PDA

Volledige versie bekijken : Mortsel, Joy (Thais), Massagesalon Petnaree, Groten Hof 1

Bief2
24 augustus 2009, 00:54
Haarkleur/-lengte : zwart / lang
Lengte dame : 1,60m
Postuur/Cupmaat : Slank / B
Nationaliteit/Taal : Thais
Leeftijd : 29 j
Tatoeages/Piercings : kleine tatoe op linkerbovenarm / geen
Service: TZ, PZC, Beffen, NMC
Voordelen: knap, lief, actief
Nadelen: geen bemerkt
Tijdsduur : +- 1 u/1u 15
Prijs : 80 €
Extra’s bij het bezoek: 50 € extra (sex)

Vrijdag was ik, door omstandigheden, in de buurt van Mortsel en kreeg ik plots de ingeving om eens te stoppen bij dit massagesalon.
Ik had tot nu toe steeds een beetje schrik, om bij zoiets binnen te stappen, niet wetend, wat de mogelijke service inhield.
Hier heb ik echter geen spijt gehad. Ik werd heel vriendelijk ontvangen door een jong thais meisje. Deze begeleidde me naar een kamer en vroeg me daar even te wachten tot de dames zich zouden voorstellen.
Ik heb maar één dame gezien. Het was eigenlijk wel komisch. Joy kwam de kamer binnen en het enige wat ze zei/vroeg was "It's okay???".
Voordat ik het wist had ik al "Yes" gezegd...
Ze flitste nog even naar buiten en kwam toen terug. Het is een prachtige verschijning. Ze droeg een strak topje en afgeknipte/uitgerafelde mini-jeans... hmm.
Eerst hebben we samen gedouched, waarbij zij mij lekker gewassen heeft. Toen terug naar de kamer voor een uurtje zeer lekkere sex. Ze zoent zeer passioneel en liet zich ook graag verwennen. Nadat ze me heerlijk gepijpt had, draaide ik haar op haar rug en was het aan mij om haar te beffen.
Blijkbaar klikte een en ander goed tussen ons, want na enige tijd kwam ze hevig klaar. Ik moest haar zowaar even laten bekomen, maar toen gingen we verder en waren we aan het echte werk toe. Eerst zij bovenop, daarna miss. Ik kan nogal goed doorgaan, zonder zelf onmiddellijk te komen. Toen ik haar in missionaris aan het neuken was, kwam ik eerst zelf recht en trok haar benen toen omhoog. Op die manier, met haar benen gestrekt omhoog, kreeg ik haar nog eens klaar. Niet lang daarna luidden de klokken ook voor mij...
Zeker een aanrader, dit lieverdje.

blackdiver
14 mei 2010, 08:19
Heeft er iemand hier een telefoon nummer van ??
Thanks

Kiwi 69
15 mei 2010, 12:30
Heeft er iemand hier een telefoon nummer van ??
Thanks

Unfortunately, Petnaree is no more:heul::heul:

It was closed down in 2009. I'd love to know if Daw or Ploy were working anywhere else