PDA

Volledige versie bekijken : Beyoncé



Gustomass
30 augustus 2009, 13:03
Gisteren was een dag voor vele "de eerste keer"s voor Gusto.
Na een supermooie rit, inclusief Umleitung!, stond Gusto plots voor de entree van Parksauna Residenz.
Bij binnenkomst wist Gusto het al binnen 5 minuten...This is the place to be!!.
Op zijn zoektocht naar de douches kon Gusto niet heen om een bruine dame die zijn vriendelijke lach beantwoordde met een nóg vriendelijker maar tevens wel érg uitnodigende , zeg maar onweerstaanbare lach ondersteund met "Hey, how are you??"
Nou Gusto wilde wel even komen toelichten welk antwoord hij in petto had op deze vraag. Een zéér geslaagde eerste kennismaking met gelijk al de eerste dame hier bij dit eerst PSR bezoek... Gusto voelde zich helemaal thuis en hij zou later, na ons heerlijk samenzijn op de kamer, verklaren dat hij na 3 minuutjes al besloten had, dat deze Beyoncé hem op de kamer zou mogen gaan verwennen, en hij haar natuurlijk.;);). Mijn verwennen van dames, Gusto vind er zelf niks speciaals aan, maar die dames, ook deze Beyoncé weer wordt er helemaal onderste boven van( jawel in 69:cool:) . En uuh, nee hoor, vertellen kunnen ze 't allemaal maar na 4 jaar ijsbeer ervaring weet Gusto ook andere onmiskenbare tekenen te ontwaren, waaruit de dame in kwestie laat merken hoe zij en haar lichaam het ervaren heeft....Het leven kan toch zo mooi zijn, ook voor de dame waarmee je bent.

Omdat Gusto zelden/nooit meteen op kamer gaat, probeerde hij het kamerbezoek wat uit te stellen. Met "ik heb de beste seks na zonsondergang" en "ik bewaar graag het lekkerste tot het laatste" wist ik haar te overtuigen dat ze "even geduld aub" in acht moest nemen. In haar hoofd kon ze zich erbij neerleggen, aan haar inmiddels natte poesje merkte ik dat het voor dat, niet onbelangrijk lichaamsdeel inmiddels te laat was.....

Vele uren lekker wat communicatie, even babbelen, een lief lachje van ver uit , leuke gedragingen gingen voorbij. Een heerlijk opwerken naar hopelijk iets moois....Afijn, toen Maureen en Beyoncé min of meer tegelijk op Gusto af dreigden te komen, moest het moment supreme maar snel komen. Alsof ze het aanvoelden van elkaar, wat zeer zeker het geval was......

Beyoncé de sleutel laten halen, kamer 6 leek Gusto wel mooi, qua kleur licht en een super mooie spiegel op de juiste hoogte aangebracht. Dat had ie op een kleine ontdekkings ronde al opgemerkt.
Helaas, 6 was bezet, maar nr 10 was wel vrij.
Deze grensde aan de tuin en er kwam een zee van daglicht binnen. De kamer was geheel in het wit....
In deze zee van licht viel mijn bruine snoepje Beyoncé nóg meer op.
Ze had helemaal geen moeite met veel licht....ik mocht blijkbaar alles goed zien....of misschien wil zij zélf wel alles goed kunnen zien....

Gusto wil niet in details treden. Maar hier mocht het mooie voorspel van de inmiddels half verstreken dag met mooi vervolg worden voortgezet.
Later had ik met een medeijsbeer die net als Gusto lag uit te buiken van het zoveelste heerlijke gerecht( uit het restaurant wel te verstaan..) nog een discussie over "wat maakt nu een sessie goed, wát is het toch dat het maakt dat je goede sex met dame hebt..."
Gusto kon nu uit recente eigen ervaring spreken...."als je beide gewoon ongeremd van elkaar geniet, als je daarbij voor de volle 100% jezelf bent, als je doet wat je voelt, als je je beide lekker laat gaan"
In feite was dit een weergave van ons uur van Beyoncé en Gusto samen op kamer nr 10.

Later nog lange tijd met haar gebabbeld en bijna weer voor een halfuurtje op kamer gegaan. Meerdere keren probeerde ze me zo ver te krijgen, maar nee, Gusto zal met deze Beyoncé niet voor een half uurtje op kamer gaan. Hij wil de tijd voor haar en voor elkaar kunnen nemen.

Voor wie van Afrikaanse dames houdt, afijn..."need I say more???"

In Gusto's Afro Kilimanjaro's TOP 10 staat deze Beyoncé wel héél erg hoog genoteerd.

