang haar, eind-30), Sina (grotere blondine, eind-20), Estelle (grote brunette, midden-20), Fiona.
- 6x Hongaars: Laura (grotere blondine, wit setje, spleetje voortanden, midden-20), Anetta (kleine brunette, grote sili's, begin-30), Tia (kleinere blondine, eind-20), Janet (kleiner slank gebruind, lang zwart haar, rond 30, ex-GT/SS), Sheila (slanke gebruinde brunette, grote rugtattoo, midden-20, Erica (grote brunette, begin-30).
- 5x Pools: Sylvia (grotere blondine, mooie borsten, spreekt NL, rond 30), Alexandra (kleinere slanke blondine, spreekt NL, midden-20, ex-Agatha-PHG) & vriendin Adriana (nieuw, topless brunette, mooi lijf & borsten, begin-30), Sonja (kleinere slankere blondine, ex-GT/LR, begin-30), Monica (grote slanke blondine, lang gekruld haar, bril, midden-20).
- 2x Tjechisch: Simona (grote brunette, grote borsten, midden-30), Jessie (lang steil bruin haar, begin-30).
- 2x NL: Esmee (lang zwart haar, blauw jurkje, eind-30), Diane (Surinaams, midden-20).
- 1x Lithouws: Anna (grotere blondine, erg knap, corsetje/kousen, midden-20).
- 1x Roemeens: Amber (grotere blondine, lang gekruld haar, erg knap, midden-20).
- 1x Afghaans: Sona (grotere brunette, mooi lijf, midden-20)
* 8 onbekende, deels nieuwe dames:
- 2x Duits: 1 blondine, 1 lang zwart haar, beide begin-20
- 3x NL: 2 mediterraans + 1 donker, allen begin-20
- 1x Duits rood haar, grote lichaamstattoo
- 1x Marokkaans, zwart gekruld haar
- 1x Pools, blond, midden-30
* 5 dames zonder details te herinneren.
De leeftijdindicatie betreft de uiterlijke verschijning.
Dames in zwart geven bevestigde goede service.
Wat een super opsomming van feiten!!! Dat komt as. zaterdag tijdens het bezoek met 2bat4you en Spghetty zeker van pas!
Had je je laptop mee tijdens het YY bezoek? :rofl:
Thnx, Elgar
ps. wat is jouw absolute favoriet? maw, aan welk meisje moet ik een sleutel gaan vragen??
Stiffmaster
14 januari 2009, 10:17
Wat een super opsomming van feiten!!! Dat komt as. zaterdag tijdens het bezoek met 2bat4you en Spghetty zeker van pas!
Had je je laptop mee tijdens het YY bezoek? :rofl:
Thnx, Elgar
ps. wat is jouw absolute favoriet? maw, aan welk meisje moet ik een sleutel gaan vragen??
Hollandmale heeft veel, nee ik moet zeggen hèèl veel toppertjes, maar je zou kunnen beginnen met de Vet gedrukte namen te nemen, dan heb je de dag wel rond denk ik zo. Wie weet gaan er nog een aantal fervente YY bezoekers die dag die kant op kan je altijd even informeren over wie wel en wie niet, maar garantie heb je niet want wat bij de een een topper is kan bij een ander tegenvallen, er moet toch iets van een klik zijn, veel plezier daar.
Gr.Stiffie
bootyfan
14 januari 2009, 13:52
...Maar misschien moet ik geen compromissen meer maken, maar gewoon alleen nog naar LivingRoom gaan. En met gelegenheden ook Happy Garden...
...
Dat moet je dan misschien best doen !
Je mist volgens mij dus duidelijk enkele 'beer'kwaliteiten, waardoor je je laat inpalmen door het verkeerde soort dame.
Als je in die andere etablissementen minder last hebt hiervan, kan je je in het vervolg beter beperken tot die clubs. Beter voor jou en uiteindelijk waarschijnlijk ook beter voor de andere beren, want als dergelijke meiden geen slachtoffers meer vinden bij yy, zijn ze ook weer snel weg naar andere oorden.
Succes.
Bootyfan
pietpotent44
14 januari 2009, 20:49
Pietpotent,
Ik snap je reactie niet. Je gaat toch niet naar een club toe om alleen van de saunafaciliteiten gebruik te maken? Ga dan naar een Sauna Thermen in de buurt waar de entree 20 eurie is....
Kom op zeg: hou jezelf niet voor de gek. Als je in zo'n club komt en je ziet al die mooie oostblok poppetjes rondlopen slaat je hypothalamus toch op hol?
En wat ik echt niet begrijp is dat er bij YY geen successen rondlopen. De recensies vertellen namelijk heel iets anders.
Elgar
Bij een 'gewone' saunaclub ben je waarschijnlijk nog wel meer kwijt dan 35 euro hoor. Je betaalt dan niet alleen entree, maar daarna ook nog eens voor
de verschillende faciliteiten, en soms zelfs voor een badjas of slippers zelfs. En dames kijken blijft natuurlijk sowieso leuk. Ik moet alleen inderdaad me toch niet laten verleiden door de 'verkeerde' vrouwen.
In YY lopen best wat mooie dames rond, maar weinig echte toppers vind ik.
Heb in YY nog maar 1 keer een GFE meegemaakt, en verder alleen middelmatige of slechte ervaringen met service van de dames, veel afwerksters, vooral heel jonge vrouwen.
Echt, als ik naar LivingRoom ga heb ik 9 van de 10 keer een GFE. Tot nu toe pas 1 slechte dame / service getroffen daar. Maar ook in PHG heb ik aanzienlijk meer GFEs dan in YY. Dat kan geen toeval meer zijn, heb al veel bezoekjes gedaan aan veel verschillende clubs.
dupke
14 januari 2009, 22:14
In YY lopen best wat mooie dames rond, maar weinig echte toppers vind ik.
Heb in YY nog maar 1 keer een GFE meegemaakt, en verder alleen middelmatige of slechte ervaringen met service van de dames, veel afwerksters, vooral heel jonge vrouwen.
Echt, als ik naar LivingRoom ga heb ik 9 van de 10 keer een GFE. Tot nu toe pas 1 slechte dame / service getroffen daar. Maar ook in PHG heb ik aanzienlijk meer GFEs dan in YY. Dat kan geen toeval meer zijn, heb al veel bezoekjes gedaan aan veel verschillende clubs.
En toch denk ik dat dit eerder iets te maken heeft met onbekend is onbemind.
Persoonlijk heb ik wel al heel wat goede dames mogen ervaren bij YY en moet ik helaas tot de conclusie komen dat ondanks frequentere bezoekjes aan Happy, De Villa en Livingroom de laatste tijd de dames daar er niet echt boven uit steken in vergelijking tot YY.
Ik vermoed eerder dat door de andere sfeer, het minder bekende je daar meer gevoelig en vatbaar bent voor die afwerksters , die heus ook wel in de andere clubs rondlopen geloof me maar.
Johnny99
18 januari 2009, 11:43
Donderdag weer een bezoekje aan YY gebracht.
Sfeer was prima, lekker een beetje relaxen en weer een top sessie met Sylvia.
Weer voldoende dames aanwezig, 40+, bekende en ook weer nieuwe, waaronder:
Duits:
Melina, Alifia, Alex, Estelle, Fiona, Chanelle (nieuw), Nora, Melissa
Hongaars:
Laura, Tia, Erica, Christina, Monica(nu met silicone), Naomi
Pools:
Sylvia, Alexandra, Kinga, Adriana, Monica (bril), Ascha(Isabelle LR)
Tjechisch:
Jessie
NL:
Esmee, Diane
Lithouws:
Anna
Russisch:
Marina
Afghaans:
Sona
Dit lijstje is helaas niet compleet, maar mijn geheugen laat mij even in de steek.
zeppos58
20 januari 2009, 21:21
Vorige woensdag samen met Stijveken nog eens naar YY getrokken, ’t was vooral voor Stijveke een tijd geleden dat hij nog in Roermond was, bij mij iets minder lang.
Na hem de kortere weg via de tunnels te hebben gewezen, zo omstreeks 13u30 de parking op gedraaid en meteen vastgesteld dat het wel eens vrij druk zou kunne zijn. Niets was minder waar, het leek eerder rustig. Ik hoopte Melina nog eens te ontmoeten maar wist van meet af aan dat ik toch een tijdje zou moeten wachten, Melina komt pas in de late namiddag YY binnen.
Na het omkleden en voor het douchen van het spek en ei gaan proven en ondertussen al het vrouwelijk schoon mogen aanschouwen. Veel voor mij onbekende dames, maar ja het gaat snel als je een tijdje niet in YY geweest bent. Mirjam was me wel opgevallen maar ik had al beslist dat ik dit kreunbeest vandaag niet zou berijden of is het bereiden.
Verder wel enkele bekende gezichtjes waar ik geen naam (meer) kan op plakken, maar er was een overtal aan dames, dat was duidelijk.
Na een hete sauna, een koud dompelbad en een warme whirlpool op jacht gegaan. Een half Iranese (of was het Irakese) half Duitse in Rood kleedje aangesproken en de kamer op gedoken voor een half uur pure seks, haar naam ja jong ik dacht dat het met een S begon, maar zeker ben ik zelf daar niet van. Nu het is een vriendelijke meid, geeft goede seks maar TZ niet de rest was dik in orde PZC lekker NMC in alle standjes die je kan bedenken.
En gewoon goede seks is natuurlijk ook leuk, het moet niet altijd die GFE zijn, dat zou ook gaan vervelen.
Na deze goede vrijpartij en een lekkere douche nog wat gaan weken in de whirlpool, Stijveke was ondertussen de pijp uit met iemand van het vrouwelijk geslacht en ik was een beetje leeg van mijn vrijerij.
Ik dacht daar in een wip toch een bekende te hebben gezien, maar het haarkleur klopte niet. Achteraf bleek ik toc juist te zijn, mijn favorietje, Melina, was in YY. Haar haar was herkleurd maar dat doet er niet toe, ze lag in de zetel rechtover de bar, en wetende dat ze van een massage houd, haar die ook gegeven.
Ze draaide haar zodat ik ook de achterzijde kon bewerken en toen ik net aan har benen bezig was kreeg ik een klets op mijn kont. Ik dacht aanvankelijk dat het van een jaloerse meid was, maar neen hoor, het was Stijveke die me op deze manier wou begroeten en laten weten dat zijn sessie over was.
Ik stond echter scherp voor date 2 van de dag, en Melina blijkbaar ook. Ik weet niet alleen dat ze van een massage kan genieten, ik weet ook dat deze meid graag gebeft word, dus heb ik na haar pijpkunsten, haar zolang gebeft, dat ze kronkelde van genot, regelmatig deed ze me ophouden, omdat ze anders het neuken niet leuk meer vond. En na een langdurige orlae verwennerij zijn we toch opeen gekropen, echt lang duurde het niet of mijn 10CC spoten in het vakkundig aangebrachte condoompje wat is dit toch een lekker ding, als je ze eenmaal heet hebt gemaakt.
Omdat ik blijkbaar klaar was, en zij nog niet nogmaals gebeft, en lang duurde het niet voor haar sappen rijkelijk uit haar gleufje stroomde. Beiden voldaan samen een douche genomen en de kamer verlaten na een uurtje stoeien.
Bij het verlaten van de kamer sprak een ijsbeer haar aan, maar ze bedankt, neen nu even niet was haar antwoord. Een 15 minuten later huppelde ze echter met een andere ijsbeer vrolijk richting kamer.
