PDA

Volledige versie bekijken : Gabriella (Slowaakse) (Ex-Gt, Ex-Oase?)



MiniME
31 maart 2006, 09:54
Naam : Gabriella

Haarkleur/-lengte : Blond, stijl,

Lengte dame : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Slank, fotomodel figuur B-Cup

Nationaliteit/Taal : Slowakije, spreekt duits, engels en slowaaks/tjechisch

Leeftijd : 26 jaar

Tatoeages/Piercings : nee

Service : Goede service, pijpen, zoenen, neuken, beffen

Bijzonderheden : Superlooks, en veel meer dan OF, komt uit Palace, Frankfurt

MiniME
2 april 2006, 10:46
Bijzonderheden : Superlooks, en veel meer dan OF, komt uit Palace, Frankfurt

Het blijft echt een bloedmooie dame, als je geluk hebt ontdooid ze en dan heb je nog een supersessie op de kamer ook! Ook haar after-sales is niet slecht, gezien de liefkozingen die ze bij het zomaar langslopen doet.

FT doet ze niet, AV afhankelijk van de situatie (=combi van stemming en diameter).

Ricky Martin
3 april 2006, 11:07
Was gisteren rond half 2 in GT en gezien mijn eigen lengte hou ik wel van lange vrouwen dus had haar snel in het vizier helaas verdween ze in mijn lunchtijd dus ging met natalja naar de kamer bleek dat ze kort erna terug was en mijn belgische metgezel ermee vandoor was.. heb haar uiteindelijk na het diner kunnen verschalken en heb het er ook echt van genomen zijn 2 uur weggeweest en dat waren verschillende gasten wel opgevallen.. ga zeker binnenkort op herhaling..

Randy
24 juni 2006, 12:59
Superfraaie dame, was zelf eerst bang voor Optick Fick. Toch de gok gewaagd, en dat heeft goed uitgepakt. Met stip in mijn top 3! :smkiss: :luvlove: Een heerlijke tijd met haar in de tent naast de sauna, en we zijn beiden vergeten de tijd in de gaten te houden. Is naar beider tevredenheid opgelost! :D

Na de Roemeense dames beginnen nu ook de Tsjechische mijn aandacht te krijgen. Als dat maar goed gaat... ;)

paul22
6 juli 2006, 14:16
Heb ook van deze mooie slowaakse mogen genieten , de service is ,als ik dat hier en op het "andere forum" lees, gelukkig persoonsafhankelijk.

Ikzelf kan CDL's ,die niet als robots (al zijn het goede) werken en werkelijk ieder mannelijk wezen met dezelfde "goede service" bedienen, wel waarderen. Al helemaal als ik niet mag klagen over haar service.:green_smi

Is dat werkelijk een B-cup??

Ze heeft er weer een fan bij.:freu:

TT Man
13 juli 2006, 12:33
Vroeg of laat zou ik een keer met Gabriella op de kamer belanden, dat stond vast. De eerste keer dat ik haar zag rolden m'n ogen bijna uit mijn oogkassen. Dat ze mooi is, is een understatement. Als je sex wilt met een model dan moet je zeker bij haar zijn. Groot, blond, slank afgetraind lichaam :eek:

Ik sprak haar buiten aan en al snel bracht ik zelf de sleutel aan de orde. Huisje 24 dit keer. Lekker koel, zo niet koud, zeker als je buiten even in de zon hebt gelegen (altijd klagen he).

Haar bikini trok ze tergend langaam uit. Ik maakte duidelijk dat ik geen haast had. Ze kust wat voorzichtig maar toen haar mond om m'n lul gleed kon ik van terughoudendheid niets meer merken. Hoewel het neuken later zeker ook niet verkeerd was (wat wil je ook met zo'n uitzicht) heb ik het meest van haar orale kwaliteiten genoten. Dat ze geen FT doet is voor mij geen probleem (ben ik toch niet zo'n liefhebber van). Het pijpen en alles wat daarbij hoort was imo uitmuntend.

Ik kan niet zeggen dat ze zich nu zo gewillig liet beffen, maar van de andere kant kan ik dat ook wel weer begrijpen. Gabrielle is een drukke dame en als ze iedereen maar vrijuit laat beffen en ze zou daarbij ook nog klaarkomen, dan is ze aan het einde van de dag een wrak.

Neuken was lekker met name door haar looks. In missionaris klaargekomen terwijl ze zelf met haar klitje speelde. Voor degenen die optisch zijn ingesteld is ze een must.

Rex
23 juli 2006, 18:12
Afgelopen vrijdag van deze super dame genoten. Ze neemt heerlijk de tijd voor je en alles doet ze met heel veel gevoel, absoluut geen haastwerk maar heel teder en zacht bedrijft ze de ...............:luvlove: met je, geweldige vrouw!!!:rolleyes:

pepto
29 juli 2006, 15:12
According to a post on another board, Gabriella has moved to Oase. She will work there "for some more days" and will then return to Austria. Last chance to be with this supermodel for less than 450 euro/huur.

doog
Pepto

MiniME
5 augustus 2006, 08:53
Ondanks mijn positieve ervaringen met haar, zowel op als buiten de kamer (zie hieronder) is het maar beter dat ze verhuisd is. De laatste weken vierde haar arrogantie weer hoogtij en zat ze steeds vaker zonder klanten. Magie uitgewerkt zullen we maar zeggen. En voor 450 euro per uur moet je toch echt over wat meer natuurlijke klasse beschikken lijkt me...........

Forza...germania
8 augustus 2006, 19:58
Zucht.....dan zijn we Ricky Martin zaterdag weer de hele avond kwijt:eek: :eek:

Ricky Martin
8 augustus 2006, 22:33
nou bij oase is de keuze een stuk moeilijker... maar ik zal voldoende euries meenemen..

Forza...germania
12 januari 2007, 20:13
Deze dame nooit in Oase gezien.

Freischärler
31 januari 2007, 09:03
Laut www.lusthaus.org ist Gabriela vom Kollegen Hans the dog Anfang Dezember noch in der Oase gesichtet worden. Ich habe sie allerdings am 6.1 dort auch nicht gesichtet :(

Forza...germania
31 januari 2007, 19:55
Laut www.lusthaus.org ist Gabriela vom Kollegen Hans the dog Anfang Dezember noch in der Oase gesichtet worden. Ich habe sie allerdings am 6.1 dort auch nicht gesichtet :(

Ich denk deinen Lusthaus-Kollege hat berichtet über eine andere Gabriella, die brunet aus Venezuela. Diese Gabriella aus der Slowakei ist von mir noch niemals in der Oase gesehen.

Gr,

Forza