PDA

Volledige versie bekijken : Jury september 2009: Jünther introduceert nieuw onderdeel voor vrijkaart : Oneliner



Jünther
1 september 2009, 18:50
Indien de beheerders van dit forum akkoord gaan, wil ik aan het eind van de maand september, 1 van de beschikbaar gestelde vrijkaartjes wijden aan mijn onderdeel 'oneliners'.

Iedereen kan zich wel een 'oneliner' herinneren, ooit in een club uitgesproken door een beer of een DVP, die altijd is blijven hangen.

De uitspraak deed je doen schaterlachen, bezorgde je een acute stijve (of slappe), of misschien moest je nadien wel een traantje wegpinken.

Laat mij en de andere beren mee genieten van deze momenten!
Wat is voor jou de ultieme oneliner, ooit geöreerd in een club? Vermeld ook wie de uitspraak deed, en in welke context/situatie.
Voor de laatse dagen van september reserveer ik dus 1 kaartje voor de beste club-oneliner.

Vooruit, two-liners mogen ook.

Bosco
1 september 2009, 19:08
Leuke opdracht Jünther. ( slijm, slijm, slijm ) ;)

Ik denk dat deze oneliner of is het twoliner? :confused:
Wel eens gehoord is door meerdere beren, uitgesproken door verschillende dames van verschillende clubs.
Als ze weten dat jij nog niet gekamerd heb.

" Go to the room?, we are both virgin of today." :rolleyes:

Bosco
1 september 2009, 19:12
Nog één die je regelmatig hoort,

"Long time no see, ........... FUCK ?" :smile:

joop slim
1 september 2009, 19:14
gekleed met pruik, lippenstift op voor de uitsmijter staande van VV en hem zeggen:

"Hallo ich bin die neue hier, wilst du nach zimmer mit mir ?"

waarop een verbouwereerd gezicht van de uitsmijter kwam, bij carmen de cola via de neus er weer uit kwam.....en de groene pruik deed het hem ;)

joop slim
1 september 2009, 19:19
gisteren tijdens het gesprek over haar drankje, wodka/lemon waar ze me telkens een slokje van gaf.....kwam de volgende uitspraak van mij naar haar.....

ich wil gerne das alcoholpromilage bei dir testen ! du must blasen !

waarna we richting de kamer gingen ;)

Bosco
1 september 2009, 19:27
Een van de grappigste zinnen die ik op kamer van Loradana heb gehoord, na ruim 'n uur bezig geweest te zijn.

"If you don't give me your sperm, i'm gonna kill you." :muahaha:

joop slim
1 september 2009, 19:36
Jenny (gt) is een keer vreemd gegaan en was dus een avondje VV, we belanden in kamer 2 boven op die hooizolder...

toen ik bij haar naar binnen gleed zei ze met een stewardess lach.........

"welcome on board of jenny's airline, we hope you have a pleasant flight"

die hebben we dus een tijdje daarna nog regelmatig herhaald

seksenfun
1 september 2009, 21:25
Zaterdag nog in PSR. Yana zag me alleen zitten aan de bar. Ik was even aan het wachten op mijn à la carte bestelling.

Vraagt ze ineens of ik me eenzaam voel en of ze me wat gezelschap mag houden.
(Waneer je dan zegt dat je je niet eenzaam voelt maar even op het eten aan het wachten bent... trippelt ze weer lekker weg, ineens.)

quitje
2 september 2009, 17:22
Voorjaar 2009 Bernds : een nieuweling ingewijd in de liefdeskamers te Bernds. Alina vroeg waarom hij zo stil was - ik antwoordde in 'lul'duits : er had schrik ( of beter angst :tongue:)... Zo was 'SCHREK' 4 of 5 geboren... Vraag maar na... SCHREK is heel goed gekend in Bernds...

RAUL7
3 september 2009, 09:01
Sociaal leven wordt schromelijk overschat! :biggrin:

Gustomass
3 september 2009, 09:22
Tja, bij Park Sauna Residenz waait tegenwoordig een mooie wind in de vorm van Meltem.

Haar stopwoordje "und sonnst?" is voor mij een van de mooiste ooit. Zeker als die uit haar mooie mondje komt en als je dan aankijkt met die ógen, dan smelt je van binnen helemaal weg.....

