PDA

Volledige versie bekijken : Fernanda ( Duitse)

dupke
13 september 2009, 08:53
Haarkleur/-lengte : zwart of donkerbruin halflang in een knotje
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : normaal tot iets ronder/ c-cup
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : 28 tot 30 geschat
Tatoeages/Piercings : niet op gelet, onder op de rug dacht ik/ tepelpiersing rechts
Service: tz, pzc, nmc, bubbelen in de wirlpool, droogneuken en nog veel meer
Voordelen: niet gehaast, leuke dame
Nadelen: iets ronder voor zover dat een nadeel is.
extra : Brildragend

dupke
13 september 2009, 09:04
Zaterdag zat ik lekker te relaxen in de wirlpool toen deze duitse dame kwam vragen of ze ook in de pool erbij mocht komen.

Geen probleem voor mij, plaats zat, en de rest moet ze zelf maar weten.

Enige tijd samen in de pool gezeten, een beleefdheidspraatje gemaakt en toen bleek de dame zoals wel verwacht haar handjes niet thuis te kunnen houden. Klein dupke speelde toch niet mee want ik had nog geen zin in een nieuw kamertje, dus laat maar doen dacht ik.

Fernanda kreeg in de smiezen dat een meer extreme aanpak aangewezen was om klein dupke wakker te schudden en kwam om m'n schoot zitten en trachte me te kussen. Ik trachte wat afstandelijk te blijven en liet haar niet echt toe met me te tongen, wat me de opmerking opleverde of ik niet graag kuste.

Nou die kende dupke blijkbaar nog niet, maar haar netjes als antwoord gegeven dat ik nog niet beslist had met haar op kamer te trekken en dus ook niet misbruik van de situatie wilde maken ( ze kan proberen, maar als je er te fel op in gaat schep je in mijn ogen verplichtingen).

Nou, dan zou ze me wel laten beslissen, en begon droog te neuken in de pool voor zover je dat 'droog' kan noemen onder water. Klein dupke schoot wakker en ik besloot dan maar haar te tonen hoe hoog tongen op mijn verlang lijstje stond.

Wat volgde was een serieuse stoeipartij in het water waarbij ze niet echt gehaast was om de kino of een kamertje op te zoeken en netjes afwachte op mijn teken dat de zaakjes nu wel zo uit de hand begonnen te lopen dat we best even op kamer gingen om het zaakje af te werken.

Op kamer netjes alles wat moest overlopen om er een leuke tijd van te maken maar verder dan een GFE geraakte ze helaas niet.

Deze beer zijn verwachtingen liggen vandaag de dag misschien net een tikkeltje te hoog.

Al bij al tevreden van kamer gekomen.

MiniME
13 september 2009, 09:47
Frenanda is een zeer lief en vriendelijk meisje van goede komaf. Je merkt het aan hoe ze praat, waar ze over praat, hoe ze haar bestek vast houdt, etc, etc.

Toch apart hoe zo'n net meisje dan in dit wereldje terecht komt, maar ja, ben blij dat Dupke er van heeft mogen genieten. Mij was ze iets teveel kilo's (zoals velen in PSR) en ........Duits.

Tiga
13 september 2009, 09:57
Mij was ze iets teveel kilo's (zoals velen in PSR) en ........Duits.

Ben er nu een aantal keren geweest en steeds was de meerderheid niet 'oversized' dus ik vind je uitspraak te kort door de bocht.

MiniME
13 september 2009, 10:05
Ben er nu een aantal keren geweest en steeds was de meerderheid niet 'oversized' dus ik vind je uitspraak te kort door de bocht.

Vraag het P1, MY, etc maar.

Er zijn zeker ook veel "niet oversized" dames (Anna, Svetlana, Shakura, Yana, Julia, Ella, etc), maar daar is de helft van qua service "matig" te noemen.

Ik schreef trouwens niet dat het de meerderheid was, maar dat het er "veel" zijn. Laten we het er maar op houden dat het niet meer, maar ook niet minder dan de helft is die in die "overzised" categorie valt.

En ook hier geldt weer de relativiteitstheorie, ofwel: waar vergelijk je het mee. Vergelijk je het met Oase, GT, PHG, VV en LR, dan zijn er in PSR beduidend minder <60(kg) dames (dit staat nog even los van het geboden service nivo).

Zo voldoende genuanceerd? :rolleyes:

Big30
13 september 2009, 10:08
En ook hier geldt weer de relativiteitstheorie, ofwel: waar vergelijk je het mee. Vergelijk je het met Oase, GT, PHG, VV en LR, dan zijn er in PSR beduidend minder <60(kg) dames (dit staat nog even los van het geboden service nivo).

Zo voldoende genuanceerd? :rolleyes:

Neen! Je moet je stelling wat meer cijfermatig onderbouwen vind ik :tongue:, "beduidend minder" is te algemeen en niet SMART genoeg :biggrin:!

:patpat[1]::klatsch:,
Big30

seksenfun
13 september 2009, 10:13
Gisteren was alles mooi fifty-fifty: superslank, slank, normaal, wat meer gewicht :rolleyes:. Zo moet het ook zijn, voor ieders wat wils.

Picasso 1
13 september 2009, 10:13
Wat nuance? Mijn lul raakte in ieder geval geen moment oversized

PS. Big, moet ik het cijfermatig onderbouwen met aantal centimeters? :rofl:

MiniME
13 september 2009, 10:23
Gisteren was alles mooi fifty-fifty: superslank, slank, normaal, wat meer gewicht :rolleyes:. Zo moet het ook zijn, voor ieders wat wils.

Dank voor deze gebalanceerde constatering S&F :)

Met jou opsomming, moet het dan wel zijn 25%(superslank)/25%(slank)/25%(normaal=70kg?)/25%(meer>70kg?) :cool:

Op verzoek van B30 maak ik ze ook nog even SMART :wink::

- Specifiek: de doelstelling is zoveel mogelijk DVP's die niet te zwaar zijn
- Meetbaar: indien minimaal 75% van de aanwezige DVP's < 60 kilo
- Acceptabel: zowel ijsberen als clubleiding zullen deze doelstelling met plezier accepteren, net als trouwens de DVPs zelf en de schoenenverkopers
- Realistisch: gezien het aanbod van Oase/GT/LR/VV/PHG/etc is de doelstelling goed haalbaar
- Tijdgebonden: asap, maar concreet: voor 31/12/2009

grtz

PS: P1, iets wat groter is dan groot is mogelijk niet goed meer meetbaar, maar goed, mogelijk kunnen de DVPs dit nog even SMART maken!? :biggrin:

Gustomass
13 september 2009, 11:01
.... niet meer, maar ook niet minder dan de helft........

= de helft ?? !! :wink:

Gustomass

lieget
13 september 2009, 11:07

Helemaal mee eens.

Er zijn altijd enkele dames die je bevallen.
Met deze dames moet je dan kameren, en niet liggen zeuren over de andere dames.
Als ze je niet bevallen, ga er dan niet mee naar de kamer.

als je vindt dat teveel dames je niet bevallen bij PSR, en je puur gaat om te :fuck: met fotomodellen,ga dan naar een andere club

Josef
13 september 2009, 13:52
Helemaal mee eens.

Er zijn altijd enkele dames die je bevallen.
Met deze dames moet je dan kameren, en niet liggen zeuren over de andere dames.
Als ze je niet bevallen, ga er dan niet mee naar de kamer.

als je vindt dat teveel dames je niet bevallen bij PSR, en je puur gaat om te :fuck: met fotomodellen,ga dan naar een andere club

Nou Josef is het heelemaal eens met Tiga en tegeil. Als de dames je niet bevallen ga er dan niet mee kameren. Maar kijk staar je niet blind op het uiterlijk van een dame.Zo had Josef laast nog een dame met een pontje meer aan de haak geslagen.Nou ik moet je zeggen zo,n beste vis heb ik nog nooit gevangen hoor!!!!!Die dame werkte in Partytreff Pauschalclub Munster en wel 3 dagen in de week op maandag,dinsdag en woensdag gehaktdag :mag het een pontje meer slager Ja wel hoor slager.Nou en deze dame luisterde naar de naam Sarina en was 27 jaar en had een paar borsten die niet in het alfabet thuis horen.En Josef had weer eens wat lekkers mee genomen voor de dames bobons chocolade en 2 zakken met spekken.Nou die Sarina wou er niet van snoepen deed aan de lijn ,dronk al water in plaats van cola.Maar Josef zij eentje kan geen kwaad,en dat was niet tegen doovemans oren gezegt.En niet veel later vroeg zij mij mee naar de kamer.En wat daar heeft afgespeeld op die kamer ,daar lusten de honden geen brood van hoor!!!!!Wat was die Sarina goed in bed,ben op die dag 3 keer met haar naar de kamer geweest.En ook met Oksana 3 keer gekamerd .Ik moet je vertellen ik daar een voortreffelijkedag gehad in Munster.Maar het licht ook grotendeels aan je zelf,zit je lekker in je vel en leg je niet op allen slakken zout.En zo zie je maar weer zij waren niet de types waar Josef mee zou trouwen.Maar heb wel hele goede sex met die dames gehad,en er was er selfs nog een dame bij die mij wel aansprak .Dat was Andrea en was Roemeense en had wel kort haar kleur rood en was erg vrolijk,wat je overgeens niet van alle dames kon zeggen.Maar dan ga je toch niet je dag laten verzieken door een paar zwart kijkende dames.Er zijn genoeg vrolijke dames hoor en ander maakt Josef ze wel vrolijk hoor! En Andrea was zo,n vrolijke dame die de anderen wel op beurde.En heren ijsberen kijk niet teveel naar het type foto model.Want je kunt beter op een luchtkussen liggen dan op een visgraat.Nou hier moeten jullie het maar mee doen??? Groetjes Josef.:bye:

Oasis
1 december 2009, 00:18
I ve heard that this woman was also working in a PTreff, is this true ? :gruebel:

And if it is, knows somebody where and in which name ?

Thanks already!:wink2:

Oasis
17 september 2010, 23:25
:gruebel: I m sure there's somebody somewhere who's got some news about her so...:waiting[1]:

;)

Jovibeer
4 november 2012, 20:39
Fernande vertelde mij dat zij sinds deze week voor het eerst is in PSR. Maar bij nader onderzoek hier op de site…..blijkt ze er al eerder te hebben gezeten. Nou, in ieder geval….ze is sinds deze week weer terug. Nadat ik eigenlijk per toeval met haar in gesprek raakte. Omdat het de after-helloweenparty was was ze verkleed als darklady. Gedurende het gesprek raakte ze steeds meer geïnteresseerd in mij, zo zei ze. Tja of dat nou mijn persoonlijkheid was of de handicap??? Uiteindelijk bleek het mijn handicap te zijn. Maar hoe dan ook, we zijn samen naar een kamer gegaan.

Eenmaal op de kamer heeft zij eerst gedouched. Ik ga er dan vanuit dat de tijd nog niet is gestart, maar zo bleek later dus van wel. Dan ben je wel snel door je half uur heen als ze er 5 tot 10 min. voor uittrekt. Maar goed eenmaal op bed was ook zij zeer initiatiefvol. Alles kon bij haar. Ze genoot ervan om tijdens het pijpen de deepthroat te doen (hmmmm niet alleen zij genoot!!) Verder heb ik tijdens deze sessie verschillende malen haar gebeft, gevingerd en natuurlijk in verschillende standjes geneukt. Alles ging wel zeer relaxed, na de sessie zijn we weer terug gegaan naar boven/restaurant waar we samen nog wat hebben gegeten. Daarna zijn we beiden onze weg gegaan.

Deze dame is toch een echte aanrader!!!

Oh ja....wat haar wel kenmerkt is haar tatoo die ze heeft in haar nek. Daar staat nl. een groot nummer 8119. Dat heeft iets te maken met haar familie...maar meer weet ik er ook niet meer van....is een beetje langs me heen gegaan.

Ook deze dame is zeker een aanrader.