PDA

Volledige versie bekijken : Welke avond is de beste ?



avant
11 september 2009, 20:25
hi ik wil lekker een keer naar de gt ofzo
ben al vaker bij villa vertigo geweest en was kind aan huis bij zazen in well
wat vind ik het enorm erg dat die dicht is
ik wil weer lekker naar een cluppie toe met een lekkerre whirlpool erin lekker met de dames relaxe hahaha

dus ik vroeg me af

als ik naar gt ga en ik houv van lekker relaxen en op t gemakje wat is dan de beste avond om te gaan

en hoe is de zaterdag avond ??


mvg een big fan van de fkk saunas!!!

MichelJ
11 september 2009, 21:49
De donderdag- en zaterdagavond zijn het drukst in GT. Als je een rustige avond wilt hebben kun je het beste denk ik op een maandag of dinsdag gaan. Dit houdt natuurlijk ook in dat er die 2 dagen over het algemeen minder dames aanwezig zijn dan op bv donderdag/zaterdag. Overigens vind ik de zondag ook wel een relaxte dag, iets minder druk, genoeg dames aanwezig.

Jünther
11 september 2009, 22:01
......

mvg een big fan ....


Totdat hij over filmquotes begint, dan haak je wel af.
Pfff.

Big30
11 september 2009, 22:20
Totdat hij over filmquotes begint, dan haak je wel af.
Pfff.

:biggrin::biggrin::biggrin:

n.b. het antwoord op de vraag van avant is al juist verwoord door MJ. Is een beetje geldig voor de meeste clubs ma/di vaak relatief rustig, vr/za vaak druk (maar in GT inderdaad de donderdag altijd ook druk). De zondag vaak een wat meer relaxte dag.

De woensdag zit er wat tussen in kwa drukte. Overigens als je VV gewend bent maar te zwijgen over ZZ dan zul je Gt als wat drukker ervaren maar ook daar kun je een heerlijke relaxte dag doorbrengen, vaak na de pizza om 22u wordt het er anyway wat rustiger.

De zondag in Gt is wellicht iets minder druk maar net die 2 keren dit jaar dat ik op de zondag naar GT wou gaan was de parkeerplaats weer vol en ben toen maar doorgereden. In Gt ben je eigenlijk altijd wel verzekerd van een groot aantal CDL's en dien tengevolge ook veel IJsbeertjes die daar op af komen.

Groet,
Big30

@avant: we wachten natuurlijk met smart je berichten af ;)!

Goedemorgenallemaal
12 september 2009, 08:17
Ik ben vooral een zondagsgast en kan die aanbevelen als relaxt. Maar de avonden kunnen wel wat drukker zijn, Voor relaxed denk ik dat je het op zondagmiddag moet houden.
En dan ben je nog op tijd terug voor sport.
Of je kunt je eigen terugreis opeens zien bij wegmisbruikers...

The Joker
12 september 2009, 09:18
vaak na de pizza om 22u wordt het er anyway wat rustiger.

No shit, iedere echte ijsbeer komt ook alleen voor de pizza!

Willi69
12 september 2009, 11:10
=> Welke dag is het beste om naar een saunaclub te gaan ? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11571) ;)

foots
16 september 2009, 13:04
Heren, beren,

Het antwoord is simpel VANavond !

Stelletje onverlaten !

Groet, Foots :engel:

Dalton
16 september 2009, 15:55
Ik zou best eens naar een saunaclub willen maar durf niet zo goed kom omdat ik van huisuit verlegen ben.
Misschien kunnen we eens een afspraak maken dat ik met een paar beren meekan.
Foots wil mij er nooit bij hebben omdat hij mij anders bij livingroom de trap op moet dragen.
Hij wil zijn krachten alleen nog maar gebruiken om de dames in livingroom flink af te matten en niet om een oude man overal naar toe te slepen en op de kut te leggen en ook nog eens aanduwen.
Ik zal het rp eens vragen misschien dat hij mij kan helpen nee heb ik al en ja kan ik krijgen dus tot ziens in villa marisol.