PDA

Volledige versie bekijken : Vanessa (Duits) ex-Pia Traum-Paradies/PHG



Tiga
27 maart 2006, 18:10
Haarkleur/-lengte : Blond, stijl tot over de schouders
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : B
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
Leeftijd : ca 25 dacht ik
Tatoeages/Piercings : ja tattoo op linkerschouderblad
Service: Goed, enigszins profi gedrag met wel uitdagend, tz, pzc, nmc
Voordelen: meestal goed gehumeurd en extravert
Nadelen: kan animerend overkomen
Opmerkingen: wordt vaak aangezien voor zus van Milana

Deze meid gespot in de bar, dacht eerst dat het Milana was maar zou zo haar zus kunnen zijn maar is het niet dusss... Heeft eerst in Traum Paradies gewerkt en sinds kort in PHG. Doet veel moeite om aan klanten te komen, hangt regelmatig bij iemand om de nek maar het was niet storend. Ze is aardig, praatje maken is geen probleem, maakt zo wat reclame voor zichzelf. Ook scoob kon nog maar net haar blik weerstaan maar is savonds toch met een andere topper verdwenen.

Kreeg bij haar het gevoel dat ze enigszins profi was, nog net geen rode lampen voor flopgevaar dus de gok maar gewaagd nadat ze me eerst goed gek had gemaakt :p Ze is vrij wilde op de kamer, kijkt je regelmatig aan en doet haar best. Ook wekte ze indruk weer binnen 10 minuten buiten te willen zijn maar dat viel achteraf reuze mee. Nam na de daad nog rustig de tijd om wat te kletsen echter kan me voorstellen dat als je zelf geen boeiend gesprek kunt leiden dat je dan zo buiten staat.

Kortom, leuke ervaring met een uitdagende meid maar er zijn zoveel toppers en zij stak er niet echt bovenuit. Vandaar dat ik verder ga met mijn to-do list :cool:

Scoobert
27 maart 2006, 18:24
Ook scoob kon nog maar net haar blik weerstaan maar is savonds toch met een andere topper verdwenen.


Ow wilde jou een plezier doen en haar eens aanspreken. Vind haar wel een mooi koppie hebben, met dr uitdagend ogen en speeldse sproetjes, maar ben zeker niet teleurgesteld dat ik voor een andere dame heb gekozen :rolleyes:

Tiga
2 juli 2006, 16:11
Deze meid gisteren in Oase gespot, ze herkende me nog (nooit een goed teken :)). Verder niet gevraagd naar hoe lang en waarom enzo.

egon, Dr. Rammler
15 januari 2007, 16:59
Haarkleur/-lengte : Blond, stijl tot over de schouders
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : B
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
Leeftijd : ca 25 dacht ik
Tatoeages/Piercings : ja tattoo op linkerschouderblad
Service: Goed, enigszins profi gedrag met wel uitdagend, tz, pzc, nmc
Voordelen: meestal goed gehumeurd en extravert
Nadelen: kan animerend overkomen
Opmerkingen: wordt vaak aangezien voor zus van Milana

Deze meid gespot in de bar, dacht eerst dat het Milana was maar zou zo haar zus kunnen zijn maar is het niet dusss... Heeft eerst in Traum Paradies gewerkt en sinds kort in PHG. Doet veel moeite om aan klanten te komen, hangt regelmatig bij iemand om de nek maar het was niet storend. Ze is aardig, praatje maken is geen probleem, maakt zo wat reclame voor zichzelf. Ook scoob kon nog maar net haar blik weerstaan maar is savonds toch met een andere topper verdwenen.

Kreeg bij haar het gevoel dat ze enigszins profi was, nog net geen rode lampen voor flopgevaar dus de gok maar gewaagd nadat ze me eerst goed gek had gemaakt :p Ze is vrij wilde op de kamer, kijkt je regelmatig aan en doet haar best. Ook wekte ze indruk weer binnen 10 minuten buiten te willen zijn maar dat viel achteraf reuze mee. Nam na de daad nog rustig de tijd om wat te kletsen echter kan me voorstellen dat als je zelf geen boeiend gesprek kunt leiden dat je dan zo buiten staat.

Kortom, leuke ervaring met een uitdagende meid maar er zijn zoveel toppers en zij stak er niet echt bovenuit. Vandaar dat ik verder ga met mijn to-do list :cool:

:smile2: ja,ja, das ist die, die auch schon im Sudbad in Köln als Thekenschlampe gearbeitet hat und mich da schonmal nicht reinlassen wollte :rofl:

Willi69
15 januari 2007, 20:38
:smile2: ja,ja, das ist die, die auch schon im Sudbad in Köln als Thekenschlampe gearbeitet hat und mich da schonmal nicht reinlassen wollte :rofl:
Das spricht für ihren guten Geschmack. :green_smi

Forza...germania
16 januari 2007, 23:17
Deze dame medio oktober voor het laatst in Oase gezien. Ricky Martin kan wel wat meer over haar vertellen, alleen weet hij dat zelf niet meer, denk ik;)

egon, Dr. Rammler
20 januari 2007, 21:42
Das spricht für ihren guten Geschmack. :green_smi

Naja, dafür hab ich sie dann als ich anschliessend mit george36 im PHG war und sie sich an uns ranmachen wollte glatt übersehen haha :roll3: :lostit: :smile2: :baeh:

Forza...germania
20 februari 2007, 15:01
Deze dame was gisteren na een afwezigheid van enkele maanden ook weer in vol ornaat in de Oase te bewonderen. Naar mijn mening één van de allerfraaiste blondines die er op dit moment rondloopt. Beetje extravagante look en wat aparte dingen zoals een jaretelgordel om haar heup en een een hesje om haar schouders hangen in bijpassende kleur. Prachtige lange gebruinde benen....erg fraai:D

Luistert tegenwoordig naar de naam Vanessa