PDA

Volledige versie bekijken : Laura



MiniME
2 april 2006, 10:51
Naam : Laura

Haarkleur/-lengte : Ravenzwart, lang.

Lengte dame : 1.68m

Postuur/Cupmaat : Normaal, mooie benen, B-Cup

Nationaliteit/Taal : Hongarije, spreekt beetje duits

Leeftijd : 24 jaar

Tatoeages/Piercings : nee

Service : Goede service, pijpen, zoenen, neuken, beffen, whirlpool

Bijzonderheden : mooie verschijning, felbluawe ogen onder dat pikzwarte haar, en een lief spleetje tussen haar tanden!

Gisteren haar vuurdoop gehad in GT en gelijk de whirlpool in :D

Mauriceyep
2 april 2006, 17:41
Over het algemeen vind ik dat MiniMe een goede smaak heeft, maar de twijfel slaat nu toch even toe. Een duidelijk geval van over smaak valt niet te twisten. Het is wel een lieve vrouw die ook van de whirlpool houdt!

Hollandmale
7 juni 2006, 02:58
Gisteren haar vuurdoop gehad in GT en gelijk de whirlpool in :DLaura is kort geleden ook in YY gespot. Is ze verhuisd of pendelt ze ? We lezen het wellicht binnenkort van andere spotters :spammer:

Schlappi
12 november 2006, 01:25
Ze loopt al weken in YY.
Vanavond ook nog :)

Quattro gedaan met haar en Janet (tot voor kort in GT, nu in YY).

Hollandmale
23 maart 2007, 11:49
Heb Laura 'n tijdje niet gezien in YY, maar gisteren was ze er weer. Herinner me 'n ongerecenseerde sessie van 'n klein jaar geleden :eek:. Laura is heel lief, 'n echte GFE, tongzoent en pijpt heel lang en heel lekker, blijft je steeds maar aankijken met haar mooie blauwe ogen :smkiss:.
Ze is herkenbaar aan haar karakteristieke spleetje, tussen de voortanden welteverstaan ;). Laura staat vaak bij de speelkasten in de bar.

Hollandmale
30 april 2007, 02:22
Laura was 'n paar weken afwezig maar is weer terug :luvlove:.

Hollandmale
28 mei 2007, 02:43
Laura is er weer, maar ook weer niet, was gisteren amper in de bar, steeds onderweg voor urenlange sessies :eek:.
Heb haar 's-middags op het terras nog net kunnen ontfrutselen dat ze de hele komende week aanwezig is :smkiss:.

manfredi06
28 mei 2007, 18:23
dame was mijn inziens afgelopen woensdag verlief op een klant en had ook ietwat ludevudu. Allicht niets mis mee. Ze is inderdaad zeer mooi maar deze woensdag voor mij direct afgeschreven. jammer

twinangel
30 juni 2007, 11:38
Gisteren mee naar de kamer gegaan. Had er veel van verwacht, werd echter een afknapper. Na een minuut had ze al een condoompje te pakken. Ze wou echter nog niet neuken maar pijpen met condoom. Mijn leuris was echter nauwelijks hard geworden. Ik was al aan het denken om het af te breken. Toen ik haar borsten aanraakte zei ze dat ik dit te hard deed. Ik had echt het gevoel dat deze dame er geen zin in had. Voor mij nooit meer Laura!

Hollandmale
25 november 2007, 14:19
Laura was gisteren weer aanwezig, is nu blond :smkiss:.

Picasso 1
25 november 2007, 14:58
Ben een aantal maanden geleden met deze Laura geweest. Afknapper, na 1 minuut ging de condoom er al over heen. Sex met haar was middelmatig. Ze doet wel heel erg lief en geinteresseerd maar probeert bij het verlaten van de kamer nog allerlei tijd te rekken door nog van alles en nog wat te zoeken, even toiletteren etc.
Bij het afrekenen keek ze me verbaasd aan toen ik haar maar 50 euro overhandigde (normaal geef ik vaak iets extra's maar daarvoor komt zij niet in aanmerking). Ze was er heel stellig over dat we 40 minuten waren weggeweest en dus zou de prijs 75 zijn. Volgens mijn horloge waren we echter de 30 minuten niet overschreden. Ze zegt: kom maar mee naar de balie en dan zul je zien welke tijdstip genoteerd is voor afhalen van de sleutel.
Mijn reactie was dat het me niet intereseerde wat voor tijd daar geschreven was, volgens mijn horloge was het 30 minuten en als ze daar een probleem mee had mocht ze gerust zelf een klacht indienen bij de balie.

Op zich een hele lieve meid, maar achter de rookwolk....:kotz:.

Ben nooit zo geneigd om negatief te schrijven over een dame, maar bij het on topic zijn van haar naam kreeg ik :kotz: neigingen....en in een impulsieve opwelling schrijf ik dit bericht.

Hollandmale
17 augustus 2008, 19:44
.....was Laura weer 'ns aanwezig, had haar lang niet gezien. Aanvankelijk niet herkend vanwege het geblondeerde en nu ook korter geknipte haar, was dat allang vergeten. Sprak haar helaas pas vlak voor vertrek, ze was de hele dag nauwelijks in de bar te zien :redface:.
Herken Laura overigens niet in bovenstaande recensie, in elk geval kent HM genoemde streken niet van haar. Maar ja, wie weet.....

Silvester
17 augustus 2008, 20:37
Onlangs nog in ZaZen met deze dame gekamerd.
Vooral gevallen voor haar zeer fraaie kijkers!!!

Pmc was de standaard, de gereedliggende tube gel was niet nodig want alras bleek ze na enig voorwerk van de zijde van Silvester zelf behoorlijk glibberig te worden.

Het halfuurtje afgemaakt in doggy, en da's qua looks ook helemaal geen straf bij Laura.

'n volgende keer zal ik me echter beperken tot het bewonderen van haar mooie oogjes.

:rolleyes: