PDA

Volledige versie bekijken : Dames quoteren met punten op tien



seksenfun
5 september 2009, 18:40
Quotering van dames op 10.

Ik vraag me af of dat wel mogelijk is? Volgens mij kan dat niet. Het is persoonlijk en weinig zeggend.

Een voorbeeldje van PSR.

Svetlana: 8/10*
Maureen: 8/10*

Svetlana vanwege haar enorm sexy looks.
Maureen vanwege haar prestaties.

Svetlana is op kamer schijnbaar niet zo losbollig als Maureen maar iemand die gekke sprongen begint te maken als ie lange tijd naar haar kijkt, gaat daar zeer tevreden mee van kamer komen. Iemand die gfe+++ zoekt dan weer niet.

Zo zie je maar.

*: 9/10 en 10/10 kan je enkel maar hebben met je geliefde. Is dit niet het geval dan werkt er iets niet tussen beiden ;) (maar 'k ga hier geen "uiteen gaan" promoten :smile:).

joop slim
5 september 2009, 19:08
Quotering van dames op 10.

Volgens mij kan dat niet. Het is persoonlijk en weinig zeggend.


idd persoonlijk en weinig zeggend, tevens belachelijk om een dame punten toe te kennen.
Punten geven getuigt van weinig respect voor de persoon op zich.
Vele dames hebben er een bloedhekel aan dat dat gebeurdt, schijnt dat vooral duitse heren dit normaal vinden....(bron: dvp)

nog even en dames worden ook nog geijkt door het ijkwezen en krijgen ze een keurstempel op de reet van "good meat"
ik vindt punten geven aan dames vanwege "prestaties" niet gepast....maar goed dat is mijn mening


JS

Zedd
5 september 2009, 19:18
Als ik cijfers wil zien, ga ik wel damesturnen kijken. Oftewel ik ben het helemaal eens met Joop!

MiniME
5 september 2009, 19:49
Het is blijkbaar nogal verwarrend voor veel ijsberen als er in gemeenplaatsen wordt gerecenseerd, dus "die dame was super" of "ze was geweldig" of "een en al drama". Cijfers zijn een poging (en niet meer dan dat) om het enigszins vergelijkbaar te maken.

Dit heeft niets met "weinig respect" te maken. Een recentie met grote hoeveelheden vunzige details, hoe vaak ie haar wel niet in haar poepgaatje heeft genomen, dronken heeft gevoerd, 5 orgasmes heeft gekregen, de ijsbeer zijn hele ego (bull?) reportoire uit de kast haalt, etc, etc, getuigen imho van minder respect :bud[1]:

Goed, zoals S&F al zegt is 1 cijfer idd niet genoeg om een goed beeld te geven. De ene dame kan qua service top, uh ik bedoel een 9, zijn, terwijl ze geen GFE biedt, of qua looks zwaar onvoldoende, etc, etc. Oplossing is om dan haar looks een 5 te geven, haar service een 9 en haar passie een 7.

Dit zal wel weer een stroom reacties oproepen...........mooi, daar is dit forum voor! :freu:

PS: er zwerft nog ergens een overzicht van een aantal Duitse clubs rond die zelfs in een 8-tal (cijfermatige) dimensies wordt weergegeven, zal ff zoeken

Big30
5 september 2009, 20:06
PS: er zwerft nog ergens een overzicht van een aantal Duitse clubs rond die zelfs in een 8-tal (cijfermatige) dimensies wordt weergegeven, zal ff zoeken

Zeeeeer subjectief club overzicht van MiniMe!! (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7911&highlight=mausis)

;)

MiniME
5 september 2009, 20:13
Zeeeeer subjectief club overzicht van MiniMe!! (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7911&highlight=mausis)

;)

Inderdaad, die bedoelde ik! :smile:
Het is zelfs 13-dimensionaal zie ik.

Zal het eens bijwerken, en PSR er in zetten, misschien komt ie dan toch nog bovenaan! ;)

Big30
5 september 2009, 20:49
Kan me het lijstje nog goed herinneren ook mijn "kwaadheid" :tongue: omdat wat toen mijn en Forza zijn stamclub was namelijk de Oase op plaats 7 (!!!) stond.