Een whirlpool later vond Stijveke het tijd om te gaan eten, ik moest me nog afdrogen dus hij ging een kijkje nemen maar hij was snel terug, te druk zo bleek het. Een half uurtje later zijn we wel van het heerlijke YY voedsel gaan genieten.
Na het eten wou ik nog wel een sessie afwerken, in gesprek geraakt met een Roemeense (Jessy of Jessyca meen ik mij te herinneren) Een iets vollere meid met een (voor mij althans) eng poesje, wat het neuken niet zo aangenaam maakte.
Verder op de service niets aan te merken maar toch wel redelijk professioneel, neen geen afwerkster, gewoon goede seks met TZ NMC en PZC, daar haar kutje zo eng was me laten klaar pijpen, maar zonder FT, mijn klodders spoten netjes over haar borsten, ze veegde uiteindelijk alles netjes weg.
Netjes 30 minuten op kamer geweest, nog een douche genomen en toen ik in de bar bij Stijveke wou gaan zitten, om mijn bevindingen door te vertellen, had zij dat zo niet begrepen, ze wenkte mij en ik ben nog even bij haar gaan zitten, om wat te kletsen. Goede after sales dus.
Stijve had ons zo in het oog dat het oviel, de lieve meid zei me dat hij op me zat te wachten, en dat ze me vrij liet om bij mijn maat te gaan. Een kusje nog en een tot ziens. Met Stijveke nog een korte bespreking gehad van de succesvolle dag, en besloten om zo rond 19u30 de keet te verlaten.
Mooie YY dag, voor mij toch, maar volgende uitstap zal waarschijnlijk toch weer naar Duitsland zijn, nu vrijdag al.
2bat4you
21 januari 2009, 16:35
Afgelopen zaterdag de 17e voor het eerst naar YY geweest.
Natuurlijk vraagt da om een berichtje.
Het zag er bij aankomst veelbelovend uit zo'n groot landhuis en er stonden om 13:15 al aardig wat auto's, en was al bang dat het superdruk zou wezen met ijsberen. Binnengekomen net als in alle andere clubs die we bezocht hebben betalen en je badjas en sleutel ontvangen. Naar de kleedhokjes gegaan ( ze waren ons vergeten een beetje rond te leiden) en daarna op zoek naar de slippertjes. Nadat we die ook hadden gevonden maar eens even kijken wat hier allemaal te beleven viel. Het was als je voor het eerst binnenkomt een doolhof, wat het aan de andere kant ook wel spannend maakt. Al snel belanden we bij de bar en namen mar even een kopje koffie en keken al gauw tegen een dame of 20 aan( dat was dus niet slecht) Alleen viel me wel op dat de maatjes die we bij GT zagen hier iets groter en ouder waren, later kwamen er ook wat andere maatjes bij maar was het gros toch wel iets groter geschapen.( ik houd van klein en slank) Na de koffie maar weer op ontdekkingsreis en we kwamen uit bij het sauna gedeelte. Helemaal top , verschillende baden en douches. Nu waren we toch ook wel nieuwsgierig naar de etenszaal en vonden deze op de 1e of anderhalve verdieping. Zelf kon je je eitje bakken en er was genoeg variatie, lekker bakkie cappuccino er bij en we waren klaar voor de meiden.
De kamers waren ook op de eerste verdieping en beneden. Al gouw had Spgehtty al een date en zelf had ik ook al wat op het oog en wachtte eigenlijk op Elgar tot hij zijn meisje gevonden had zodat we met zn 4en ook naar een kamer konden gaan.
Het was een lekkere sessie en kwamen Spgetty onder de douche weer tegen.
Nu maar even uitrusten in de sauna en bubbelbad. Daarna nog even relaxen in de bar waar het al weer wat drukker was. Mijn volgende date had ik al een tijdje niet gezien en was al bang dat ze naar huis was gegaan maar na het eten om 5 uur verscheen ze ook aan tafel en wachtte haar na het eten op in de bar, mijn 2e date was geregeld. Spghetty en Elgar wisten het nog niet en ben toen maar alleen vertrokken. Alleen waren alle kamers bezet en moesten we beneden in de gang even wachtten. Dat was niet zo erg want zo kon ik haar wat beter leren kennen. We dansten wat in de gang en gaven elkaar af en toe een lekker zoen. Toen toch maar even zitten en verscheen ook Spghetty met een blondine. Die ook wachtten en wij konden ondertussen de kamer op.
Helemaal een top sessie gehad en was toe aan een biertje.
Spghetty kwam ook weer voldaan naar boven en namen nog maar wat eigen gemaakte saté en saldade met brood.
Elgar stond op knappen en zou nog even een rondje maken. Die was wel even langer weg dan alleen een rondje en had ook nog een super date gehad Samen trokken we onze burgerkleertjes weer aan om weer naar huis af te reizen ( toch weer 2 uur in de auto). Al met al is dit een lekkere club, zeer relax en zeker is dat we van de zomer ook nog een keer langs komen. Dan heb je in principe nog meer ruimte,. en zullen er waarschijnlijk ook nog meer dames zijn. Nee dit was een blijvertje. Fun Garden en Golden Time kunnen hier wat van leren wat betreft eten en diverse ruimten. Al zit Golden Time dan wel weer beter met de diversiteit aan dames en Fun Garden met een te weinig aan Dames.
Hopelijk winnen we nog een keer een vrijkaartje voor een andere club en zullen die zeker ook aan een inspectie onderwerpen.
Dank jullie wel voor een gezellige zaterdag
The Joker
23 januari 2009, 19:09
Afgelopen dinsdag langsgegaan in Roermond.
Voor 14:00 binnen, dus keurig 35 inkom betaald.
