PDA

Volledige versie bekijken : Sanja (Servische)



seksenfun
31 augustus 2009, 20:27
Haarkleur/-lengte : zwart/lang
Lengte dame : 1,59
Postuur/Cupmaat : normaal/C (echt)
Nationaliteit/Taal : Tjechische/Duits (school Frans)
Leeftijd : net de twintig gepasseerd
Tatoeages/Piercings : niet gezien/niet gezien
Service: tz, pzc, nmc, vingeren

Sphinx
31 augustus 2009, 21:00
Haarkleur/-lengte : Zwart lang steil haar

Lengte dame : 1.60 m

Postuur/Cupmaat :normaal / C (echt)

Nationaliteit/Taal : Servië / Duits

Leeftijd : 23

Tatoeages/Piercings : geen

Service: Goed. Zoenen/ beffen/ PZC/ NMC

Voordelen: Kan uitstekend zoenen

Nadelen: geen kunnen ontdekken

"When I love I get a feeling like I'm travelling through the sky... on the wings of a nightingale. As I ride, my head is reeling. But I don't even wonder why
On the wings of a nightingale I fly

High above land and sea. I'll be thinking of you and me. Couldn't ask for a better place to be.
Oh, I can feel something happening. Oh, I can feel something happening. Oh, I can feel something happening to me"

Nadat Maureen me zo te grazen had genomen had deze racebeer een flinke aansterking nodig: hetgeen de keuken wel toe te vertrouwen was. Schnitzelschen met een kaasdeksel en een paar röstischijfjes. Het smaakte net zo goed als dat het eruit zag. Mijn zoektochtje naar de tweede ronde duurde echter langer dan verwacht. Joy was helaas al naar huis, Jamilla wilde ook feierabend houden en uiteindelijk was ik er klaar voor om de handdoek in de ring te gooien. Maar toen ik dat donkerharige schepsel aan de bar zag staan, ging deze racebeer zijn fantasie op de loop en stond Colin Hay in mijn oor te neuriën: "We'll not fade out too soon. Not in this finest hour.
Whistle your favourite tune. We'll send a card and flower. Saying It's a mistake (http://www.youtube.com/watch?v=fBpyichRWo0)!!"

Als ik mijn eigen fantasie niet meer begrijp zijn er twee dingen mogelijk. Of ik ben nog moe van Maureen, of ik heb teveel gezopen. Fact is, ik twijfelde vrij lang en liep een beetje heen en weer te dwalen voor ik weer naast haar bij de bar belandde. Na het halloenhoegaatut bleek dat deze racebeer haar al eens in Finca gezien had (geen idee welke naam ze daar had). En al snel wenste ik dat ik in Finca beter had opgelet, want ze zoende met zeer veel overgave toen we bij een bankje waren aangeland. Uiteindelijk moest ik met een stijve nek ophouden (er was ook iets anders aardig stijf aan het worden) anders hadden we nog wat langer doorgegaan. Auf Zimmer bleek Sanja de gestelde verwachtingen ruimschoots waar te maken. Zoenen van hoog niveau, bloasmeziek met iets minder diepgang dan Maureen, maar alla, er zijn er misschien een handvol die dieper gaan dan Maureen, dus wat mopper ik eigenlijk :baby2: Shut up and enjoy, you oaf! En deze racebeer heeft van haar genoten, tot in missio het motortje zich met een knal gewonnen gaf.
Toegegeven, er waren niet zoveel dames zaterdag, maar je hebt er maar één of twee nodig, en dan wordt het alsnog gezellig :wink:

Sphinx
31 augustus 2009, 21:04
We hebben het over dezelfde dame (http://ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=18622) S&F Over nationaliteit kan ik niet oordelen, maar ik vroeg of ze haar artiestennaam wilde spellen: volgens haar dus "Sonja met een 'a'". Een mod kan de freds samenvoegen.

Stijveke
1 september 2009, 09:14
Ben vorige donderdag dus ook met deze dame geweest en meer bepaald na mijn sessie met Beyoncé.
Wat de naam betreft; ik heb ook Sanja verstaan toen ik vroeg hoe ze heette.
Zij is Servische/ Kroatische.
Het is een heel lieve meid, maar was het omdat ik te vroeg na Beyoncé terug tot de actie overgegaan ben, maar de sessie vond ik OK zonder meer. Na de ongelooflijke superpijpkunsten van Beyoncé, was haar pijpwerk van middelimatige kwaliteit, t.t.z. eerder monotoom pompen zonder al teveel gevoel. De rest van de service was OK. Al bij al geen slechte ervaring, maar ook geen super. Mss komt er het ooit nog van, maar dan enkel als het aanbod dames dusdanig schraal is.
Ik wil geen misverstand creëren, ze deed haar best en was heel lief.