Inmiddels heb je ook de Oase ontdekt en zal neem ik aan eindelijk de score worden bijgesteld! Ik bedoel hygiene in de Oase een vier, is maximaal een 1 hoor :tongue:.

Big30

MiniME
5 september 2009, 21:33
Kan me het lijstje nog goed herinneren ook mijn "kwaadheid" :tongue: omdat wat toen mijn en Forza zijn stamclub was namelijk de Oase op plaats 7 (!!!) stond.

Inmiddels heb je ook de Oase ontdekt en zal neem ik aan eindelijk de score worden bijgesteld! Ik bedoel hygiene in de Oase een vier, is maximaal een 1 hoor :tongue:.

Big30

Het aangepaste lijstje is hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=136954&postcount=43) te vinden.

Niet meer boos zijn nu he! :annieengel:

rplover
6 september 2009, 19:33
Dames quoteren is NOT DONE.
Als ik moet afgaan op de quotatie van MiniMe, krijgt hij een magere 4, en dan nog uit medelijden :dance00[1]:
Het zijn geen schoolmeisjes, die rapporten moeten krijgen, en iedere beer heeft een andere smaak. Het is mijns inziens zelfs beschamend voor de beer in kwestie een cijfer te plakken op een Meid.
Beertjes die punten geven aan een Meid zijn mijns inziens het niet waard zichzelf beer te noemen.
Een dikke vette nul voor die beren die denken dat hun norm de enige is.
En dan mogen ze van andere ego's spreken, dan zijn zij de grote egotrippers die vinden hoe een Meid het moet doen, volgens hun normen en waarden, waar ik het dan nog geeneens wil over hebben :rtfm:
Een tegenvraag: willen we de Meid die jullie een onvoldoende geven eens vragen naar jullie cijfer? Ook dik gebuisd waarschijnlijk, met grote onderscheiding afgegaan op de kamer, en meestal in de kleedkamer ook, egotjes :dance00[1]:

Cijfers? Gewoon not done, schrijf een mooie recensie, en laat iedere beer beslissen, niet aan de hand van een kil cijfer, wat een Meid voor hem waard is.
Daar doe je enkel de Meiden onrecht mee aan, en maak je jezelf alleen oeverloos belachelijk.

Een klein voorbeeldje, gisteren ben ik de kamer opgeweest met Poolse Carolina, en ze staat zelfs beschreven als een afwerkstertje. Wel, mij heeft ze twee keer op een uur "afgewerkt", wat een lekkere geile Meid, het is nog geen enkele Meid gelukt erpee in een uur (en exact na 30 minuten en 60 minuten) spetterend te laten klaarkomen. Voor mij een TOPPER, voor anderen een afwerkster. Hoeveel punten moet ze krijgen, MiniMe? Een magere 4, een 6, een 7, of een 9? Ik zou het niet weten, wat ik wel weet, is dat ze me in één enkel uur de service van Angie heeft doen vergeten. En dit was de eerste sessie, ik droom al van de volgende keer.

erpee:bud[1]:

CLUBSPORT
6 september 2009, 20:01
ik plak ook nooit een cijfer op een prestatie van een dame maar om nou te zeggen dat het not done is vind ik ook overdreven.
hoevaak kom je hier niet recensies tegen waarin bv pijpen beffen zoenen word
gewaardeerd met goed matig of slecht dat is oook al bijna een rapportcijfer .
is dat dan ook not done ?

MiniME
6 september 2009, 20:11
Welkom terug van vakantie rpl, we hebben je gemist :bud[1]:

Ace2
6 september 2009, 20:16
Ik vind het toekennen van punten wel een goed idee. Toegegeven het is subjectief, maar het geeft een goede indicatie. Ook toegegeven dat het niet echt netjes is, maar dan kunnen we ook stoppen met schrijven en praten over de dames.