Overdag iets meer vrouwen dan mannen, in de avond iets meer mannen, maar goede verhoudingen.
Zeker 40 vrouwen aanwezig, als het er geen 50 waren.
Eten was wat bijzonders gezien de thema dinsdagen van januari en dus super lekker.
BSesamstraat
27 januari 2009, 00:53
ik ben vandaag met nathalie mee geweest. Wie weet of daar al een draadje van is. Ze is rond de 23 en heeft kort geverft blond haar en loopt vaak in een rood setje ze heeft 2 tattoos met een tulp ofzo. Ik heb haar lang durig gebeft en ze kwam echt meerdere keren klaar. Ze schreeuwde het uit tot dat er op de deur geklopt werd of alles oke was. Haha ook voor en zeker dr na een leuke en lekkere dame,
smp
28 januari 2009, 16:22
Hoi ,
Zaterdag ga ik weer naar YY mijn verjaardag eens vieren .
Wie weet of Larisa / Larissa er nog werk . Ik hoopte dat ze er zaterdag zal zijn .
Ze was toch een van betere ervaring op de kamer.
Ja ja ,een lekkere Milf.
Johnny99
1 februari 2009, 09:26
Vrijdag avond 30-01 YY bezocht.
Bij binnenkomst om 19.00 uur was het al goed vol met beren, naar mate de avond vorderde kwamen er nog meer bij.
Er waren ook weer aardig wat dames aanwezig, ik schat rond de 40. Voor de helft bekende dames voor mij, de andere helft nieuw of onbekend.
Alle kamertjes lagen vol en er waren ook weer wachttijden. Dus het zag er toch weer vaak "groen" uit in de bar.
Ook weer meerdere bekende ijsberen aanwezig. Alles voor handen voor een leuke avond. En toch kon ik vanavond mijn draai niet vinden. Op de een of andere manier bekroop mij het gevoel dat ik op iets stond te wachten dat er niet kwam.
En zo leek het erop dat ik deze avond niet zou gaan kameren. Rond 24.00 uur kwam Flo binnen waaien vanuit ZZ. Aan de bar even met haar zitten bijkletsen. Op de valreep toch nog een vluggetje gemaakt met Flo. Dit was leuk maar toch niet echt bevredigend.
Op de terug reis naar huis het idee gevat om toch weer wat meer te gaan afwisselen.
smp
1 februari 2009, 11:06
Gisteren weer naar Yy geweest uiteraard mijn verjaardag vieren .
om 14h was ik al daar hebt wat rond gewandeld een sauna genomen en dan in de café room geweest om wat te drinken .
Om een uur of 16h kwam ik dan Jennifer (poolse) tegen onder in de kino waarmee ik dan een sessie mee hebt gehad een lief meisje dat mag wel gezegd worden .
Dan later op de avond kwam ik om ongeveer 18h Sonja (Sonya) Poolse tegen het lijf gelopen .Ze was pas terug in Yy want ze had een maand pauze genomen (verlof). Ze is we een van de bekendste eruit want al deze andere dames waren nieuw voor mij , maar haar kende ik nog van een tijdje geleden .Alleen gek dat ik er geen profiel van vond of niet goed gekeken had dat kan ook .
Oke , dan ook maar een sessie gehad met deze gekken meid altijd heet en gekken worden zeggen zoals lekker ding en kom neuken en pijpen of kom kontje neuken hmmmm en katten geluiden maken oohhhh jee ik dacht dat ik in een dierentuin (zoo) was beland .
de sessie was wel perfect .
Toen was het voor mij gedaan die dag en ben naar huis terug gegaan om 19h30 einde dag in Yy voor mij.
Aan alles komt een einde aan.
zeppos58
1 februari 2009, 13:42
Poolse Sonja die nooit langer dan 20 seconden op 1 plek kan blijven had al meerdere draadjes
Sonja kan je namelijk overal tegen komen VV, GT, LR en ny blijkt zelfs in Babylon
lees een op
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9404&highlight=sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9404&highlight=sonja)
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=156&page=3 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=156&page=3)
smp
1 februari 2009, 17:51
Poolse Sonja die nooit langer dan 20 seconden op 1 plek kan blijven had al meerdere draadjes
Sonja kan je namelijk overal tegen komen VV, GT, LR en ny blijkt zelfs in Babylon
lees een op
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9404&highlight=sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9404&highlight=sonja)
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=156&page=3 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=156&page=3)
Ja , ik hebt deze link even bekeken en op de eerste link staat ze op de foto en inderdaad op de foto echt een gekke meid hoor .
wh23
4 februari 2009, 10:16
Hoi,
Ik als beginnend bezoeker van YinYang, miste een orginele YinYang hyves.
Ik heb deze dus aangemaakt en ik hoop dat we er met zn allen een leuke, gezellige en informatieve hyves van zullen maken.
http://saunaclubyy.hyves.nl/
Dus kom op en meld je aan.
Gr.
Bram
smp
4 februari 2009, 21:36
Ik denkt niet dat het zal lukken jouw sauna club hyves .Wie weet
Waarom wij ijsberen weten wat we bedoelen met saunaclubs : seks en veel dames
Maar vele andere mensen die jouw hyves zullen bekijken en nog nooit naar zo een club zijn geweest zullen deze saunaclubs zien als gewoon naar een sauna wellness waar je gaat voor relaxen en verzorging (massage)
Wat saunaclubs voor ons betekent zal voor de gewone mensen dus geen sauna club betekenen waar ook gesekst kan worden.
Want de gewone mensen die ook naar zo iets gaan dat noemen dat een seksclub , hoerenkot , bar of priveclub
woefke
10 februari 2009, 13:21
vorige week donderdag een knap ding gezien, maar vind nergens haar terug. Wie kan me helpen?
