Volledige versie bekijken : Anna (Poolse)
lieget
6 september 2009, 14:31
Haarkleur/-lengte : zwart lang
Lengte dame : 1,60
Postuur/Cupmaat : slank tot normaal/ B-cup
Nationaliteit/Taal : Poolse/Engels en een heel klein beetje Duits
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings :Arschgewei/?
Service: tz, pzc, nmc en nog veel meer
Voordelen: orale kwaliteiten zijn ongekend
Zaterdag deze Poolse schone ondekt en met haar gekamerd.
Ze deed werkelijk alles goed.
Bij een volgend bezoek staat ze weer op mjn verlanglijstje.
lieget
7 september 2009, 01:11
Op sexrelax.de heb ik onderstaande link gevonden
http://www.sexrelax.de/club_girls_detail/name/erotiklounge_k2/girl/anna/from_kategorie/girls-privatclubs/from_a/club_1113
Zoals gezegd: een echte topper !!!
seksenfun
7 september 2009, 21:28
Als je haar uurrooster op die site bekijkt, hoe doet ze het om dan nog in PSR te zijn :smile2:?
lieget
8 september 2009, 08:57
Als je haar uurrooster op die site bekijkt, hoe doet ze het om dan nog in PSR te zijn :smile2:?
Ze werkt nu (tijdelijk) bij PSR !!!
MiniME
13 september 2009, 08:46
Profi, maar toch goede dame deze Anna. Zoals je kunt zien op de K2 pagina is ze full service, en dat is altijd fijn :smile:
Ze is tevens tolk (voor Poolse Ola en haar nieuwe eheman) :rolleyes:
Behalve haar uitgebreide kamer reportoire kan ze ook nog eens goed biljarten. :cool:
dupke
13 september 2009, 09:45
Even voor het draadje, geen piercings, en een kleine tatoo aan het been meen ik me te herinneren.
Minime mag deze dame dan wel profi noemen, ik noem dat een GFE+ service.
Zaterdag tot grote tevredenheid mogen kennis maken met deze poolse schone bij een partijtje poolen, wat ze inderdaad vrij goed kan.
Enige tijd later samen knus op de bank in de patio buiten, uitgebreider kennis mogen ,en een na een leuke stoeipartij daar toch maar besloten een kamertje te boeken.
Ze is zeer net op zichzelf en sprong op kamer nog even snel onder de douche, zowel voor als na het kamertje ( volledig in haar tijd trouwens).
Voor de rest, vrijen op kamer zoals ik het graag heb met veel tongzoenen, knuffelen, strelen, elkaar oraal verwennen als voorbereiding op het moment suppreme. Geen geltube gezien, dus die opwarming zal wel oke geweest zijn ;)
Wippen in meerdere standjes en what goes up must come down, dus werd er na het vullen van het zakje nog tijd besteed aan tot rust komen in elkaars armen. :herz:
Al bij al 100% herhalings gevaar, en mijn beste sessie tot nu toe in PSR
Jünther
13 september 2009, 09:51
Even voor het draadje, geen piercings, en een kleine tatoo aan het been meen ik me te herinneren.
Zaterdag tot grote tevredenheid mogen kennis maken met deze poolse schone bij een partijtje poolen, wat ze inderdaad vrij goed kan.
Enige tijd later samen knus op de bank in de patio buiten, uitgebreider kennis mogen ,en een na een leuke stoeipartij daar toch maar besloten een kamertje te boeken.
Ze is zeer net op zichzelf en sprong op kamer nog even snel onder de douche, zowel voor als na het kamertje ( volledig in haar tijd trouwens).
Voor de rest, vrijen op kamer zoals ik het graag heb met veel tongzoenen, knuffelen, strelen, elkaar oraal verwennen als voorbereiding op het moment suppreme. Geen geltube gezien, dus die opwarming zal wel oke geweest zijn ;)
Wippen in meerdere standjes en what goes up must come down, dus werd er na het vullen van het zakje nog tijd besteed aan tot rust komen in elkaars armen. :herz:
Al bij al 100% herhalings gevaar, en mijn beste sessie tot nu toe in PSR
Jezus Dup, verliefd?
dupke
13 september 2009, 10:06
nope, just the way i like it
Mauriceyep
13 september 2009, 10:25
Schijnbaar wordt door de beiden heren een afwijkende definitie gehanteerd voor GFE :smile:
MiniME
13 september 2009, 10:50
Schijnbaar wordt door de beiden heren een afwijkende definitie gehanteerd voor GFE :smile:
Inderdaad, dat was P1 ook al eens opgevallen. Laat duidelijk zijn, ik vind Anna een geweldige dame, neemt alle tijd en levert prima service. Maar eerder een PSE met hele kleine GFE-trekjes (omdat ze lang bij je blijft zitten), dan een echte GFE (zie andere threads hierover).
Dan toch maar weer een cijfertje: 8,5 (zeer goed dus, maar geen 9+! :rolleyes:)
beffer69
13 september 2009, 11:18
Mensen, ieder beleeft een date toch op zijn manier daar hoeven we toch geen oneindige discussies van wel en niet over te voeren, als Dupke een superdate had wees blij voor hem, ik hoop dat ook iedere keer te kunnen beleven daar gaan we toch voor niet...............
lieget
13 september 2009, 12:00
Na de uitstekenee ervaring van vorige week stond deze dame al op voorhand op mijn verlanglijstje.
Gelukkig was ze er gisteren, en kon een kamerbezoek niet uitblijven.
Anna, samen met Sakura de absolute toppers van PSR (voor mij dan)
De sessie was wellicht nog beter dan vorige week, er was een klik.
Daarom besloten om later op de avond een tweede keer met haar te kameren.
Omdat ze zeer geliefd is bij de andere beren, heb ik snel "gereserveerd" en was daarmee zeker van een geweldige afsluiter van een heerlijk dagje PSR.
lieget
26 september 2009, 09:23
Ook gisteren genoten van deze dame
Ze was weer top, reden waarom ik een dubbele-sessie met haar heb gehad.
Helaas gaat ze vanaf maandag 3 weekjes terug naar Polen, maar ze heeft beloofd terug te komen.
Ik kan niet wachten..........
lieget
25 oktober 2009, 02:45
Anna schittert weer in PSR !!
Wederom 2 spetterende sessies met deze dame beleefd.
Deze meid weet precies hoe ze een ijsbeer moet verwennen.
In een woord: geweldig
Knabbel
11 december 2009, 16:43
Met deze dame laat op de avond nog gekamerd. Terwijl ze na een vermoeiende dag gehoopt had om 23u naar bed te kunnen, belandden we toch nog op de kamer, om daar na 2 uur pas weer vanaf te komen. Ondertussen full service met volop inzet, en dat siert haar gezien het tijdstip. Nadeel in Residenz is natuurlijk de optelsom van het uurtarief ten opzichte van voor mij gangbare clubs, echter daar had ik gezien de geboden service geen enkele moeite mee. Integendeel.
Buiten de kamer om bleek ze ook zeer aangenaam gezelschap. Nadien nog even kort wat gegeten met haar (helaas alleen van de saladebar, de keuken was al dicht) en toen voldaan de aftocht geblazen.
Als ik me niet vergis komt ze voor de Kerst nog een weekje terug, maar dat zal Tegeil ongetwijfeld kunnen mededelen.
lieget
12 december 2009, 15:33
Als ik me niet vergis komt ze voor de Kerst nog een weekje terug, maar dat zal Tegeil ongetwijfeld kunnen mededelen.
Uiteraard !!
Ze is er nog tot tn met aanstaande vrijdag.
Daarna komt ze pas weeer begin februari terug.
duivenmelker
17 augustus 2010, 00:08
Bij het binnenkomen in PSR omstreeks 10u50 was dit de eerste dame die ik zag ze was zich aan het omkleden in de kleedkamer daar hebben we al een beetje kennis gemaakt daarna nog een paar keer gezien bij de bar en het ontbijt maar ze was al vlug op kamer met een klant . Later rond de middag haar terug vrij gezien en direkt bij haar op de bank gaan zitten wat zoenen en friemelen dan maar samen naar de Kino en daar op het bed in de hoek een topsesie met deze Anna meegemaakt . Ze heeft alles in huis om een man te verwennen en neuken vindt ze echt top daar geniet ze volop van . Een echte aanrander.
The Saint
17 augustus 2010, 18:29
Ze heeft alles in huis om een man te verwennen . Een echte aanrander.
