PDA

Volledige versie bekijken : Stomme ongelukjes tijdens club bezoek!



Goedemorgenallemaal
7 september 2009, 21:41
Hoi ijsberen
Toen bij naar huis gaan met een vriend besefte ik dat ik mijn sleutels kwijt was en belde even terug naar YY als ze het niet gevonden hadden . Maar niks hé VOL STRES :madgo:.
Deze morgen terug geweest naar YY en ging kijken op de Parking waar we de auto geparkeerd hadden vond ik met geluk mijn sleutels terug ik had ze buiten verloren toen ik mijn jas aandeed.
Volgende keer laat ik alles thuis en pak alleen mee wat ik nodig hebt en dat is mijn werktuig :48[1]: wat ik moet gebruiken op de kamer :freu: .
wat een nachtmerrie, gelukkig goed afgelopen

smp
8 september 2009, 12:19
wat een nachtmerrie, gelukkig goed afgelopen

Ja , idd ik was al aan denken vond ik mijn sleutels niet meer dan wilde ik nooit meer daar naartoe , maar goed eind al goed volgende keer zal ik beter opletten.

Big30
8 september 2009, 13:12
Ik las net dit berichtje van smp, Sleutels verloren (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=137209&postcount=181) die wat stoms was overkomen tijdens een clubbezzoek nl. het verlies van zijn sleutels.

Stom maar kan gebeuren!

Wie is zo iets wel vaker overkomen? Ik heb het dan niet zo over zaken die zich op de kamer afspelen maar meer daar buiten! Maar wel zeg maar typisch club gerelateerde ongelukjes.

Voorbeeld wat mij overkomen is:

- Net een mooie nieuwe toilettas gekocht. Volgepropt met toiletspullen, ging douchen. Toilettas in een rekje opgeborgen in de douche (was in VV), gedoucht, gekamerd en na afloop relaxed naar huis gereden. Thuis kwam ik er achter dat mijn Toilettas ontbrak. VV gebeld ja ze hadden een toilettas gevonden paar dagen later opgehaald, was mijn toilettas en was weer opgelucht!
- In de Oase kwam ik er eens na vele uren achter dat ik wat miste! De sleutels van mijn kastje en kluisje. Schrik paniek. Misschien was mijn kluisje wel geroofd met geld en pasjes. Snel naar de theke gelopen. Daar lag mijn sleutel! Kastje en kluisje gecheckt en niets ontbrak! Kwam met de schrik vrij.
- Ook weer in de Villa wou ik me om 01u omkleden, had mijn sleutels :tongue:, deed het kastje open maar waar is nu mijn rugzak? Zoeken, zoeken, maar in zo'n kastje valt weinig te zoeken! Toen zei een bevriend Ijsbeertjes welke naast me stond "waarom staat je rugzak boven op het kastje?". Tsja had bij binnenkomst mijn rugzakje daar even neergezet om eerst mijn kleren in het kastje te kunnen plaatsen. Kwam weer met de schrik vrij.
- Mistige herfstnacht 2008 in de oase. Ik zat samen met Picasso 1 in de whirlpool wat te baderen en spetteren. Toen kwam 1 zo'n waterspetter in mijn oog en viel op mijn lens en die viel er toen uit. Nog wel even gezocht maar das zoeken naar een lens in een whirlpool, onbegonnen zaak. Had geen reserve bril of setje lenzen bij me en ben toen het holst van de nacht in de mist turende redelijk vermoeid op het zicht van de achterlichten van de vrachtauto's die voor me reden naar huis terug gereden. Voorwaar geen pretje met 1 lens in. Ben heelhuids thuis aangekomen en heb nu wel altijd reserve lenzen bij me!
- Zomer 2006 een van mijn eerste GT bezoeken. Kwam 's middags aan bijna geen parkeerplaats (ja toen ook al!), dacht hey, ik moet eigenlijk nog een setje imbus sleutels kopen, laat ik maar even voorbij het hek van de bouwmarkt parkeren het setjes sleutels kopen en dan zet ik later mijn auto wel weer terug. Maar later kwam dus niet, liep linea recta door naar de entree van GT en om 01u zag ik mijn auto staan. Achter een hek dat afgesloten was!
Heb toen de nacht doorgebracht in http://www.brueggener-klimp.de/, leuk hotel hoor! Had natuurlijk mijn lenshouders niet bij me vroeg of men twee kleine containers had om wat vloeistof in te doen, kwam men met 2 champagne koelers aan! Dus maar met lenzen in geslapen zodat ik 's morgens vroeg sterretjes zag. 's Ochtends de auto opgehaald en vrolijk fluitend in de ochtenddauw naar huis gereden!
- Over geflitst worden op weg naar of terug komende van een club zwijg ik maar en ook eens bij het shelstation langs de A-67 mijn huissleutels laten liggen in het toilet die ik gelukkig een paar dagen later terug vond in het bakje gevonden voorwerpen.

Valt uit bovenstaande ervaringen nog een wijze les te leren? Misschien wel d.i. wees niet te gehaast denk altijd na of je nog alles bij je hebt, of je nu auto rijdt of je je aan het omkleden of douchen bent, maakt niet uit wat!
Scheelt maar een paar minuutjes maar ook een hoop ergenis.

Groet,
Big30

mr rocky
8 september 2009, 13:55
de enige keer, dat ik in ZAZEN gweeest ben mijn portemonnee kwijtgeraakt, er zat aan geld bijna niets in, maar wel rijbewijs, bankpas.....2 weken later werd de portemonnee bij mij in de brievenbus gegooid....ik kon nog net die persoon die hem erin gestopt had bereiken en vroeg waar die gevonden was....in zazen gewoon in het kastje.....terwijl ik destijds toch met 3 man gezocht heb.......die paar euro die erinzaten zaten er nog in....bankpas en rijbewijs had ik al opnieuw aangevraagd......

in phg ben ik een paar weken geleden in mijn been gebeten door een insekt.....deed al direkt pijn en werd rood....de echte pijn en roodheid kwam pas 's nachts en de dagen erna....... een week later in phg een stoel op mijn teen gezet toen ik wilde opstaan , begon direkt flink te bloeden.......

in phg ook al eens een dure Ray-ban kwijtgeraakt op de eerste dag dat ik hem gekocht had, verzekering wilde het niet betalen omdat ik niet kon bewijzen dat ik in duitsland was geweest...(geen bonnetje van PHG gekregen)...:mad:

in GT toen ik naar een blokhutje liep en naar het kontje van Melissa keek toch vrij hard mijn hoofd gestoten........

Stiffmaster
8 september 2009, 14:27
Heb in mijn tijd dat ik veel in YinYang kwam eens mijn creditcard daar verloren en kwam daar twee dagen later pas achter toen ik iets wilde betalen aan de grens. Ja da`s echt schrikken maar na even nadenken kon het alleen maar in YY zijn gebeurt en belde hun dus op of ze hem hadden gevonden wat dus het geval was en Silvia wist gelijk dat deze van mij was, en had hem veilig opgeborgen want ze wist natuurlijk niet mijn telefoonnummer, was gelijk een mooi excuus voor mij om dat weekend erop maar weer eens van de faciliteiten gebruik te maken. Ere wie ere toekomt in dit geval Silvia van YinYang, ben trouwens benieuwd of ze er nog werkt!! :engel::engel:

Saruman
8 september 2009, 14:42
Horloge eens vergeten in YY.
Op de terugweg kwam ik tot de constatatie, en ik belde direct met YY. Ze hadden het horloge gevonden, en ik ging de volgende week terug om het op te halen. Ineens maar van de nood een deugd gemaakt en de ganse dag gebleven, MET horloge.

Ook eens een zonnebril kwijtgeraakt in LR. Die is nooit teruggevonden. Ik heb daarna een veel duurdere zonnenbril gekocht, maar die neem ik niet meer mee in de clubs.

Stomste voorval: ik had afgesproken met een favoriete dame in LR. We keken beiden uit naar ons samenzijn.
Ik rijd in Kaarst de afrit af, en kom tot de ontdekking dat ik mijn portefeuille niet bij me had. :hammer: Ja, een 3.000 jaar oude tovenaar vergeet al eens wat.
Ik belde mijn dame, en ze vroeg tenminste toch even binnen te komen. Ik kreeg even een drankje, want het was een warme dag. Ik vroeg haar of ze mijn inkom niet kon voorschieten. Ik zou haar wel terugbetalen, incl. de sessie met haar. Maar ze zei dat ze zelf niet veel cash geld bij zich had. (Ofwel vond ze dit toch maar een raar verzoek, ofwel was het echt zo, want het was het begin van haar werkdag. Ik vond het ook een beetje raar om te vragen, maar we hadden samen al heel wat sessies meegemaakt, en kenden elkaar al vrij goed. Bovendien was het alternatief terug naar huis rijden).
Het werd dus terug naar huis. Onderweg kreeg ik een sms: ik hoop dat je nog terugkomt vandaag. Jaja, commercieel een goede zet, want Saruman gaf zijn beest de sporen richting Isengard, kende geen files onderweg, en besloot dan maar om ineens weer te keren richting LR. Uiteindelijk werd het nog een hele leuke avond, en maakten we er 2 mooie sessies van.

Nu ik eraan terugdenk: dat was de avond dat ik mijn zonnebril verloor.
Ik was ongetwijfeld nog wat versufd van de vele kilometers die dag.

:cool:

Rob10
8 september 2009, 15:04
Ooit eens gelezen op dit forum of het andere forum dat iemand zn trouwring had afgedaan in GT en in het zakje van zn ijsberenvel had gedaan. En daarna vergeten natuurlijk.....Thuis had hij wat problemen gekregen....

En in YY was er een limburger die een stukje van zn gebit ff had uitgedaan en niet meer wist waar hij het had neergelegd....Iedereen zoeken, maar bleef weg....

joop slim
8 september 2009, 15:31
In GT maar ook VV liep ik een poosje rond en ben daar mijn verstand eens kwijt geraakt, duurde een paar maand voor het terug gevonden was, iedereen stak zijn handen in de lucht alsof ze niet wisten waar het was, pas na een lange periode vond ik het in een andere club weer....vreemd
Maar moet zeggen als je je verstand eens kwijt bent geweest verlies een tweede keer dat het je overkomt minder.

Verder geef ik altijd al mijn spullen in bewaring bij een dvp, dat is de veiligste plaats die bewaken ze met hun leven, ze gaan soms zo ver dat ze het bij hun thuis voor je bewaren.

:biggrin::biggrin::biggrin:

TT Man
8 september 2009, 15:42
Trapje PHG: need I say more?

Pistol Pete
8 september 2009, 16:03
Autolampen aangelaten bij living room doordat het alarmpje niet werkte, vervolgens geconfronteerd met een niet werkende automatische deurvergrendeling (deur niet meer kunnen openen wel te verstaan), noodsleutel (mechanisch) bleek dol te zijn. Adac gebeld, kon het probleem om 03.30 uur niet oplossen en adviseerde de dagploeg. Om half elf op de zondagochtend de dagploeg erbij, ze hebben ruim 2 uur zitten pielen met ijzerdraad en wiggetjes maar elke keer gleed de ijzerdraad van de deuropener af. Uiteindelijk zondagmiddag, na 2 uur, besloten een klein raampje te forceren.
Toen het raam kapot gegooid was bleek de deur normaal te openen. Mgl. door de klap van de koevoet is de deurvergrendeling spontaan losgeschoten. Ik had er zo schoon genoeg van dat ik om 12.50 uur besloot te wachten op de opening van LR om 13.00 uur en enkele uren later behoorlijk verzadigd en doodmoe in mijn auto met kapot raam naar Nederland ben afgereisd. Balen, balen, maar wel lekker ge:fuck::fuck:!!

timjava
8 september 2009, 16:03
Bij GT mijn badjas in de mand gegooid met mijn telefoon erin. Toen ik bij de auto kwam en mijn telefoon in de carkit wilde zetten kwam ik erachter dat die weg was.
Terug naar de theke die 1 van die mannen in het washok liet zoeken, want de mand was al leeg gemaakt. Gelukkig kwamen ze mijn mobiel inclusief pakje snoepjes die ik ook in mijn badjas had laten zitten terug bezorgen.

Big30
8 september 2009, 16:34
Bij GT mijn badjas in de mand gegooid met mijn telefoon erin. Toen ik bij de auto kwam en mijn telefoon in de carkit wilde zetten kwam ik erachter dat die weg was.

Rings a bell! Ja dat is me ook in GT overkomen, stond me te douchen, badjas in een hoek gepleurd die werd door de poetsmannen opgehaald met daarin mijn ... Ray-Ben zonnebril.

Min of meer hetzelfde in PHG is me overkomen, was warm en na het douchen bekleedde ik me met een handdoek en liet mijn badjas met 2 handy's erin onbeheerd in de douche achter. Die was dus even later ook foetsie!

In beide gevallen weer na de nodige schrik vrij gekomen!

Big30

Big30
8 september 2009, 16:41
in phg ook al eens een dure Ray-ban kwijtgeraakt op de eerste dag dat ik hem gekocht had, verzekering wilde het niet betalen omdat ik niet kon bewijzen dat ik in duitsland was geweest...(geen bonnetje van PHG gekregen)...:mad:


Kan me het voorval nog goed herinneren! We stonden bij dat tafeltje rechts van de douches wat te kletsen en ouwehoeren met wat Roemeense dames dat weet ik nog. Was op een feestje geloof ik want er werden cocktails gedronken en 1 van de dames was van een zweepje voorzien. Dat zweepje werd ook nog gebruikt en jij was het slachtoffer!

Weet nog dat 1 van de Roemeense dames je zonnebril opzette en jij was toen even weg. Toen je terug kwam was je zonnebril ook weg ... .

Daar had de Roemeense dame in kwestie uiteraard niets mee van doen! Diezelfde dame zei me nog dat het haar laatste avond was en dat ze nooit meer waar dan ook in Duitsland terug zou keren. Drie welken later zag ik haar in Acapulco ;)!

Ben dol op Roemeense dames en vertrouw ze voor de volle 10 procent :tongue:!

Big30

Bredero
8 september 2009, 16:54
Ooit in PHG door een onverlaat in het zwembadje geduwd. :mad:
Op zich niet zo'n ramp ware het niet dat m'n handy (nokia 3310 ) in m'n berevel zat. Doorweekte handy opgevist, uitgeschakeld, afgedroogd en twee dagen met rust gelaten. Even geprobeerd, nada. Nog twee dagen laten drogen en ... toen deed ie het weer.

Nog meer zwembadperikelen. Toen er bij HG nog geen vast buitenzwembad was hadden ze tijdens de zomermaanden een vrij behoorlijk buitenzwembad type zodiac staan. Op één of andere manier moet ik te zeer over die rand hebben geleund zodat ongeveer één derde van het badwater tsunamigewijs de bovenkant van het nachtcafe deels onder water zette. De poetsmannen hebben toen even werk gehad.

Bredero
8 september 2009, 16:56
Trapje PHG: need I say more?

Goh ja wie was dat ook alweer? :rolleyes:

Big30
8 september 2009, 17:04
Goh ja wie was dat ook alweer? :rolleyes:

Geen idee ;)! Was het niet hetzelfde IJsbeertje die tijdens het EK feest in 2008 na een worsteling waar ook Roemeense dames bij betrokken waren in het water viel? Ook in zijn badjas bevond zich een handy. Meen dat na de worsteling de Roemeense dame een harsnagel kwijt was :tongue:.
Wou ze toen nog 50 Euro voor beuren, een zeer schappelijk prijsje :rolleyes:!

Big30

El Conquistador
8 september 2009, 17:34
Liet mij een keer door die mens van de gt masseren voor 30 euro.Zegt ie tegen mij doe even die ketting af dan hou ik hem wel bij voor je en krijg je hem straks terug..(ketting emotionele waarden)...Toen hij klaar was gaf ik hem 40 euro en zei is goed zo...Wilde hij mij mijn ketting terug geven ,maar ik dacht hij geeft mij die 10 euro terug dus ik maak een gebaar van nee hou maar..Hij keek wel een beetje raar maar ik dacht er verder niet bij na ...Zat ik 10 minuten in de auto op weg naar huis ...shittttt die ketting als een gek weer terug en uitgelegt aan de balie en daar kwam hij aan met mijn ketting gelukkig hahaha:rolleyes:

CLUBSPORT
8 september 2009, 17:47
ik heb ook ooit eens mijn telefoon in de badjas laten liggen terwijl ik hem in de mand gooide , ik kwam er gelukkig al een paar minuten later achter dat ik mijn telefoon miste.
de wasmand was al leeg dus ik naar de theke en alles uitgelegd , gelukkig vonden ze mijn telefoon snel terug .

Verder raak ik ook elke keer mijn geld kwijt maar dat schijnt normaal te zijn heb ik me laten vertellen :biggrin:

mars
8 september 2009, 18:43
Grappig om deze bekende voovallen te lezen.;) mijzelf gebeurde het volgende, de dame waarmee ik op de kamer was had de zelfde handy als ik. Ik dacht nog bij mezelf; ik mag mezelf wel niet vergissen als ik naar huis ga, om de verkeerde mobiel mee te nemen. Bij de grens kwam ik erachter toen ie afging met een deuntje dat ik niet kende. Terug naar GT gereden en aan Tatiana gevraagt om mijn telefoon om te ruilen bij betrffende dame die inmiddels al weer op de kamer was. eind goed al goed:freu:

seksenfun
8 september 2009, 19:46
Hoe dikwijls ik mijn sleutel van mijn kastje al ergens heb laten slingeren en er dan moest gaan achter vragen bij de thekefrau.... Gelukkig steeds zonder erg ;).

Eén keer wou ik een kortere weg nemen in PHG. De trap van het terras naar het nachtcafé was te ver om. Ik kon evengoed wel van het terras springen. De hoogte wat onderschat en even pijnlijke voet. Gelukkig niet lang.

Langer heb ik met een pijnlijke teen gezeten. Bijna een volledig jaar eer het helemaal over was. Hoe dit gekomen is? In YY té zot gedaan met Nipa (douche etc. = compleet natte vloer tussen badkamer en half naar het bed toe. Uitgegleden tijdens zotte keuren met haar. Zij had gelukkig niets. Ik kon me nog recht houden maar mijn rechtervoet slipte tegen de plint. Heeft weken erg veel pijn gedaan en heeft heel lang blauw en rood gezien. Ik vreesde al dat dit niet helemaal zou overgaan.

Flitsen? Met het meerijden met een beer L. genaamd op weg naar PHG. Twee flitspalen na mekaar. Omdat de boetes van Duitsland niet doorkomen naar België zei hij: "hou je klaar voor de foto sebiet" :).

liefhebber
8 september 2009, 19:48
In de tijd dat ik nog illegaal ging.....

Ik kom snachts op de parkeerplaats bij mijn auto en druk op mijn afstandsbediening...... Nada!... nogmaals.... nogmaals....

Neehe! GEEN reserveafstandsbediening bij me!
Dan maar met het kleine reservesleuteltje in de afstandsbediening de auto openmaken.....
Heuh ???
Er zit een dopje op het slot van de deur.....
Die zat er NOOIT!
.
.
.
.
.

Verkeerde grijze mercedes (zelfde type als de mijne!)

Mijn auto (4 auto's verderop) reageerde netjes toen ik het eenmaal doorhad en dichterbij kwam, ppffffffffuuuuiii!

1 jaar geleden in Hennef....
Ik sta uitgebreid met Leoni te zoenen bij de deur en voel ondertussen in mijn broekzak naar mijn autosleutel...... NOPE!
Zou ik hem in mijn jaszak gedaan hebben? ...... NOPE!
SHIT!, zou ik hem in het kastje hebben laten liggen??? (kastje doorzoeken! NIETS)
.
.
.
Had ik mijn auto de gehele dag met de sleutel in het contact voor de deur van Schieferhof 28 laten staan...... (wel eerlijke mensen in dat dorpje!)

Tjaaaa, hormonen.... altijd weer die hormonen!

GRTZ, Liefhebber

Stiffmaster
9 september 2009, 09:19
Ooit eens gelezen op dit forum of het andere forum dat iemand zn trouwring had afgedaan in GT en in het zakje van zn ijsberenvel had gedaan. En daarna vergeten natuurlijk.....Thuis had hij wat problemen gekregen....

En in YY was er een limburger die een stukje van zn gebit ff had uitgedaan en niet meer wist waar hij het had neergelegd....Iedereen zoeken, maar bleef weg....



Oh die advertentie heb ik gelezen in de krant "ondergebit zoekt bovengebit om samen happend door het leven te gaan" het leven is soms zo romantisch :biggrin::biggrin:

Dalton
10 september 2009, 09:35
Een keer de autosleutel uit mijn zak gevallen bij happy en daar sta je dan voor een auto waar je niet in kan.
Hoe kom je dan thuis als je geen zin hebt om te gaan lopen.
Binnen gevraagt of ze misschien een sleutel hadden gevonden en tot mijn grote blijdschap werd hij uit een lade tevoor schijn getoverd.

Knabbel
10 september 2009, 12:06
Een keer de autosleutel uit mijn zak gevallen bij happy en daar sta je dan voor een auto waar je niet in kan.

Of zoals Tiga die in zijn vorige auto de sleutels in het contact liet zitten met de deur op slot. ADAC gebeld en besloten maar wacht te houden want er zat notabene zijn huissleutel nog aan en probeer 's nachts na 2u maar eens ergens een alternatieve slaapplaats te regelen. Plan B hadden we al achter de hand toen meneer ADAC wel heel erg lang op zich liet wachten. Echter zou dat 1u15 naar mijn huis en de volgende dag dus weer 1u15 terug naar PHG betekenen. Uiteindelijk kwam hij alsnog opdagen en verontschuldigde zich voor de vertraging. De Butzenstrasse is nogal lang, zeker op een 's nachts donkere verlaten parkeerplek achter de struiken. Toen hij ons nog eens nader bekeek zei hij: "Warum habt ihr nicht gleich gesagt das Ihr im Puff seit, dann hätte ich sofort gewusst wohin!" :rofl: Gelukkig kreeg hij wel de auto in 10 minuten open.

De gevalletjes sleutel laten liggen, horloge in badjas laten zitten etc. kan ik me volledig bij aansluiten. Minder fraai was een vriend van mij die al jaren een vaste realtie had en voor de spanning 1 a 2 x per jaar met mij op pad ging. Toen we vanuit PHG naar huis wilde was hij zijn onderbroek kwijt en zat helemaal in de rats. Hoe moest hij 's nachts bij zijn vriendin in bed kruipen zonder onderbroek, of die voordoen ongemerkt uit de slaapkamerkast toveren? Uiteindelijk is hij de zolder opgeslopen kon er daar ongemerkt nog eentje van de waslijn halen en zijn vriendin heeft nooits gemerkt. Ondertussen is ie overigens keurig getrouwd, trotse papa en niet meer meegeweest, maar altijd nog zeer nieuwsgierig naar mijn escapades.

Bief2
10 september 2009, 14:49
Tot nu toe slechts één keer een 'bijna'-stommiteit meegemaakt.
Ik had mij in YY eens laten meesleuren vanuit het kino naar één van de kamertjes daarlangs.
Na een verdomd goede sessie daar, deed ik mijn kamerjas terug aan en mijn slippertjes en vertrok samen met de dame in kwestie naar de kleedruimte om af te rekenen.
Boven aangekomen, netjes betaald en toen wou ik even zien of er niemand gebeld had... geen gsm meer in de badjas !!! :angst:
Snel terug naar onder en zoeken. Gelukkig toch nog kunnen vinden (was uit de badjas gevallen bij het wegleggen).

Tegenwoordig zet ik hem meestal af en leg hem in de locker, DE oplossing.

:klatsch:
Bief2

Silvester
12 september 2009, 09:26
Nog 'n sleutelverhaal....

Staande bij het hek van een -helaas inmiddels gesloten- club bedacht ik me dat ik vergeten was mijn handy in de kofferbak te leggen.
Terug naar de auto, en heel patserig :cool: op afstand mijn kofferbak geopend.
I.p.v. mijn handy kiep ik de autosleutel in de bak, gooi de klep dicht, en schiet de wandelmobiel weer op slot...:tongue:

Gelukkig was de club maar een stukje van mijn stulpje en is 's avonds een bereidwillige duitse ijsbeer even met me op en neer gereden om de reservesleutel op te halen...

:patpat[1]:

thesickboy
12 september 2009, 11:33
Verblind door de nichterige verjaardagskransen van 2bat4you is TSB donderdag z'n armani zonnebril vergeten in GT. Heb nog gebeld maar...:forgetit[1]:

The Joker
12 september 2009, 11:53
Na het lezen van zoveel stommiteiten dacht ik dat maak ik zelf nooit mee.
Afgelopen donderdag op de nichtenparty in GT was ik net te laat om op de parking te komen en kon ik nog wel langs de baan voor de club staan.
Ik keer mijn wagen alvast en ga met de bestuurderszijde tegen de bosjes staan en kruip langs de bijrijdersstoel de wagen uit.
Omdat het regende en ik honger had en geil was snel naar de ingang gelopen en vergeten dat ik mijn stadslichten nog aan had wegens het slechte weer.
Blijkwaar piept de rukmobiel alleen als je de lichten laat branden en via de bestuurdersdeur naar buiten gaat.
Vol stress stapte ik in de wagen toen ik zag dat de lichten nog branden.
Gelukkig startte hij zonder probleem, 10 uur met stadslicht overleeft ie dus nog.
Ik moet er niet aan denken om rond middernacht voor een hoerenclub te staan met een dode accu 150km van huis...
Heeft GT (En andere grote clubs) startkabels liggen, of kun je die maar beter zelf meenemen?
Het zal toch wel vaker gebeuren....

Picasso 1
12 september 2009, 11:59
Ik moet er niet aan denken om rond middernacht voor een hoerenclub te staan met een dode accu 150km van huis...

Voor een paar tientjes meer per jaar heb je ook ANWB in het buitenland......

thesickboy
12 september 2009, 12:10
Heeft GT (En andere grote clubs) startkabels liggen, of kun je die maar beter zelf meenemen?....

TSB heeft wel eens een gestresste Nederlander uit de brand geholpen die met een platte batterij aan GT stond.... De brave man was helemaal over zijn theewater....:patpat[1]:

Saruman
12 september 2009, 13:54
Verblind door de nichterige verjaardagskransen van 2bat4you is TSB donderdag z'n armani zonnebril vergeten in GT. Heb nog gebeld maar...:forgetit[1]:

Waarom neem je een zonnebril mee als het regent?
Thesickboy komt toch uit een andere film?

thesickboy
12 september 2009, 14:13
Waarom neem je een zonnebril mee als het regent?
Thesickboy komt toch uit een andere film?

A: ik ben een optimist
B: ik heb een imago hoog te houden:cool:

Goedemorgenallemaal
12 september 2009, 21:12
Fungarden....
Matige sessie en zo weer weg, dan maar wat anders zoeken.
Na en half uurtjezoek ik een aansteker... niet in de nee zak, niet in de andere zak... Nou da misschien in borstzakje van hemd.. niets... niets??? NIETS????
:noooo[1]::noooo[1]::noooo[1]:
Daar zat toch?? Mijn paspoort???
Stoppen.... alles nazoeken .. niks... Jeej waar kan ik nou...
Kon overal liggen, was gewoon een dagje uit en had van alles bezocht....
Nou ja terug naar Fungarden.... Ja hoor, lag er nog in de kleedkamer, was uit de zak gegleden onder een bankje... Thekedame fooi gegeven omdat ze mee hielp zoeken. En zij was het die hem vond.

Potentiele ongelukken:
De trap naar de kelder bij berns op Slippers
De trap bij BB op slippers, maar voor de dames op hakken moet dat helemaal een ramp zijn.
Oja, nog een ongelukje bij Bernd... Toen hadden ze nog de oude banken. Ikplof opmijn eerste bezoek naast een dame. Preces op de scheiding tussen twee bankejs, dat opstaande houten randje ertusssen....

Ongelukje bij een sessie met een dame in een etablissemnet met de Toekan.
Leker boemboem en opeens een hele harde BOEM...
We waren in het midenvan het bed beland wat dus twee losse bedden waren, daar lagen we op de grond, de bedden waren uit elkaar geschoven.
Daarom, als ik niet heel zeker weet dat het een groot bed is neem ik altijd spanbandjes mee...

foots
13 september 2009, 11:30
Trapje PHG: need I say more?



Nou TT man, die trap ken ik nu wel, alleen het randtje bij de gokautomaten, daar hadden ze me gisteren alweer bijna te pakken en dat terwijl ik er bijna elke ekkend ben.

Groet, Foots

rolo
14 september 2009, 08:39
Hoi, ik heb een soortgelijke ervaring met mijn telefoon gehad, nooit draag ik die bij me in de badjas maar die eene keer moest ik bereikbaar zijn en dus toch gedaan, bij het naar huis gaan was ik nog met mijn gedachte bij de seccies en heb mijn badjas in de mand gedaan, de zelfde avond kom ik tot de conclusie dat mijn telefoon, die nergens te vinden was [had mijzelf gebeld maar hoorde nergens de ringtoon], nog in de badjas moest zijn blijven zitten. PANIEK, ik gebruik ook nooit de code of zo dus kreeg al vizioenen van dames die eindeloze gesprekken naar verre landen voerde op mijn ongelimiteerd abbonement.

Gebeld met de ontvangst maar niemand wist iets, telefoon laten blokkeren en een nieuwe gekocht. De tweede dag vind ik hem terug in de voering van mijn jas met een lege accu. De opluchting was zo groot dat ik het gevierd heb met een bezoekje saunaclub.

Dit in tegenstelling tot een collega ijsbeer die werd zijn telefoon gestolen [of badjas verwisseling] bij de sauna en heeft hem die niet terug gevonden. Stel je voor dat al je contact gegevens in de verkeerde handen mochten komen, fuck that`s a real nightmare