rplover
6 september 2009, 20:20
ik plak ook nooit een cijfer op een prestatie van een dame maar om nou te zeggen dat het not done is vind ik ook overdreven.
hoevaak kom je hier niet recensies tegen waarin bv pijpen beffen zoenen word
gewaardeerd met goed matig of slecht dat is oook al bijna een rapportcijfer .
is dat dan ook not done ?
Ten eerste, zoenen wordt omschreven ..... :dance00[1]:
Het is NOT DONE. Je schrijft hoe je het vindt, en daar moeten de beren het maar mee doen. Ik vind "recensieneuken" al zo belachelijk als het groot is, afgaan op een recensie om een Meid te kiezen.
Hebben die beertjes dan geen eigen smaak, geen eigen keuze? Ik wil ze gerust allemaal testen, betaal me, en ik test en beschrijf ze. Dan kan er lekker nageneukt worden op recensie. Gebeurt nu al. Ask Foots :iloveyou:
Allemaal zever in pakskes, ga voor een Meid waar je een klik mee hebt, en staar je niet suf op recensies van anderen. Cijfers passen al helemaal niet in dat plaatje. Het leven is aan de durvers, dat geldt ook in de clubs. Als ik had moeten recensieneuken, had ik nooit met de twee toppers geneukt dit weekend. Zou alleen maar spijtig geweest zijn, en dom van me.

Als je toch quotaties wil, op hookers kennen ze er wat van. Volgens hookers zouden alle Meiden van bvb VV top zijn, de rest wordt vakkundig gewist.

Wees niet zulke vervelende recensieneukende lullen en neuk wat jullie lekker vinden en schrijf het saai of sappig neer. AMUSEMENTSWAARDE dus, meer moeten recensies niet zijn, gewoon puur amusement, leuk om te lezen.
En voor de rest "zjatten en taloren".

erpee :bud[1]:

Big30
6 september 2009, 20:26
Heerlijk dit topic! Zo lekker voorspelbaar :tongue:!

Ik ga wel een heel eind mee in de redenering van Joop. Een dame een cijfer geven heeft wat mij betreft ook veel weg van een keuring zoals je die doet bij paarden of koeien. Dames degraderen tot vee komt mij ook niet zo respectvol voor.

Overigens een geschreven recensie is natuurlijk even persoonlijk en subjectief als het geven van een cijfer maar dat komt me wel wat symphatieker over.

Smaken verschillen de een kan met een dame een super sessie hebben en de ander vindt het maar matigjes. Toch zie ik dat liever in woorden dan in cijfers uitgedrukt, wetende dat op de schoolrapporten vroeger ook een lijstje stond met slecht, onvoldoende, voldoende, ruim voldoende, goed, zeer goed en uitmuntend. What is in a word or number?

@MiniME: na ruim 2 jaar boos op je geweest te zijn deel ik je nu mede dat nadat je eindelijk de Oase de plek hebt gegeven die het verdient mijn boosheid over is!

Big30
(geen lijstjes man!)

Picasso 1
6 september 2009, 20:50
Ik vind het toekennen van punten wel een goed idee. Toegegeven het is subjectief, maar het geeft een goede indicatie. Ook toegegeven dat het niet echt netjes is, maar dan kunnen we ook stoppen met schrijven en praten over de dames.

Ace2 kiest dames nooit op basis van recensies (volgens mij leest hij ze niet eens) maar zodra het over cijfertjes gaat leeft hij helemaal op :lol:.

Picasso 1
6 september 2009, 21:03
Vele dames hebben er een bloedhekel aan dat dat gebeurdt, schijnt dat vooral duitse heren dit normaal vinden....(bron: dvp)


En toch is het wel opmerkelijk dat in clubs dieper in Duitsland waar vnl. alleen duitse klanten komen, het serviceniveau van de meeste dames hoog ligt.

Zodra er grote massa's nederlanders en toeristen komen, zie je het afwerkgehalte toenemen.

Het lijkt alsof duitsers veel kritischer zijn en dat zijn weerslag heeft op afwerksters.

joop slim
6 september 2009, 21:41
En toch is het wel opmerkelijk dat in clubs dieper in Duitsland waar vnl. alleen duitse klanten komen, het serviceniveau van de meeste dames hoog ligt.

Zodra er grote massa's nederlanders en toeristen komen, zie je het afwerkgehalte toenemen.

