Volledige versie bekijken : Cassandra (Roemeense)
seksenfun
31 augustus 2009, 20:23
Haarkleur/-lengte : zwar/lang (loshangend)
Lengte dame : 1,57
Postuur/Cupmaat : gewoon tot wat voller/C (echt)
Nationaliteit/Taal : Roemeense/Duits
Leeftijd : vooraan de twintig
Tatoeages/Piercings : op rechterborst een muzieknoot (zo leek het toch), rechterbeen vanonder een vlinder, op linkerschouderblad een grote bloem, op de onderrug ook nog een grote tatoe/geen
Service: tz, pzc, nmc, vingeren
Voordelen: best lief
Nadelen: zet er tempo achter om je op kamer te krijgen of ja te doen zeggen op de sleutelvraag
Extra’s bij het bezoek: doet het ook in de kino
laurent74
30 november 2009, 20:00
Nadelen: zet er tempo achter om je op kamer te krijgen of ja te doen zeggen op de sleutelvraag
Volgens Oasis op youppie (http://www.youppie.net/forum/showpost.php?p=221471&postcount=101), is dit meisje inderdaad agressief en opdringerig om een sleutel te kunnen halen. En als zij ontevreden is, na een negatieve antwoord, maakt zij veel lawaai :rolleyes:
Oasis
1 december 2009, 00:02
Hi,
Here's the link of my post where I warn about this girl (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7544).
Badslippers
29 maart 2010, 23:29
is dit meisje inderdaad agressief en opdringerig om een sleutel te kunnen halen. En als zij ontevreden is, na een negatieve antwoord, maakt zij veel lawaai :rolleyes:
Ze jaagt inderdaad fanatiek zoals ik al meerdere keren heb mogen ervaren. Zie hier mijn verslag.
Ja, het wordt ééntonig maar op zaterdagmiddag 27-03 draai ik het zwarte gevaar (mijn auto) toch weer soepeltjes door de entree van PSR. Ik heb geluk want een beer vertrekt net en ik kan weer "Court Side" parkeren op de stampvolle parkeerplaats. En vol is het!
Bij binnenkomst staan er aan de bar wel een stuk of tien beren plus zo'n vier schaarsgeklede dames. Ik herken de blonde Alice met de pretogen die drie uur later in het restaurant geil de Franse frietjes naar binnenschuift en ze wegspoelt met een slok melk en me daarbij ondeugend aankijkt. Helaas zit ze aan een ander tafeltje in het gezelschap van twee ijsberen. Ik droom weg en laat mijn Freudiaanse licht over dit tafereel schijnen. Alice die frietjes naar binnen schuift duidt natuurlijk op een gangbang waarbij zij haar orale talenten etaleert en vervolgens overspoelt wordt door de vrijgekomen lichaamssappen. "Keep dreaming", Badslippers.
Een andere dame (heel knap, zonnebankbruin, 1m60, b-cup, superstrak kontje, ketting om haar hals, gekleed in bikini, blond lang haar met slag, soms opgestoken), ontvangt van een ijsbeer een Boeddhabeeldje. Ze is verrukt en wrijft over de dikke Boeddhabuik. Dan schijnt het geluk je toe te lachen. De ijsbeer vindt het wel lekker als ze ook even over zijn buik wrijft onder het mom van:
"Blijf over de Boeddhabuik wrijven en onder mijn badjas verrijst een stijve".
Aan het krappe tafeltje tegenover de bar zitten nog eens vijf beren te discussiëren. Aan die discussie maakt de rondborstige Valentina abrupt een einde door twee duidelijke punten naar voren te brengen. De beren bekijken en beoordelen deze twee punten, wegen ze, betasten ze en accepteren ze uiteindelijk als twee doorslaggevende argumenten. Op dit moment ben ik nog geen minuut binnen en ik heb alweer twee mooie indrukken opgedaan en . . . ik heb mijn keuze alweer gemaakt. Valentina belandt met Badslippers tussen de lakens en ontpopt zich als een Vamp eerste klas. Nu kan ik dat weer allemaal gaan beschrijven maar mijn ervaringen komen overeen met die van Silvester (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=161714&postcount=419). Ik ga er van uit dat het dezelfde vrouw betreft hoewel ik nergens een paspoort kan vinden. Valentina valt in de categorie volslank (mollig), draagt een secretaressebril, heeft een lekkere d-cup die je vrolijk vanuit haar topje aankijken.