Und Sonnst??

Gustomass super in zijn sas...

ilovethaigirls
3 september 2009, 09:32
Zei er eens eentje tegen mijn maat toen hij een dame vroeg of ze ook kuste:

Küssen, nein, mache ich nicht, das ist vorspiel

rplover
3 september 2009, 11:06
"Tot op de dag van vandaag heb ik je nog op geen enkele waarheid kunnen betrappen."
Foots tegen Achtbaan Anna in PGH, nadat erpee hem zijn diepste bedgeheimen vertelde: "Harder, deeper"
Shakira tegen erpee op de kamer: "Comon, fuck me harder, you fuck like a little boy"
achtbaan Anna tegen erpee, voordat Foots mijn jaar naar de kloten hielp: "Is your dick not hard enough, or my pussy not wet enough?", waarop erpee op dat kutje spuugde met de woorden: "I am as hard as a rock". Haar repliek was, nog geen minuut later: "Harder, deeper".
Angie tegen GeïntegreerdeAli, nadat ie dacht dat ze last had met zijn grote kleine jongen, er prompt bocen op met de volgende woorden: "Ich mach dich kaput"

erpee :bud[1]:

foots
3 september 2009, 17:25
Junther,

Wat je ook tegen Chantal zegt over haar mooie uiterlijk, er volgt altijd "Danke Schön".

Ik zeg met recht een nette dame, waarvan ik graag bewezen heb dat het stinken van Toppie kwam en niet van haar.

Tegenwoordig kun je ze nauwelijks nog in het wild tegenkomen in PHG, ze ligt altijd op kamer.

Groet, Foots :bye:

P.S. Meltem PSR zal wel de volgende Chantal worden ! Ofwel kan Foots achteraansluiten in de door hem zelf aangewakkerde rij ijsberen. File maar dan anders.

Jünther
3 september 2009, 17:44
Sociaal leven wordt schromelijk overschat! :biggrin:


Raul: laat het een co-produktie worden van jou (de gedachte) en ondergetekende (de cosmetisch afmaker).

Ik voegde namelijk het adjectief 'schromelijk' toe, en wil nu, alsnog, het onbepaald lidwoord 'een' toevoegen.

Dan op zijn mooist, aldus verkregen:


"Een sociaal leven wordt schromelijk overschat."


Het is hèt eufemisme voor ijsberen die in een 'nomaal' gezelschap de brave borst moeten spelen, terwijl ze eigenlijk denken:"Hoerenlopen is het mooiste wat er is."


Echter:
De quoot is op chat geuit, en niet in het clubleven, en valt dus buiten mededinging. De jury is keihard.
Het was wel een favoriet van mij.


Tip aan Raul: zeg het een keer in een club en je behoort tot de favorieten.

Gustomass
3 september 2009, 17:59
Junther,


P.S. Meltem PSR zal wel de volgende Chantal worden ! Ofwel kan Foots achteraansluiten in de door hem zelf aangewakkerde rij ijsberen. File maar dan anders.


Hey Foots, gewoon om 11 uur binnen zijn, sta je vooraan in de file.
Gusto is immers pas om 11.05 binnen, maar wie weet????

Gustomass

Mauriceyep
3 september 2009, 20:47
No money, no honey! (jaren geleden voor de eerste keer gehoord uit de mond van Roemeense Mona/GT):eek:

zeppos58
3 september 2009, 21:00
Deze komt niet uit een club, maar van een Hoegaerden biervildje.
Ik vond hem zo goed dat ik hem een tijdje als handtekening gebruikte

Seks bij jongeren:
De eerste keer ging het niet, de tweede keer ging het van de eerste keer.

Maar dit vind ik ook een goeie, het dateert van toen ik nog een jonge snaak was.
Ik begon net aan een nieuwe job en een collega die aan het uitbollen was wou opscheppen tijdens een gesprekje over seks.

Hij: Ik neukte voor jou
Ik: Ik neuk nog.

En mijn huidige handtekening is een aanpassing van wat een dronkenlap ooit zei.
Als er iemand is die liever drinkt dan ik, dan moet hij dood.

RAUL7
3 september 2009, 21:52
Tip aan Raul: zeg het een keer in een club en je behoort tot de favorieten.