Het lijkt alsof duitsers veel kritischer zijn en dat zijn weerslag heeft op afwerksters.


De duitsers zijn kritischer, en de dames vinden andere nationaliteiten (bepaalde nationaliteiten) vriendelijker/sympathieker waardoor ze meer op hun gemak voelen, toch raar dat daardoor hun service niveau zakt, terwijl je zou denken dat dames daardoor misschien iets meer hun best zouden doen.?!?!?

en ik heb het nu NIET over handjes vast houden !

Picasso 1
6 september 2009, 23:30
De duitsers zijn kritischer, en de dames vinden andere nationaliteiten (bepaalde nationaliteiten) vriendelijker/sympathieker waardoor ze meer op hun gemak voelen, toch raar dat daardoor hun service niveau zakt, terwijl je zou denken dat dames daardoor misschien iets meer hun best zouden doen.?!?!?

en ik heb het nu NIET over handjes vast houden !

In een "zakelijke omgeving" krijg je weinig voor elkaar met vriendelijkheid. Als de service niet goed is dan kan je beter niet terugkeren ondanks haar prachtige glimlach en dat handje die ze van je streelt. Duitsers kunnen dit heel erg goed van elkaar scheiden.

rplover
6 september 2009, 23:43
In een "zakelijke omgeving" krijg je weinig voor elkaar met vriendelijkheid.
Volledig fout.

Picasso 1
6 september 2009, 23:50
Volledig fout.

Ik weet ook wel dat met vriendelijkheid enige deuren worden geopend, maar het blijft voor de dames een zakelijke omgeving; als je te vriendelijk blijft zal door een groot gedeelte over je heen worden gewalst.

Uiteindelijk gaat het om service versus geld. De rest is vnl. zand in je eigen ogen strooien.

rplover
6 september 2009, 23:53
De rest is vnl. zand in je eigen ogen strooien.
Fout.

Picasso 1
6 september 2009, 23:56
Fout.

Slaap er maar een nachtje over :biggrin:

rplover
7 september 2009, 00:01
Slaap er maar een nachtje over :biggrin:
Ik hou van foute Meiden, wou ik schrijven, die geef ik een 8, maar jij liet me nooit uitspreken :nixweiss[1]: :biggrin:

erpee - wat is het lekker rammelen met Spaanse balletjes :bud[1]:

Picasso 1
7 september 2009, 06:35
erpee - wat is het lekker rammelen met Spaanse balletjes :bud[1]:

Die Spaanse balletjes moesten 5 keer uit het doel worden gehaald door de rammelaars :biggrin:

thesickboy
7 september 2009, 13:56
Een cijfer is niet genuanceerd genoeg om de 'diepgang':biggrin: van een goede sessie te beschrijven.
Stel je voor dat we alleen maar punten zouden geven en geen recensies meer zouden schrijven....::nixweiss[1]:

Quotering van deze topic: 4/10;)

CLUBSPORT
7 september 2009, 17:48
Ik weet ook wel dat met vriendelijkheid enige deuren worden geopend, maar het blijft voor de dames een zakelijke omgeving; als je te vriendelijk blijft zal door een groot gedeelte over je heen worden gewalst.

Uiteindelijk gaat het om service versus geld. De rest is vnl. zand in je eigen ogen strooien.

in de meeste gevallen vriendelijk zijn maar weten op welke momenten je iets minder vriendelijk moet reageren :wink:

Ace2
7 september 2009, 18:04
Ik weet ook wel dat met vriendelijkheid enige deuren worden geopend, maar het blijft voor de dames een zakelijke omgeving; als je te vriendelijk blijft zal door een groot gedeelte over je heen worden gewalst.

Uiteindelijk gaat het om service versus geld. De rest is vnl. zand in je eigen ogen strooien.

100% mee eens.

foots
7 september 2009, 18:45
Heren, beren,

Geheel in tegenstelling tot RP vind ik de cijfers van hookers per onderdeel van de dame wel heel erg handig. Niet dat ik hoookers nog geloof, maar als ik een goed cijfer van Dupke bij kussen zie dan zit dat onderdeel wel goed.
Evenals Raul7 voor uiterlijk een goed cijfer geeft dan kan ik er ongeziens van uitgaan dat het een spetter is. Uiteraard moet lees ik de recenties wel, maar ik vergeet toch vrijwel alles.

