Volledige versie bekijken : Corina (Duitse) (PHG)
Haarkleur/-lengte : lang (donkerblond)
Lengte dame : 175cm
Postuur/Cupmaat : slank, C
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : geen
Service: Voldoende, pzc, zoenen voorzichtig, nmc niet bijzonder
Voordelen: naturel in haar gezicht en dat maakt haar erg mooi
Nadelen: niet naturgeil
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Historie: voorheen in Bochum ergens.
Gisteravond tegen het einde toch maar es wat gaan doen :D maar dat viel nog niet mee want het was vrij druk en de toppers waren vrijwel constant bezet. Op een gegeven moment Corina gespot en aangesproken. Hoewel ik veronderstelde dat ze gezien haar uiterlijk een Oostblok-dame was, verraste ze me met het feit dat ze Duits was. Ze is vrij groot, borsten zijn nep maar goed gelukt. Op de kamer is ze erg rustig. Zoenen is terughoudend, pijpen zacht en langzaam, de seks oke maar niet bijzonder. Ze is wel een type dat rustig de tijd neemt en ook wat nakletst. Herhalingsgevaar: niet bijzonder hoog, misschien dat ze wat meer loskomt als je haar beter kent.
Flipper
16 april 2006, 10:59
Ook Ik had me laten verleiden door haar zeeer goed uitziende kontje. Tja wat moet ik zeggen geil is ze wel naturgeil niet. Inderdaad ze is terughoudend. Ik vind de manier waarop ze kust ook zeker niet aangenaam. Ze gebruikt redelijk wat handwerk en als ze opgewonden raakt vergeet ze wie de klant ook alweer was. :D (woeps my bad). Euhm tja wat moet ik ervan zeggen. Aardige meid , medium service. Geen herhalings gevaar voor me, sorry!
:rolleyes:
Bredero
5 mei 2006, 14:46
Een tijdje geleden is Bredero ook eens verdronken in de heerlijk ogen van deze Corina. Ze is inderdaad een natuurlijke schoonheid dus dat verdiende enig verder onderzoek. Ze gaf al aan nog niet zo lang in dit vak aktief te zijn en dat had al een alarmbelletje moeten doen rinkelen.
Zoenen was erg terughoudend, blasen al niet veel beter zodat ik het eigenlijk hierna voor bekeken hield. Gewoon het halfuurtje uitgeknutscht want verder werd het toch niets. Herhalingsgevaar onbestaande maar wel goddelijke ogen.
Ronald35
29 oktober 2006, 10:55
Nou dit was echt niet normaal ik had net mijn eten op en liep haar in de gang tegemoed nadat ik haar al een paar keer had gespot met haar goddelijke lichaam, niet iets over achten ging ik naar de kamer, nummer 11 ik vergeet het nooit meer, my god 23:05 kwam ik er weer vanaf, gesloopt, voldaan, op en nog nooit zo iets meegemaakt, als dit geen echte GFE was dan weet ik het niet meer, wat er gebeurd is houd ik voor ons maar het was de nummer 1 ervaring ooit in een club of waar dan ook, wat EEN SCHAT! O ja na een half uur, drie kwartier werd ze ineens zacht en niet meer afstandelijk, heeeeeel zacht behandelen......................, 225moest ik aftikken hahahaha
Flurkman
14 december 2006, 09:57
...vergeet het nooit meer, my god... gesloopt, voldaan, op en nog nooit zo iets meegemaakt... als dit geen echte GFE was ... wat er gebeurd is houd ik voor ons maar het was de nummer 1 ervaring ooit in een club ... wat EEN SCHAT! O ja na een half uur, drie kwartier werd ze ineens zacht en niet meer afstandelijk, heeeeeel zacht behandelen...
Eigenlijk staat Corina al heel lang op mijn to-do-lijstje, maar het is er nog niet van gekomen. Bovendien zie ik ook wel dat er nog maar één enkele heel goeie recensie over haar is geschreven... De wat mindere recensies zijn echter al màànden oud... Is Corina intussen ten goede veranderd...?
Welke vaste waarden van het forum (Willem2, ....) kunnen wat meer over deze mooie meid (en over haar mooie kont) vertellen???
Flurkman
14 december 2006, 22:15
De service die ik op prijs zou stellen was niet beschikbaar.
Ik neem aan dat je iets bedoelt in de trant van TZ of vingertjes voorin of achterin.... Vind dat ook wel belangrijk...
bullmate
29 september 2007, 22:38
Haarkleur/-lengte : geblondeerd
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : silicone D
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : borst piercing
Service: anal
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :1
Prijs : 125
Extra’s bij het bezoek:
:rubbel: was al een beetje moe na al het stappen en Corina keek me aan met van die blinkers. Op de kamer een rustig meisje, lekker pijpwerk, werd echt nat van het beffen, zij genoot echt en deed mij ondanks alles nog een hoogte punt beleven.
Tiga
30 september 2007, 02:00
Ik heb haar samengevoegd met de reeds bestaande maar zie toch wat verschillen bijv in leeftijd. Als het niet dezelfde is graag even melden.
Flurkman
31 augustus 2008, 00:21
En waar zit in godsnaam Corina???? Iemand een idee?
Flurkman
24 november 2009, 09:56
Ik ben niet de enige die zich nog levendig de mooie kont (en ogen, en.......) van Corina voor de geest kan halen. Er zijn meerdere ijsberen die Corina nog wel eens tegen het mooie lijf zouden willen lopen.
Wie heeft haar nog ergens gezien????