PDA

Volledige versie bekijken : Joints bemoeilijken orgasme bij mannen



RAUL7
26 augustus 2009, 09:56
Mannen die niet zonder hun dagelijks jointje kunnen hebben vier keer zoveel moeite om bij seks tot een hoogtepunt te komen dan anderen. Ook verhoogt dit het risico bij hen op te vroeg klaarkomen, blijkt uit recent onderzoek in Australië.

Mannen
Uit een enquête bij 8656 Australiërs blijkt dat mannen die regelmatig marihuana roken drie keer zoveel risico lopen om te vroeg klaar te komen, meldt nu.nl. Mannelijke liefhebbers van joints hebben wel meer bedpartners dan anderen, maar dus ook meer kans om bij hen in affronten te vallen.

Vrouwen
Ook vrouwelijke marihuanagebruiksters hebben vaker seks dan anderen, maar zij lopen wel zeven keer meer risico op een soa. Bij hen verhoogt het gebruik van joints wel niet de kans op seksuele problemen. 8,7 procent van de ondervraagden rookte het afgelopen jaar marihuana. Mannen doen dit vaker dan vrouwen, respectievelijk 11,2 procent en 6,1 procent.


http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/981069/2009/08/26/Joints-bemoeilijken-orgasme-bij-mannen.dhtml

rplover
26 augustus 2009, 12:10
Ik snap hem niet, vier keer zoveel kans om niet klaar te komen, maar wel kans op vroegtijdige orgasmes?

Alweer praatjes die op niks trekken.
Als regelmatige jointroker kan ik stellen dat dit zever in pakskes is.
Als je en joint rookt tijdens of voor de seks, verhoogt het alleen maar het genot en geeft je dat zelfbeheersing, je kan je orgasme uitstellen, totdat JIJ wil klaarkomen.
Het eerste deel klopt wel, als je het TE LANG wil uitstellen, te dikwijls, dan lukt het veel moeilijker. Lekker doorstoten dus, ha ha.
Van vroegtijdige zaadlozingen? Die dat beweren moeten eens een jointje roken voor de seks, een joint voorkomt net vroegtijdige zaadlozingen.
Twee weken seksloos, dan de heetste stoot die er is neuken, en je controleert je eigen orgasme nog steeds, dus zever in pakskes, dat onderzoek.

erpee :bud[1]:

foots
26 augustus 2009, 12:45
Heren, beren,

Als voortvarend vroegblusser kan ik vertellen dat het niet roken van joints in ieder geval NIET helpt enige controle te krijgen. Gewoon veel neuken dat wel, dus mijn advies neuk tot je erbij neervalt.

Groet, Foots