Kortom ik ben een techneut ik houd van cijfers en dames beoordelen op cijfertjes isvoor mij handig en wellicht kan ik zo een betere keuze maken dan nu, want dit weekend was ik wel heel erg barslecht. En vandaag NOG slechter, zeg maar gerust waardeloos.

Groet, Foots :bye:

rplover
7 september 2009, 18:55
Heren, beren,

Geheel in tegenstelling tot RP vind ik de cijfers van hookers per onderdeel van de dame wel heel erg handig. Niet dat ik hoookers nog geloof, maar als ik een goed cijfer van Dupke bij kussen zie dan zit dat onderdeel wel goed.
Evenals Raul7 voor uiterlijk een goed cijfer geeft dan kan ik er ongeziens van uitgaan dat het een spetter is. Uiteraard moet lees ik de recenties wel, maar ik vergeet toch vrijwel alles.

Kortom ik ben een techneut ik houd van cijfers en dames beoordelen op cijfertjes isvoor mij handig en wellicht kan ik zo een betere keuze maken dan nu, want dit weekend was ik wel heel erg barslecht. En vandaag NOG slechter, zeg maar gerust waardeloos.

Groet, Foots :bye:
Het is te hopen dat de Meiden jou geen punten moeten geven, en dat je bij een "onvoldoende" geweigerd wordt aan de clubingang, want dan kom jij in geen enkel tent meer binnen :nixweiss[1]::dance00[1]::wink:
Je bent een waardeloze hoerenloper momenteel, alleen kan je er nog steeds de sfeer in krijgen, dat heb je zaterdag bewezen :biggrin:
Ik dacht dat ik het watje was en jij de neukbeer, wel wel wel :knuddelz:

erpee :bud[1]:

foots
7 september 2009, 19:00
RP dat is de harde waarheid je heb volledig gelijk !
Ik vond mezelf maar vreselijk saai zaterdag en ik geloof dat ik minstens 3 of 4 keer gezegd heb dat ik me maar klote voelde.

Afijn de cijfer voor mijzelf is nu inderdaad naar boven afgerond een 0.

Groet, Foots :bye:


Het is te hopen dat de Meiden jou geen punten moeten geven, en dat je bij een "onvoldoende" geweigerd wordt aan de clubingang, want dan kom jij in geen enkel tent meer binnen :nixweiss[1]::dance00[1]::wink:
Je bent een waardeloze hoerenloper momenteel, alleen kan je er nog steeds de sfeer in krijgen, dat heb je zaterdag bewezen :biggrin:
Ik dacht dat ik het watje was en jij de neukbeer, wel wel wel :knuddelz:

erpee :bud[1]:

MiniME
7 september 2009, 22:04
Heerlijk dit topic! Zo lekker voorspelbaar :tongue:!

Ik ga wel een heel eind mee in de redenering van Joop. Een dame een cijfer geven heeft wat mij betreft ook veel weg van een keuring zoals je die doet bij paarden of koeien. Dames degraderen tot vee komt mij ook niet zo respectvol voor.

Overigens een geschreven recensie is natuurlijk even persoonlijk en subjectief als het geven van een cijfer maar dat komt me wel wat symphatieker over.

Smaken verschillen de een kan met een dame een super sessie hebben en de ander vindt het maar matigjes. Toch zie ik dat liever in woorden dan in cijfers uitgedrukt, wetende dat op de schoolrapporten vroeger ook een lijstje stond met slecht, onvoldoende, voldoende, ruim voldoende, goed, zeer goed en uitmuntend. What is in a word or number?

@MiniME: na ruim 2 jaar boos op je geweest te zijn deel ik je nu mede dat nadat je eindelijk de Oase de plek hebt gegeven die het verdient mijn boosheid over is!

Big30
(geen lijstjes man!)