:eek::eek::eek:
:biggrin::biggrin::biggrin:
Boy69
20 augustus 2010, 09:16
Gisteren direct na binnenkomst zag ik Anna in de grote ruimte zitten en ik stapte meteen op haar af.
Kort wat bijgekletst waarna we afdaalden naar kamer 1 (met douche)
Daar hebben we eerst lekker samen gedouched, en vervolgens een spetterende sessie volbracht.
Het was lang geleden dat ik van haar heb kunnen genieten.
De service is als vanouds super.
Helaas blijft ze maat tot en met zondag, waarna ze weer terug gaat naar Polen.
Ze zal pas weer in oktober terugkomen. :mad:
Sphinx
23 augustus 2010, 21:11
"I see a smile and I never thought of leavin. My friends tell me that I really should make things clear. I think I like u2, I think I like U 2. I'll tell you what's next, I know you like me 2. Now is the time when im trying, tell me more and I'll try so hard, we could stay here for a long time!"
"I'm not likely to forget but i dont know your name. We shot glances, but i don't remember when. I know you like me 2, I know you like me 2. So tell me whats next, I think I like U 2. Now is the time when im trying, tell me more and I'll try so hard, we could stay here for a long time!"
Nee, nadat deze racebeer Anna had zien glimlachen dacht ie niet aan opstappen, dat begrijp je wel. Al dacht ik de eerste uren van mijn oponthoud vooral in de term "Jane Doe" (synoniem voor onbekende vrouw) aangezien haar naam niet kende. Nadat ik door omstandigheden er een paar keer naast had gezeten, besloot ik het maar op zijn "Bernds" aan te pakken en haar even te reserveren voor later. Het bleek nog moeilijk tussentijdse verleidingen te parkeren of vriendelijk te wijzen, maar ach, al doende leert men. Uiteindelijk kwam ze weer naast me zitten, stelde zich als Anna voor en eigenlijk wist deze racebeer toen al dat het goed zat :biggrin: We zaten een tijdlang in het Engels te praten aangezien ze haar uitspraak eens op een 'native speaker' wilde oefenen (ze was nogal verbaasd toen ik haar vertelde dat ik Nederlander was). Gaandeweg werd ze steeds handtastelijker, zoende ineens diep en zacht en wilde weten wat ik met haar van plan was. Toen ze giechelend opmerkte dat Kleine Sphinx zich wel erg enthousiast aan het front meldde, vond ik het wel tijd voor een kamergang worden.
En eigenlijk moet deze racebeer degenen die het "geen GFE" noemen een beetje gelijk geven, want wie zo'n vriendin heeft die zou niet eens in clubs komen denk ik. We begonnen nog wel rustig en ze liet me ook alle ruimte, maar als ik had gedacht er me met 'even beffen' vanaf te maken, dan vergiste ik me toch, ze bleef gewoon vasthouden en zichzelf tegen mn tong aanwrijven tot ze zichzelf "warmgedraaid" had. "Now it's your turn" waarop ze een deuntje bloasmeziek tevoorschijn toverde waarmee ze zo in de Blasehase-top10 op RF terecht kan komen (of stond ze daar niet al, weet ik even niet meer). Ze maakte geen enkele haast, sloeg niets over en schrok niet terug voor een paar DT-momenten :betrunken: Luiwammes dat ik soms ben bleef ik zo lang mogelijk van het uitzicht op Anna in cowgirl genieten. Ook missio ging (bewust) nog vrij traag, maar gaandeweg raakte ze op stoom "don't stop" meende ik een keer te horen. In doggy raakte ze pas echt op stoom en zweepte me op tot een paar tussensprintjes. Het werd me echt teveel toen ze haar benen bij elkaar deed en voelbaar nauwer werd. En als het motortje dan ontploft is kijkt ze me zo quasi-streng aan: "you're mad, you made me all wet!" "Yeah, well I like you too" (http://www.youtube.com/watch?v=2yMA7pGM4PQ&feature=related) bromde ik net zo nors terug. Waarop we allebei moeten lachen.
In short: geen GFE, ook geen PSE, gewoon OKE ("Oll Korrekt Experienced" volgens de oude spelling). En da's meer dan genoeg zou ik zeggen.
duivenmelker
23 september 2010, 20:19
Deze topper Anna is terug aanwezig in PSR . Normaal was ze pas in oktober verwacht ,maar sinds maandag is ze terug en ze zal waarschijnlijk een maand blijven.
Vandaag was het niet zo druk voor de dames in PSR.
Michelle was ook terug aanwezig .
duivenmelker
29 oktober 2010, 09:01
Deze topper van PSR is terug tot 18/11/2010.
Bij het rondgaan met mijn doos truffels bij de dames, lag deze lieve schoonheid op haar buik op het gangbed bij de swimmingpool , ze was gretig op mijn truffels en blij om me terug te zien ze toverde een stralende glimlach te voorschijn en gaf me een kus.
Later zijn we met haar op kamer geweest ze kan toch zo heerlijk zoenen en terwijl mijn liefje me aan het pijpen was bleef ze me lekker doorzoenen dit was heerlijk en ze kan ook zo wulps kijken met haar mooie ogen .Ze kan zeer goed pijpen en om beurt namen ze mijn stijve terwijl de andere mijn ballen likte en vastnam. Daarna mocht ik haar likken waarbij ze heerlijk klaar kwam , toen zij me begon te pijpen terwijl mijn liefje op me kwam zitten om haar kutje te likken verloor ik mijn kontrole ,ik kon niets zeggen want dat kutje was ik aan het likken en mijn handje die in haar richting ging begreep ze niet zodoende kwam ik al vlug schokkend klaar het was goed maar met iets meer kontole kan dit super zijn .
Zeker voor herhaling vatbaar.
duivenmelker
19 november 2010, 10:34
Vandaag vliegt deze topper terug naar Polen met een zak extra bagage voor al haar geschenken van diverse beren zelfs een nieuwe Laptop van een Duitse beer , pralines van mij en chocolade van een Nederlandse enz.
Gisteren heeft ze bij haar eerste sessie met een Nederlandse ijsbeer hem zo toegetakeld , dat deze beer kapot van de kamer kwam en dit dan nog juist op zijn verjaardag gelukkig kwam hij er wel een beetje terug bovenop als hij van mijn pralines proefde.
Haar 2de sessie van de dag heeft ze het wat rustiger kunnen doen een trio met mij en Jamila een uur zijn we samen op kamer geweest en het was weerom fantastisch met deze twee hete dames voor details zie mijn vorig bericht.
Mogelijks komt ze al binnen een 8tal dagen terug voor een week.
duivenmelker
10 december 2010, 22:45
Dinsdagavond met Anna nog eens een kamer opgezocht , Jamila kon niet langer blijven en ik wou al lang eens met Anna alleen zijn en van elkaar genieten. Ze blijft nog tot Zaterdag ,normaal komt ze in Januari nog voor een week naar PSR tussen haar examens door en waarschijnlijk zullen we haar daarna pas in april terugzien.
Anna is een hele lieve en verstandige dame en er is een zekere klik tussen ons , maar dan zuiver vriendschappelijk.
Het was een zeer goede sessie met haar en we hadden nog een zeer leuke babbel samen.
Scoobert
11 december 2010, 14:19
.......... Ze blijft nog tot Zaterdag...........
Tja, dan kan ik PSR voor dit jaar schrappen. Mooi om te lezen dat iedereen steeds een klik heeft met alle meiden :biggrin::biggrin:.
Hoe dan ook, mijn tot nu eerst keer met haar was ook wel echt heel erg lekker, klik of niet :hammer: en in janauri zal ik wellicht niet kunnen gaan......pfff das dus nog 5 maanden wachten op een volgende keer Anna :gruebel:
MiniME
18 maart 2011, 10:42
Tja, dan kan ik PSR voor dit jaar schrappen. Mooi om te lezen dat iedereen steeds een klik heeft met alle meiden :biggrin::biggrin:.
Hoe dan ook, mijn tot nu eerst keer met haar was ook wel echt heel erg lekker, klik of niet :hammer: en in janauri zal ik wellicht niet kunnen gaan......pfff das dus nog 5 maanden wachten op een volgende keer Anna :gruebel:
Paar weken terug was Anna opnieuw aanwezig. Erg veel afgevallen (te veel....) maar ze is druk bezig met weer bij-eten :smile:
duivenmelker
18 maart 2011, 12:51
Paar weken terug was Anna opnieuw aanwezig. Erg veel afgevallen (te veel....) maar ze is druk bezig met weer bij-eten :smile:
Nog geen Anna gezien in PSR en Jamila heeft haar ook nog niet gezien , woensdag nog gevraagd .
Zal toch eens goed rondkijken de volgende keer en eens vragen aan Marion .
BefBeer
18 maart 2011, 13:32
Citaat van bericht op Hookers over deze Anna:
"In deze mooie grote club Anna aangesproken en mee gaan kameren.
Mooie slanke hinde met kleine maar echte tietjes.
Zeer vriendelijk en gezellig.
Lekker zoenen en toen lekker gebeft.
Uiteindelijk alleen in missio het karwei afgemaakt.
Was een prima half uurtje.
Enig nadeel was een flinke keelontsteking de navolgende week.
Hoewel het vaginale geurtje nog niet de bekende waarschuwings luchtjes bevatten, was haar intieme flora dusdanig in de war dat ze beter niet had kunnen werken!
Niet professioneel van haar..."
Zet toch een vraagteken bij het professionele van haar?:mad:
BefBeer
duivenmelker
18 maart 2011, 13:53
Citaat van bericht op Hookers over deze Anna:
"In deze mooie grote club Anna aangesproken en mee gaan kameren.
Mooie slanke hinde met kleine maar echte tietjes.
Zeer vriendelijk en gezellig.
Lekker zoenen en toen lekker gebeft.
Uiteindelijk alleen in missio het karwei afgemaakt.
Was een prima half uurtje.
Enig nadeel was een flinke keelontsteking de navolgende week.
Hoewel het vaginale geurtje nog niet de bekende waarschuwings luchtjes bevatten, was haar intieme flora dusdanig in de war dat ze beter niet had kunnen werken!
Niet professioneel van haar..."
Zet toch een vraagteken bij het professionele van haar?:mad:
BefBeer
Waar kom je nu nog mee af een bericht van september 2009 .
En wie zegt dat de keelontsteking iets te maken heeft met het beffen , dat is toch larie ,van het zoenen ja dat zou nog kunnen ???
Heb al vele malen Anna liggen beffen en nog nooit een geurtje of iets waar genomen en ze kan zo heerlijk klaarkomen .
Het is een heerlijke intelligente meid die een bovenbeste service heeft maar wegens studies lang pauzes neemt normaal kwam ze pas in april terug na een onderbreking vanaf half december of zou Mineme toch gelijk hebben dat ze enkele dagen in PSR was.
MiniME
18 maart 2011, 16:03
Nog geen Anna gezien in PSR en Jamila heeft haar ook nog niet gezien , woensdag nog gevraagd .
Zal toch eens goed rondkijken de volgende keer en eens vragen aan Marion .
Het is een heerlijke intelligente meid die een bovenbeste service heeft maar wegens studies lang pauzes neemt normaal kwam ze pas in april terug na een onderbreking vanaf half december of zou Mineme toch gelijk hebben dat ze enkele dagen in PSR was.
Ken Anna vrij goed, en ze is idd een slimme tante die weet waar ze mee bezig is. Na 2 maanden afwezigheid was ze in ieder geval in PSR van half feb tot eind feb (tegelijk met Poolse Cassia), vorige week was ze er niet, mogelijk dan pas in April weer? BTW: doordat ze flink is afgevallen moet je niet schrikken als je haar ziet GW!
Scoobert
18 maart 2011, 19:15
Ken Anna vrij goed, en ze is idd een slimme tante die weet waar ze mee bezig is. Na 2 maanden afwezigheid was ze in ieder geval in PSR van half feb tot eind feb (tegelijk met Poolse Cassia), vorige week was ze er niet, mogelijk dan pas in April weer? BTW: doordat ze flink is afgevallen moet je niet schrikken als je haar ziet GW!
Heb ik dat godnondedju weer gemist ;)
Volgende keer graag eens melden als het actueel is Minime en niet weer weken later :hammer:
MiniME
18 maart 2011, 19:27
Heb ik dat godnondedju weer gemist ;)
Volgende keer graag eens melden als het actueel is Minime en niet weer weken later :hammer:
ik doe mijn best :rolleyes:
er zijn sowieso weinig ijsberen die recensies en echt niieuws schrijven mbt PSR (en F39 en Oase),
Ok, nog een nieuwtje dan: Moldavische/Roemeense/Spaanse Angela is ook sinds een paar dagen weer terug in PSR! Als je opschiet ben je deze keer niet te laat voor deze topper! :cool:
Scoobert
18 maart 2011, 20:10
ik doe mijn best :rolleyes:
er zijn sowieso weinig ijsberen die recensies en echt niieuws schrijven mbt PSR (en F39 en Oase),
Ok, nog een nieuwtje dan: Moldavische/Roemeense/Spaanse Angela is ook sinds een paar dagen weer terug in PSR! Als je opschiet ben je deze keer niet te laat voor deze topper! :cool:
Ik sla dit weekend toch eens over, elk weekend schnitzels en steak is ook niet alles haha.
En veel nieuws kan ik er ook niet over zeggen, of het moest zijn dat ik me de laatste twee keren toch erg goed heb geamuseerd, en nee niet alleen vanwege de vreet :wink:
@GW,
Absoluut GEEN larrie hoor!
Zeer duidelijke relatie tussen daad en gevolg is mogelijk met beffen in een poes die in disbalans is. Ik zeg het maar netjes.
Ook zoenen met iemand die bv keelontsteking heeft kan de andere partij infecteren. De tandvlees-ontstekingen worden ook vaak al zoenend overgebracht.
BefBeer
duivenmelker
22 maart 2011, 23:28
Morgen zou Anna terug zijn in PSR , ze is vandaag vanuit Warschau met het vliegtuig naar NRW gevlogen.
Donderdag hoop ik haar dan ook te zien en hopelijk haar wat euros toestoppen na met haar te hebben .... .
duivenmelker
25 maart 2011, 00:15
Ja ze is terug in PSR en ze ziet er zeer mooi uit, een mooi bruin kleurtje en haar haar heeft een rode schijn en volgens haar is dit de eerste maal dit jaar dat ze terug is , in februari was ze volop examens aan het afleggen in Polen met een gunstig resultaat wat een knappe dame toch .
En we stonden al in de rij om met haar op kamer te gaan , Boy69 had een halve dag verlof genomen en een race naar Lohmar om deze parel in zijn armen te kunnen voelen, hij kwam dan ook opdagen toen ze in mijn armen lag voordat we op kamer gingen .
Gelukkig liet hij me de eer om als eerste van haar te genieten en haar te verwennen , het is toch zo een lieve dame die een man opperbest kan verwennen .
Anna was al van mijn komst op de hoogte en dit op een toch zeer vreemde wijze, ze had zich deze morgen overslapen en ze was zich aan het klaarmaken in haar kamer in het hotel van PSR toen ze een bekende stem hoorde kreunen in de verte en ze dacht aan mij en ze wist die is bezig in kamer 12 of 13 en als ze de rode bolide van Jamila op de parking zag staan dan was ze zeker , die twee zijn bezig met elkaar het opperste genot te bezorgen.
Maar nu meer over onze sessie in kamer 7 met Jamila en Anna , terwijl Anna me heerlijk aan het zoenen is , is Jamila me volop aan het pijpen en omgekeerd het ging er heerlijk aan toe en ik was weeral wat luid aan het kreunen en even later hoorden we een echo van mijn klanken vanuit de tuin van PSR , enkele gasten die in de tuin lagen hadden er niets beter op gevonden om mijn klanken na te bootsen , wij konden er met ons drieen eens hartelijk om lachen maar de concentratie was toch even weg .
Heb er me verder niets van aangetrokken en uiteindelijk ben ik heerlijk schuddend en luidruchtig klaargekomen terwijl Anna me aan het berijden was als een beste Amazone het was een heerlijk uurtje samen met deze 2 dames , zeker nog voor herhaling vatbaar.
MiniME
26 maart 2011, 09:47
Ja ze is terug in PSR en ze ziet er zeer mooi uit, een mooi bruin kleurtje en haar haar heeft een rode schijn en volgens haar is dit de eerste maal dit jaar dat ze terug is , in februari was ze volop examens aan het afleggen in Polen met een gunstig resultaat wat een knappe dame toch .
Mooi. Ben benieuwd of we het over dezelfde Anna hebben, maar goed, dat ga ik binnenkort wel zien dan.
Boy69
26 maart 2011, 10:28
Mooi. Ben benieuwd of we het over dezelfde Anna hebben, maar goed, dat ga ik binnenkort wel zien dan.
Absoluut dezelfde Anna !!
Ze is er nog tot en met 5 april, daarna vertrekt ze weer naar Polen.
duivenmelker
26 maart 2011, 11:10
Deze Anna, Poolse dame met een Tatoeage :Arschgewei op haar rug ,blijft slechts tot 10 april om dan na 14 dagen terug te verschijnen voor langere tijd.
Nog veel plezier in PSR MiniMe , het is er super goed en reeds vanaf 11u veel mooie dames en een zalige sfeer daar ,dat heb ik in geen enkele andere club.
duivenmelker
26 maart 2011, 11:11
Deze Anna, Poolse dame met een Tatoeage :Arschgewei op haar rug ,blijft slechts tot 10 april om dan na 14 dagen terug te verschijnen voor langere tijd.
Nog veel plezier in PSR MiniMe , het is er super goed en reeds vanaf 11u veel mooie dames en een zalige sfeer daar ,dat heb ik in geen enkele andere club.
duivenmelker
2 mei 2011, 23:38
Vandaag Anna terug gezien in PSR en ze zag er goed uit , alvast voor Donderdag afgesproken , vandaag was er geen tijd over .
Vandaag Anna terug gezien in PSR en ze zag er goed uit , alvast voor Donderdag afgesproken , vandaag was er geen tijd over .
Ik zwijg maar gw ... . Nou ja OK ;), als je donderdag in PSR bent is dat je vierde bezoek in iets van een week tijd. Goed ik zou zwijgen maar mijn punt is denk ik wel duidelijk.
Ik zwijg maar gw ... . Nou ja OK ;), als je donderdag in PSR bent is dat je vierde bezoek in iets van een week tijd. Goed ik zou zwijgen maar mijn punt is denk ik wel duidelijk.
Tsja, je punt is duidelijkl ik snap ook niet dat GW niet gewoon 7 dagen per week in PSR is, dan krijgt ie gelijk een kortingkaart en kan ie overnachten in het op hetzelfde terrein gelegen "slaaphuis" :biggrin:
Reken maar eens uit hoeveel dat scheelt: niet meer 4x heen en weer rijden........is toch al gauw 1500 km of meer = 150 liter = 250 euro = 5x entree! :cool:
Gelukkig is GW oud en wijs genoeg om zijn eigen keuzes in deze te maken! :smile:
Pistol Pete
3 mei 2011, 16:39
Is GW nog steeds getrouwd dan :)
Sent from my iPad using Tapatalk.
:):):) Yes we (still) can! :):):)
SInds (eer)gisteren is Anna weer terug in PSR. Ze ziet er goed uit en had het ook flink druk, met name met stammkunden die haar natuurlijk een tijdje hadden moeten missen. Echt een klasse vakvrouw dit. (en ja GW, dit keer is het de "echte" Anna :cool:).
Scoobert
24 augustus 2011, 21:27
Laatste bericht al uit mei, ben nadien nog twee keer in PSR geweest en geen Anna en andere toppers ....... Is Anna nog recentelijk gespot en zo ja, waar ?
seksenfun
24 augustus 2011, 21:42
Anna komt waarschijnlijk maar tegen november terug. Ik heb ze al geboekt uit veiligheidsoverwegingen :smoke:
Knabbel
28 augustus 2011, 13:19
Anna komt waarschijnlijk maar tegen november terug. Ik heb ze al geboekt uit veiligheidsoverwegingen :smoke:
Er is nu nog een Poolse Anna in PSR: 26, superslank, lang donker haar en smalle tattoo rechter bovenarm. Deze vertelde me echter dat de Anna van dit topic zich in de echt zou gaan gaan verbinden en daardoor mogelijk niet meer terugkeert. We gaan het zien.
seksenfun
10 oktober 2011, 21:35
Uit goede bron (met reden) vernomen dat Anna nooit meer zal terugkeren naar PSR, helaas, helaas, helaas :smoke:.