Maar waar ik eigenlijk even over wil schrijven is de volautomatische Roemeense Sapmachine genaamd Cassandra. Deze dame belaagt mij telkens weer als ik PSR bezoek. Zo ook vandaag. Ik heb mijn badjas nog niet aan of hij wordt alweer van mijn lijf getrokken. Ik besluit ter plekke om nou eens geen omtrekkende bewegingen te maken en deze efficiente zaadslikster aan een praktijktest te onderwerpen. Ze wil met mij naar de "Kino". "Nein", zeg ik, "Schlüssel und Zimmer". Dat valt haar zichtbaar tegen en het is mijn eerste keer dat ik me zo kort en bondig uitdruk.
Op de kamer wil ze initiatief nemen. ik kap af, neem over en daal af naar haar vruchtensapreservoir. Als ik haar met mijn tong beroer merk ik onmiddellijk dat ik me in haar "No Go Area" begeef. Ze draait wat onhandig en ligt er onzeker maar ook verveeld bij, alsof ze haar boodschappenlijstje nog moet doornemen. Ik constateer dat haar poesje niet een van de mooiste is qua vorm maar ze heeft zich goed gewassen en ik strijk de nodige plooien glad, als je begrijpt wat ik bedoel. Cassandra is waarschijnlijk het meisje van lange halen vlug thuis. Nou dan laat dat maar eens zien.
Ik gooi de denkbeeldig te verdienen 50 euro in de sapmachine en ja hoor daar gaat ze. Cassandra is duidelijk de beste en meest efficiënte sapmachine die zoveel mogelijk sap uit mijn wortel tracht te zuigen. Maar ik onderbreek haar weer. Ze baalt want ik zeg: "Nicht so schnell, ich will auch ficken. Hasst du deine lebensversicherung in deiner handtasche." Die vat ze niet onmiddellijk. Kan door de Roemeense oorsprong komen. "Die condome", verduidelijk ik. Ja, die heeft ze wel. Het rubber wordt aangebracht en ze start de cowgirlrit. Ik wordt er niet warm of koud van. Vervolgens "hondjes". We kreunen allebei als de slechtste soap acteurs in jaren. Dan maar traditioneel "missionaris". Mijn wortel verliest duidelijk aan kracht, verslapt en laat me in de steek. Waarom? Er is geen erotiek, geen geilheid. Dan zegt ze: "Ich will dass du in meine Mund abspritzt!" Dat levert een extraatje op, sluwe tante. Ha ha, maar dan heeft ze nog eerst wat voorbereidend werk te verrichten. Had ik nu dat Boeddhabeeldje bij me, beter nog, die dame die dat beeldje kreeg (wat een stuk!).
Maar nu toont Cassandra haar ware aard (en kwaliteit). Deze Roemeense Sapmachine verdient toch een aanbeveling. Met haar dubbel aangedreven hand- en mondtechniek varieert ze met zowel het hoge als lage toerental. Deze unieke vruchtenpers met grote mond weet wortelen van verschillende grotes tot de laatste druppel uit te persen en staat derhalve garant voor een hoge sapopbrengst. Eenmaal in de hoge toeren, maakt deze machine toch redelijk wat lawaai. Daar staat tegenover dat als de sappen zijn afgekarnt het schoonmaken zeer eenvoudig is. De gebruikte onderdelen worden snel en simpel afgespoeld mits er een wastafel in de buurt is. Zo niet, dan kan de keukenrol ook goede diensten bewijzen. Het gebruiksgemak en de gemiddelde prijs van 75 euro (basisprijs is 50 maar met FT kom je op 75) zijn tenslotte prima eigenschappen.
