Volledige versie bekijken : De Nijl
seksenfun
14 september 2009, 18:08
De Nijl. Ik dacht altijd dat dit een uitzuipbar was, zoals er zoveel zijn in Grobbendonk. Nu hangt er echter een affiche café + kamers. Weet bijvoorbeeld Zeppos58 hierover wat meer? Uitzuipbar of concurrentie voor 2L?
Het ligt wel aan de geheel andere kant van 2L, iets voor het centrum van Nijlen (De Nijl ;)), nabij den Aldi.
Franky goes to HookerWood
14 september 2009, 22:31
http://www.camstars.be/Clubs-Bars%20Antwerpen.html
http://aldi-bn.aldi.be/ADR_BN/index.shtml
Alabama
30 augustus 2010, 17:22
Nooit geweest, dus kan daar niets over zeggen.
Op de Reeperbahn van de Kempen heb je ook een "Cafe bij Nelly". Kan iemand hier iets over vertellen?
Franky goes to HookerWood
31 augustus 2010, 23:28
Volledig adres geven ...
Alabama
1 september 2010, 18:02
Het precieze adres weet ik niet, maar als je vanaf de ring Herentals naar de E313 rijdt, via de Lierseweg/Herentalsesteenweg/Liersesteenweg, dan is het na Rozenhof al vrij snel aan je rechterkant.
Flurkman
2 september 2010, 11:43
Nooit geweest, dus kan daar niets over zeggen.
Op de Reeperbahn van de Kempen heb je ook een "Cafe bij Nelly". Kan iemand hier iets over vertellen?
Al die bars/cafés liggen dus langsheen de N13.
Bij Nelly ben ik nooit binnengeweest, maar ik weet dat je ook "langs achter" binnen mag...:biggrin: In concreto: rij met je fiets op het jaagpad langsheen het Albertkanaal, en ter hoogte van Nelly kun je via de parking binnen...
Alabama
3 september 2010, 20:23
Al die bars/cafés liggen dus langsheen de N13.
Bij Nelly ben ik nooit binnengeweest, maar ik weet dat je ook "langs achter" binnen mag...:biggrin: In concreto: rij met je fiets op het jaagpad langsheen het Albertkanaal, en ter hoogte van Nelly kun je via de parking binnen...
"Langs achter" binnen in het cafe of bij Nelly zelf?
Vandaag was ik in de buurt: het heet Cafe Depot bij Nelly o.i.d. Was overigens niet open, maar was dan ook redelijk vroeg.