PDA

Volledige versie bekijken : Welke Club bezoek jij het liefst?



Yahoe
4 september 2009, 16:05
Regelmatig vraag ik mij af welke club nu voorkeur heeft bij de ijsberen... Helaas kan ik er niets over terug vinden (wel over het eten). Het gaat hier om het totaalplaatje. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar LR, minder vleesmarkt dan GT, gezellig, goede bbq, en ook belangrijk: open tot 3.00u. Op de een of andere manier vind ik 01.00u. veel te vroeg en ik krijg er een gevoel van dat de avond net is begonnen. Mijn portomonnee overigens niet.
Nummer 2: PHG
Nummer 3: Villa Vertigo
Nummer 4: GT
Nummer 5: Parksauna Residenz

joop slim
4 september 2009, 16:16
Goh wie zou nou toch op Villa Marisol gestemd hebben ...............:biggrin::biggrin::biggrin:

timjava
4 september 2009, 17:02
Regelmatig vraag ik mij af welke club nu voorkeur heeft bij de ijsberen... Helaas kan ik er niets over terug vinden (wel over het eten).

Was er wel: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4317

MichelJ
4 september 2009, 17:05
Uh...moet ik dat echt hardop zeggen? GT bezoek ik het liefst.

Overigens zal ik niet zeggen dat GT de 'beste' club is. Een beste club bestaat volgens mij niet. De één houdt liever van rustig, de ander van drukte. De één heeft aan een handjevol meiden genoeg, de andere wil dat er minimaal 75 meiden aanwezig zijn in een club. Het is dus allemaal erg persoonlijk wat het 'beste' is. Je moet je er thuis voelen, dat is dat ik het belangrijkste...

seksenfun
4 september 2009, 18:30
Na bijna 3 jaar mag een up date wel ;).

Met superglans op nummer 1: PSR

* Voor de verdere rangschikking hangt het van het weer af.

Bij schitterend zomerweer:
Op de voet gevolgd door nummer twee: PHG
Op de voet gevolgd door nummer drie: Acapulco
Op nummer vier met al een flinke kloof: LR

Wanneer het te koud is om buiten te zitten:
Met toch al groot verschil op de tweede plek: LR
Vrij kort gevolgd op de derde plek: Acapulco
Met een kleine achterstand op de vierde plek: PHG

YY heeft altijd in de toplijst van mezelf gestaan omwille van de vele en goede faciliteiten, ook toen de service van de dames al gestaag achteruit ging. PSR duwt niet alleen andere ex-favoriete clubs naar onderen maar maakt een bezoekje aan YY met meiden die amper kussen en PZC overbodig. PSR biedt de meeste en beste faciliteiten (inclusief de 3***-meun's).

noglangnietuitgewandeld
4 september 2009, 18:47
Op eenzame hoogte staat voor mij nog altijd Bernds. De knusse geile sfeer, de topservice van de dames doen het hem gewoon. Dan neem ik de iets mindere faciliteiten graag voor lief.

Stiffmaster
5 september 2009, 09:24
Was voor Stiffie voorheen YinYang lang zijn favoriete clubje, nu is dat toch zekers veranderd het afgelopen jaar.

1. Living Room met afstand voor mij de beste. :regionen0000[1]:

2. Golden Time blijft kriebelen. :biggrin::biggrin:

3. YinYang alhoewel ik hier al een tijdje niet ben geweest. :cool:

De rest heb ik verscheidene meningen over maar geef ze het voordeel van de twijfel omdat ik hier niet zovaak ben geweest. :nixweiss[1]::nixweiss[1]:

Befke
5 september 2009, 22:54
Een andere :)

Zie recensies...

El Conquistador
5 september 2009, 23:09
Golden Time..

Willi69
6 september 2009, 12:40
=> Plenty Hot Girls! :freu:

RAUL7
6 september 2009, 12:50
=> Planet Happy Garden! :freu:

Pistol Pete
6 september 2009, 12:56
Voor wie het nog niet duidelijk is: Living Room
Op enige afstand Villa Vertigo.
En dan Golden Time, maar dan niet vaker dan 1 keer per maand te bezoeken.

Als de clubs buiten NRW ook meenemen kan het rijtje er wel eens anders uitzien.

CLUBSPORT
6 september 2009, 13:32
op nr 1 : GT vanwege het groot aantal meiden en de gezellige drukte (als het aantal beren niet uit de hand loopt dan ).
op nr 2 : Bernds vanwege de topservice van de dames , faciliteiten zijn een stuk minder maar dat neem ik voor lief .
veel kleinschaliger en een heel andere sfeer als gt maar dat heeft ook wel zijn charme .

lieget
6 september 2009, 13:35
Momenteel is mijn rijtje:
1: PSR
2: LR
3; Acapulco, GT, VV, Samya, YY, PHG

Deze volgorde kan over enkele weken/maanden echter weer helemaal anders zijn.

rplover
6 september 2009, 19:12
Gisteren na de vakantieperide nog een keertje LR bezocht, na wat rare berichten gelezen te hebben.
In één woord: TOP

Absoluut op nummer één bij erpee: gezellig, druk (een 55 Meiden en een 95 beertjes (cijfers van de gezellige theke), sfeer en zeer gewillige Meiden, die meegaand dansen, zingen, borsten ontbloten, betasten niet erg vinden, paaldansen, en erpee lief vinden (om niet te zeggen "je bent zo lelijk") ...............



................. LR

erpee :bud[1]:

Sphinx
6 september 2009, 21:52
Bernds

Rex
6 september 2009, 22:38
Was in mei in Parijs en zelfs daar kennen ze GT...............

486

Rex
6 september 2009, 22:40
=> Planet Happy Garden! :freu:

Laat me raden waarom.....................Chantal:confused:

SFL
7 september 2009, 01:39
1) Living
2) PHG
3) Globe
4) GT
5) YinYang
6) VV

Top 6 onder voorbehoud, want dit kan snel wijzigen van tijd tot tijd... ook navenant ik nieuwe clubs ontdek of aandoe. Binnekort Acapulco en Oase eens proberen, wie weet nieuwe nummer 1 en 2 ?

kegel
7 september 2009, 12:53
Bernds: oud, klein, redelijk duur (70 euro inkom), maar nergens zo'n sterke line-up van absolute toppers. Bovendien lopen ze allemaal poedelnaakt rond, wordt er gepijpt en gebeft en regelmatig zelfs geneukt in de publieke ruimtes.

Voor mij een onovertroffen sex-ervaring.

timjava
7 september 2009, 13:57
Na bijna 3 jaar mag een up date wel ;).



3 jaar? volgens mij nog geen jaar geleden onderstaand bericht


Even een updateke, vanwege 2 nieuwe clubs in Nederland:

Sans Soucis is dé mooiste club, Sans Soucis is de gezelligste club waar je je écht thuisvoelt. Het eten is lekker, doch minder uitgebreid dan in grotere clubs, maar da's ook normaal voor een kleinere club. Het eten staat zo goed als 24/24 voor je klaar en is vers. Je eet er in een échte leefkeuken. Jammer dat je in de zomer niet buiten kan. De binnenfaciliteiten zijn het meest uitgebreid van alle clubs: Finse sauna, Turks stoombad, infraroodsauna, bioscoop en een grote HWP. De 'koppeltjesactiviteit' is groot. Bij Sans Soucis lopen geen twintig dames rond maar zijn de meiden vrolijk, blijgezind en open. Er werken verhoudingsgewijs veel Nederlandse dames, wat op sociaal vlak (moedertaal) voor mij een pluspunt van formaat betekent. In de kino wordt hier ook wel aan seks gedaan. De kamers moeten niet onderdoen voor een duurdere hotelkamer. Hier is ook een sm-room.

Yin Yang heeft een prachtig aangekleed interieur, volgens een speciale stijl en het natte gedeelte is een waar suptropisch paradijs. Yin Yang heeft écht alles om top te zijn. Zowel in de zomer als in de winter. In de zomer heb je een mooi zwembad en grote tuin. BBQ-en doen ze echter onregelmatig en onvoorspelbaar. Self grillen is een 'lekker' pluspunt. Enkel na 22.00 uur en tussen 15.00 en 17.00 uur kan je niet eten in het restaurant. Een koudwaterbad, sauna en twee 'verscholen' HWP's maken de man of vrouw. De minderheid van de dames vervoegen zich bij de mannen in de HWP. Gemiddeld paraderen er 30 tot 45 dames. Als je er van uit gaat dat een perfecte line up betekent dat er allemaal slanke twintigsterkes of jonger rond moeten lopen ga je hier bedrogen uitkomen. In de kino komt het meestal niet veel verder dan verleiding. Alle kamers zijn groot, inclusief douche of bad.

Planet Happy Garden is qua aankleding maar gewoontjes. De 'terrastuin' is erg prachtig en heel gezellig aangelegd. De sfeer in de zomer aan het zwembad kan in geen enkele club geëvenaard worden. Er is altijd volop ambiance. Alles wordt gedaan om een 'vakantiesfeertje' te creëren. In de zomer wordt er gegarandeerd geBBQd als het geen pijpestelen regent. In de winter valt het ontbreken van een kino en HWP wel op. Na het BBQ-seizoen wordt het avondeten maar rond acht uur geserveerd en is lekker. De definitie vasthoudend van hierboven van wat een perfecte line up moet zijn, komt Planet Happy Garden dicht bij de perfectie. Damesaantal varieert om en bij de 30 met uitschieters langs boven op drukke dagen. Als het 's avonds nog druk is verlaat men de sluitingstijd van 01.00 uur. Planet Happy Garden is een grotere club met 2 bars. Eentje met bediening en een self service café. De kamers laten geen speciale indruk na.

Living Room heeft een eerder kleine tuin en geen zwembad. Wel een bio-sauna. Vanbinnen straalt de club niets speciaals uit. Het natte gedeelte is verbluffend. Een grote HWP waar het niet alleen bruist van de bubbels maar ook bruist van 'koppeltjesactiviteit'. Menig ijsbeer wordt daar 'keihard' verleid tot een kamerbezoekje. Een Finse sauna behoort ook nog tot de faciliteiten van het natte gedeelte. Het eten is erg lekker, het avondeten gewoner. Het komt van dezelfde catering als bij Golden Time maar smaakt beter door de manier van presentatie en het feit dat je zelf kan opscheppen. Om zes uur is het avondeten, tot het op is. Om 23.00 uur pizza-time! Het is de enige club waar ook seks plaatsvindt in de sauna's en vooral dan in de bio-sauna, vooral wanneer het wachten is op een kamer. Ook in de kino wordt duchtig en (soms) luidruchtig gesekst. Living Room is tot 03.00 uur geopend. De kamers zijn niet veel meer dan een vierkante kamer met bed.

Freude heb ik nog maar één keer bezocht. Mijn indruk (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93243&postcount=464) was voorzichtig positief. Er wordt geen alcohol geschonken.

Golden Time is een club met een héle grote mooie tuin maar zonder zwembad, tenzij een plonsbadje, belachelijk. De club vanbinnen is klein, zeker in vergelijking met het aantal meiden en beren dat er dagelijks over de farbrieksvloeren komt. Damesaantallen van boven de 70 zijn geen uitzondering, nog wat meer beren ook niet. Luchtgebrek en smokealarm zijn er dan ook bijna-dagelijkse kost. De vrouwen scharrelen daar continue naar eieren en meer. De dames komen allemaal van dezelfde procucent, zo lijkt het wel: nep-borsten, veel schmink, nep-wimpers, uiterst slank en liefst onder de twintig jaar. Overdreven gehuld in piercings en tatoes. In de kino wordt je verkracht. Er is ook een HWP waar de dames bang van zijn en een sauna. Allebei temidden een doorgangsplaats. Het eten is lekker overdag, 's avonds lijkt het wel een voedselbedeling in Ethiopië, compleet met de wachtrij van een halfuur. Om 22.00 uur zelfde taferelen voor de lekkere pizza's. Snel zijn is de boodschap of je komt met een lege tas thuis. De kamers zijn basic.

Villa Vertigo is een uitermate chique club. Een beetje de V.I.P's onder de clubs mag je wel stellen. Hiermee ging zeker en vast tot voor kort samen dat ook de dames precies een meubilairstuk waren en het dus totaal ontbrak aan activiteit, spontaniteit etc. (professioneel) Dit zou nu halsoverkop van het management uit omgeslagen zijn? Het eten is er het beste. De damesaantallen variëren heel erg, ook de dames zelf wisselen voortdurend. Er is geen vast damesbestand. Villa Vertigo heeft 2 'onbruikbare' HWP's en een sauna'tje die gemiddeld minder heet is dan in ander clubs. De tuin straalt weeral V.I.P.-klasse uit met een zwembad. Het is een grote club met 2 bars. Sommige kamers zijn klasse, met douche, andere sober. Voor de liefhebbers staat er buiten een kot waar aan sm wordt gedaan.

ZaZen is een héle kleine club, zonder echte bar waar een 5-tal dames de crew uitmaken. De dames die er werken, werken er bijna vast. Zo goed als geen mogelijkheid om buiten te vertoeven, op een piepklein terrasje na. Het natte gedeelte is apart en mooi. Een heel groot broebelbad en een kleine sauna. Het is een FKK maar de dames nemen dat niet zó letterlijk. Ze lopen wel allemaal topless. Het eten is beperkt qua omvang maar wel lekker en mooi gepresenteerd. Het eten wordt aan tafel gebracht. Hoewel het een zeer kleine club is, wordt je er hélemaal geen familiale sfeer gewaar, integendeel, vrij strakjes. De kamers zijn heel mooi en allemaal met douche. In het weekend gesloten. Het is er moeilijk om er een hele dag te vertoeven.



Een top drie?

In de winter:
1) SS, YY en LR op een gedeelde eerste plaats
2) PHG
3) zou louter indicatief zijn

In de zomer?
1) PHG
2) YY
3) SS

Ik wacht nog steeds op die eerste Belgische club die het rijtje opnieuw door mekaar kan gooien :hammer:.

RAUL7
7 september 2009, 14:02
Laat me raden waarom.....................Chantal:confused:

Ik wist niet dat ik mij moest verantwoorden! :rolleyes:

timjava
7 september 2009, 14:08
Valt mij trouwens op dat YY niet in het rijtje staat. Deze club scoorde in de vorige enquete hoog. Als ik naar de tussentijdse resultaten kijk zie ik dat GT veruit de meest favoriete club is, dat is niet anders dan in de voortgaande enquete. Dit zal waarschijnlijk ook niet snel veranderen.

De club waar ik het liefst kom is de club maar mijn favoriete dames zitten. Dat was GT, toen LR, toen weer GT en nu weer PHG. Kortom het kan over 3 weken weer een andere club zijn. Voor nu zal ik PHG maar aanvinken;).

seksenfun
7 september 2009, 20:16
Met superglans op nummer 1: PSR

* Voor de verdere rangschikking hangt het van het weer af.

Bij schitterend zomerweer:
Op de voet gevolgd door nummer twee: PHG
Op de voet gevolgd door nummer drie: Acapulco
Op nummer vier met al een flinke kloof: LR

Wanneer het te koud is om buiten te zitten:
Met toch al groot verschil op de tweede plek: LR
Vrij kort gevolgd op de derde plek: Acapulco
Met een kleine achterstand op de vierde plek: PHG



Nadat ik voor mezelf ook eens een statistiekje had opgesteld à la MiniMe kwam volgdende uitslag uit de bus:
1) PSR
2) PHG
3) ACA
4) LR

Best betrouwbaar systeempje dus :wink:.

Megaboob
7 september 2009, 23:05
Op een staat Acapulco voor mij, tweede is Oase, en derde the Palace. Maar dat kan binnenkort veranderen, als ik naar Artemis ben geweest, en ook PSR eens bezocht heb.

:smile: Megaboob

Gustomass
7 september 2009, 23:20
Het laatste half jaar eigenlijk een wisselwerking tussen Acapulco, Villa Marisol en ParkSauna Residenz.
Het weer is van belang, de club speelt een rol, maar eigenlijk als Gusto zichzelf eens héél diep in de ogen kijk, kan Gusto wellicht beter de vraag beantwoorden...."welk meisje bezoek je het liefste??";)

Of dit erg is?? Als je het maar niet te vér laat gaan....

Och na 4 jaar wandelen heb je wel een en ander meegemaakt...maar of je het ooit écht léért??? That's the question...still...

Genieten en laten genieten...
Gustomass

Jansen
7 september 2009, 23:23
Voor mij waar ik begonnen ben in Duitsland :

1 PHG
2 GT
3 VV

En waarom :fuck::fuck::fuck:

ziane
23 oktober 2009, 23:10
Golden Time is mijn favoriete club..

Zakkenleger
23 oktober 2009, 23:41
Nr 1 zal weinig mensen die ZLs berichten volgen, verrassen: Villa Vertigo. Where else? :biggrin:

2: Oase. 1x geweest, wel meteen 2 dagen, maar helaas niet meer aan toegekomen. Fantastische vrouwen in grote aantallen, heerlijk hoerige omgeving (zeer kitscherig). Alleen het eten is matig. Als Oase dichterbij zou zijn zou het VV van de 1e plek kunnen verdrijven.

Verder zijn er nog veel te veel clubs die ZL helemaal niet kent, zoals Paradise (niet te verwarren met Paradiso / Freude 39), Harem, PSR en Acapulco. En vooruit, *werbung* Villa Marisol ook vermelden als 'to do' club, hoewel ZL vreest (afgaande op de berichtgeving) dat het vermoedelijk geen ZL club zal blijken. :wink:

3 ex aequo: Om verschillende redenen toch op min of meer dezelfde hoogte: PHG, GT, Freude 39, Bernds.

Jünther
24 oktober 2009, 10:30
1. Acapulco
2. PSR
3. Heavensgate
4. Finca

Altijd een momentopname natuurlijk.

foots
24 oktober 2009, 11:45
Heren, beren,

1. PHG
2. LR
3. PSR

Groet, Foots :innoc[1]:

skandalouz
25 oktober 2009, 01:27
1. LR
2. PHG

Clint
30 oktober 2009, 17:10
Het wisselt zo nu en dan wel eens, maar op dit moment is de ranglijst als volgt:

1. LR
2. GT
3. PSR
4. PHG
5. VV

bopp
30 november 2009, 13:26
1. LR
2. GT

Big30
30 november 2009, 17:10
Enquête was gesloten maar is nu weer open!

Big30

Dalton
30 november 2009, 18:49
Moet ik daar nog antwoord op geven?

robieb
30 november 2009, 22:38
living room
fun garden is lekker dicht bij

Jovibeer
12 december 2009, 14:13
Golden Time!!! Ben nog niks beters tegen gekomen, veruit de beste!!

Don418
12 december 2009, 14:49
De clubs die het dichtst bij nederland liggen scoren het hoogst.
Maar voor een echt lekkere avond/nacht is het de moeite waard om een stukje verder te rijden: Oase
GT is daarna nog steeds mijn favoriete nummer 2

Laatst bij Bernds geweest, die komt echt geheel onderaan mijn lijst, ik denk nog onder clubs die ik nog niet eens bezocht heb. En dat terwijl ik hier enthousiaste verhalen er over hoor, wat kunnen meningen toch verschillen.
Jammer dat er geen effectieve (lees: objectieve) manier is om clubs te beoordelen waardoor je beter op dit forum een keus kan maken.
Er zit niets anders op: ze allemaal een keer bezoeken.

Twinangel
20 februari 2010, 19:31
Wat betreft faciliteiten is PSR de beste saunaclub. Leg je de nadruk meer op de meiden dan komt LR als beste uit de bus.

Jansen
22 februari 2010, 22:33
Voor mij waar ik begonnen ben in Duitsland :

1 PHG
2 GT
3 VV

En waarom :fuck::fuck::fuck:


Ja een ijsbeer verandert ook van eet terrein als zijn eten op is en gaat op jacht naar andere jachtvelden.
deze ijsbeer jaagt nu in :

1 Living Room Milka,Alicia,Vanessa e.a.
2 GT Sandy,Nicolle,Franceska
3 SKW Nancy e.a.

seqoya
23 februari 2010, 08:19
1. GT
2. LR
3.PHG

mans61
30 oktober 2015, 11:18
hugo junkerstrasse nr5 nordhorn.

de duisburg spesjalist
30 oktober 2015, 12:12
1 LR
2 aca velbert
3 phg
4 babylon elsdorf

Sjeufke
30 oktober 2015, 12:32
Acapulco Gold en Babylon
Clubs waar ik ook graag kom, maar minder frequent, zijn: Sixsens en Van Goch

Het kan over een maand weer anders zijn :wink2:

licky luke
30 oktober 2015, 12:36
Ach, overal is wel iets...

Soms kom ik ook wel eens graag thuis... ;) :biggrin:

yylover
31 oktober 2015, 13:47
Denk niet dat ik hoef te antwoorden wat mijn favoriete club is. Moet er echter nadrukkelijk bij vertellen dat dit ook mijn enige club is.
Waarom ?
1 lekker dichtbij (maar dat is GT ook)
2 ben geen party man en geniet van de vele rustpunten die je kunt vinden in YY. Kom s'zomers graag tussen 11 en 12 uur in de ochtend binnen en kan genieten van de heerlijke rust in de uitgebreide tuin of s'winters in de wellness. Maar ook de men's lounge is voor mij een belangrijk voordeel.
3 Ken inmiddels verschillende favoriete dames en weet wat ik kan verwachten
4 line up/kwaliteit is voor mij ruim voldoende, ondanks wat ik hier vaak lees.

Loop echter al langer met de gedachte om eens een clubtour te gaan doen en wilde dit, via dit forum, delen, met de vraag wat voor mij interessant zou kunnen zijn.
En dan met name, genoemd item 2, als een belangrijke voorwaarde. Heb alle clubs meerdere keren bekeken, of via dit forum, of via hun eigen website, maar heb nog niet echt de indruk dat ik iets in die richting kan vinden. Tips van jullie zijn welkom. Alvast bedankt

rob45
31 oktober 2015, 15:10
Hier komt ie dan..........

dag 1 : YY
dag 2 : PARKSAUNARESIDENZ
dag 3 : VILLA MARRISOL
dag 4 : BABYLON

Hopelijk bevalt deze clubtourtip..........

yylover
31 oktober 2015, 16:35
Bedankt @bluebear en Rob45. Zal jullie tips zeker in overweging nemen. Maar al zoekende/lezende op dit forum. staat PSR nu ruim op 1. Deze club past precies in mijn straatje.
Eerst 8 nov. nog een dagje YY, maar vrijdag de 13e (!?) ga ik mss wel voor het eerst 'vreemd' en zal ik mijn profielnaam eindelijk eens moeten wijzigen :)

Nedlovefkk
31 oktober 2015, 23:02
Ik heb geen club die ik het liefst bezoek. Iedere club heeft voor en nadelen. Was wel voornemens om wat meer stamgast te worden bij bepaalde clubs maar de afwisseling trekt me juist aan in dit wereldje. Ik volg topics van clubs als GT/YY/LR/Magnum/PHG wel vrij intensief. Bij slechte signalen weegt dat soms mee om er wel of niet heen te gaan, maar is niet heilig.

deket
3 november 2015, 00:00
zie stukje bij villa,
5. PHG,al een tijd niet meer gefrequenteerd,vooral een zomerclub
4. Samya,nog langer geleden,heeft na 22h wat van een veredelde disco,vooral voor de jongere klanten,ivm line-up misschien wel met GT de beste,die ik bezocht
3 LR,ooit 1,nu meer vergane glorie de lievelingsclub vroeger van ondergetekende
2,Sixsens en Babylon, in den Bab,is het personeel iets vriendelijker,de meisjes bijna allemaal geil,maar tijdens de dag zeker soms wat matte sfeer,bij de sixsens lijken de meiden wat mooier,ook meer,maar de vele ruimtes hypothikeren een optimale plezier,
1,bij mij thuis,niet voor publiek en no comment,

er zijn zovele clubs die ik nooit bezocht heb,en zal dat zeker op korte termijn ook niet doen.
YY is al een hele tijd geleden,
PSR;idem dito,en in tegenstelling tot yy,ging de line-up daar destijds achteruit,
panthera,vond ik een leuke club,A.Gold kon me bij de opening niet boeien,leek een gayclub,maar zou toen een momentopname zijn en ondertussen blijkbaar de favoclub van verschillende beren,
GT,betreffende kwantiteit zeker de top,toch teveel een fabriek voor mij, een voorbeeld,schatje van waar kom jij? ik,van Belgie en jij? van Hongarije,ik,"mooi land,prachtige stad Boedapest en het Ballatonmeer,"zij,;"ja,ja,gaan we naar de kamer"ik,op die manier kan ik evengoed naar de ramen gaan en moet het niet meer voor mij. noem mij een romanticus,maar wil wel weten met wie ik naar de kamer ga. ook een honderd keer op een dag horen,heb je zin? kamer? neen,niet voor mij,maar zeker een mooie club,dat dan weer wel en vele knappe meiden,relatief dan. let op urenlang bij een meid prutsen en zeveren en dan niet of maximaal een half uur gaan,vind ik dan weer het andere uiterste en ook not done

deket
3 november 2015, 20:15
bedoelde dus 5.PHG en 4.Samya

mechelen
3 november 2015, 22:13
Mijn bijdrage (ook al kom ik nauwelijks nog aan wandelen toe) :

3 : Samya

Club wordt gerund door mensen die weten wat ze willen en dan ook durven investeren.

+ afstand heen-terug op 1 dag is nog perfect te doen vanuit B en NL.
+ 50 euro entree, plus de regel 6 keer komen is 7e keer gratis. Minder is meer! Tip voor wie het nog niet weet : abonneer je op de nieuwsbrief van de club : er worden af en toe promoties gedaan die niet op de website komen.
+ sublieme line-up, ook al is het opletten voor slechte sessies.
+ freibier en een uitstekende resto.

- overdag is er geen zak te zien.
- miniem buitengedeelte, niet geschikt bij zomerse temperaturen.


2 : FKK World.

+ echte FKK
+ in het weekend goede line-up
+ zeer grote club met mooi buitengedeelte
+ freibier
+ uitgebreide wellness

- vér : niet te doen op 1 dag heen en terug en dat maakt het natuurlijk kostelijk.
- club was/is een beetje de trappers kwijt. Hopelijk keert het tij nu er een renovatie bezig is.