Haarkleur/-lengte : blond / halflang
Lengte dame : 1.70cm
Postuur/Cupmaat : slank/ A
Nationaliteit/Taal : ? Engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
ze had een doorschijnend kleedje aan.
bootyfan
16 februari 2009, 01:38
vorige week donderdag een knap ding gezien, maar vind nergens haar terug. Wie kan me helpen?
Haarkleur/-lengte : blond / halflang
Lengte dame : 1.70cm
Postuur/Cupmaat : slank/ A
Nationaliteit/Taal : ? Engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
ze had een doorschijnend kleedje aan.
De laatste tijd zie ik toch wel verschillende nieuwe gezichtjes bij YY.
Woefke, kom donderdag 19/2 ook naar ginder, dan zoeken we het samen uit. :teuflisch
Phoenix77
16 februari 2009, 06:48
I'm coming up wednesday 18th evening (hope to find Melina)
If any of you IJsberen fellows will be there to hook up, just let me know, send me a pm.
met vriendelijk groet
bootyfan
17 februari 2009, 13:44
Weet er iemand, of er behalve het eten, nog iets speciaals georganiseerd wordt ivm 'Carnevale brasilieri' (of zoiets) op 19/2 ??
Phoenix77
17 februari 2009, 22:13
Weet er iemand, of er behalve het eten, nog iets speciaals georganiseerd wordt ivm 'Carnevale brasilieri' (of zoiets) op 19/2 ??
That's exactly the reason why I advanced my trip of one day. Formerly, my trip was expected for donderdag 19, but I changed of mind when I saw they announce a celebration on their homepage.
Jullie zeggen zo dikwijls dat de feestdagen zijn slechte dagen voor een sauna club bezoek.
woefke
19 februari 2009, 00:52
De laatste tijd zie ik toch wel verschillende nieuwe gezichtjes bij YY.
Woefke, kom donderdag 19/2 ook naar ginder, dan zoeken we het samen uit. :teuflisch
Kan spijitig genoeg niet. Misschien volgende week.
bootyfan
19 februari 2009, 14:38
Kan spijitig genoeg niet. Misschien volgende week.
OK, hey, je laat maar eens iets weten, als je er eens naartoe trekt...
Liefst een paar dagen op voorhand, dan kan ik mss ook iets regelen.
See you.
Bootyfan
hen
20 februari 2009, 23:13
wie pijpt er nog zonder condoom in yy de laatste 9 dames deden er direct een condoom om wat een drama
BSesamstraat
20 februari 2009, 23:52
wie pijpt er nog zonder condoom in yy de laatste 9 dames deden er direct een condoom om wat een drama
even wassen:freu::freu:
serieeus ik heb er geen last van
bootyfan
21 februari 2009, 00:12
Jij houdt teveel de kant van de Kino/doorgang sauna in de gaten! De meeste van die dames uit Hungaria of Rumania, meestal wel jonge en knappe dingen, lappen je dat...
De 'andere' dames zijn dan doorgaans de Bulgaarse, Duitse, Poolse... Voorbeeldjes?:
Mira, een knappe, blonde Duitse pijpt zelfs tot het einde (extra!), Stella, kleine Duitse met lang donker haar eveneens (extra!), Emmy en Emma (zitten meestal bij de gokautomaten)...
Dus, ze zijn er nog, maar je moet gewoon wat zoeken.
Succes! :cool:
zeppos58
21 februari 2009, 00:46
Velen maar ik vraag het wel vooraf.
Sylvia, Rebecca, Carmen, Milena, Simona, Nipa..... enz.
Kristof
21 februari 2009, 19:47
Heeft er iemand een idee welke dames er op maandagmiddag aanwezig zijn?
hen
22 februari 2009, 00:46
Nienke bij de kassa is altijd op maandag daar
BSesamstraat
22 februari 2009, 09:22
jammer alleen bij de kassaaa
RAUL7
22 februari 2009, 09:30
Als je maandag gaat kun je het ons laten weten :D!
BSesamstraat
22 februari 2009, 09:49
Hier toch een serieus antwoord:
Suzanne (hon)
Tia
Emma (niet altijd)
Emmy
Kinga
Nipa (laaste 2e keer weer)
Latoya / Xenia (afwisselend
Carmen
Sandra
Diana(NL)
Evy
Christina
Katja (NL niet altijd)
Esmee (NL)
Tina (klein blond dondertje)
Sonja
Sheila
Jessie
Johanna?? met 3 nieuwe vriendinnetjes ( 18-20 jaar ze zijn nieuw uit Hon)
Dit is maar een klein gedeelte maar ik ben al trots dat ik dit uit mn hoofd weet. of moet ik me schamen......:nee:
Suxxes en doe rustig aan en laat wat voor mij over.:wink::wink:
hen
22 februari 2009, 12:07
jongen hoe lang ben al niet meer in yy geweest want 4 dames wat je opgenoemt hebt werken er niet meer
hen
22 februari 2009, 12:12
bel Fonnie die weet het precies tel 0611901212
BSesamstraat
22 februari 2009, 13:24
welke dan ik ben er vorige week 2 x geweest
Phoenix77
22 februari 2009, 19:59
I was at YY last Wednesday evening, after a long long trip (6 hours by bus from Paris to Liège then 1 hour by train from Liège to Roermond), so long that I was about to white out in the bus !
I staid from 18h30 to 22h30, had session with 4 girls : 2 hungarian Kristina & Naomi, 2 Polish Ashya & Inna
The turnover rate seems to be high especially for me who doesn't come very often and comes from far away, I don't recognize the girls except duitse marokaanse Ivy, Roemense zusters Carmen & Sandra, and hongaarse Kristina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11944).
As soon as I arrive at the bar, I get grabbed by hungarian Naomi (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10524), she hugs me and kisses my face and says : "I want you", I tell her "no please, let me have a break, I'm tired and I'm hungry". Back from the restaurant I couldn't resist the temptation to follow her to the room.