Wat wil ik nou eigenlijk zeggen. Soms is een kort moment van binnenkomst of een pauze in het restaurant vele malen erotischer dan de eigenlijke vlugge sex. Soms is rondkijken, dromen en fantaseren geiler dan de sexcapriolen op de kamer. Cassandra mag heus nog wel een keer mijn vruchtensap tot zich nemen, maar nu even niet. Op weg naar huis fantaseer ik over die dame met dat Boeddhabeeldje. Volgende keer mag ze over mijn buik wrijven.
seksenfun
31 maart 2010, 21:24
Volgens Oasis op youppie (http://www.youppie.net/forum/showpost.php?p=221471&postcount=101), is dit meisje inderdaad agressief en opdringerig om een sleutel te kunnen halen. En als zij ontevreden is, na een negatieve antwoord, maakt zij veel lawaai :rolleyes:
Zij belaagt me ook regelmatig. Ze houdt vol. Ik zal echter nooit met haar gaan. Ze mag natuurlijk denken dat de aanhouder wint.
Telkens als ik haar afwijs, blijft ze even vriendelijk. Ik heb ze ook nog niet weten roepen of zo. Bovenstaande lijkt me dan ook sterk overdreven, temeer dit in de club door het mangagement absoluut niet geduld zou worden en met wegzending zou bestraft worden, moest ze dit twee keer proberen.
Bubbelbader
1 april 2010, 08:29
Ik ben er wel ingetrapt. Ik liet de geilheid weer de overhand hebben. Op de bank in de lounge onder toeziend oog van de andere dames was het wat kussen en mocht ik wat vingoefeningen doen. Op de kamer echter stelde het allemaal niet veel voor. Kort pijpen toen condoom erop. Op een gegeven moment liet ze zich uitgebreid vingeren en leek er van te genieten waarbij enkele jaren toneelschool weggegooid geld zou zijn. Ook TZ was er niet meer bij.
Van agressie niets gemerkt, passiviteit echter wel.
Badslippers
2 april 2010, 18:21
Ik ben er wel ingetrapt.
Ach, dat is relatief, bekijk het van de positieve kant. Jij bent een ervaring rijker. Was je niet met haar geweest, had je haar geveinsde toneelspel nooit "Live" kunnen beleven. Nu heb je deze volautomatische fruitpers aan het werk gezien. Misschien kun je nog aanspraak maken op de verwijderingsbijdrage van het witgoed want een garantieregeling zal ze niet in haar pakket hebben!
CLUBSPORT
3 april 2010, 21:08
Ik ben er wel ingetrapt. Ik liet de geilheid weer de overhand hebben. Op de bank in de lounge onder toeziend oog van de andere dames was het wat kussen en mocht ik wat vingoefeningen doen. Op de kamer echter stelde het allemaal niet veel voor. Kort pijpen toen condoom erop. Op een gegeven moment liet ze zich uitgebreid vingeren en leek er van te genieten waarbij enkele jaren toneelschool weggegooid geld zou zijn. Ook TZ was er niet meer bij.
Van agressie niets gemerkt, passiviteit echter wel.
Dat maakt iedere beer zo nu en dan mee Bubbelbader , zeker de onervaren beertjes .
Het is wat Badslippers ervan zegt , leer ervan er ga door , het zal niet de laatste keer zijn dat je de verkeerde keuze maakt .
Silvester
29 mei 2010, 09:34
Gisteren is Silvester als laatste met Cassandra in de kino beland.
Cassandra is denk ik nog een van de weinige oorspronkelijke vaste waardes in PSR, gezien de politiek daar moet het eigenlijk toch wel redelijk zijn, anders vliegt ze er uit.
Die overweging haalde Silvester gisteren uiteindelijk dus over.
Het was laat, er liepen alleen nog wat superslanke (=mager) en onbekende dames rond, dus wilde eigenlijk maar gaan kappen.