Heb ik al dikwijls gezegd. Gisteren was het echt niet de eerste keer :rolleyes:, maar dan moet diegene die het gehoord heeft neerpennen!
En voor de rest is het flauwe zever want van iemand anders weet je ook niet of hij het in een club heeft horen vertellen, of zelf verzonnen heeft achter zijn computer :eek:.

seksenfun
3 september 2009, 21:58
No money, no honey! (jaren geleden voor de eerste keer gehoord uit de mond van Roemeense Mona/GT):eek:

Een Roemeense nogwel??? Da's nu typisch Thais nochtans ;).

Knabbel
3 september 2009, 22:45
De ontgoocheling over de naakte waarheid van de opmars van Nederlandse ijsberen in PHG bij onze Duitse ijsbeervriend Tietmar, PHG bezoeker van het eerste uur: "Scheisse, seit die Holländer hier kommen müssen wir auf einmal schmusen und küssen auf Zimmer"

Zijn laatste actie heb ik recent gadegeslagen in ParkSaunaRestaurant, alwaar hij naast Mijsbeer op een loungebank lag en gepijpt werd door een Duitse Milf. Mijsbeer spoorde hem aan om ook sex te hebben, waarop zijn antwoord was: "Nein jezt wird nur noch geblasen, ich habe zuviel gegessen"

Ook zal ik die zatte Duitser in PHG nooit vergeten die, na een half uur op de kamer te zijn geweest, een sanitaire stop in moest lassen en daarna in de bar kwam vragen naar welke kamer hij ook alweer moest. Hij wist het simpelweg niet meer...

En oh ja voor ik het vergeet: die gezette dame die in LR en later in Acapulco aan paaldansen deed, bij het afrekenen met een klant. Klant drukt haar in de kleedruimte na de kamersessie een bedrag in de hand en maakt zich uit de voeten. Zij haar geld natellende: "Hallo, hallo, Arschficken ist aber Extra!"

Picasso 1
3 september 2009, 22:49
Tip aan Raul: zeg het een keer in een club en je behoort tot de favorieten.

Raul is in de club niet een man van woorden maar van :fuck: daden.
Erpee is in de club ook een man van weinig woorden; alles wat hij op zijn hart heeft, heeft hij normaliter al geuit op de chat :biggrin:

Picasso 1
3 september 2009, 22:50
Heb ik al dikwijls gezegd. Gisteren was het echt niet de eerste keer :rolleyes:, maar dan moet diegene die het gehoord heeft neerpennen!

Bij Ace2 kun je het helemaal vergeten, hij pent altijd iets anders neer!

Ace2
3 september 2009, 22:53
Bij Ace2 kun je het helemaal vergeten, hij pent altijd iets anders neer!

Ik geloof er niets van.

MichelJ
3 september 2009, 23:11
Ik geloof niet dat Ace2 er niets van gelooft.

MichelJ
3 september 2009, 23:17
In GT:

ijsbeer tegen dvp: why do you look angry to me and not smiling?
Dvp tegen ijsbeer: because i'm scared, i think you have a very big penis.

Picasso 1
3 september 2009, 23:19
Ik geloof niet dat Ace2 er niets van gelooft.
Ik geloof MichelJ

rplover
3 september 2009, 23:57
In GT:

ijsbeer tegen dvp: why do you look angry to me and not smiling?
Dvp tegen ijsbeer: because i'm scared, i think you have a very big penis.
Wereldklasse. Barca waardig. :biggrin:


erpee :bud[1]:

Ace2
4 september 2009, 06:17
In GT:

ijsbeer tegen dvp: why do you look angry to me and not smiling?
Dvp tegen ijsbeer: because i'm scared, i think you have a very big penis.

Dit geloof ik weer wel. ;)

Ace2
4 september 2009, 06:18
Ik geloof MichelJ

Ik ook, maar Picasso1 geloof ik weer niet en zo zit ik ook op 50% ;)

MichelJ
4 september 2009, 06:19
Dit geloof ik weer wel. ;)

Jammer dan ik niet meer weet om welke ijsbeer het gaat, he Ace2 :biggrin:

Ace2
4 september 2009, 06:22
Jammer dan ik niet meer weet om welke ijsbeer het gaat, he Ace2 :biggrin:

Ja, jammer

Goedemorgenallemaal
4 september 2009, 08:35
Maar probeer maar eens iemand zo gek te krijgen dat ie het toegeeft:


Oeps... Wat gek, normaal ben ik noooit zo snel.

