Volledige versie bekijken : timjava
timjava
27 augustus 2009, 15:04
Dit is alweer mijn 500e bericht. Tijd om hier eens een berichtje te schrijven.
Een groot aantal beren kent mij al, maar nog veel meer kennen mij “nog” niet. Ik ben 36 jaar en woon in de Randstad. Ik heb geen relatie en geen kinderen, dus ik heb alle tijd voor de dvp’s. Ik ben werkzaam in de financiële sector. Mijn grootste hobby is op dit moment dvp’s bezoeken. En een hobby mag geld kosten:biggrin:.
Voordat ik bij de saunaclubs kwam was mijn ervaring met dvp’s heel beperkt. Ik was dus nog erg groen in saunaland. Maar wat is ervaren? Onder mijn naam staat ervaren ijsbeer, maar ik trap nog steeds in de verleidingstrucjes van de dames:redface:. Ik vind dat ook niet heel erg, het maakt het allemaal wat spannender. Hierdoor heb ik met veel verschillende soorten dames op de kamer geweest.
In september 2006 heb ik mij aangemeld op dit forum. Nadat ik een aantal maanden met verbazing de berichten hier had gelezen ben ik in februari 2007 voor het eerst naar een saunaclub gegaan. De keuze die ik maakte was GT en dit is tot november 2008 mijn favoriete club gebleven. Inmiddels ben ik wat dwalende maar mijn voorkeur gaat uit naar LR.
Mijn eerste bezoek in februari 2007 was zo goed bevallen, dat ik besloot om ieder kwartaal naar de GT te gaan. Dit heb ik volgehouden tot november 2007. Vanaf december 2007 heb ik de frequentie bijgesteld naar 1 keer per maand. Maar dat was al snel 2 keer per maand. Ik moet dit jaar constateren dat ik gemiddeld bijna 1 keer per week een club heb bezocht. Maar financieel gezien is het beter om weer maximaal 2 x per maand te gaan. Tijdens mij bezoekjes ga ik minimaal 2 keer naar de kamer, maar vaak is dit ook wel 3 of 4 keer. Ik ben meestal een ½ uur op de kamer.
Ik ben blij dat ik het ijsberenforum heb gevonden, want anders had ik waarschijnlijk het plezier van de afgelopen 1,5 jaar moeten missen. Volgens mij ben ik na mijn 2e of 3e bezoek voorzichtig wat gaan schrijven op het forum. Dit is uiteindelijk meer geworden, maar dat heeft te maken met de toename van het aantal bezoeken. Jammer dat ik mijn eerste berichtje niet meer kan terugvinden.
Ik hoop dat ik nog lang kan genieten van het forum, maar vooral van de dvp’s.
Tot ziens in de saunaclub!
CLUBSPORT
27 augustus 2009, 17:31
Zo zie je maar weer : je begint heel bescheiden en voor je het weet zit je elke week in de club :biggrin:
Willi69
27 augustus 2009, 18:02
Inmiddels ben ik wat dwalende maar mijn voorkeur gaat uit naar LR.
Ich glaube, ich habe Dich auch schon im PHG gesehen... ;)
Jetliner
27 augustus 2009, 18:19
#Hier laat ik je los, Tim. Van hieraf moet je gaan. Met vallen en opstaan, van hieraf moet je gaan#
Bosco
27 augustus 2009, 18:31
Ik hoop dat ik nog lang kan genieten van het forum, maar vooral van de dvp’s.
Tot ziens in de saunaclub!
En ik hoop dat de dvp's nog heel lang van jouw mogen genieten. ;)
Tot ziens in één van de saunaclubs :dance[1]:
timjava
11 oktober 2009, 13:31
Helaas is er op dit forum teveel kritiek op beertjes die hun ervaring over een club en over de dames beschrijven. Alles wat ik schrijf is zoals ik het beleef. Dat andere beren andere ervaringen hebben is alleen maar goed en die ervaringen wil ik ook altijd graag lezen. Een ijsbeer aanvallen hoe hij iets beleefd heeft kan niet. De sfeer waarin dit gebeurt vind ik ook erg agressief worden. Ik heb daarom besloten dat dit voorlopig mijn laatste bericht is.
Picasso 1
11 oktober 2009, 13:45
Helaas is er op dit forum teveel kritiek op beertjes die hun ervaring over een club en over de dames beschrijven. Alles wat ik schrijf is zoals ik het beleef. Dat andere beren andere ervaringen hebben is alleen maar goed en die ervaringen wil ik ook altijd graag lezen. Een ijsbeer aanvallen hoe hij iets beleefd heeft kan niet. De sfeer waarin dit gebeurt vind ik ook erg agressief worden. Ik heb daarom besloten dat dit voorlopig mijn laatste bericht is.