Cassandra kende ik al vanaf de eerste dag, had echter nooit gekamerd met haar.
Waarom? Iets in de onderbuik stak een vingertje op, en je leest de recensies hier.
Afijn, gisteren kruipt ze opeens toch heel dicht tegen Silvester aan, fluistert iets, en het gebeurde dat we opeens open en bloot heerlijk lagen te flemen..
Op naar de kino dus, en daar werd Silvester geconfronteerd met een geil mokkeltje, haar bijzonder fraaie bips werd wijdbeens opgestoken, en dan is Silvester dus echt helemaal verloren.
Al met al helemaal geen slechte sessie, geen top 10, gewoon lekker goed, profi met toch een zweempje GFE, en in Silvester's ogen ook gemeend...
Misschien lag het er aan dat naast ons een een poolse zichzelf uitgebreid en met veel geschreeuw uitwoonde op een bink :smile: , wat Cassandra duidelijk opzweepte, of misschien was het toch de volle maan..?
:smoke:
Boy69
20 augustus 2010, 08:27
Gisteren heb ik me behoorlijk gestoord aan deze "dame"
Haar gedrag, taalgebruik en manieren zijn echt PSR-onwaardig !!
Een kamerbezoek zal (mede door haar voorkomen) dan ook beslist NOOIT plaatsvinden.
Knabbel
29 augustus 2010, 13:43
In het paspoort staat bij figuur: slank tot wat voller, maar het is gewoon een klein dikkerdje. Erger nog ze speelde vals bij het poolen, waardoor ik verloor, en ik kan slecht tegen mijn verlies. Toen we wel volgens de regels speelden, en ik won, wilde ze niet meer. En als ze die scheur (boven) opentrekt is het een volleerd viswijf. Ondertussen erger ik me niet meer, maar moet ik eigenlijk wel lachen om haar...
seksenfun
1 september 2010, 20:02
In het paspoort staat bij figuur: slank tot wat voller, maar het is gewoon een klein dikkerdje.
Het eten hè... in PSR :smoke:.
Josef
7 februari 2011, 19:35
Heb gisteren een heel leuk kamer bezoek gehad met deze dame.
Ze is echt één klein dik proppie.Maar ze kan zoenen dat is niet mis.
Meschien kwam het wel dat ze zo goed in bed was.
Omdat ze met de dobbelsteen ronde van Josef.
Een hondje had gewonnen dat kon lopen en geluid maakten en met het achter lijf geile bewegingen maakte.
Cassandra was zo blij als een klein jong meisje.
Zo showde haar hondje regelmatig aan haar colega Roemeense dames.
Ze had echt haar dag van de leven.
Ik heb haar vaak ook anders mee gemaakt,heel opdringerig!
En dat schrikt vaak af bij de ijsberen.
En als ze dan niets had gewonnen was ze ook vaak boos op Josef.
Maar ze was heel erg blij gisteren.
Meschien had ze goed verdiend.
En ze was heel amukaal tegen over het meisje dat de kamers schoon maakt.
Want ze vroeg/stelde voor aan Josef of zij ook mocht dobbelen.
Nou Josef vond dat goed hoor!
En het kleine slanke meisje gooide in één keer een 6.
En wat had ze gewonnen?
Ja Cassandra zij je hebt de Joker prijs gewonnen.
Nou daar had ze wel gelijk in.
Want het was een radiografische bestuurbare auto'tje dat om zijn as kon tollen en geluid/muziek en licht produseerde.
Het meisje was volledig overrompeld en heel erg dankbaar.
En gaf Josef een paar zoenen.
Nou ik heb zoenen gehad die een ander niet in een heel jaar krijgt.