Mijn meest gemaakte opmerking als mij wordt gevraagd of ik echt geen biertje wil (mijn uiterlijk schijnt dat te suggereren), toch wel twee keer per clubbezoek.

Nee, ik moet nog autorijden.
Soms gevolgd door

zou wel eens lollig zijn, een alcoholcontrole hier buiten de poort.

Slimste one-liner , vooraf te maken:

Wat doe je en wat kost het? Weinig romantisch maar door schade en schande ondervonden dat het heel belangrijk kan zijn.

Gustomass
4 september 2009, 09:10
"Vielleicht später..."

Een veel zeggende , veel gebruikt en heel duidelijk voor de dames.
Je kan nu eenmaal niet met iedere dame...

Gustomass

noglangnietuitgewandeld
4 september 2009, 16:12
Ik was in de Living Room eens met een zekere Lena bezig. Ze had het over haar vriend.

"Ich habe ihm gesagt daß ich heute nacht bei eine Freundin penne. Was er nicht weiß, macht ihm nicht heiß."

Vervolgens geneukt als gekken en geeindigd met een FT.
Dat kon hij inderdaad maar beter niet weten, lijkt me.

Jünther
4 september 2009, 18:01
En oh ja voor ik het vergeet: die gezette dame die in LR en later in Acapulco aan paaldansen deed, bij het afrekenen met een klant. Klant drukt haar in de kleedruimte na de kamersessie een bedrag in de hand en maakt zich uit de voeten. Zij haar geld natellende: "Hallo, hallo, Arschficken ist aber Extra!"

Knabbel begrijpt het:
- kort de situatie/context beschrijven
- dan de weergaloze gille (de vrouw kent geen gène mbt kontjebonken!)
- dan de glimlach!


Voorlopig staat Knabbel bovenaan.

Ik geloof Raul dan maar op zijn woord, en zal "Een sociaal leven wordt schromelijk overschat" noteren als voorlopige tweede.
Wie weet heb je daar aan het eind van de maand nog iets aan (ik beloof niets).

Toppie
5 september 2009, 22:10
Ik zeg met recht een nette dame, waarvan ik graag bewezen heb dat het stinken van Toppie kwam en niet van haar.


hey stinkbeer hoor ik mijn naam? btw was jij er dan ook bij op de kamer, mss was die lucht van jou??? captain Iglo was er niks bij :biggrin:

Gustomass
6 september 2009, 09:33
Zag net de aankondiging van alwéér een nieuwe club. Quo vadis??

Deed me denken aan een oneliner die je zo vaak hoort in clubs ...dat je hem al eigenlijk al helemaal niet meer hoort....

Dames die gasten tegen komen.... "Wohin gehst du, junger mann??"

Gustomass.

Jünther
6 september 2009, 09:43
Zag net de aankondiging van alwéér een nieuwe club. Quo vadis??

Deed me denken aan een oneliner die je zo vaak hoort in clubs ...dat je hem al eigenlijk al helemaal niet meer hoort....

Dames die gasten tegen komen.... "Wohin gehst du, junger mann??"

Gustomass.


Meeste DVP's zijn korter af: "Wohin?"

Rex
6 september 2009, 11:53
na Alles Klar?

Dalton
6 september 2009, 12:34
Deze hoorde ik in 2007 in happy bij de gokkasten,van een dvp die daar pas een paar weken werkten.
Dalton wass ist eine condoom?

Jetliner
6 september 2009, 13:00
Allerkortste ouan-liner, veelvuldig gehoord:
"Na Du?"

Gustomass
6 september 2009, 13:36
Allerkortste ouan-liner, veelvuldig gehoord:
"Na Du?"

Nou , Poolse Sonja , GT van welleer.

"Na..??"
deze is echt kort , maar ik sla gemakshalve even de bijbehorende lichaamstaal over.....want dan wordt het van één van de korste gelijk een van de langste one-liners...

Gustomass

Gustomass
6 september 2009, 22:27
onlangs nog gehoord uit een lief mondje...

