PDA

Volledige versie bekijken : Dingen die je nooit tegen een vrouw mag zeggen



RAUL7
1 september 2009, 09:46
De lijst met openingszinnen voor vrouw is ellenlang. Maar er wordt haast zelden iets gerept over wat je niet mag zeggen. Je kunt namelijk veel fouten vermijden door af en toe je mond te houden.

Mannelijke vrienden
Als je slecht praat over haar mannelijke vrienden, kom je als onzeker over. Het lijkt dan alsof je schrik hebt voor wat concurrentie. Je concentreert je beter op jouw strategie om haar te veroveren.

Bellen
Door te zeggen "Ik bel je vrijdag" wordt je voorspelbaar wat alle spontaniteit wegneemt. Zo gaat zij je ook niet zelf opbellen, omdat ze dan wanhopig gaat lijken.

Toekomst
Door meteen bij je eerste date een tweede afspraak vast te leggen, lijk je wanhopig waardoor ze weet dat je haar echt leuk vindt. Dat kan bij veel vrouwen een afknapper zijn, het is beter in het begin 'hard to get' te spelen.

Voorgangers
Vraag nooit aan een vrouw met hoeveel mannen ze al het bed deelde. Ten eerste is de kans groot dat je het eigenlijk niet wilt weten, ten tweede is dat weer een teken van onzekerheid. Als zij het je eerst vraagt, mag je de vraag natuurlijk wel terugkaatsen.

Vind je me leuk?
Deze vraag toont weeral dat je onzeker bent. Ga er van uit dat ze je leuk vindt en probeer haar zo te veroveren.

Wat wil je doen vanavond?
De meeste vrouwen houden van een man met initiatief, als je haar belt voor een uitje, zorg dat je dan al een plan hebt. Laat de keuze niet aan haar.

Niet opscheppen
Vrouwen houden niet van mannen die opscheppen over hun job of auto, het geeft de indruk dat je geen leven hebt. Trouwens, een vrouw zal veel meer onder de indruk zijn van je sportwagen als je er op voorhand nog niet over opschepte.

Mag ik je kussen?
Door te vragen of je haar mag kussen, lijk je nog een jongen. Een echte man neemt initiatief. Als ze 'ja 'zegt, bestaat de kans dat ze dat uit vriendelijkheid doet omdat ze geen 'nee' durft te antwoorden.


http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/984933/2009/08/31/Dingen-die-je-nooit-tegen-een-vrouw-mag-zeggen.dhtml

SFL
1 september 2009, 10:40
Voorgangers
Vraag nooit aan een vrouw met hoeveel mannen ze al het bed deelde. Ten eerste is de kans groot dat je het eigenlijk niet wilt weten, ten tweede is dat weer een teken van onzekerheid. Als zij het je eerst vraagt, mag je de vraag natuurlijk wel terugkaatsen.

Het antwoord wil je in de neukfabriek niet kennen!!!

Vind je me leuk?
Deze vraag toont weeral dat je onzeker bent. Ga er van uit dat ze je leuk vindt en probeer haar zo te veroveren.

Als je flappen laat zien, dan vinden ze jou over het algemeen altijd leuk.

Wat wil je doen vanavond?
De meeste vrouwen houden van een man met initiatief, als je haar belt voor een uitje, zorg dat je dan al een plan hebt. Laat de keuze niet aan haar.

Laten we naar de blokhut gaan... En snel wat!!!

Niet opscheppen
Vrouwen houden niet van mannen die opscheppen over hun job of auto, het geeft de indruk dat je geen leven hebt. Trouwens, een vrouw zal veel meer onder de indruk zijn van je sportwagen als je er op voorhand nog niet over opschepte.

Geen probleem, op deze moment heb ik geen job en geen sportwagen :nixweiss[1]:

Mag ik je kussen?
Door te vragen of je haar mag kussen, lijk je nog een jongen. Een echte man neemt initiatief. Als ze 'ja 'zegt, bestaat de kans dat ze dat uit vriendelijkheid doet omdat ze geen 'nee' durft te antwoorden.

Kus je daadwerkelijk??? Geloof me; "NEE" durven ze heel zeker te antwoorden

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/984933/2009/08/31/Dingen-die-je-nooit-tegen-een-vrouw-mag-zeggen.dhtml

:dance[1]:

foots
1 september 2009, 13:24
Heren, beren,

Een zin dat alle vrouwen alleen op geld afkomen is doorgaans de meest geslaagde zin om elke relatie te verbreken. Hoef je niet persoonlijk te doen, kan je ook je zoontje leren:annieengel:.

Deze zin werkt echter prima in saunaclubs, wel is het dan zaak om woord bij daad te voegen:exactly[1]:.

Groet, Foots :bye:

Picasso 1
2 september 2009, 23:09
"ik hou van jou" :badidea[1]:

foots
3 september 2009, 17:13
Heren, beren,

Volgens mijn boekhouder kun je beter tegen een vrouw zeggen dat je met haar wil trouwen in plaats van beleggen. In het eerste geval ben je 50 % kwijt in het tweede geval meestal veel meer.

Overigens zit aan het eerste geval nog een alimentatieverplichting vast om de partner nog voor een 12 jaar te voorzien in het inkomen dat ze gewend was.

Niet dat ik er last van heb, ik betaal geen alimentatie en ik beleg alleen in druppelsgewijs in saunaclubs.

Groet, Foots :bye:

rolly
3 september 2009, 18:12
Heren, beren,
Volgens mijn boekhouder kun je beter tegen een vrouw zeggen dat je met haar wil trouwen in plaats van beleggen. In het eerste geval ben je 50 % kwijt in het tweede geval meestal veel meer.
.Groet, Foots :bye:


:lol_4::roll3: :bowlol::muahaha:


Rolly

Gustomass
3 september 2009, 22:09
Je mag nooit tegen je vrouw zeggen "Dat ze de waarheid zegt" .
Je mag nu eenmaal niet liegen.

Tav van je ex-vrouw moet je al helemaal oppassen....

Gustomass