Ja zo,n dobbel en chocolade ronde kost wel iets,maar je krijgt er een hoop liefde.zoenen,blijde gezichtjes voor terug.:liefde::liebe_2::remybussi[1]::kuss::happy:
Duitslandvaarder
8 februari 2011, 22:09
Ik hou ook van een beetje mollig en gevuld op de goede plaatsen. Cassandra was de eerste dame die mij vroeg ''Hast Du lust?''. Sleutelprocedure door mij in gang gezet... Goed zoenen, pzc, botergeil. Aftersales waren bedoeld om nog een keer op kamer te gaan (klantenbinding = legaal).
Bij Roemeense dames moet je kort en duidelijk zijn. In het verleden heb ik één afgewezen in PHG en daarbij werd, wat een verassing, geschreeuwd. Bij Cassandra helpte duidelijke nee en ''vielleicht später'' om haar zonder geschreeuw weg te sturen.
Ben uiteindelijk 2x met haar op kamer geweest. Was het saunaclubnivo PSR/PHG waardig. Een medestrijder (ongeregistreerd op dit forum :-( ) is na mijn advies met haar op kamer gegaan. Precies tegenovergesteld verhaal. Slecht zoenen en een korte beurt op tippelzonenivo.
Dame blijft moeilijk inschatten. Mijn ervaring met haar was zowel binnen als buiten de kamer positief. Ervaring medestrijder was negatief.
Nutteloze recensie; service Cassandra varieert....
gisteren nog eens in PSR geweest.
Niettegenstaande het bijna 2 maand geleden was, had ik binnen het half uur die Cassandra weer aan mijn nek hangen.
Zagen, smeken, tegen je aan komen hangen om toch maar weer naar de kamer te gaan.
Heb ik spijt dat ik dit ooit 1 keer heb toegezegd
Bij het vertrekken ook aangegeven bij de theke, dat haar gedrag wel erg vervelend is:mad:
MiniME
12 maart 2011, 15:52
gisteren nog eens in PSR geweest.
Niettegenstaande het bijna 2 maand geleden was, had ik binnen het half uur die Cassandra weer aan mijn nek hangen.
Zagen, smeken, tegen je aan komen hangen om toch maar weer naar de kamer te gaan.
Heb ik spijt dat ik dit ooit 1 keer heb toegezegd
Bij het vertrekken ook aangegeven bij de theke, dat haar gedrag wel erg vervelend is:mad:
Misschien had ze iets verkeerds gegeten/gedronken/gesnoven want ik loop er al bijna 2 jaar rond, en ik negeer haar, en zij mij dus ook, tot gisteren..........ze kwam opeens ongevraagd naast me liggen en begon met op te geilen.....tenminste, dat was haar bedoeling denk ik, ik wist niet hoe gauw ik me uit de voeten moest maken :angryfire:
seksenfun
29 augustus 2011, 22:31
Voor wie het interesseert: ze is weer terug :smoke:.
Badslippers
29 augustus 2011, 23:40
Verplichte services [. . . ]
Dat heeft meteen ook een groot pluspunt, een groot voordeel: omdat alle dames die minimale service bieden, heb je met alle dames van die club een grote kans dat de sessie erg goed zal zijn. [ . . .] In PSR ben ik bijvoorbeeld met zo goed als alle dames goed af
Voor wie het interesseert: ze is weer terug :smoke:.
De minimale speelruimte die je in bovenstaande "Quoot" inbouwt, red je dit keer van de guilotine! Ja ik weet het. Flauw vanwege mijn knip, plak en vet werk.
Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat dit kleine dikkertje wel alles doet wat de minimale service vereist maar of de sessie erg goed zal zijn?
SFL
19 december 2011, 10:01
In tegenstelling tot wat bovenstaande heren beweren, ben ik het niet eens dat het een jager is.
Neen, ze nam zelfs rustig de tijd en liet me nog wat bekomen van mijn vorige sessie, alvorens we de kamer op gingen.
Ze prees echter wel haar vriendin Julia aan voor een trio...
Maar omdat die voorzien was van een peklaag op haar tanden, bedankte ik toch maar voor de eer.
In het gezelschap van deze twee dames kreeg ik vlug de indruk dat ze zat waren, of anders zich wel opgehouden hadden met andere heidense middelen.