"I know being a prostitute is not right, but at least what I do is to do it in a possitive way , like everything I do I do in a possitive way"

Hier had Gusto even niet van terug...

Saruman
7 september 2009, 07:57
"Sex is een gezelschapsspel voor volwassenen."

:bye:
Saruman

SFL
7 september 2009, 08:04
Sorry mijn waarde oude vriend... Niet echt mee eens!
Toen ik ermee begon (en ik neem aan de meeste ijsberen hier), was ik nog lang niet volwassen. Soms denk ik bij mezelf dat ik nog steeds niet volwassen ben. En om het mes niet enkel lang 1 kant te laten snijden, wil ik er aan toevoegen dat veel ijsberen bij het uitkiezen van hertje zich ook niet al te druk maken of zij ook al wel degelijk volwassen is.

Greeetttttzzzzzzzz



"Sex is een gezelschapsspel voor volwassenen."

:bye:
Saruman

Saruman
7 september 2009, 08:39
Sorry mijn waarde oude vriend... Niet echt mee eens!
Toen ik ermee begon (en ik neem aan de meeste ijsberen hier), was ik nog lang niet volwassen. Soms denk ik bij mezelf dat ik nog steeds niet volwassen ben. En om het mes niet enkel lang 1 kant te laten snijden, wil ik er aan toevoegen dat veel ijsberen bij het uitkiezen van hertje zich ook niet al te druk maken of zij ook al wel degelijk volwassen is.

Greeetttttzzzzzzzz

Ik ga toch niet met kinderen de kamer op.
Saruman is Michael Jackson niet he. :eek:

Toegegeven: er is een onderscheid tussen volwassen en meerderjarig, want we hoeven ons niet constant erg volwassen te gedragen, noch in de clubs, noch op dit forum. Soms lijken we wel grote kinderen ;)

De oneliner gaat vooral over de term "gezelschapsspel".

Willi69
7 september 2009, 10:52
Ich habe mal eine sehr schlechte Nummer im PHG mit … (Name vergessen) abgebrochen, aber dennoch bezahlt. Fragt das Mädel: "Und was ist mit Trinkgeld?" :eek:

foots
7 september 2009, 19:13
Hee, hij leest toch nog heel aardig mee !
Tja ik wilde je uit je hol lokken en dat lukt weer Fabelhaft, Danke Schön zou Chantal zeggen. Niet alleen de mooiste dame van PHG, maar tegenwoordig ook zo druk dat ik niet meer aan de beurt kom.

Groet, Foots :bye:


hey stinkbeer hoor ik mijn naam? btw was jij er dan ook bij op de kamer, mss was die lucht van jou??? captain Iglo was er niks bij :biggrin:

Dalton
8 september 2009, 09:40
Dezelfde dame van die condoom komt een paar weken later uit een blokhut bij happy het sauna gedeelte inlopen en roept ;
WIE HAT EINE CONDOOM FUR MICH?

Nu weten een paar ijsberen ook wie de dame is.

Ace2
9 september 2009, 21:03
Mijn eigen inzending over mijn GT-bezoekje van vrijdag 4 september:


....... Ik ging bij TimD staan en raakte met hem aan de praat. Een onderwerp was een onbekende dame die wij zagen staan. Daar besloot ik een einde aan te maken en liep op de dame af. Het bleek Maxim uit Bulgarije te zijn. Ik probeerde een praatje aan te knopen dat begon met: “woh kommst du von?” “Bulgarije” antwoordde ze “willst du weissen woh meine heimat ist?” vervolgde ik “ich will weissen ob wir spass machen sollen” reageerde Maxim. Lachend zei ik: “spater sollen wir spass machen” waarop Maxim reageerde: “dann sehe ich dich spater” en ze draaide haar hoofd om, waardoor ze in mijn verhaaltje als te zakelijk en waarschijnlijk als afwerkstertje vermeld zal worden.

foots
13 september 2009, 11:08
Beste Junther,

Lees deze over een Hinky Pirat, ik zeg Fabelhaft :bud[1]:!

