PDA

Volledige versie bekijken : 100 stokslagen voor ongehuwde overspeligen, steniging voor getrouwden



RAUL7
9 september 2009, 18:08
Het parlement in de Indonesische provincie Atjeh op Sumatra stemt maandag in met een nieuwe wet waarbij ongetrouwden die overspel plegen honderd stokslagen krijgen. Gehuwden die een scheve schaats rijden kijken aan tegen steniging tot de dood erop volgt.

Ook op alcoholgebruik, gokken en verkrachting komen extreem strenge strafen te staan.

Sharia
In het overwegend islamitische Indonesië geldt Atjeh als erg streng in de geloofsleer. Na een jarenlange gewapende strijd tussen de centrale overheid en rebellen kreeg de provincie in 2005 een grote mate van autonomie. De sharia, de islamitische wetgeving, was al deels ingevoerd met onder meer een strikte kledingcode voor vrouwen.


http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/article/detail/990564/2009/09/09/100-stokslagen-voor-ongehuwde-overspeligen-steniging-voor-getrouwden.dhtml

Dalton
10 september 2009, 09:19
Dus in indonesie zijn ze ook al begonnen met sm kamers in te richten maar honderd stokslagen lijkt mij op den duur geen liefkozing meer.

SFL
10 september 2009, 09:37
Binnen minder dan 20 jaar voeren ze hier in dit zwakke en lakse Europa ook de Sharia in, neem het van mij aan.

-Gedaan met hoerenlopen
-Stelen = hand eraf
-Iemands vrouw begluren = oog eruit
-Verkrachten = pik eraf (daar ben ik wel voorstander van)
-vreemdgaan = stenigen
-Homofiel zijn = van het dak gesmeten worden of op de markt opgehangen worden
-...etc

Van de Islam mag niks; enkel jezelf onderwerpen aan gekken met baarden, jezelf opblazen op een publieke plaats, je vrouw aftroeven wanneer het je beliefd, jonge meisjes hun kut dichtnaaien met prikkeldraad en niet- of andersgelovigen het leven zuur maken of hen trachten te bekeren.

Sorry, kon het niet laten van te reageren.
Zo nu en dan komt de Israeli in mij nog eens naar boven.

rolly
10 september 2009, 19:14
Binnen minder dan 20 jaar voeren ze hier in dit zwakke en lakse Europa ook de Sharia in, neem het van mij aan.


Moeten ze vooral proberen....moet jij eens kijken wat voor terroristische acties daarvan komen.........Ze hebben het ons al goed voorgedaan

Rolly

uurtje
10 september 2009, 19:24
Zou wel lullig zijn. Een bepaalde bevolkingsgroep zou dan zonder handen rond lopen en daarmee voor de 1e keer een geldige reden hebben om niet te werken.......

Picasso 1
10 september 2009, 19:37
Je wordt met stokslagen de hemel ingeslagen :rofl:

Welke straf staat er overigens hierop :kuss:?
Ik zal maar niet vragen welke straf er staat om :sex2: in het openbaar te doen of dit :Sandwich-sex: