PDA

Volledige versie bekijken : Buurt wordt gek van seksend stel



Stiffmaster
8 september 2009, 09:49
PAPENDRECHT - Bewoners van de Talingstraat in Papendrecht worden gek van hun nieuwe buren. Eerst maken ze ruzie, waarna ze het met luidruchtige seks weer goedmaken. Veel mensen doen 's nachts inmiddels geen oog meer dicht.

Op een burenpagina is te lezen hoe de Zuid-Hollandse buurt tot wanhoop wordt gedreven.

"Het is een schande", zegt een Papendrechtse. "Er wonen hier allemaal vriendelijke mensen maar de rust wordt nu verstoord door mensen die graag ruzie maken en daarna willen gillen in bed. Dat kan toch niet. Er zijn zelfs mensen die er niet van kunnen slapen".

Een 'teleurgestelde' bewoner schrijft: "Er werd al lang over gesproken maar ik heb het nu zelf ook waargenomen. Het is inderdaad niet normaal. Er lopen ook nog kleine kinderen in onze straat".

Een bewoonster zou inmiddels de woningbouw hebben gebeld die daarop buurtbemiddeling inschakelde. "Maar de mensen reageerden daar laconiek op en ontkende luidruchtige seks te hebben", weet iemand. :forgetit[1]:

Dalton
10 september 2009, 09:39
Daarom ga ik altijd zover mogelijk duitsland in om de buren met mijn gegil niet te overbelasten.