PDA

Volledige versie bekijken : Ewa (Pools)

thesickboy
11 september 2009, 08:24
Naam: Ewa

Haarkleur/-lengte : Bruin met highlights, schouderlang

Lengte dame : 1m70

Postuur/Cupmaat : Slank/A

Nationaliteit/Taal : Pools / zeer goed Duits

Leeftijd : halverwege de 20

Tatoeages/Piercings : dacht het niet, misschien een navelpiercing

Service : 'the works': Zoenen, PZC, Beffen, NMC,...

Voordelen : zeer vriendelijke meid

Nadelen : :vraag:

Tijdsduur : te kort naar haar zin, bij TSB was de brandstoftank jammer genoeg volledig leeg

Prijs : normale 50/75 prijszetting;)

Vandaag eerste dag van deze dame in GT. Zegt voorheen in LR gewerkt te hebben maar ik kon van haar niets herkenbaars terugvinden.

Ze was in GT samen met haar vriendin waarmee 2bat4you al snel naar de kamer rende...het was géén thaise...:biggrin::tricked[1]:

thesickboy
11 september 2009, 09:21
"Show me how you do that trick
The one that makes me scream" she said
"The one that makes me laugh" she said
And threw her arms around my neck
"Show me how you do it
And I promise you I promise that
I'll run away with you
I'll run away with you"

Spinning on that dizzy edge
I kissed her face and kissed her head
And dreamed of all the different ways I had
To make her glow
"Why are you so far away?" she said
"Why won't you ever know that I'm in love with you
That I'm in love with you"

Just like heaven, The Cure

Deze dame was mij al opgevallen toen ze samen met haar vriendinnetje een rondleiding kreeg op haar eerste dag. Mooie vrouw, die vreemd genoeg een volledig dag werkeloos op kruk bleef zitten terwijl haar maatje af en aan naar de kamer holde.

Gedurende de dag werd er wat over en weer geflirt en geplaagd, maar TSB had het nogal druk met ijsberen, cava, vlaaien, kamersessies en dergelijke meer. Allemaal onbelangrijke, triviale zaken in het licht van wat zou volgen.

Toen ik in de avonduren mijzelf drappeerde op de bank naast Ewa was haar eerste reactie 'eindelijk! Ik vreesde al dat je nooit bij mij zou komen...'
'Yeah Right' was mijn eerste reactie... maar moest al snel mijn mening bijstellen. Ewa is een verstandige en leuke vrouw, met gevoel voor humor maar ze straalt ook een 'verlegen vorm van seksuele aantrekking' uit... wat dat ook moge betekenen.

Verlegen knuffelen op de bank, voorzichtig zoenen, wat wederzijds 'gefoefel' deden het beste verhopen... het was niet gelogen.

In afwachting van de sleutel nog wat staan trappelen bij Tiga aan wie ik al orakelde: 'dit wordt helemaal top'. In kamer 19 opende Ewa de werkzaamheden met de mededeling dat ze 'geil' was en dat ze naar mij verlangde... een tweede 'yeah right' flitste door mijn hoofd en Ewa bemerkte mijn scepticisme... Ze duwde mijn hand in haar kruis...kleddernat...:blob16::blob16::blob16:

Wat volgde was een orgastische eruptie die het best vergeleken kon worden met.... ja, met wat? Alles gebeurde met wederzijdse overgave, met wederzijds respect en wederzijds genot... Vaak denk je tijdens een sessie 'dit is leuk en de dame lijkt het ook niet vervelend te vinden', maar dit was... anders, beter, echter,...

Kijk, technisch gezien bestaan er veel vaardiger dames dan Ewa... ik heb wel eens beter gezoend, ik ben wel eens beter gepijpt en ik heb leniger dames geneukt, maar dit was... anders, echter,.... De totaalervaring zorgde ervoor dat dit een sessie was 'hors catégorie'.

Bizar genoeg was klaarkomen voor mij op het einde van de sessie niet evident... de boog stond té gespannen:cool:. Ewa wou echter niet opgeven en ging onvervaard door totdat mijn zaad zich uiteindelijk vermengde met ons zweet. Zonder 'op te vegen' kroop Ewa tegen me aan om na te knuffelen wat uiteindelijk weer overging in zoenen... zoenen dat langzaam weer passioneler werd..we plakten tegen elkaar aan... Ik voelde aan mijn lichaam dat nog een ronde écht niet meer zou lukken (had ik die camagra toch maar genomen:madgo:) en dus vriendelijk doch beslist aangestuurd op het einde... Ewa ging hier maar schoorvoetend mee akkoord maar ik wou toen wel van de kamer...het werd me iets té close....

Vandaag hierop terugkijkend moet ik zeggen dat dit één van mijn meest intense sessies was die ik ooit meemaakte en moet ik er eveneens aan toevoegen dat ik het goed vind dat ik de komende weken géén tijd heb om GT aan te doen... to risky..

Saruman
11 september 2009, 09:29
Saruman zegt: "wees niet zo sceptisch" :wink:
en met die 4 woorden bedoelt Saruman ....... heel veel meer ......

thesickboy
19 oktober 2009, 11:43
TSB heeft zich aan zijn woord gehouden en is al een paar weken niet in GT geweest.

Maar de nieuwgierigheid begint toe te nemen: :k014[1]::k014[1]::k014[1]:
Is deze dame recentelijk nog gespot? Het lijkt mij vreemd dat nog niemand met haar gekamerd zou hebben want ze is knap én goed! Ofwel kameren jullie wel met haar, maar schrijven jullie er niet over....:tricked[1]:

Ik stel alle info op prijs.

TSB, die woensdag sowieso wel eens GT zal bellen om te horen of deze dame nog aanwezig is.