Volledige versie bekijken : Naomi (Duitse/Brasiliaanse) ex-Casey PHG/VV
Bosco
23 augustus 2009, 10:34
Als je wilt weten hoe mooi Casey is....................moet je naar PHG gaan.
Als je wilt weten hoe Casey in de kamer is......................moet je haar om de sleutel vragen.
:littleangel:.......................:bye:
Willi69
23 augustus 2009, 14:16
Ich nominiere diesen Beitrag zum "Paspoort of the Year"! :spammer:
kempie
23 augustus 2009, 20:50
is het niet deze casey want die zou ik dolgraag nog eens bezoeken. Daarvan is trouwens al een topic en die is lang niet meer in een club gespot.
http://blog.villavertigo.de/?p=434
Samstagabendgast
23 augustus 2009, 21:01
Gevonden op sexrelax
http://www.sexrelax.de/club_girls_detail/name/privatgirls_weiden/girl/cassie/from_kategorie/girls-privatclubs/from_a/club_626
Privatgirls Weiden in Köln
Big30
23 augustus 2009, 21:08
Gevonden op sexrelax
http://www.sexrelax.de/club_girls_detail/name/privatgirls_weiden/girl/cassie/from_kategorie/girls-privatclubs/from_a/club_626
Privatgirls Weiden in Köln
Dit is in ieder geval de "Casey van VV"!
@Bosco is dit inderdaad "jouw Casey"?
Big30
joop slim
23 augustus 2009, 21:53
Big30
Ja idd als deze ergens opduikt ben ik genoodzaakt kennis te maken, als laatste is ze een paar maanden geleden gespot in VM (om alleen te slapen)
Bosco
23 augustus 2009, 22:27
Big30
@ Big30 en derest, het is niet de "Casey van VV". :tongue:
joop slim
23 augustus 2009, 22:28
shit !!!!!!!!!! dan maar via http://www.sexrelax.de/club_girls_detail/name/privatgirls_weiden/girl/cassie/from_kategorie/girls-privatclubs/from_a/club_626
:dance[1]:
Knabbel
23 augustus 2009, 22:55
@ Big30 en derest, het is niet de "Casey van VV". :tongue:
Klopt. Casey in PHG heeft een veel meer natuurlijke uitstraling dan de dame op deze foto's, heeft stijl donker haar en is minder gebruind. Ze heeft behoorlijke lengte (ik schat ca. 1.70 mtr.) en spreekt vloeiend Duits en rookt. Bijzonder fraaie dame om te zien. Voor de rest is het aan Bosco om een compleet paspoort tevoorschijn te toveren want ik heb met haar niet gekamerd.
Bosco
23 augustus 2009, 23:18
Voor de rest is het aan Bosco om een compleet paspoort tevoorschijn te toveren want ik heb met haar niet gekamerd.
@Knabbel, Doe wat er boven staat gevraagd. En dan weet jij het. :wink:
Big30
3 september 2009, 18:44
Ik zal hoewel niet met haar gekamerd zo wel een paspoort aanmaken. Inderdaad spreekt vloeiend Duits, half Brasiliaans/Duits maar geboren en getogen in D. 20 jaar oud werkt op de woensdagen en in het weekend.
Chris71 kan nog wel wat meer vertellen ;)! Ze heeft ook in Samya en Gt gewerkt zei ze. Mooie en spontane dame overigens.
Staat volgens mij nog op de site van Samya, maar ben niet 100 procent zeker,
http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=719
Größe: 1,75m
Oberweite: 75B
Haare: Braun, lang
Konfektion: 36
Dat klopt volgens mij wel allemaal!
Big30
Dalton
3 september 2009, 19:37
En de 10 jaar ervaring die ze heeft moet je ook noteren hahaha
Big30
3 september 2009, 19:42
En de 10 jaar ervaring die ze heeft moet je ook noteren hahaha
Ze is 20 en is op haar achttiende begonnen! 20-18 = 2 :tongue:!
The Saint
13 september 2009, 16:19
Größe: 1,75m
1m73 is haar exacte lengte. Ze heeft al wat clubs achter de rug. In GT heette ze Sheila zo vertelde ze me, maar ik vind daar niks over haar terug. Ze heeft ook nog in Artemis en PSR gewerkt. Gisteren kwam ze rond de klok van 20u30 pas binnen... en Foots, Raul7 en ondergetekende waren onder de indruk van haar schoonheid toen ze ons passeerde in de bar, mss ook omdat de line-up gisteren qua mooie vrouwen niet op-en-top was.
Even later had ze ons drietal in de mot en besloot haar kans te wagen...
ze kwam naast mij zitten en gaf een hand aan elk van ons; Foots gaf als een volleerde gentleman een kus op haar hand.... maar wat later verbrodde hij zijn hoffelijkheid ... footsvrienden weten waarom :wink:
Deze meid is geen jaagster en neemt rustig de tijd om eerst een gezellig praatje te maken (dat had ik een aantal weken geleden al opgemerkt), uiteindelijk kwam dan de sleutelvraag.
Ze was mijn eerste van de dag (ik was ook pas rond 17u30 binnengekomen) en daarom vond ik het niet erg dat ze niet zoende, anders had ik -mezelf kennende- het rubbertje te vlug gevuld. Op kamer vroeg ik of ze al op de catwalk gelopen had omdat ik vond dat ze heel elegant op hakken door de bar liep en ik bleek het bij het rechte eind te hebben.
Na ons half uitgekleed te hebben, deed ze me met een flinke duw op het bed belanden en vroeg of ze me al mocht "verwöhnen" (lees: blasen); het was een blowjob die ik als gewoon goed beschouw waarbij ze haar handjes iets te veel gebruikt. Na een tijdje ging ze uit eigen beweging over naar een 69, mijn lockernummer van die dag trouwens. Ze is glattrasiert en haar poesje rook lekker fris en bovendien was ik ook nog eens haar eerste klant :rolleyes: Wat ik wel lekker vond tijden de blowjob, is dat ze haar lange haren niet opsteekt noch opzij legt zoals de meesten doen, maar dat ze die gewoon laat vallen over mijn ballen en billen.... voelt heel lekker aan. Deze dame zweet wel behoorlijk vlug vind ik en dat werd bevestigd door haar zweetpuistjes op haar rug die ik voelde toen ik haar streelde tijdens standje 69. Met haar heb ik een 5tal standjes doorlopen en het in doggy afgemaakt.
Besluit: in de bar valt deze dame op door haar bloedmooie ogen, haar stralende glimlach en haar fierheid die ze uitstraalt door haar elegante manier van stappen. Ze is niet gehaast om op kamer te gaan.
Jammer genoeg is haar service niet in verhouding met haar schoonheid.
Ik zou zeggen: gewoon goed. Geen herhalingsgevaar.
The Saint
13 september 2009, 16:44
I
Staat volgens mij nog op de site van Samya, maar ben niet 100 procent zeker,
http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=719
Dit is ze niet.
masseurke
10 april 2010, 22:55
Gisteren was ze er. Een heel mooie meid, zeer mooi gezicht, lieve lach, mooie tanden en een mooi lijf.
Ze MOEST echter tot vervelens toe op de "kastjes" spelen... Was er intussen mee aan de praat geraakt.
"Kom maar wat dichter, je hebt toch geen angst, heb je klein geld? ik moet deze nog spelen... daarna ga ik mee" Het ergerde me al vlug, maar goed, ze verspeelde haar muntjes vlug, tot bleek dat ze in haar tasje nog VEEL klein geld had zitten en nog wou spelen...
Ja doe-oei!
Mooi is ze zeker, misschien als ze eens een keertje niet speelt... :rolleyes:
seksenfun
11 april 2010, 18:30
Ze MOEST echter tot vervelens toe op de "kastjes" spelen... Was er intussen mee aan de praat geraakt.
heb je klein geld? ik moet deze nog spelen... daarna ga ik mee" ze verspeelde haar muntjes vlug, tot bleek dat ze in haar tasje nog VEEL klein geld had zitten en nog wou spelen...
Ja doe-oei!
En hoe voelde je je toen :smoke:? Ze zat er allicht samen met haar vriendinnen.
masseurke
11 april 2010, 21:19
En hoe voelde je je toen :smoke:? Ze zat er allicht samen met haar vriendinnen.
Wel, ze was best aardig, ik mocht mee van haar drankje drinken - heb ik voor bedankt - ze raakte me veelvuldig aan, vond dat ik te veel "stof" aanhad, keek eens onder men berenvel... Maar om op de vraag te antwoorden; voelde me wel een beetje onnozel natuurlijk, dus had vlug zoiets van :thefinger:
Ach ze staat op men lijstje voor volgende keer :biggrin:
Werkt nu in Golden Time en daar heet ze Naomi!
Stylo
3 augustus 2010, 22:32
Inderdaad een heel mooi meisje, die volgens eigen zeggen al weer vier maanden in GT werkt.
ijsbeer2121
2 januari 2011, 20:48
Naomi is inderdaad een lekkere meid! Ik had vandaag het genoegen met haar - goede pre- en after-sales, en op kamer zeker een voldoende :freu: - al behoort ze uiteindelijk niet bij de toppers van GT.
Ze doet mij trouwens een beetje denken aan Tori Black (http://www.wallpaperweb.org/wallpaper/babes/1280x800/Tori_Black_02.jpg)! :liebe2:
ketserr
3 juli 2011, 21:27
Dit was ook een hele mooie verschijning!
Deze dame had ik van een afstand al gezien bij de bar en later tijdens het eten herkende ik haar want ik had één keer eerder gezien een aantal maanden geleden. Toen waren ik en dhr. FK onder de indruk van haar schoonheid, ze werd toen heel de dag bezet gehouden door een badjas. Ze zat bij de kieno op het randje waar ik haar aansprak en haar vertelde dat ze een sloesol moest gaan halen. Dit is een puur naturel prachtig mooi meisje met Duits en Brazielse ouders. Mooie egaal getinte huid, bruin haar, geen tattoe piercing of siliconen en mooie lichaams vormen.
In de kamer zei ze tegen me dat ze mij zou laten zweten maar toen had ik me stofjas nog aan, toen ik deze uit deed dacht ze daar waarschijnlijk anders over en zeker toen ik zei; wie gaat wie laten zweten? Ze ging tussen me benen zitten waarbij ze flink ging ketszwanszuigen wat wel lekker was. Ze vroeg of ik 69 lekker vind en duwde haar schacht die eigenlijk voor de ketszwans is in me gezicht en heb ik er even aan leggen likken. Vervolgens moest er gekets worden en omdat al het orale werk wat lang duurde heb ik het ketse maar bij het normale standje gehouden om niet over de tijd heen te gaan, de ketzwansexplosie was weer een feit.
Ze vroeg of we er nog een half uur aanplakte voor een 2e ronde maar dit heb ik afgewezen dus met deze vriendelijke naar me kluis om haar financieel te steunen. Haar vriendelijkheid veranderde wel toen ik haar geen tip gaf waar ze om vroeg zelfs de opmerking dat ik haar vriendin deze avond nog zal nemen veranderde daar niks aan.