She has another job to supplement her income, she's a part time photo model. Very affectionate, hot, horny and sexy, I strongly recommand her.
A good musical selection was played by the staff at the bar, some hip hop songs (50 Cent, The Game), and I hooked up with the dutch moroccan crew.
My only regret is having turned down this sweet hungarian called Merci (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15634), she stands out by far from the others girls by her angel face, her fresh, simple and natural beauty (no piercing / tatoo). She has chosen the right name to answer to the complements :D
She seems new to the buiseness and her english is very poor. Just let her some time, a few more english lessons, some experience and she will shine like a star through the YY.
My next visit will be the 1st of May, the day following the Koninginnedag. I'll be attending the celebration in Amsterdam, and then take a side trip to Roermond the next day, hope to find some of you :)
tommyv
23 februari 2009, 20:17
een paar weken hebben we mogen genieten van een blonde schone nederlandse uit ~msterdam Angelique ik hoop haar snel weer te ontmoeten het ga haar goed hoop ik.
TommyV
bootyfan
24 februari 2009, 08:12
Gisteren nog eens een namiddag/avond verbracht bij yy. Het eten 's avonds was niet al te bijster, maar de sfeer voor de rest best goed. Na kennismaking met Dupke, veel gebabbeld over het reilen en zeilen binnen yy. Uiteindelijk via onderlinge tips wat extra wijsheid vergaard.
Bedankt Dupke en tot een volgende keer...
zeppos58
24 februari 2009, 14:13
.....yy. Het eten 's avonds was niet al te bijster.....
Raar want in YY bak je 's avonds je eten zelf, enkel de aardappels, rijst of pasta zijn reeds klaar.
Rob10
24 februari 2009, 16:12
Raar want in YY bak je 's avonds je eten zelf, enkel de aardappels, rijst of pasta zijn reeds klaar.
Vlees ligt er niet gekoeld en alsof ze met de rijst,pasta, goulash niet kunnen rotzooien. Niet alleen beren klagen daar, dames ook
zeppos58
24 februari 2009, 16:43
Vlees ligt er niet gekoeld en alsof ze met de rijst,pasta, goulash niet kunnen rotzooien. Niet alleen beren klagen daar, dames ook
Nu 't is een tijdje geleden dat ik er nog geavondmaald heb, maar het vlees lag er toch in d een koeltoog, of is dat nietmeer zo nu?
GT dat is pas rotzooi dat je op je bord krijgt,
maar wat nog aantoe, we gaan toch vooral om de seks niet ?
Rob10
24 februari 2009, 16:49
GT dat is pas rotzooi dat je op je bord krijgt,
Sinds enige tijd wordt er iedere dag buiten in de tent bij GT gekookt. Is er erg op vooruit gegaan, maar dat was ook niet zo moeilijk.
Jetliner
24 februari 2009, 19:33
Ja, er is nog heel veel honger en ellende in de wereld.
We moeten daar niet flauw over doen.
Gelukkig voorziet de vooruitgang de vergaarbakken van YY zo nu en dan van gefrituurde liflafjes. Curryworsten (frikandellen voor de NL-lezers) en de crispy chicken fingers vonden bij Jet steeds gretige afname :smile2:
En wat te zeggen van Bondgirl Tanja, die voor mijn ogen daar een piramide varkenslappen naar binnen sloeg :eek:
Vel over been, dat meiske, maar de appetijt van een shift stukadoors.
Waar blijft ze het steken :green_smi
seksenfun
24 februari 2009, 21:38
Ook niet te vergeten: Tanja (zij slikt ook gretig)!
libero
1 maart 2009, 00:27
was een beetje tam op zaterdag 28 feb. Desondanks heb ik me prima vermaakt met 3 supersessies en uiteindelijk helaas weer te gretig geweest en een stomiteit begaan door met Blonde Hongaarse Issabella een 4e sessie te willen hebben waar ik fysiek niet toe in staat was ( hoewel Isa nou ook niet echt de leukste bleek te zijn). Desondanks was ik aangenaam verrast om Daina weer te zienwaar ik een heerlijke sessie mee heb gehad; ook samen met 2 nieuwe ontdekkingen (mercedes en riana) geweldige ervaringen gehad.
De blikvanger van de dag was echt echter een jong blond slank ding genaamd sammy of semmie. Die heb ik nog niet eerder gespot maar gezien mijn bezoek freuqentie hoeft dit geen indicatie te zijn van haar historie bij YY. Ze leek iig minstens 1.75 lang en zag er echt uit als een engeltje. Helaas had ik mijn kruit verschoten en wilde ik haar niet met een telurstellende ervaring associeren en heb ik dus maar bedankt voor deze oogstrelende verschijning.
Ben ik overigens de enige die af en toe aangeeft het prettig te vinden als ze niet de gehele dag dezefde dvd in de bios afspelen?
BSesamstraat
1 maart 2009, 12:40
nee ik ook die dvd ken ik ook al .... En haha word er niet meer opgewonden van...
bootyfan
1 maart 2009, 15:16
Ben ik overigens de enige die af en toe aangeeft het prettig te vinden als ze niet de gehele dag dezefde dvd in de bios afspelen?
En, by the way, er bestaan ook wel wat betere films dan wat ze daar tonen. Ik bedoel maar, het lijken mij allemaal wat gedateerde B-filmpjes. Er bestaat echt wel wat mooiers op de markt dan van die gedubde toestanden.
libero
2 maart 2009, 01:14
Als je probeert op te laden voor een volgende sessie, zijn alle hulpmiddelen welkom. Dus ook stimulerend beeldmateriaal.