Deze dame is van plan om voorlopig tot circa 5 september te blijven om dan na een kleine break waarschijnlijk, hopelijk weer terug te keren.
OOk deze Beyoncé was heel erg onder de indruk van deze club( club, hygiene, omgang met leiding, slaapgelegenheden etc etc).
Uiteraard zal ook voor haar en alle dames en voor mij en alle ijsberen, alles afhangen hoe zich het bezoekersaantal qua dames en heren gaat ontwikkelen...

Soms vraag je je af, waardoor het komt, waar je het aan te danken hebt, dat je dit soort ontmoetingen mag meemaken.

Niet alles wat we doen en meemaken, is het gevolg van onze eigen krachten...er is toch "iets" meer in het spel.

Beyoncé héél erg bedankt.

Gustomass.

Stijveke
31 augustus 2009, 10:45
Beste Gustomass, blijkbaar delen we dezelfde passie voor exotisch schoon:biggrin:.

Bij mijn bezoek aan PSR vorige vrijdag, had ik haar direct gespot. Na versterking van de inwendige mens haar opgezocht en gevonden. Het eerste contact was heel naturel en spontaan. Gevraagd om naar de Kino te gaan(niet de sportkino), om mij aldaar tegoed laten doen aan een innig voorspel zijnde, heerlijk TZ; PZC.
Na een kleine tien minuten spielerei, gevraagd om naar de kamer te gaan (ik hou nl. niet zo van openbare seks). Op de kamer ging ze op hetzelfde élan verder; diep en intens TZ, PZC met verschillende deepthroats, balzak, enz....... Na een tijdje vond ik dat het nu aan mij was om haar te verwennen.
Zo gezegd zo gedaan. Haar op haar rug gelegd en begonnen aan een befsessie van supérieure kwaliteit:cool:. Deze liet zich dan direct gevoelen aan de stijgende vochtigheidsgraad van haar poesje:biggrin:. Nog verder gegaan tot ze schokkend klaarkwam.
Nu was het weer mijn beurt om verwend te worden na een Cowgirlstand, in doggy mijn zakje volgespoten. Toen ik mijn halfslappe lul eruittrok windde het zicht van haar heerlijke poep dat ik haar in doggysstand terug gebeft heb en ze terug klaargekomen is.
Daarna nog effe gezellig naast mekaar gelegen.

Een klein detail; Beyoncé heeft heerlijke romige borsten die een D-cup kunnen vullen. Maar...... de littekens van haar operatie (lifting of echte vergroting?) zijn heel duidelijk aanwezig. De lttekens zijn dudielijk zichtbaar onderaan, alsook een vertikale lijn naar haar tepels. Voor diegenen die Princess van Bernds kennen, zij had ook zo'n littekens.
Mij stoorden ze niet doordat ze een warme persoonlijkheid heeft, maar anderen zouden erop kunnen afknappen.


Tot zover, u nederige dienaar Stijveke.

Stijveke
31 augustus 2009, 10:51
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 1.60 m

Postuur/Cupmaat :Volslank, D-cup, maar geopereerd

Nationaliteit/Taal : Ghana dacht ik, maar ben niet meer zeker

Leeftijd :moeilijk te schatten maar ik zou eind de 20 zeggen, mss begin 30

Tatoeages/Piercings : nihil

Service: zoenen (goed en intens tongzoenen) / beffen / vingeren / PZC (super erg goed) / NMC

Voordelen: lief en spontaan, neemt goed deel aan de seks (actief/spontaan)
Nadelen: de lttekens voor wie er allergisch voor is.




Extra’s bij het bezoek: doet het in de kino, lounge, geeft goede aftersale.

Gustomass
31 augustus 2009, 11:46
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 1.60 m

Postuur/Cupmaat :Volslank, D-cup, maar geopereerd

Nationaliteit/Taal : Ghana dacht ik, maar ben niet meer zeker

Leeftijd :moeilijk te schatten maar ik zou eind de 20 zeggen, mss begin 30

Tatoeages/Piercings : nihil

Service: zoenen (goed en intens tongzoenen) / beffen / vingeren / PZC (super erg goed) / NMC

Voordelen: lief en spontaan, neemt goed deel aan de seks (actief/spontaan)
Nadelen: de lttekens voor wie er allergisch voor is.




Extra’s bij het bezoek: doet het in de kino, lounge, geeft goede aftersale.



Hoi Stijveke en alle andere liefhebbers van deze heerlijke schepsels van moeder natuur natuurlijk.
Mooi hoe je jouw ervaringen beschrijft, een feest van herkenning voor Gusto en wát voor een feest.
Deze dame heeft voorheen in Artemis in Berlijn gewerkt.
PSR bevalt haar als club prima, even aanzien hoe "het gaat lopen daar".

Beyoncé is inderdaad een Ghanese.
Haar leeftijd is inderdaad 30 jaar, zoals ze me toevertrouwde.
Ik schatte haar zelf enkele jaartjes jonger.
Haar borsten , inderdaad de littekens zijn aanwezig. Daar schijnt de huid van Afrikaanse mensen toch gevoelig voor te zijn heb ik me ooit laten uitleggen.
In haar geval ging het overigens om borstverkleining.
Alles wat in haar borsten zit is dan ook helemaal echt, natuurlijk en lekker zacht en gevoelig.
Op dit punt toch een kardinaal verschil met Princess ( voorheen Bernds) want haar borsten stonden min of meer stijf van de toegevoegde inhoud.

Ps. Toch zorgt moeder natuur gelukkig voor een soort natuurlijke bescherming. Voor Gusto is het gelukkig dik anderhalf uur rijden naar Beyoncé....een soort ingebouwde veiligheid om niet bij het lezen van jouw recensie of die van mezelf , á la minute in de auto te springen en naar PSR te scheuren......om er lekker te gaan zwemmen...:cool::cool:.


Gustomass helemaal in zijn sas.:freu::freu:

Gustomass
6 september 2009, 00:29
Het leven van een ijsbeer speelt zich niet enkel af in de club....
Midden deze week mocht Gusto een vrijkaartje ontvangen voor Parksauna Residenz in Durbusch-Lohmar. Je weet wel, 4 km van de A3 , nadat je die boereweggetjes en die mooie heuvels en bossen hebt gepasseerd.
"De omgeving is hier heel mooi , daar waren Beyoncé en Gusto het ( óók al;)) over eens, maar toch ben ik nog nooit gaan wandelen aldaar. Nee, heb je 1,5 uur gereden met PSR in zicht..dan ga je niet een boswandeling maken......
Maybe one day??

Vrijdag was zo een dag. Beyoncé had me al getipt dat Friday the best day would be..... Toen bleek dat Saturday ze helemaal niet aanwezig zou zijn, moest er een en ander in de agenda worden omgezet.
Na enkele best wel Dark Days was het mooi om eens af te wisselen met een day with a Dark Lady....

Deze keer pas om half één aangekomen en gelijk "mijn" meisje opgezocht. Ze was effe druk aan het bellen. Is wel een mooie aanpak hier in PSR. In deze club mogen dames bellen, maar slechts in één van de ruimtes... Kijk, elders waar het verboden is doen ze het stiekem toch. Weer elders doen ze het overal te pas en te onpas.... best mooi geregeld hier in PSR.

Ons welkom was heel warm. Beyoncé was gekleed in , tja daar ga ik weer. Heel mooi wit, een soort rokje met een soort voorgordijn( excusez moi le mot) . Praktisch gezegd, haar voorkant was bedekt met een wit gewaad, om haar nek gehangen. Aan de zijkanten kon je heel mooi zijdelings bij haar grote borsten komen. Haar stijve tepels priemden al door het dunne stof heen. Dit stof kon je ook mooi opzij schuiven zodat de borsten mooi vrij en zichtbaar hingen. Dit heeft Gusto uiteraard pas later "durven"doen. Een beetje respekt kon Gusto nog wel ( met moeite) opbrengen. Het liefste zou hij haar gelijk geheel en al mee de kamer op gesleept hebben en met haar heerlijk willen gaan genieten. Even lieten we in onze gedachten gaan dat we het op het schommelbed konden doen of in de Kino...Nee, ben toch meer op wat privacy gesteld met deze heerlijkheid...
Het was pas de tweede keer dat we elkaar ontmoeten...en het voelt al zo vertrouwd.... en het voelt zo goed, zo relaxed, zo heerlijk...zo thuis....nou ja thuis...!!!???
Dit is wat ik zou willen noemen, dit is een GM meisje, een Gusto Match Meisje.
Gusto ziet de laatste tijd allerlei lijstjes en waarderingen etc de revue passeren..helemaal niet nodig.... pak het totaal ...is er een mooie klick, is er een goed gevoel..een super gevoel mag natuurlijk ook..... dan is er sprake van een match...een GM Gusto Match in mijn geval....

effe een tijdje elkaar lekker geteased...zó ver dat we beiden het bijna niet meer hielden en op kamer wilden gaan. Dat is een leuk spel wat we beiden lekker vinden. Enkel weet ik ( nog) niet zeker op welk moment het beste te stoppen..... afijn, je kent elkaar pas..