Als ik dan achteraf terugkijk naar mijn tijd alleen met Cassandra, dan denk ik eerder dat hun gedrag te wijten is aan onzekerheid van zichzelf.
In tegenstelling tot vele andere dames die avond aanwezig, was Cassandra zeker geen topmodel...
Ze was niet lelijk, maar een gracieuze schoonheid was ze evenmin. Toch hadden we wel snel een goede verstandhouding.
Ze had wel wat zigeunerstreken aan zich hangen, maar omdat ik rustig en lief tegen haar was, weerspiegelde zij dat ook naar mij.
Uiteindelijk vroeg ik zelf om naar de kamer te gaan... Simpelweg omdat ik me na al dat gemuil en gevinger in de lounge al licht verplicht voelde om met haar mee te gaan. Ik koesterde geen al te hogen verwachtingen, gezien haar jeugdige leeftijd en manier van doen.
Maar daarin zat juist de verrassing.
Op de kamer was de deur nog niet dicht achter ons gat, of ze besprong me als een wilde beest.
Tongen vol overgave (en dit moet wel gezegd zijn: ze kan echt wel uitstekend zoenen) en haar doos was kletsnat.
Haar mooie tattoes vielen me ook op en bijgevolg ging het dak er toch af met dit lelijke eendje.
Alles was naar behoren en het volledige standaardpakket zat in haar repertoire.
Voor zo'n jong ding had ze enorm veel ervaring.
Maar aangezien ze al 3 jaar in PSR is (als ik uittel kom ik uit sinds haar 18de), zal ze wel veel kilometers lul op haar teller staan hebben.
Zeker een aanrader voor ijsberen die niet persé op het uiterlijk afgaan!
Josef
19 december 2011, 18:53
Cassandra Roemeense.
Zaterdag 17-12-11.
Was Josef met zijn maat weer eens in PSR geweest.
Nou daar heb ik geen spijt van gehad.
Het eerste kamerbezoek was met dit kleine opdondertje Cassandra.
Wat mij opviel ! dat ze erg was afgevallen,stond haar niet verkeerd.
Heb de kamer met haar voor een halfuurtje gedeeld.
Ze is zeker niet verkeerd! Maar ze heeft wel wat Zigeuner trekjes.
Ze was maar net op de kamer,en toen moest ze haar kammetje voor in haar haren halen.
Tongzoenen of haar leven er van afhangt,maar ik denk dat ze ook goed toneel kan spelen.
Ze is zeker niet verkeerd of slecht,maar volgende keer toch maar wat anders.
Maar Josef heeft er een leuke dag van gemaakt.
Zo had ik weer van alles mee gebracht wat licht maakte,en de chocolade deden de dames zich goed smaken.
Ik had ook confettie mee genomen,en de dames vroegen of Josef jarig was.
Maar dat was niet het geval.
Josef maakt graag lol en plezier,en die blijde gezichtjes van de dames doen mij net zo veel als een goed kamer bezoek.
Maar ik schrok wel wat van die rollen met confettie,ik had eerst een kooker in de winkel in mijn handen met confettie die kon je laten knallen.
Maar die had ik maar gauw terug gezet,want die had ik al eens uit geprobeerd op de verjaardag van mijn broertje.
Nou dat heb ik moeten horen van hem,een halfjaar later vond hij nog papiersnippers in het huis.
Dus heb ik maar voor die rolletjes gekozen.
Josef dacht dat daar papier aan een lengte op zat.
Maar de dames probeerde ze gauw uit en Josef schrok zich een hoedje.
De helen vloer rond de danspaal was bezaaid met confettie snippers en zelfs bij het zwembad vond je het terug.
Hier heb ik toch wel een beetje spijt van.
Zo wou ik eerst nog van die gastoeters kopen die je bij de voetbal zie en hoor.
Maar dat vond ik toch maar wat te heftig.
Toch heb ik een geslaagde dag gehad bij PSR en lekker gegeten en geproefd van de dames.