PDA

Volledige versie bekijken : Sylvia



Befke
30 augustus 2009, 11:59
Sulvia:

Haarkleur/-lengte: Zwart, schouderlang
Lengte dame: 1.70
Postuur/Cupmaat: normaal, slap B cupje met hele mooie tepels die zich in het begin verdekt opstellen :)
Nationaliteit/Taal: Poolse/Duits
Leeftijd: Eind twintig, begin dertig
Tatoeages/Piercings: Nope - helemaal schoon :biggrin: - geloof ik toch...
Service: meer dan uitstekend
Voordelen: ze weet haar plezier te halen, er valt een gesprek mee te voeren, ze is sprankelend, intelligent en attent gezelschap, zowel vooraf als later in bed.
Nadelen: ik weet er geen
Tijdsduur: 1,5 uur
Prijs: €90

Sylvia was op bezoek in de Blue Note, als uitzendkracht vanuit een andere club van dezelfde uitbaters: Lug ins Land in Siegen. Mogelijk blijft ze langer. Hopelijk blijft ze langer.

Befke
9 september 2009, 09:24
Sylvia:

Tatoeages/Piercings: Nope - helemaal schoon :biggrin: - geloof ik toch...

Mis: ze heeft een buiknavelpiercing.
En ze heeft grijze ogen, deze roofkat.
Maar de rest blijft na mijn bezoek van gisteren staan als een huis: excellent.

Ze wisselt haar diensten af tussen beide tenten: BN en Lug ins Land.

thesickboy
27 januari 2010, 12:24
TSB kan zich wel voor het hoofd slaan dat hij bij minstens 2 eerdere bezoeken NIET naar de kamer ging met deze dame... wat een geil loeder, en dat zeg ik met het meeste respect en genegenheid!

Zoenen is héél lekker, pijpen nog veel beter, maar vooral de algehele 'respons' is zalig. Sylvia geeft zich met de grote G. Na anderhalfuur waren we beiden kleddernat van het zweet en andere lichaamsvochten. 'Zwetende Sylvia' deed mij even mijmerend terugdenken aan 'Zwetende Olga' uit Freude.

Verstandige, mooie, lieve maar vooral beregeile dame....:freu::freu::freu:
Diana vroeg na afloop of ik het ook leuk had gevonden, aan Sylvia hoefde ze dat niet te vragen, vertelde ze, dat had ze wel gehoord:biggrin:.

TSB

blauwebeer
10 maart 2010, 18:47
Naar verluidt is Sylvia ondertussen (tijdelijk) naar PSR verkast. :hammer:

Bb :wink2:

seksenfun
10 maart 2010, 20:18
Zo tijdelijk zal dit trio niet in PSR zijn, vermoed ik. Ten slotte verdienen ze geen 60 euro voor een uursessie maar 100 euro in PSR en geen 30 euro voor 30' maar 50 euro :smoke:.

blauwebeer
10 maart 2010, 20:27
Zo tijdelijk zal dit trio niet in PSR zijn, vermoed ik. Ten slotte verdienen ze geen 60 euro voor een uursessie maar 100 euro in PSR en geen 30 euro voor 30' maar 50 euro :smoke:.
Je moet er wel rekening mee houden dat het aanbod in PSR zowel in kwantiteit als in kwaliteit onzettend veel groter is dan in BN, waardoor de kassa op het einde van de week wel eens holler zou kunnen klinken dan voorheen.

Bovendien is er één van dat trio die slechts sporadisch in Duitsland vertoeft, waardoor een vast cliëntenbestand in een grotere club sowieso moeilijker op te bouwen is.

Bb :wink2:

seksenfun
10 maart 2010, 20:35
wordt vervolgt...