Beyoncé maakt je hele dag gewoon. Ze weet , nu al, dat Gusto niet gelijk in het begin van de middag met haar op kamer wil. "For obvious reasons".
Het is gewoon mooi om er lekker naar toe te werken, om het een beetje op te bouwen. Om elkaar een beetje te teasen als je elkaar toch een aantal keertjes tegen komt....
Dat voelt Beyoncé al perfect aan. Het is zeker in dit vak een dame die goed weet waar ze mee bezig is, maar die tegelijkertijd dit zo natuurlijk en zo gewoon kan laten verlopen. Een eigenschap die ik nog in geen enkele checklist ben tegen gekomen overigens.

Het is gewoon een mooi spel. Een tijd spreken we niet af, het zal wel ergens later op de middag of avond gaan gebeuren. "Oh, you make me so horny,or now you made my pussy wet... let's go right now..".probeert ze wel eens maar Gusto staat zijn mannetje....hij beslist wanneer The Party can begin...
Natuurlijk weet ze dat, maar toch aardig dat ze het probeert.
Gaande weg de middag wat aan de praat met beertjes en met andere dames. Toch mooi hoe dan als je volop in "gesprek" bent met een andere dame Beyoncé "toevallig" even langs komt wandelen... Ze weet dat je met haar gaat, maar toch.... natuurlijk, het kan ook spel zijn van haar..hoe het ook zij.... dit soort dingetjes zijn wezenlijke bouwstenen die je middag en avond maken tot iets moois... "ik ben nog altijd met een tevreden gevoel naar huis gereden" zei me een Duitser die PSR al kende vanaf het begin 2 jaar geleden... "Gleichweise" zeg ik dan maar..

Dan ben je in gesprek met een leuke Duitse, een rasechte wel te verstaan, maar erg slank en tja, je heb t al een Termin staan. Dan kom je erachter al enkele uren aanwezig te zijn en nog niks gedaan te hebben qua wellness , anders dan de dames , wel te verstaan., Tijd voor een duik in het heerlijke zwembad. Water was lekker warm vandaag. Dus heerlijk erin gedoken, trapje afdalend en een duikje in het nog maagdelijke water. Als een spiegel zo vlak was het, maar daar is snel verandering in gebracht. heerlijk een lekkere lange haal en nog een en nog eeen en nóg ben je niet aan het einde van het bad...geweldig gewoon.
Kom je weer boven zie je daar Beyoncé op het schommelbed een gast een lekkere massage geven. Man geniet en Beyoncé geniet ook... "dus we hebben in PSR tóch een vrouwelijke masseuse", wierp ik haar toe.... "Ja , Gusto hab'ich von dich gelernt.." Danke meisje .
Die Afrikaansen pikken het lekker snel op.
Toen de massage overging van een body to body in wat mond massage, zat Gusto inmiddels in het bubbelbad. Een beetje onwennig had Beyoncé al eens in mijn richting gekeken..Hadden we dus hetzelfde gevoel.
Die mondmassage behoort tot het traject vrije invulling, want hiervan kan ze niet zeggen.."Hab'ich von dich gelernt ..."

Het is gewoon heel mooi om zo wat actie te zien die toch bijna ieder bezoek op dit schommelbed zich afspeelt om dat eens rustig te aanschouwen en om ervan te genieten. Buiten lopen de koeien in de groene wei, binnen ligt een dame een heer te verwennen... wat een mooi leven toch.

Even komt Maureen nog langslopen, altijd vrolijk en vriendelijk lachend.... heut gehen wir auf zimmer ja....
In begin van de middag zat ze in haar eentje op het schommelbed...."Zimmer Frei...!!"klonkt het uit haar mondje...Zo een mooi uithangbordje hebben weinig Pensions in Duitsland...PSR hat es!!.

Na de massage sessie begon bij Beyoncé haar zin blijkbaar te groeien... we komen elkaar "toevallig 'tegen en even later zitten we in het bubbelbad... heerlijk dames, heerlijk...Gusto deed even zijn ogen dicht, héél even maar en dacht terug aan zijn eerste jaar GT, toen al die dames mee in het bubbelbad gingen en ook werkelijk heel vaak een ijsbeer aan de haak sloegen....
Bij het weer openen van zijn ogen keek Gusto oog in oog met Beyoncé...hij zag dat ze er helemaal klaar voor was.Dat ze helemaal was opgewarmd en dat ze zo van start wilde gaan.
Toch nog lekker in bad gebleven. Lekker met z'n tweetjes, lekker wat keuvelen, lekker zoenen, wat gewoon paradijselijk is met Beyoncé.. die lippen... "wann ich nach hause fahre, nehme ich deine Lippen mit.."
Later op de kamer vroeg ze me nog, "weet je al welke lippen je meeneemt naar huis" Alle !!!! riep ik het uit.

In bad is het heerlijk en gelukkig ..of jammergenoeg , is het niet toegestaan om in bad sex te bedrijven....zou gewoon heerlijk geweest zijn, maar...dat mag niet dus dat doen we niet.....
Lekker gaan douchen, nog een glas Rotwein gehaald en op kamer 7 terecht gekomen. Nou dat was een schot in de roos. qua licht á la kamer 10, maar een heel groot Partytreff bed..en enkele banken, waarop je ook heel mooi kan beginnen...
Hier hebben we heerlijk gevreën en sex gehad. Hier hebben we ultiem genoten, tot en met....
Lekker genieten, op werken en dan weer wat met rust laten, op en neer, op en neer.....
Zo kon het gebeuren dat we na een uur kapot waren en Gusto nog niet zijn moment supreme had gehad...helemaal niet erg...liever effe niet dan al na 10 minuten.. Gusto besloot om het later op de avond nog een half uurtje dunnetjes over te doen....Beyoncé stemde graag in.
Tussendoor even de club verkend en even wat geëten, alweer ja.
Voor onze sessie hadden we al lekker samen geëten... Dat is ook leuk hier..
Een beetje afgezaagd misschien, maar bij het weggaan op de vraag "Ob alles in Ordnung war"even het eten apart aangestipt. De thekefrau in kwestie was een beetje druk en zei gelijk al..."Ja ja , ich weiss, essen ist sehr gut"
Eerste keer een Rumpsteak gehad en de tweede keer een mexicaanse vleessschotel met 3 soorten vlees. Daarna een Eis mit warme Kirschen als Desert... Zonder overdrijven, een subliem eten hier, dat heeft niks meer met club eten te maken...
In de restaurant is het rustig, geen muziek en hier kun je lekker met elkaar babbelen...zit je daar met de meisje te babbelen alsof je met een vriendin uit eten bent... geweldig gewoon.
Intussen was van de Rotwein bij het eten beyoncé lekker een beetje tipsy, op een lichte en leuke manier...
Na het eten elkaar effe vrij gelaten. Gusto nog heel leuk gebabbeld met Tatjana, die, was er Beyoncé niet geweest, best een leuk half uurtje had kunnen maken op kamer... .
Nu naar de poolruimte gegaan vooraleer ik Beyoncé weer mocht treffen . ze was lekker even alleen. Op de bank lekker zitten vrijen alsof.... je een verliefd stel bent....
Nu kreeg ze echt zin en wijzend op mijn kleine grote maat.... "En jij kan het nu ook niet meer ontkennen...!!"
Wat doen we , in de Kino.... zou het best eens willen proberen, maar geef mij haar tcoh maar even helemaal alléén op een kamer...
Met de sleutel van kamer 2, jawel, die van Meltem, met douche en met heelrijk licht en spiegel..
Hier hebben we een half uur heerlijke sex gehad. Gewoon helemaal af.
Dat deze kamer een dubbele deur heeft zal vast niks te maken hebben met de vreugdekreten die Gusto uitstoot bij het moment supreme... Het zal wel gescheeld hebben, dat is zeker.
Nu was Beyoncé helemaal op na deze sessie..het is gewoon super om een dame zo laat op de avond te mogen verwennen....de kenners weten vast wel waarop ik nu doel...
Na deze sessie hadden we beiden de pijp leeg, waarbij je dat bij de een wat letterlijker kan nemen dan bij de ander....
Nog even lekker gebabbeld en zo kort na middernacht de weg huiswaarts aanvaard. Valt al niet mee om de oogjes open te houden onderweg.
Later waren ook beide Thaisen weer aanwezig, beide even vriendelijk, Joy beschikbaar maar Gusto...even niet helaas.
Het was heel gezellig en nog best druk geworden...

Al met al een hele mooie dag gehad met na die Dark Day een hele mooie en vooral lekkere Dark Lady Beyoncé....
Een perfect Match, een GM dame op en top...

overdag vroeg een Duitser me...
"Sie sind Holländer. Lohnt es sich um so weit hierher zu kommen??"
Heb daar ja op gezegd. Mooie club met werkelijk alles erop en eraan en ja natuurlijk het hangt van de dames af....

Met Beyoncé is voor Gusto althans de club een perfecte locatie voor een wederom onvergetelijke dag.....

Beyonc... Thank you very much....

Hope to see you soon....

Gustomass.