1 : FKK Sharks, ook een club die gerund wordt door gasten die weten wat ze willen.

+ echte FKK
+ uitstekende line-up, ook op weekdagen.
+ interessante kortingsmogelijkheden.
+ zeer ruime club met veel wellnessmogelijkheden.
+ mooi buitengedeelte
+ degelijke resto.

- nog verder dan World.
- geen freibier

hasta la pasta
4 november 2015, 17:25
Ik voel me het meest thuis in de volgende clubs, dit betekent niet dat ik ze ook het vaakst bezoek overigens.

1. AG/Panthera. De eerste saunaclub die ik in DLD bezocht heb. Inmiddels ken ik de weg hier goed. Maak graag een praatje met wat dames en stamgasten of andere voorbijgangers. Ik heb niet zo’n sterke behoefte om veel te wisselen met dames. Daarom hoop ik het hier nog lang met plezier te komen, vooralsnog zijn er voldoende dames met wie ik goed appelen kan eten.

2. Babylon. De beste echte FKK club op redelijke reisafstand van m’n huis (<2 uur). Voorzieningen (bar, welness, eten, dames, etc) zijn prima voor mij. Ook hier geldt overigens weer dat ik qua dames variatie ietwat eenkennig ben. Elk nadeel heeft gelukkig dan ook weer zijn voordeel: er blijft zo meer dan genoeg te ontdekken in de loop der tijd.

3.Bernds. Nu ik het opschrijf bedenk ik me dat ik er op korte termijn maar weer eens heen moet. Service meer dan prima in een heel relaxte en bijzondere FKK omgeving.

Zultbroek81
5 november 2015, 11:09
1 goldentime
2 Acapulco gold
3 yin Yang
4 phg
5 Magnum

kempie
6 november 2015, 19:59
Dat kan van tijd tot tijd verschillen:

Nu GT en met regelmaat afwisselend een andere club. Tot een half jaar geleden was dat nog bijna elke week LR en sporadisch eens GT als m'n favorietje er niet was.

rob45
6 november 2015, 20:10
1 Yin Yang
2 Villa Marrisol
3 Golden Time
4 Babylon
5 Magnum

LR komt momenteel ook niet in mijn top 5 voor maar dat kan zo weer veranderen.
Ga er over een maandje weer eens een kijkje nemen.

Kapitein Knut
7 november 2015, 18:48
1. Golden Time natuurlijk
2. Acapulco Gold
3. YinYang
4. Oceans

Ties85
16 november 2015, 16:57
Vreemd dat de twee Nederlandse clubs Sixsense en Ying Yang er niet bij staan, ik kan deze vraag verder niet makkelijk beantwoorden. Want als het puur op dames aan komt steekt de GT boven de rest uit, maar ga ook ik ook de sfeer en faciliteiten e.d. mee rekenen zou ik eerder bij de SS en YY uitkomen. Daarna komt de Magnum ( maar liever niet bij goed weer in de zomer of voorjaar ivm. bijna geen tuin ) en nummer 3 tot 5 ontlopen zich voor mij niet zo heel veel van elkaar.

Dus gedeelde 1e plaats: GT,YY,SS

2e Magnum
3e PHG
4e VV
5e PSR

vrouwenzot
8 februari 2016, 02:45
Zonder twijfel sixsens

Wentelt Eefje
8 februari 2016, 06:56
Zo nu en dan zijn er clubs die tegenvallen als je ze bezoekt (voor mij bijvoorbeeld juist geroemde clubs als Acapulco Gold en Sixsens, allebei in de herkansing dit voorjaar), maar ik probeer altijd zo veel mogelijk de dag/avond/nacht in te delen zoals ik die voor ogen heb en maximaal te genieten van wellness, eten, (non-alcoholische) dranken en de dames. Over het algemeen lukt dat uitstekend al weet ik dat bij mij daarvoor de sessies minstens de helft maar ook maximaal de helft van de beleving bepalen.

Voor mijzelf is wel duidelijk dat ik in grote saunaclubs me uitstekend kan vermaken (Magnum, Artemis, Oceans) en kleinere/familiaire clubs niet zo nodig hoeven. En gezien mijn ervaringen mag dat rustig een 100% met Roemeentjes bevolkte grote club zijn, waar elke exoot voor mij alleen maar een plaats inneemt in een club die ook door Roemeentjes vervuld had kunnen zijn.

Eddy_V
8 februari 2016, 07:22
Sixsens en Van Goch: Al was het maar vanwege de grote tegenstellingen tussen deze twee clubs.

(2) Van Goch voor een paar uurtjes prima plezier met de dames.

(1) Sixsens voor de totale beleving, voor mij de meest complete club met de beste en meest sympathieke bedrijfsvoering.

Zultbroek81
8 februari 2016, 07:35
1. Goldentime

2.acapulcogold

3. Van goch

4 yin Yang

5. Magnum

Ik ben een paar keer in six sens geweest en ik vind de club heel mooi,ook een redelijke welness.
Aparte indeling van de club, maar wel fijne plekjes waar je je een beetje terug kunt trekken.
Het eten was ook best oke.
De dames in deze club zijn me alleen tegen gevallen.
Niet optisch maar qua service vond ik het gemiddeld tot zwak.
Ik lees er heel veel positieve recensies over maar kan er mijn ervaringen niet mee vergelijken.
Ik heb gehoord dat het in de zomer hier wel prettig moet zijn,
Dan zal ik hier nog eenmaal terug gaan om te kijken of deze club in mijn lijstje kan stijgen:
Hopelijk tref ik dan wat betere dames,want potentie heeft de club zeker.