Je hebt helemaal gelijk maar neemt de verkeerde beslissing. Jou kennende weet ik dat jouw berichten gewoon de feiten zijn zoals je ze constateert en velen achten ze dan ook als betrouwbare info. Als je goed leest merk je vast wel op dat bijna geen enkele ijsbeer je berichtgeving aanvalt.
Wat sfeer? Doe gewoon toch lekker je ding. Je bent toch hier met niemand getrouwd? :cool:
Bosco
11 oktober 2009, 13:46
Kom op Timjava, je weet toch wie het zijn die jouw hebben aangevallen. ( lekker belangrijk )
:s014[1]:
joop slim
11 oktober 2009, 14:09
Beste Timjava,
idd kan niet de bedoeling zijn........wat we in de clubs doen, doen we voor ons plezier en moeten we kwijt kunnen op het forum, een ieder beleeft het op zijn eigen manier.
Gewoon lekker blijven doen wat je deed, al denken andere beren er anders over, negeer de personen en schrijf het lekker van je af !
Als je je moet storen aan wat de laatste tijd allemaal wordt gezegd en afgevochten wordt heb je geen leven meer en zou het al jou wandelplezier ontnemen.
Wandel met een boog om alle voor jou uitziende onzin postings heen, met een simpele klik ben je bij een voor jou aansprekende topic beland of post je je eigen negatieve of positieve ervaring.
Stiffmaster
11 oktober 2009, 16:18
Timmetje gewoon je ding blijven doen, het is jouw mening en van jouw alleen, wat een ander zegt of denkt moet je maling aan hebben, ik lees jouw verhaaltjes graag :exactly[1]:
TT Man
12 oktober 2009, 08:47
Als jij wilt stoppen met schrijven, dan zul je daar wel vooraf goed over hebben nagedacht. Dan zal jouw beslissing gerespecteerd moeten worden.
Voor wat het waard is: ook ik heb jouw berichten altijd met plezier gelezen.
Gustomass
12 oktober 2009, 17:42
Beste Timjava,
Ik kan me je gevoel héél goed voorstellen. Heb een dergelijk gevoel een klein jaar geleden ook mee mogen/moeten maken.
Toen ook een tijdje wat minder geschreven en zelfs het forum een dag of 10 links laten liggen. Dat viel niet mee.
Maar... zoals jij, ik en gelukkig nog de overgrote meerderheid aan ijsbeertjes hun ervaringen beschrijven op dit forum, daar is helemaal niks mis mee. Sterker nog, daarop drijft dit forum. Daarvan genieten wijzlef en velen onder ons. Dat er af en toe een vlaag olievervuiling door onze ijsbeerzee gaat, dat is schijnbaar niet te voorkomen. Maar zo een olievlek waaiert altijd weer uit, hij verdunt en is na enige tijd niet meer terug te vinden...Alle ruimte weer voor goede recensies, die de ervaringen weergeven zoals ze zijn, goede, minder goede en ja soms zelfs slechte ervaringen.
Dat is goed dat dat blijft bestaan.
Ieder is vrij in zijn keuze en dat respecteren we van elkaar.
Hopelijk heb je na dit weekend nog even veel ijsbeerplezier want laten we eerlijk zijn als wij het naar onze zin hebben, hebben de dames het met ons ook naar hun zin. Plezier voor twee, ja het bestaat nog even goed.
Kortom, veel plezier en wellicht tot schrijfs.....
Gustomass.
foots
14 oktober 2009, 21:23
Tim,
Dat gevoel had ik in de Philipijnen ook en nu weer, ik begrijp precies wat je voelt en ik lees nu dat alleen jij gevrijwaard bent.
Het is inderdaad erg vervelend om een enorme hoop zeik over je heen te krijgen. Ik zou me graag aansluiten, maar ik kan het niet laten het forum is verslavender dan de clubs of de dames.
Groet en tot ziens Foots
timjava
24 oktober 2009, 11:07
Ik heb daarom besloten dat dit voorlopig mijn laatste bericht is.
Bloed kruipt waar het niet gaan kan:redface:
ijsberen hebben geen ruggegraat:rolleyes:
Big30
24 oktober 2009, 11:09
Hallo timjava :welcome2::muahaha::wiederda::chhers2:!
Big30
foots
24 oktober 2009, 11:41
Beste Timjava,
Ik had hetzelfde ook eens ik ben blij dat ik weer van jou kan lezen.
Groet, Foots :applaus:
MichelJ
24 oktober 2009, 19:34
:welcome2:
Ace2
24 oktober 2009, 20:01
De Thaise kolonie in GT noemen mij nguu. Die hebben ook geen ruggegraat.