Tja , dat vrouwtje verdient dan een Hinky Pirat.
Iedereen vraagt zich nu af wat is een : Hinky Pirat? Tegenwoordig pas ik deze actie toe bij dames die me slechte service verlenen , me oplichten of snel enkel uit zijn op een FT. Het gaat als volgt :ik laat me het pijpen zc en net op het moment als ik ga klaarkomen trek ik me terug en spuit in het oog van de dame. Zij schrikt enorm en gaat dan met haar hand naar het oog dat ik volgespoten heb. ( ze bedekt dus één oog met haar hand ) Dan komt de vraag : euh what you do ? Vliegensvlug laat ik haar opstaan en dan trap ik keihard tegen haar scheenbeen. Dan hinkt de dame dus weg op één been met één volgespoten oog bedekt door haar hand. Het lijkt dus net op een piraat met één oog en één been , vandaar de Hinky Pirat.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=137892&postcount=5

Groet, Foots

foots
13 september 2009, 11:22
Nog 1 Junther,

"Ben ik een Freetbeer, sfeerbeer of een stinkbeer vroeg ik Raul7, hij antwoorde je bent een Pleeboy Foots"

Zelfkennis is soms van meer waarde dan mensenkennis. Nou vraag de mods maar of ze "zeer ervaren ijsbeer" willen vervangen door Pleeboy.

Groet, Foots :k046[1]:

Jetliner
13 september 2009, 12:20
Het lijkt dus net op een piraat met één oog en één been , vandaar de Hinky Pirat.


Nu nog de papegaai Lorre op de schouder, die kraait "Piel Kaputt! Piel Kaputt!"

rplover
18 september 2009, 11:24
Niet omdat de quote zo leuk is, maar omdat het mijn vriendje Dalton is :rtfm:
"het maagdenslachthuis" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=138586&postcount=308)

Vooraleer we over onrespectvolle taal beginnen, nivo, mannen, nivo, Dalton heeft gewoon wereldhumor in zich, en dat begrijpt 95 percent van de beertjes niet :Engelchen30a_blondi
Dus niet janken, maar een cursus "hoe interpreteer ik humor" volgen (die zit niet in een cursus managament :14[1]:, daar moet je enig gevoel voor in je hebben, en een dosis gezonde hersens) :tot[1]:

erpee :bud[1]:

Scoobert
18 september 2009, 11:44
Onlangs in LR

Een bepaalde dame heeft het schijnbaar op mij voorzien. Komt naar me toe en zegt :

Du bist genau mein Typ, ich will dich. Komm wir gehen auf Zimmer, ich habe jetzt lang genug gewartet.
Mein reactie : Oke dann....wieviel zahlst du ?

En weg was ze .........:tot[1]:

Gustomass
1 oktober 2009, 00:12
Gister in de GT nog van een vriend gehoord.

Hij had ook een dame gesproken.

"Geh'st du mit mich auf Zimmer.....wenn nein sage ich dich gehe ich niemals mehr mit dich auf zimmer.... Aber sonnst ich sicherlich nicht- " kreeg ze terug van mijn vriend.


Gelukkig is de teneur in de GT nog niet zo erg bij de meeste dames...nog niet..

Gustomass.

sofaking
1 oktober 2009, 08:26
Ik niet !

Deze lijn zal me altijd bijblijven.
De Russische Helena zei me dat na één van haar superbe "glibber" (met overvloedige olie) B2B massages en hemelse pijpjob. Het was lente 2007 in Queenie's. Na het hoogtepunt lag ik in de schemerzone tussen leven en dood. (La petite mort) en zij vroeg "wil je nu gaan douchen ?"
Ik stamelde "ja"
Zij : "ik niet" en besprong me weer.

----

PS : Beschouw deze bijdrage buiten competitie, aangezien ik een vrijkaart voor een Duitse club toch niet snel zal kunnen verzilveren.

Zakkenleger
1 oktober 2009, 08:31
Al een oudere quote, die een dame ooit sprak: "I'm not nice to men, I'm polite."

Via Mauriceyep, dus de kaart mag naar hem ;). Wat ik me altijd heb afgevraagd: vroeg hij van te voren: "Why aren't you nice to me?" ;)

Gustomass
1 oktober 2009, 08:54
Al een oudere quote, die een dame ooit sprak: "I'm not nice to men, I'm polite."

Via Mauriceyep, dus de kaart mag naar hem ;). Wat ik me altijd heb afgevraagd: vroeg hij van te voren: "Why aren't you nice to me?" ;)

Dit is een hele goede en die kennen we nog van al weer dik 3 jaar geleden. Een gerenomeerde dame van welleer.
Hoe zou het toch met haar zijn....??
Welicht goed omdat we haar al zo lang niet meer hebben gezien..

Corina, het ga je goed.

gewoon even wat mijmeren over "vroeger"

Gustomass.

Zakkenleger
1 oktober 2009, 09:15
...
Corina, het ga je goed.

gewoon even wat mijmeren over "vroeger"

Gustomass.

Sorry, dat was niet Corina (http://www.saunaclubforum.net/forum/showthread.php?t=1921), maar Mona (http://www.saunaclubforum.net/forum/showpost.php?p=5764&postcount=7) :wink:. Maar wel beiden superdames, elk op hun eigen wijze.

Befke
1 oktober 2009, 16:05
I repair what your husband/boyfriend fixed.

foots
1 oktober 2009, 18:23
Junther,

Vandaag hoorde ik mijn administrateur zeggen:
"Van ouwehoeren wordt je niet geil"

Ik vind deze zo mooi dat ik deze uitspraak in mijn handtekening heb ingebakken.

Groet, Foots :bounce:

Saruman
1 oktober 2009, 18:29
"Ich bin immer ehrlich"

O ja?

:nocom[1]:

seksenfun
1 oktober 2009, 19:38
In Oase van Emanuelle het volgende gehoord gekregen:

Er is één woord dat ik niet graag hoor nl.: "but". Ik had dit al lang veel meer moeten horen in clubs en toch was het zaterdag de eerste keer.

Je weet wel hè: "Ik wil wel met jou op de kamer... maar..............

Hendrikdeleuter
1 oktober 2009, 20:11
Niet lullen, maar .... vullen.:redface:

Willi69
10 november 2009, 08:02
Gab es hier eigentlich einen Gewinner? :confused:

Knabbel
10 november 2009, 10:20
Gab es hier eigentlich einen Gewinner? :confused:

Ja! :freu:


En oh ja voor ik het vergeet: die gezette dame die in LR en later in Acapulco aan paaldansen deed, bij het afrekenen met een klant. Klant drukt haar in de kleedruimte na de kamersessie een bedrag in de hand en maakt zich uit de voeten. Zij haar geld natellende: "Hallo, hallo, Arschficken ist aber Extra!"


Zoals ik heb aangekondigd, gaat één van de twee prijzen (deel III september) naar de beer met de leukste oneliner.
Dit heb ik maar de tweede prijs genoemd.

De beste oneliner gaat naat Knabbel:

Knabbel heeft de opdracht het best begrepen: hij weet kort de context te beschrijven, waardoor de oneliner extra grappig werd. Het was net alsof ik er zelf bij was, en de glimlach was daar!

Zakkenleger
12 november 2009, 15:15
...
De verhalen van Gustomass zijn als een prachtig schilderij van een landschap in de zon, terwijl bij aankomst het een verregend veldje blijkt te zijn.
...


Het is jammer dat de one-liner wedstrijd afgelopen is anders zou ik deze meteen nomineren!

Willem2
12 november 2009, 15:28
Het is jammer dat de one-liner wedstrijd afgelopen is anders zou ik deze meteen nomineren!

Dat ligt aan de jury van dienst (de maand)

Big30
12 november 2009, 16:52
Je mag altijd een one-liner nomineren natuurlijk! Het is aan de jury te beslissen wat hij met de nominatie doet!

Big30

Zakkenleger
12 november 2009, 16:52
Bij deze dus genomineerd :biggrin:.

Stiffmaster
20 november 2009, 11:40
Ik nomineer Picasso1 voor zijn uitspraak, nu staat mijn naam daarbij maar dat kan van elke andere ijsbeer zijn :moon::moon:

Er was een Stiffie vóór Veronica die Veronica niet nodig had en er zal een Stiffie zijn na Veronica die Veronica niet meer nodig heeft :rolleyes::rolleyes:

ijsbeer11
20 november 2009, 14:50
IJSBEER 11 where are you from
ALEXIA hungary
IJSBEER 11 10 o clock pizza is coming
ALEXIA :confused:
IJSBEER 11 :rofl: