PDA

Volledige versie bekijken : Elise (Bulgaars)



Megaboob
11 september 2009, 23:19
Naam : Elisa

Nationaliteit /taal : Bulgaars, spreekt redelijk Duits

Leeftijd : 23 jaar

Haarkleur/lengte : zwart redelijk lang, krullend

Lengte : ca. 1.70m

Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage/Piercing : nee/nee

Service : PZC, NMC, zoenen,

Extra : Zeer zongebruind nu, ze is half turks, half Bulgaars volgens eigen zeggen. Mooi gebit en mooie tanden!

Megaboob had deze dame al vaker gespot in Acapulco, maar was nog nooit met haar op de kamer geweest. Vandaga moest het er dan maar eens van komen. Ze had een leuk rood setje aan, en lachte lief naar me. Na even kennis te hebben gemaakt op de bank, en wat TZ te hebben uitgewisseld, tot kennelijk beider genoegen, de sleutelvraag gesteld, en jawel, alweer de hoofdprijs gewonnen, en nee, het was geen 1/5 lot!

Op naar kamer 6, mooie ruime kamer met dubbel bed, en spiegels overal, zelfs aan het plafond. Aldaar begon ons spel, en begonnen mete en heerlijke verkenning van elkaars lichaam. ze heeft wat kleine borsten voor Megaboob, maar compenseert dat met haar inzet, en verder mooie lichaam. PZC was zeer goed te noemen, en uiteindelijk ben ik ook in haar mondje klaar gekomen, wat erg lekker was. Maar voordat het zo ver was ook nog heelrijk doggy gedaan, en cowgirl, en gezoend, en gekuffeld dat het een lieve lust was. Voor mij een hoog GFE gehalte. Ook na de seesie regelmatig even met gekletst en gezoend, dus ook naservice was prima.

Al met al een goede sessie met deze voor mij nieuwe dame, die gek genoeg ook nog niet eerder beschreven was op het forum.

Voor mij zeker herhalingsgevaar.

:smile:Megaboob

ijsbeer2121
29 september 2009, 07:31
Van deze meid zou je inderdaad niet zeggen dat ze bulgaars is - eerder marokkaans of misschien braziliaans. Wel mooi om te zien en ook leuk om een babbeltje mee te maken (zover het gaat, haar duits is nog niet zo heel goed).

Twee weken geleden een prima sessie gehad (al heeft zij helaas wel hele kleine borstjes...).

seksenfun
13 oktober 2009, 20:52
Ik was me aan het zwembad aan het afdrogen en een lieve dame zei vriendelijk goeiedag. Dit is in Acapulco al joviaal. Vele meiden doen precies of je staat daar niet, hoewel je daar redelijk in de weg staat :wink:. Het bleef niet bij een lieve lach, ze pakte me ook lief vast. Ze was bovendien nog heel erg knap ook. Zowat de knapste die er rondliep, vond ik. Mooi bruin kleurtje, mooie bruine ogen, langer zwart haar, mooi wit setje aan (een bh en een te kort rokje :cool:) en mooie benen. Elice heet ze.

Wanneer ik na de heerlijke BBQ van het overdekt terras naar binnen liep, zag ik ze net verdwijnen richting kino. Zij had mij niet gezien. Ik vond dat helemaal niet erg, ik zorgde er zelfs voor dat ze me toevallig niet toch nog zou opmerken :wink:. Het zou voor haar immers niet erg moeilijk geweest zijn om mijn eten niet de kans te geven rustig verder te kunnen zakken. Ik glipte dus min of meer snel richting trap naar beneden naar de bar :).

Samen met Dupke liet ik mijn eten dus wat zakken, languit lui in een sofa in de loungeruimte van de bar :slaap:. Niet zo veel later kwamen Flora en Elice een beetje verder schuin tegenover ons zitten. Flora in een sofa, Elice in een andere sofa zodat er bij beide dames nog plek was voor de mannen om er bij te gaan zitten. Bij Flora ging al snel een man zitten. Elice had mij in de mot, ik had Elice in de mot. Ze lachte verleidelijk naar mij en van op afstand :prost: we op “ons alvast” zal ik maar zeggen. Ik met mijn fruitsapje, zei met haar waterke. Ik knipoogde ook naar haar. Het was echter nog wat te vroeg om al bij haar te kruipen, vond ik. Mijn eten was mijns inziens nog niet voldoende gezakt. Ze stak dus maar een tandje bij :littleangel:. Hoewel ik niet sfl ben, vind ik het best ook wel sexy als een dame met “streken” een sigaretje rookt. Elice deed dat dus :smoke:. Ze begon wat te zeggen tegen een beer die over haar zat. Ik wou mijn kans niet aan mijn neus laten voorbij gaan en stond op om dan toch maar al bij haar te gaan zitten. Een verstandige beslissing, zou later blijken. Geen moment was ze nog vrij die avond.

Zoals ik vermoedde was ze heel erg lief. Ik ging bij haar in de sofa zitten en ze legde direct spontaan haar benen over mijn schoot en pakte me onmiddellijk knus vast, kusjes en tongzoentjes volgden al even snel. Zij vond mij heel lief, ik vond haar heel lief. Dit kon niet meer verkeerd aflopen, dacht ik. Ze gaf op geen enkele moment een gehaaste indruk, ondanks dat het beredruk was in Acapulco. Ze nam rustig de tijd voor haar pre sales. Een klein kwartiertje later lagen we op kamer.

Op de kamer verliep ook alles perfect, kan ik wel zeggen. Ook geen gehaast, ze deed zelfs niet automatisch haar weinige kledij al uit :annieengel:. We knuffelden wat, kusten en tongzoenden wat en geleidelijk aan ontdeden we ons beiden van de weinige kledij. Op bed gingen we gewoon voort op de ingeslagen weg. Knuffelen, strelen, lief doen, tongzoenen, ik verwende haar borstjes en zakte naar beneden om ook haar poesje geleidelijk aan heerlijk te verwennen. Dit liet ze goed gebeuren en vond ze prettig. Daarna was het haar beurt om mij te verwennen, vond ze. Ze pijpte heerlijk maar toch voor mij niet afwisselend en gevoelig genoeg. Dat was het mindere puntje van het uurtje kameren met haar. Ik gaf dan ook vrij snel aan dat ik graag de daad wou beginnen met haar. Ze kwam op me zitten en reed me als een gek klaar. Met als een gek bedoel ik nu ook weer niet dat ze tegen 120 km per uur tekeer ging. Nee, ze deed dit wel met veel gevoel en afwisselend. Ik genoot intussen van haar wondermooie lichaam en speelde met haar borstjes. Sexy borstjes had ze. Seksenfun houdt niet van megaboobborsten :bLuti_smilie_2a_640. Na een flinke tijd liet ik met gewoon gaan en kwam ik klaar. Zij was helemaal bezweet van de actie :s026[1]:. Erg positief. Het komt immers niet zo heel dikwijls voor dat een dame haar in het zweet rijdt. Meestal laten ze duidelijk merken dat ze al flink mee aan het worden zijn of stellen ze zelf een ander standje voor, waarbij ze niet moeten werken :rolleyes:.
Daarna werd er terug lang en veel gekust en getongzoend. Daarna mekaar nog wat strelen. Nog wat later begon ik haar te teasen maar liet haar natuurlijk ook weer genieten en besteedde nu nog meer en langer aandacht aan haar grotje. Ze werd heerlijk nat toen ik haar befte. Geleidelijk aan gebruikte ik ook mijn vingers om haar grotje binnen te dringen, terwijl mijn tong haar clitoris verwende. Ze werd natter en natter en vroeg om meer en meer vingers te gebruiken. Ondertussen speelde ze zelf met haar borsten. Ze genoot er intens van en wist me op een gegeven moment duidelijk te maken dat ze was klaargekomen. Op geen enkel moment was er sprake van overacting. Weer begonnen we te kussen en weer begon ze te pijpen. Deze keer met wat meer gevoel toch. Toch wou ik weer neuken. In het missiostandje gingen we lang en flink tekeer. Ze deed goed mee en lag er alles behalve als een pop. Deze keer was ik het die begon te zweten. Ieder op zijn toer, niets te veel :). Ik kwam een halfuur na mijn eerste orgasme alweer klaar. Dat is een hele prestatie, die helemaal te danken was aan Elice :freu:. Ook haar prachtige lichaam gaf mij een extra boost tijdens het neuken. Veel meer dan gewoonlijk.
We lagen nog even naast mekaar, we streelden en kusten mekaar nog een beetje. Het ruime uur was nog niet om en ze vroeg of ik graag nog een massage van haar wou. Tegen een massage zeg ik nooit nee. De massage was goed maar niet om over naar huis te schreeuwen. Uit tevredenheid rondde ik de sessie ondermeer af door ook haar zittend nog een nek en rugmassage te geven. Ze genoot er echt van. Het deed haar deugd. Nog een paar kusjes en we gingen van de kamer af.

Heel leuk kamertje, hele goeie seks maar niet de GFE+++. Maar het was ook zonder de GFE+++ top!! Zot en wild is ze ook niet ten top maar een mens kan van één persoon niet alles verlangen natuurlijk :nee:.

Of er herhalingsgevaar is? Jazeker! Meer nog, ik weet (en zag bij vaste klanten) dat als je meer met haar gaat, de band en innigheid alleen maar vergroot. Gevaar! Voor seksenfun :liebe2:.

Toen we terug in de bar kwamen, waar ze de paperassen na kamer moest regelen, maakte ze al een nieuwe afspraak met een andere beer.
Op weg naar de kleedkamers deed nog een andere beer teken met zijn duim omhoog dat ik een goeie had gehad, wat ik dus inderdaad had ondervonden.
In de kleedkamer, terwijl zij buiten de kleedkamer beleefd wachtte, zei weer een andere beer dat ik met zowat de beste van Acapulco weg was geweest.
Ja, ze krijgt het ene complimentje na het andere. Ook Jünter was er al drie keer mee naar kamer geweest, vertelde hij me nog.

Jünther
24 oktober 2009, 10:22
Ook Jünter was er al drie keer mee naar kamer geweest, vertelde hij me nog.

Jünter is de mascotte van Borussia Mönchengladbach.
Ik ben Jünther, am Rhein.

Drie keer op kamer met een dame is ook meestal het maximum voor mij, hoe goed, mooi, of geil ze ook zijn. De 'vrouwennomade' in mij zegt dan, dat ik weer verder moet trekken. Met de relatief grote aanwas en het verloop in Acapulco, is dat prima.

Maar Elice is een lief grietje, en erg sympathiek, zelfs een beetje knap.
Hoewel ik niet meer met haar ga kameren (ze voelt dat ook wel aan), blijft ze mij steevast groeten met 'Hallo, Holländisch !'.
Dat typeert haar het beste!

Jünther
10 januari 2010, 10:01
We spreken de naam uit van mijn AC-vriendin, als: Ee-lies
Dus de juiste schrijfwijze lijkt mij dan: Élice

blauwebeer
5 maart 2010, 18:27
Wisten jullie dat ze naar eigen zeggen vroeger nog een 10-tal dagen in Brussel gewerkt heeft; ze wist niet meer precies waar, maar ze zag er veel treinen passeren ... :smile2:

Bb :wink2:

seksenfun
6 maart 2010, 19:30
En velen zagen haar vanuit de trein :smoke:.

blauwebeer
6 maart 2010, 19:33
En velen zagen haar vanuit de trein :smoke:.

... en volgende keer koopt Blauwebeer bij haar een kaartje, enkel om te beginnen, later misschien een retourtje.

Bb :wink2:

Megaboob
25 september 2010, 21:38
Elisa begroet mij ook nog steeds hartelijk in Acapulco als ze me ziet, met steevast 3 kussen. Ze heeft een hele vriendelijk uitstraling. Jammer van de a cup, maar verder beste een mooie dame om te zien, met dat donkere haar en slanke lichaam! Zeker ook een mooi gebit!

Het moest er dus maar weer eens van komen met haar, en dus weer eens gekamerd. 3e sessie van de avond (Megaboob had er zin in!), dus koste alles iets meer moeite, maar nadat een goede pzc werd ingezet kwam ik goed op sterkte.

Daarna in doggy afgemaakt deze keer, en dat was ook weer heerlijk, zeker omdat Elise toch behoorlijk strak is, en een fijn slank lichaam met vrouwelijke heupen heeft.

Goede sessie. Herhalings gevaar is er, maar er is zoveel moois in Acapulco weer momenteel, en gezien de a cup is ze toch weer voor even uit beeld. Maar leif blijft ze!