De film van zaterdag was een absoluut dieptepunt in het genre. De piepstem van de Duitse voiceover was zo beroerd dat het op mijn lachspieren werkte. Helaas hoopte ik op een stimulans voor andere delen van mijn lichaam. Ook als je en dutje porbeert te doen en plotseling de snerpende voiceover doorde ruimte schalt als je net indommelt dan word je niet blij.
Het hoeven niet perse de briljante films van Viv Thomas the zijn maar iets meer afwisseling wat niet om silliconen draais lijkt me niet veel gevraagd. desnoods een dvd wisselaar neerzetten met 4 filmpjes...
Ik heb overigens oudere films gezien die nu nog beter zijn.
woefke
2 maart 2009, 11:41
De piepstem van de Duitse voiceover was zo beroerd dat het op mijn lachspieren werkte.
desnoods een dvd wisselaar neerzetten met 4 filmpjes...
Idd, voiceover werkt ook op mijn lachspieren
Vorige week was de DVD-speler stuk, dat was het ideale moment om zo'n dvd wisselaar maar te plaatsen, maar is, denk ik, niet gebeurd
En idd, er mag dringend iets gedaan worden aan het "aanbod"
HornyDevil
8 maart 2009, 16:35
Iemand die er vrijdagavond was een weet hoe de meid noemt die rond 00H20 in de bar aan de paal aan het dansen was?
H.D
bootyfan
8 maart 2009, 23:24
Als we toch zo bezig zijn, wie kan mij misschien wegwijs maken? Al enkele keren een klein blondje gezien. Ziet er zeer jong uit, slank, amper een 145-150 cm groot, lange blonde steile haren. Gisteren had ze een wit bh'tje aan (cup aa) en een gescheurd jeans minirokje met daaronder witte hoge laklaarzen.
Ik vermoed dat ze Pools is, maar vind haar zo direct niet terug tussen de vele recensies/vele dames.
Wie weet wie dit is???
BSesamstraat
9 maart 2009, 08:28
dat moet TINA zijn lekker geil jong ding..
Big30
9 maart 2009, 08:33
dat moet TINA zijn lekker geil jong ding..
Misschien Nina ;)!
Nina (Poolse) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10819)
:wink::wink:
BSesamstraat
9 maart 2009, 09:39
klopt Big30, het is nu Tina. Haar servicepakket is ook wat breder!!!! Vorige week masseerde ik haar lekkere kontje en ze vroeg of iik voorzichtig anaal wou proberen.. En dus was lekkerrrr. Gr bbertb
bootyfan
12 maart 2009, 10:04
Doet Yin Yang eigenlijk wel eens mee met de Tombola???
RAUL7
12 maart 2009, 10:48
Neen :eek:!
HornyDevil
12 maart 2009, 11:01
Iemand die er vrijdagavond was een weet hoe de meid noemt die rond 00H20 in de bar aan de paal aan het dansen was?
H.D
Deze deerne bleek de braziliaanse Malou (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6771&highlight=malou) te zijn... Een hoog herhalingsgevaar ;) Viel me op zowel zij als haar eveneens braziliaanse vriendin nogal graag de woorden 'lekker ding' gebruiken, dus daar al niet te veel waarde aan hechten
H.D
bootyfan
12 maart 2009, 12:40
Neen :eek:!
Doodjammer,
gezien de frequentie die ik aanhoud aangaande mijn bezoekjes bij YY, zou een korting- of zelfs vrijkaartje wel eens welkom zijn...
Ik zal het er nog wel eens met Dupke over hebben, als we mekaar ginder nog eens zien.
Wie weet wat de ijsberencommunity nog teweeg kan brengen bij de directie van YY.
Bootyfan
Rob10
12 maart 2009, 13:42
En zijn ook geen sponser van deze mooie site
longdivision
12 maart 2009, 15:30
Deze deerne bleek de braziliaanse Malou (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6771&highlight=malou) te zijn... Een hoog herhalingsgevaar ;) Viel me op zowel zij als haar eveneens braziliaanse vriendin nogal graag de woorden 'lekker ding' gebruiken, dus daar al niet te veel waarde aan hechten
H.D
Is Debbie weer terug dan ? :D
HornyDevil
12 maart 2009, 15:33
Is Debbie weer terug dan ? :D
Haar naam was eerder iets in de zin van patricia of trisia .... muziek in de bar stond zoals gewoonlijk nogal luid .
H.D
longdivision
12 maart 2009, 15:45
Oh, weet iemand waar Debbie gebleven is dan ?
Johnny99
12 maart 2009, 23:26
Doodjammer,
gezien de frequentie die ik aanhoud aangaande mijn bezoekjes bij YY, zou een korting- of zelfs vrijkaartje wel eens welkom zijn...
Ik zal het er nog wel eens met Dupke over hebben, als we mekaar ginder nog eens zien.
Wie weet wat de ijsberencommunity nog teweeg kan brengen bij de directie van YY.
Bootyfan
Vorig jaar heeft YY zelf een tombola georganiseerd. Toen heb ik een gratis entree gewonnen.
Daarna hebben ze naar mijn weten geen tombola's e.d. meer georganiseerd.
Voor 14.00 uur is de entree nog steeds €35,-.
blades
17 maart 2009, 21:05
Na een tijdje googlen kwam ik op deze site terecht, aangezien ik alleen ervaring had met bezoekjes aan raampjes..heb ik me via deze site heel veel nuttige zaken in mijn "rugzak" gedaan.. allemaal ervaringen van andere beren gelezen.
Hierdoor had ik besloten om afgelopen een bezoek aan een Saunaclub in D te bezoeken..Maar aangezien YY bij mij om de hoek lag, had ik toch besloten hierheen te gaan,, ook na het lezen van de hele YY0 reviews... Moet zeggen werd heel vriendelijk ontvangen ( had aangegeven dat het allemaal eerste keer was voor mij) alles werd me netjes uitgelegd, en hoe het allemaal "werkt".
