PDA

Volledige versie bekijken : Mannen liegen twee keer zo vaak als vrouwen



Stiffmaster
15 september 2009, 10:19
"Nee, die broek maakt je kont niet dik"

AMSTERDAM - Mannen liegen dubbel zo vaak dan vrouwen. Ze nemen zes keer per dag een loopje met de waarheid. Bij vrouwen blijft dit steken op drie keer per dag. De heren liegen het vaakst tegen hun vrouw, baas en collega's

Dit meldt de Engelse krant The Daily Mail naar aanleiding van een onderzoek onder 2000 Britse burgers.

Het meeste jokken mannen over hun drankgebruik en over het waarom ze hun mobieltje niet opnamen. Vrouwen doen dit over hun aankopen.

Waarheid

Opvallend genoeg liegen zowel mannen als vrouwen het vaakst over hetzelfde: de verzekering dat er niets met ze aan de hand is, dat het goed met hen gaat.

Onderzoeker Richard Newman vindt dat mensen de lichaamstaal van leugenaars slecht kunnen lezen. "Mensen denken dat als iemand de waarheid verbergt, die persoon zijn gezicht verbergt en oogcontact vermijdt. Het tegendeel is echter waar. Leugenaars doen er meestal alles aan de ander te overtuigen van zijn of haar gelijk. Daarom kijken ze je juist vaak recht aan om je reactie te peilen".

Deze leugens gebruiken mannen het vaakst tegen hun vrouw:

1. Het gaat goed met me, er is niets aan de hand

2. Dit is mijn laatste biertje

3. Nee, die broek maakt je kont niet dik

4. Ik had geen bereik

5. De batterij was leeg

6. Sorry, ik miste je oproep

7. Ik heb niet zo veel gedronken

8. Ik ben onderweg naar huis

9. Het was niet zo duur

10. Ik zit vast in het verkeer

De top tien van vrouwenleugens:

1. Het gaat goed met me, er is niets aan de hand

2. Dit is niet nieuw, ik heb het al jaren

3. Het was niet zo duur

4. Het was in de aanbieding

5. Ik ben onderweg naar huis

6. Ik weet niet waar het is, heb ik niet aangeraakt

7. Ik heb niet zo veel gedronken

8. Ik heb hoofdpijn

9. Nee, ik heb het niet weggegooid

10. Sorry, ik miste je oproep

rolly
15 september 2009, 19:07
Waar staat de GROOTSTE leugen van de vrouwen......Ja schat ik hou alleen van jou

Dalton
16 september 2009, 12:18
Het is toch van de zotte om te liegen je kan beter de waarheid vertellen dan al die leugens want op een gegeven moment dan weet je niet meer wat je verteld hebt en dan is het hek van de dam.
De waarheid is eenvoudig die vergeet je niet en dat wordt meestal door je omgeving toch niet gelooft en zelfs niet door je vrouw.
Het overkwam mij eens dat ik een nacht niet thuis was en daarna de vraag" waar ben je geweest ".
Ik vertelde haar dat een hele mooie vrouw mijn pad gekruisd had en mij uitnodigde om haar te neuken.
Waarop ze zei vertel toch geen verhaaltje, dat geloof ik niet.
Gewoon de waarheid vertellen dus dan heb je nooit problemen.

foots
16 september 2009, 12:23
Waar staat de GROOTSTE leugen van de vrouwen......Ja schat ik hou alleen van jou

@Rolly, je hebt waarschijnlijk niet goed geluisterd of er viel een woord weg in je laatste zin. Het woord is geld, misschien te zacht uitgesproken of wellicht half ingeslikt heb je dat mogelijk niet gehoord.

Groet, Foots :engel:

rolly
18 september 2009, 04:13
Nee Foots...was het woordje niet vergeten.....Zat nog eens terug te denken aan m`n ex-vrouw.....als ik daar tegen zei "ik hou van jou" zei die alleen maar "ja. ik ook". M.a.w. 'ja ik hou ook van mij(zelf).....'.:tongue:

Rolly