Het is idd zeer voorspelbaar aan het worden. Sommige mensen geven netjes hun mening, anderen proberen eenzijdig de ander hun mening op te leggen, zonder enige ruimte voor discussie.....what's new. :cool:

Cijfers geven kan (blijkbaar) respectloos overkomen, maar gezien de mening van de ijsberen hier in deze thread, zou dit wel eens helemaal andersom kunnen zijn :biggrin: (nee hoor, dit geldt niet voor jou Big 30! :annieengel: en nee, dit is niet omdat je mod bent, maar omdat ik je persoonlijk ken [om eventueel commentaar uit bekende hoek maar vast voor te zijn] :rolleyes:).

De ijsberen die me kennen weten dat ik respect voor de dames hoog in het vaandel heb staan (de dames zelf weten dit zelfs als allerbeste, en dat is eigenlijk ook het belangrijkste).

Maak het allemaal niet te zwaar. We bedrijven hier een hobby, die we dankzij de inzet van de meeste dames met veel plezier kunnen beleven. Sommige dames lopen echter de kantjes er vanaf, en dan is het dus de rol van dit forum om de mede-ijsbeer hiervoor te waarschuwen. That's all. En dat kan met de kwalitatieve opmerking: "ze was slecht en licht de boel op" of met het cijfer "1", waarbij het eerste uiteraard veel duidelijker is en het cijfer 1 dus niets toevoegd.

De cijfers zijn dan ook alleen bedoeld als (lichtvoetig) middel om bepaalde nuance verschillen duidelijk te maken, zeker als het gaat om de discussie dat de dames in een bepaalde club "beter" zijn dan in een andere club. Het enigszins proberen cijfermatig te onderbouwen van dit "beter" (op 3 tot misschien wel 14 dimensies zoals in een andere thread te lezen) maakt in ieder geval discussie mogelijk over waar die verschillen dan mogelijk in zitten, en is de cijferbrij dus gewoon een communicatie middel tussen ijsberen geworden.

Dit doet dus niets af aan het respect voor de dame in kwestie.

Kan zo een hele lijst van recenties op dit forum aanwijzen waar geen cijfer in voor komt, maar wat het ontbreken van respect van afdruipt. Hier een willekeurig voorbeeld: Respect? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=137139&postcount=4)

Iedereen die de film "10" (met Bo Derek, in mijn ogen trouwens maar een "7"tje) gezien heeft, weet wat ik bedoel. En op hoeveel andere plekken in onze maatschappij worden er gewoon cijfers gegeven, die slaan op het persoonlijk functioneren, etc?


En toch is het wel opmerkelijk dat in clubs dieper in Duitsland waar vnl. alleen duitse klanten komen, het serviceniveau van de meeste dames hoog ligt.

Zodra er grote massa's nederlanders en toeristen komen, zie je het afwerkgehalte toenemen.

Het lijkt alsof duitsers veel kritischer zijn en dat zijn weerslag heeft op afwerksters.

Zeer to-the-point constatering van P1. Ook 1 van de redenen imho dat de kwaliteit in GT zo afgenomen is, en in Oase zo hoog is (dank B30 dat de boosheid nu eindelijk weg is, wanneer ga je weer?).

Laten we niet vergeten dat de clubs/dames in Duitsland tot de beste van de wereld behoren (Thailand zou nog beter zijn, maar dat is totaal mijn smaak niet), en we dat mede aan de kritische Duitse man te danken hebben. Uiteraard draaft dit soms door en dan wordt kritisch opeens onuitstaanbaar, en dan zijn de DVPs uiteraard weer blij dat er een gezellige nederlander op bezoek komt (die in handen van een "foute" DVP dan vervolgens weer een oor aangenaaid wordt).

Kortom: blijf kritisch, blijf scherp, maar blijf tegelijkertijd aardig en respectvol. Een combinatie die helaas niet velen gegeven is.

rplover
7 september 2009, 22:44
Van mij een dikke 0 voor MiniMe.
Niet omdat ik je ken, gewoon het feit dat ik niet van die ingesteldheid hou.
Een cijfer op iemand plakken is NOT DONE.
Dat heeft nog niemand op me gedaan, ooit eens geprobeerd op een of andere kutjob, een evaluatie. Ik heb onmiddellijk mijn biezen gepakt, het gesprek heeft nooit plaatsgevonden. En ze vroegen zich nog af waarom ook. Ik heb het hen daar duidelijk gemaakt.

