PDA

Volledige versie bekijken : Sabrina (Hongaars)

Bief2
24 augustus 2009, 23:49
Haarkleur/-lengte : Zwart/lang
Lengte dame : +-1,50 m
Postuur/Cupmaat : Normaal/B
Nationaliteit/Taal : Hongaarse/Duits
Leeftijd : 20j
Tatoeages/Piercings :geen gezien
Service: TZ/ PZC/ NMC
Voordelen: sympathiek
Nadelen: wilde niet gebefd worden...
Tijdsduur : 0,5 u
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek: /

Sabrina heeft een verleidelijk figuurtje (klein, maar fijn) en een doordringende blik. Ik had haar vanmiddag al verschillende keren tegengekomen, maar ik hield telkens de boot af.
Uiteindelijk en eigenlijk was het , bij gebrek aan beter, knipoogde ik naar haar en deed teken dat ze langs me kon komen zitten.
Na een korte tête-à-tête in de zetel ging ik met haar mee naar de kamer.
Ik hield mijn hart al een beetje vast, toen ze me zei, dat ze Hongaars was. Gelukkig viel zij in grote lijnen toch goed mee. Ze kuste vol overgave. Jammer was alleen, dat je toch proefde, dat ze rookt. Niet erg, gelukkig, en na een poosje 'tongen' was dit ook alweer gedaan.
Ook het PZC ging vlotjes. Spijtig genoeg liet ze me niet toe, haar ook te verwennen. Na een ferme pijpbeurt, ging het jasje erover en kroop ze voorzichtig bovenop me. Dit hield ze niet lang vol. Ze vroeg al snel of ik niet vanboven wou. Waarom niet, verder in missio en uiteindelijk ook afgehandeld in doggy.
Voor de liefhebbers van zoenen en een lekker strak kutje is ze een aanrader, maar ik hou er ook van om de dames zelf te plezieren. Dat miste ik hier, dus geen herhalingsgevaar...

heethooft
7 november 2009, 21:22
hallo ik wou vragen is het lang geleden dat je met sabrina op kamer bent geweest want toen ik vorige week op kamer ben geweest deet ze geen tz pmc nmc verder was ze zeer goed

ijsbeer11
10 november 2009, 17:09
Is dit niet de Sabrina uit de GT, aan de omschrijving te zien wel en TwistasZiane heeft haar vorige week in de GT nog een keer te grazen genomen dus is ze aan het pendelen geslagen!!!

heethooft
10 november 2009, 18:24
nee deze opereert alleen in phg en yy