Na me omgekleed te hebben, bevond ik me in de bar, zat nog geen 5 min. had ik al direct oog kontakt met een dame, en binnen een flits stond ze bij me en heel opwindend te doen.. Heb niet direct gereageerd, heb netjes gezegt ik kijk nog wat rond en kom later terug.. Heb uiteindelijk na een kleine 15 min sauna / bubbelen gekozen voor Evy.. Man wat was dat voor een ervaring.. Later nog met een wat kleinere blonde dame kamertje geweest.. Heb die dag toch 5 uur binnen gezeten, en moet zeggen, dit ijsbeertje wilt weer snel terug om van andere dames te proeven... Al met al was het een geslaagde dag voor mij in YY.
bootyfan
17 maart 2009, 21:55
Voor wie houdt van statistiekjes:
Van de 33 pleziertjes die ik had dit jaar, waren er dat 28 keren in YY, 3 in PTW en 2 escortes op hotel.
Stats voor YY:
In januari was ik er 5 keer, in februari 7 keer en tot nu toe in maart 5 keer.
Mijn favoriete dame bij uitstek is Flo :luvlove: met 13 bezoekjes,
daarna volgen Emma, Emmy, Chanel, Riana met elk 2 en tenslotte Maya, Kristina, Suzy, Stella, Nathalie, Isabella en May met elk 1 beurt.
In totaal dus 12 verschillende dames dit jaar.
Van mijn 28 sessies waren er 18 met een zwartharige dame, 5 met een brunette en 5 met een blonde.
Ik deelde de kamer 18 keer met een Duitse, 4 keer met een Hongaarse, 2 keer een Bulgaarse, 2 keer een Lithouwse en slechts 1 maal met een Poolse en eveneens een 'lady of colour' uit Kenia. Ze waren alle 12 slank van postuur en hun gemiddelde leeftijd tot nu toe is 28,5 jaar.
Diverse diensten werden mij aangeboden of door mij uitgevoerd, zoals daar o.a. zijn: 23x TZ, 23x Beffen, 20x PZC, 8x PMC, 26x IMC, 1x GMC...
Van de 28 bezoekjes waren er 22 zeer goed, 5 goed en 1 matig te noemen.
Oh ja, schrikbarend is wel, dat ik al 23,2 uren in 2009 in de armen of tussen de benen van een DVP'tje bij YY gelegen heb en het totaal bedrag dat ik bij YY mocht achterlaten de 3000 € vlot overschrijdt, damn...
Ik haat statistieken, tè confronterend! Whooops.......back to reality !
Silvester
17 maart 2009, 22:29
Voor wie houdt van statistiekjes:
Van de 33 pleziertjes die ik had dit jaar, waren er dat 28 keren in YY, 3 in PTW en 2 escortes op hotel...
......
...Ik haat statistieken, tè confronterend! Whooops.......back to reality !
Chapeau!
Er ontbreekt echter nog wat:
* Hoeveel km heb je gereden en
* Wat was je gemiddelde snelheid en
* Hoeveel brandstof heb je verbruikt?
* Hoeveel cc sperma heb je verschoten?
Bootyfan, genomineerd tot de Maurice de Hond van het IJBF!!
:freu:
HornyDevil
18 maart 2009, 10:40
De Colombiaanse schoonheid Samira (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2749) komt tegenwoordig regelmatig over vanuit GT. meestal komt ze samen met haar vriendinnen Diane (half colombiaans/half venezuelaans) en Sofia (eveneens Colombiaans).
Zaterdag zal haar laatste werkdag zijn voor ze met verlof gaat.
H.D
Jetliner
18 maart 2009, 20:46
@ Bootyfan,
als je al je erecties van dit jaar achter mekaar legt, kom je aan de afstand tussen je huis en de poort van YY. Reken maar uit!
seksenfun
18 maart 2009, 22:38
@bootyfan
Kan je de statistiekjes nu ook nog in een statistiekje gieten :rofl:.
BSesamstraat
31 maart 2009, 00:06
he ik was er toch wist niet wie je was.. Jammer maar dan de volgende keer maar..gr bbertb
bootyfan
31 maart 2009, 00:31
he ik was er toch wist niet wie je was.. Jammer maar dan de volgende keer maar..gr bbertb
Jong jong... had toch wat gevraagd !
Ik zat vandaag een hele tijd samen met Johnny99, met wie ik bij een eerder bezoek al eens kennis had gemaakt.
Vandaag wist ik echter pas, dat hij onder die naam schrijft op het forum en meteen zijn we gaan samen zitten om wat ervaringen/meningen uit te wisselen.
Volgende keer kijken en posten op het Meeting Point he, dan weten we van mekaar dat we er zijn.
Komt nog wel eens goed !
Groeten,
Bootyfan
Johnny99
31 maart 2009, 20:45
Gisteren een dagje vrij, hoog tijd om YY weer eens te bezoeken.
Rond 11.30 uur aangekomen. Het was toen nog vrij rustig. Ik schat een 20-tal dames, in de avond oplopend naar een 35-40.
In de vroege middag met Rianna (hon) gaan kameren, dit was aangenaam, maar voor mij geen herhalingsgevaar.
Later op de middag een 2e ronde met Chanel (dui/tur iets steviger figuur). Ik ken haar reeds langer maar het was nog nooit tot een kamerbezoek gekomen. Dit was top, voor haar als ook voor mij.
Zonder van elkaar te weten wie we waren enkele weken geleden al kennis gemaakt met Bootyfan. Ook weer hier? Tja, YY verslaafd he! Hahaha.
Van plan om er een rustig dagje van te maken, maar toch niet helemaal gelukt. Maar toch geen 3e rond meer gemaakt en rond 21.00 uur naar huis.
Weer een heel goede dag YY beleefd.