PDA

Volledige versie bekijken : Jana, Ukraine



HalJam
8 september 2009, 08:09
Eigentlich werde ich immer vorsichtig, wenn Frauen anbaggern, aber Jana stand schon länger auf meiner to-do-Liste

ca. 1.75 groß ohne Highheels, dunkle Haare, etwas verwachsener Pagenschnitt, naturbelassene C-Boobs, schön geformter Po, osteuropäisches Gesicht, lustiger Typ, Ukraine, ca. 25 Jahre alt, sitzt oft an der "Durchreiche" zwischen 1. und 2. Raum, Nähe Biosauna

Irgendwie war ich am Samstag bei ihr gelandet und ich muss sagen: es war toll. Habe die einstündige Whirlpoolnummer gebucht und es war wirklich endgeil. Schaumblasen, Wasserspielchen, Muschilecken, tiefes Fingern, in irrsinnigen Stellungen, die man in so einem kleinen Pool gar nicht für möglich hält. Dazwischen immer wieder sehr geile Blasmusik unterbrochen durch kleine Tittenficks. So ging die erste Ladung ab in die Schüssel. Nach kurzer Reinigung und Trocknung noch eine 20 min. Fortsetzung auf dem Zimmer. 2. Abschuss in ihren Mund.

Absolut wiederholenswert, insbesondere bei besonderer Geilheit (hatte die ganze Woche nicht gefickt), aber kein GF6

Nachteilig bei Jana: sie bietet mehrfach eine Rückenmassage ("das kann ich besonders gut") für 10€ Aufpreis an. war mir aber nicht nach...

Kostenpunkt inkl. kleines Trinkgeld 130 Öre

Dennis
28 november 2009, 22:34
Vandaag ook deze dame gekozen, nadat ze eerder op de middag een indrukwekkende pijpbeurt op de bank gaf, ten overstaan van heel Freude.

Toen ik haar later aansprak, bood ze al snel " whirlpool" aan. Ongetwijfeld tegen een meerprijs. Op de kamer bood ze een massage aan, waarin ze goed zou zijn (althans dat beweert ze). Ik bedankte. Het was/ is mij duidelijk: Deze dame probeert extra geld los te peuzelen. Sex was standaard. Niet meer, niet minder. Achteraf spijt dat ik geen ander heb gekozen, maar dat is achteraf. Herhalingsgevaar 0,0%

feelc
29 november 2009, 12:43
Ik ben het absoluut met je eens. Onbegrijpelijk dat deze dame nog steeds in deze club wordt gehandhaafd. Haar inzet en serviceniveau overstijgt dat van de gemiddelde raamdame niet.

blauwebeer
29 november 2009, 13:11
Hebben we het hier over https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=5336&highlight=jana ?

Bb :wink2:

Dennis
30 november 2009, 17:23
Ik heb de berichten over Jana eens doorgelezen, maar ik kan niet tot een eenduidige conclusie komen dat het dezelfde is, danwel een andere.

"Mijn" Jana gaf aan architectuur te hebben gestudeerd en straks als zelfstandige dat als beroep te doen. Werken in F39 is voor haar een manier om startkapitaal te vergaren.

Overigens ben ik op zich niet ontevreden over haar dienstverlening (hoewel ik de dag erna in Acapulco ervoer dat het ook vele malen beter kan! Zie hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19830)). Alleen het blijven aandringen op extra's om zodoende meer geld te krijgen stoort mij. Ik kan prima "nee" zeggen, alleen wil ik dat niet constant blijven herhalen.

Overigens komt Freude 39 niet op mij over als een club die zich ook maar wat aantrekt van de mening van de klant. Mijn gevoel is toch een beetje dat de klant op de tweede plaats komt en "they don't give a shit". Maar 't is wel een heerlijke hoerentent verder

MiniME
24 februari 2010, 20:44
Deze Jana is zeker een andere dan de door blauwebeer aangegeven dame (die is wel ok zoals je kan lezen).

De Jana uit deze thread is echt een te mijden meid!!! Inderdaad onbegrijpelijk dat deze het in Freude langer dan 1 dag volhoudt. Geen ZK (en dat wordt vooraf NIET gemeld) en ze probeert bij iedereen whirlpool bij te "verkopen" (kost niets extra, maar dan moet je wel een uur!), en massage, en, en, en, en.......terwijl haar basis service helaas ook nog eens zeer matig is (geen ZK is al garantie voor een slechte sessie, maar ze komt ook nog met allerlei hulpmiddelen aan uit haar tasje die je echt niet in je lijf wilt hebben :eek::eek::eek:).

Kortom: niet intrappen en gewoon negeren (dan zal ze toch wel ergens anders heen gaan........BTW, ik meen haar wel eens eerder gezien te hebben.....in GT?)