Groet,
Spank!

Spikey73
23 februari 2016, 09:20
1e keuze (Sauna Club Golden Time)
- sinds afgelopen jaar uit klasse dames + aanbod nationaliteiten
- alleen in de zomer maanden

2e keuze (Sauna Club Ying Yang)
- uit eerste sauna club + route afstand.
- ook alleen zomer maanden.

3e Sauna Club Sixsense
- sinds eerste bezoek feb 2016
uit binnen ruimte plus sfeer. en boven
al de twee zit banken. Alleen in de winter maanden.

Overige clubs geen ervaring!

perso
13 juni 2019, 22:34
Het liefst bezoek ik een club met topdames, goede wellness (sauna, jacuzzi, stoomcabine, zwembad), goed eten, gratis bier (liefst ook speciaalbieren, zoals Leffe, Salitos, etc.) en waar een goede sfeer hangt en weinig wachttijd voor een kamer. Daarom Babylon en Sixsens tot nu toe het vaakst bezocht.

Shakir
15 juni 2019, 18:50
Moeilijk te zeggen, want er zijn nu eenmaal erg veel leuke clubs, maar mijn all-time favourite grensclub is ongetwijfeld Babylon.

Clubs die gevaarlijk dichtbij komen in mijn waardering t.o.v. Babylon zijn: Sixsens, Living Room & Parksauna Residenz.

Neem ik nu ook verre clubs in beschouwing dan is Sakura (Stuttgart) in elk opzicht de allerbeste en mooiste saunaclub die ik ooit al zag. Wel jammer dat die regio erg duur is geworden, en dat mijn Stuttgart-tripje in het water viel omwille van slechte dameskeuze en prijzenoorlog... (leve de NRW-clubjes zou ik dan zeggen).

freek12000
14 juli 2019, 17:06
Regelmatig vraag ik mij af welke club nu voorkeur heeft bij de ijsberen... Helaas kan ik er niets over terug vinden (wel over het eten). Het gaat hier om het totaalplaatje. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar LR, minder vleesmarkt dan GT, gezellig, goede bbq, en ook belangrijk: open tot 3.00u. Op de een of andere manier vind ik 01.00u. veel te vroeg en ik krijg er een gevoel van dat de avond net is begonnen. Mijn portomonnee overigens niet.
Nummer 2: PHG
Nummer 3: Villa Vertigo
Nummer 4: GT
Nummer 5: Parksauna ResidenzQua looks zijn de girls in Sharks niet te evenaren

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Goedemorgenallemaal
18 juli 2019, 10:36
Voor mij staat op 1 Bernds: Eigenlijk is het niks en toch is het alles.
Helaas heb ik eigenlijk een gloeiende schurfthekel aan (lang) autorijden en ja, ik vind het een takke-eind, Altijd ruim tweeeneenhalf uur en dan nog es terug.
Babylon dichterbij hè. Vroeger ook wel GT gedaan maar beviel minder, idem YY. PSR ook wel gedaan ik ik mis daar wat, de "klik" (waar we het ook wel eens over hebben bij dames) tussen PSR en ondergetekende ontbreekt. Alles top daar en misschien is dat het probleem.

HellaHolla
19 november 2019, 16:30
Momenteel mijn top 5:

1. Parksauna Residenz omdat het voor mij de meest complete saunaclub is die ik ken (dwz. goede/uitgebreide wellness, lekker eten en drinken, rust en leuke dames)
2. Golden Time op een doordeweekse dag (eerste saunaclub die ik ooit bezocht, line-up bijna niet te verslaan qua verschillende nationaliteiten,mooie tuin, de ideale club bij mooi weer, in het weekend te druk)
3. Venus Hamminkeln omdat het een super club is dicht bij huis, line-up was eerder dit jaar subliem nu nog steeds goed echter zijn er wat vaste krachten gestopt. Goede wellness, eten minder. Ik kan me hier geen hele dag vermaken daarvoor is de club te klein
4. Babylon omdat het er de laatste tijd eindelijk eens echt gezellig begint te worden en het een mooie club is. Wellness en eten/drinken erg goed. Ook veel goede dames echter soms iets te veel van hetzelfde naar mijn smaak. Helaas wel hoge entree, voor 40 euro echter een super club. Tip voor de top in dit lijstje :)
5. Acapulco Gold omdat hetgeen je voor je entree krijgt heel erg goed is. Max. 35 euro voor een goede line-up, schone kamers en erg scherpe kamerprijzen. Eten goed in het weekend (BBQ), beperkte wellness (enkel een kleine sauna).

Dan nog als bonus de drie minste clubs die ik tot nu toe heb bezocht:

-1. Van Goch omdat het een donker hol is en de dames allemaal aan de kant zitten waardoor de afstand letterlijk groot is tussen klant en DVP. Ongezellig, geen sfeer, leuk voor een paar uurtjes als je er dames kent.
-2. Diamond omdat er niks te beleven is behalve als je met een groepje komt, lage kamerprijzen worden door veel dames op de kamer omhoog gedreven door extra te vragen voor standaard zaken. Geen gezellige tent.
-3. Samya omdat de service van 9/10 dames op niks trekt ookal zijn ze optisch de knapste in NRW. Eigenlijk is het een discotheek vol met h**ren, badjassen veelal kapot en versleten, eten goed maar Turkse snackbar niveau, dames komen niet verder dan "zimmer?" of "sex?" als je kennis wilt maken. De meeste dames zijn volledig ingesteld op het gros van het publiek (Turken) en willen het liefst korte en snelle kamers maken.

Piet Plezier
19 november 2019, 16:39
op dit moment Venus in Hamminkeln

Boy69
19 november 2019, 17:29
Beste clubs voor mij:

1: Finca Erotica
2: Living Room
3: PSR


Slechtste clubs voor mij:
1: Acapulco Velbert (meiden te passief)
2: Acapulco Gold (meiden te passief)
3: Babylon (entree veel te duur)

peterp095
19 november 2019, 17:37
Beste club voor mij is Sixsens.
Ik heb in het verleden (vanaf 2004) menig Duitse clubs bezocht en was op een gegeven moment erop uitgekeken.
Eind 2017 in Sixsens terechtgekomen en sindsdien een zeer regelmatige bezoeker.
Voordelen : afstand,sfeer,eten,genoeg dames,vriendelijkheid van personeel en leiding
Nadelen : is al genoeg geschreven op het forum en betreft een bepaald publiek alhoewel ik de laatste weken vaststel dat ze toch minder talrijk aanwezig zijn

Shakir
19 november 2019, 19:11
Moeilijk te zeggen, want er zijn nu eenmaal erg veel leuke clubs, maar mijn all-time favourite grensclub is ongetwijfeld Babylon.

Clubs die gevaarlijk dichtbij komen in mijn waardering t.o.v. Babylon zijn: Sixsens, Living Room & Parksauna Residenz.

Neem ik nu ook verre clubs in beschouwing dan is Sakura (Stuttgart) in elk opzicht de allerbeste en mooiste saunaclub die ik ooit al zag. Wel jammer dat die regio erg duur is geworden, en dat mijn Stuttgart-tripje in het water viel omwille van slechte dameskeuze en prijzenoorlog... (leve de NRW-clubjes zou ik dan zeggen).

Ondertussen is mijn lijstje licht gewijzigd. Tegenwoordig ben ik verknocht aan Acapulco Gold, de (her)ontdekkig van het jaar!

Op een vrijdag- of zaterdagavond zit de ambiance er goed in, ik kan moeilijk meegaan in de kritiek dat de tent sfeerloos is. Voor mij vormt AcaG een prima alternatief voor Samya, met het verschil dat er in AcaG een pak meer servicekanonnen rondlopen. Dat bankzitten is zeker een nadeel, maar eens je de dames kent valt dat best wel mee.

Henry S
21 november 2019, 03:41
GT

Yin yang

Living room

Aca gold

Six sense

Dalton
21 november 2019, 10:11
:freu::freu::freu::freu:GOLDEN DAY:freu::freu::freu::freu:























































































































eEN VAN DE BESTE CLUBS VAN nrw

schoolmeester
21 november 2019, 11:20
Zal wel komen door het 10 euro inkom- aktietarief dat DALTON dit ineens een goede club vindt.

Groet, schoolmeester.

Dalton
21 november 2019, 12:02
Zal wel komen door het 10 euro inkom- aktietarief dat DALTON dit ineens een goede club vindt.

Groet, schoolmeester.

Helemaal fout het is een prachtige club met een mooie parkeerplaats voor de deur en dan die 10 dames die er altijd zijn met hun geweldige boezems waar je de lul zo lekker tussen kan leggen voor op te warmen voor het grove werk.
Ik ga naar deze club wanneer de inkom 60 euro kost want anders vind ik dat ze te kort komen,zal dus wel een poosje moeten wachten totdat het zover is.

Customer
2 januari 2022, 22:36
happy garden

mentholbear
3 januari 2022, 14:35
Iemand die anno 2022 naar die lijst lijkt, zal zien dat er minder dan de helft aan voorselectie nog maar beschikbaar is :rolleyes:

freek12000
5 januari 2022, 08:36
Sharks

Zapzarap
5 januari 2022, 09:53
Babylon, Sixsens, Living Room en verder nog Aca Gold vanwege de gunstige prijsstelling

bruintje
5 januari 2022, 13:25
Momenteel alleen hotel. G3, G2, G2+ etc etc teveel gedoe bij clubs.
Mönchengladbach en Lulu zijn bij de deur.
Geen gedoe alleen hotelprijzen monitoren....

Brad Clitt
5 januari 2022, 13:35
YinYang.

Wentelt Eefje
5 januari 2022, 14:09
Mocht de club weer opengaan in het voorjaar… Player Club Bucuresti
(op kruipafstand van WTC, Romexpo en Pullman Hotel)

Ook om overdag lekker een dagje aan het zwembad te liggen #poolside als veel van de nachtvlinders zich streeploos bruinen…


http://youtu.be/OB9aGhTSFzw

Tropische_verrassing
5 januari 2022, 14:13
YinYang als eerste en daarna SixSens

boy56
5 januari 2022, 17:48
1. Globe
2. Babylon
3. Aca Gold

bram4826
5 januari 2022, 23:30
Aca als eerst en Samya op tweede. Dit is gebaseerd op 2021.