Ik vind dat je het echt wel onderschat hoor MiniMe. We zijn geen "testaankoop" voor Meiden, we zijn een forum waar ervaringen uitgewisseld worden. Sommigen zullen jou beter liggen, anderen mij, en je kan onmogelijk objectief een cijfer gaan plakken op de prestaties van een Meid.
Is ze slecht en wil je dat melden, ga gerust je gang, ik ga je niet tegehouden.
Ga je echter met cijfers gooien, toon je alleen jouw aard, en zegt dat meer over jou dan over de desbetreffende Meid.

Onze maatschappij is al rot genoeg, en als je geen "slechte kamersessies" wil, met risico op die 50 weggegooide euro, moet je gewoon een pronofilm opzetten en je opblaaspop in de bek schieten, en met onuitwisbare inkt een cijfer op haar voorhoofd schrijven.

Als jij echt vindt dat er cijfers kunnen geplakt worden op een Meid, mag je dat van mij, gelukkig moet jij niet met iedere vieze vuile vent die je wil neuken de lakens delen en nadien horen dat je zijn vortige lul niet perfect pijpte, of hem niet wilde zoenen omdat ie uit zijn bek stonk.
Stel je in de plaats van de Meiden, die dag in, dag uit ons moeten neuken. Als ze dan toevallig eens een keertje een ontevreden klant hebben, mogen ze van jou een 1 krijgen...... tja, jij bent uiteraard de perfekte dekstier, die van iedere Meid een perfecte 10 zou krijgen.....

Wat is je volgende stap, dat cijfer op hun rechterbovenarm laten tatoeëren? Zodat iedereen het kan zien?

erpee :bud[1]:

TT Man
8 september 2009, 09:45
Zucht, zucht en nog eens zucht. Net terug van vakantie en nu al weer moe...

Dalton
10 september 2009, 09:45
Dat punten geven helpt niet omdat de een gek is op een knap meisje de andere weer een lelijkerd uitzoek of een dunne ,jonge ,dikke oude en zo kunnen we nog een poosje doorgaan.
Ieder mens heeft een andere smaak ondanks we kudde dieren zijn.

Jetliner
10 september 2009, 17:28
Binnenkort beginnen de Miss YBF-verkiezingen weer.
Dan mag je subjectief met punten strooien.
Mijn score voor dit jaar staat overigens al vast ;)

Het is nog vroeg, maar exit polls tonen aan dat we Meltem, PSR alvast bij de grote favorieten voor het kroontje mogen rekenen :smile2:

MiniME
10 september 2009, 21:37
Dat punten geven helpt niet omdat de een gek is op een knap meisje de andere weer een lelijkerd uitzoek of een dunne ,jonge ,dikke oude en zo kunnen we nog een poosje doorgaan.
Ieder mens heeft een andere smaak ondanks we kudde dieren zijn.

Niemand beweert hiet dat punten objectiveren, die zjin net zo subjectief als woorden (knap, lelijk, etc), maar maken wel de verschillende subjectieve meningen vergelijkbaar (iedereen zal het er wel over eens zijn dat het eten in PSR top/super/etc is, ofwel een 9 verdient, over de kwaliteit van de dames zijn de meningen verdeelt, en dan is een 7,5 (Sky Radio nivo) een manier om aan te geven dat je het wel aardig vind maar niet top (9+)) :patpat[1]:

Toppie
12 september 2009, 10:32
Hmm ik dacht eerder aan keurmerken ;) Cijfers zijn idd not done :)

Ace2
12 september 2009, 12:10
Hmm ik dacht eerder aan keurmerken ;) Cijfers zijn idd not done :)

Ik verlang weer naar het Toppie-keurmerk als baken in de FKK-chaos.

Jetliner
12 september 2009, 19:19
Ik verlang weer naar het Toppie-keurmerk als baken in de FKK-chaos.

Of de stempel "Bokito proof".
Bestaat daar een Europese richtlijn voor?