PDA

Volledige versie bekijken : Waarom gaan getrouwde/samenwonende mannen naar de hoeren?

seksenfun
15 september 2009, 19:40
Ja, waarom? Waarom niet het geld sparen om een Idyllische droom waar te maken?

janjanjan
15 september 2009, 21:17
Wegens geilheid en/of de kick van sex met een normaal onbereikbare vrouw.

The Saint
15 september 2009, 23:03
http://www.youtube.com/watch?v=kU9u9yaIPCQ

http://www.youtube.com/watch?v=n4942-SJtjQ

http://www.youtube.com/watch?v=DaSIURktg9Y

http://www.youtube.com/watch?v=NsyIrb_i5Sk

misschien soms wat simplistisch en hilarisch maar zover zit hij niet van de waarheid..... (zie vooral eind part 2 + part 3)

ik heb het hier wel over vreemdgaan in het algemeen, dat kan dus met een losse scharrel of een DVP zijn.

In ieder geval, enjoy the movie: geniaal!!

thesickboy
16 september 2009, 07:58
Moeilijke vraag, denk ik liever niet te veel over na...:vraag:

SFL
16 september 2009, 23:56
Een belangrijke keuzemogelijkheid ontbreekt nog:

- Wegen onstuitbaar libido, een verwoestende seksverslaving waaraan de doorsnee vaste partner niet meer kan voldoen!

Picasso 1
17 september 2009, 07:06
Om dezelfde reden dat we niet altijd dezelfde smaak snoep kiezen. Afwisseling, variatie, iets nieuws, spannend, geil.....

Zakkenleger
24 september 2009, 10:34
Een heel andere vraag: waarom niet? :biggrin:

We doen er in onze maatschappij veel te moeilijk over. Veel mannen willen sex met verschillende partners. Vrouwen lijken daar veel minder behoefte aan te hebben. Dus de paysex is een handige oplossing. En een die normaal gesproken minder bedreigend is voor de relatie dan overspel.

intense002
27 oktober 2009, 09:36
Om dezelfde reden dat we niet altijd dezelfde smaak snoep kiezen. Afwisseling, variatie, iets nieuws, spannend, geil.....

Dat is juist wat ik er ook over denk en heb dit ook gestemd.
Hoor ik bij de 42%... twas weer te denken...:wink:

foots
27 oktober 2009, 19:31
Een heel andere vraag: waarom niet? :biggrin:

We doen er in onze maatschappij veel te moeilijk over. Veel mannen willen sex met verschillende partners. Vrouwen lijken daar veel minder behoefte aan te hebben. Dus de paysex is een handige oplossing. En een die normaal gesproken minder bedreigend is voor de relatie dan overspel.

Ik begin mezelf serieus zorgen te maken omdat ik nu binnen een kwartier 2 keer met deze ZL eens ben, mods breng me naar de forumdoctor.

Groet, Foots :need_vac[1]:

Zakkenleger
27 oktober 2009, 19:48
Ik begin mezelf serieus zorgen te maken omdat ik nu binnen een kwartier 2 keer met deze ZL eens ben, mods breng me naar de forumdoctor.

Groet, Foots :need_vac[1]:
Ooit breekt het inzicht door bij elke beer: ZL heeft ALTIJD gelijk! Erpee is al zo ver, Joop Slim bijna, en nu ook Foots. Wie volgt? Anvers? :biggrin::biggrin::biggrin:

Jünther
27 oktober 2009, 20:04
Waarom altijd hetzelfde koekje eten, als er verschillende lekkere soorten in de schappen liggen? Verandering van spijs doet eten, en alle zoogdieren zijn polygaam. Dieren kennen het berip niet eens, omdat de tegenhanger geen optie is.
Ik zie mensen ook gewoon als zoogdieren met een geweten, een moraal, en iets meer verstand.

Jansen
28 oktober 2009, 00:24
Ja, waarom? Waarom niet het geld sparen om een Idyllische droom waar te maken?

Dat is juist mijn droom :biggrin::biggrin:

ijsbeer11
28 oktober 2009, 08:48
Elke dag biefstuk gaat ook vervelen

intense002
28 oktober 2009, 09:17
Elke dag biefstuk gaat ook vervelen

Daarom is er, buiten de traditionele steak, ook nog wat "afwisseling" hé...
der is ook nog

Tonijnsteak
Kangaroesteak
walvissteak
Struisvogelsteak
.
.
.
:hop:

Toppie
15 december 2009, 01:08
het mooie is dat de seks in GT ook een sleur werd ;)

Jansen
15 december 2009, 07:37
het mooie is dat de seks in GT ook een sleur werd ;)

Wissel eens van club :biggrin::biggrin::biggrin:

TT Man
15 december 2009, 08:48
Waarom? Om de relatie goed te houden, want een te lange onthouding is funest voor mijn humeur en mijn relatie. Logisch toch.

Ook Stressabbau is een reden, of is het een smoesje?

thesickboy
15 december 2009, 08:59
Waarom? Om de relatie goed te houden, want een te lange onthouding is funest voor mijn humeur en mijn relatie. Logisch toch.

Ook Stressabbau is een reden, of is het een smoesje?

Smoesje!:wink:

Dalton
15 december 2009, 09:27
Ik heb altijd gedacht dat de mannen naar de hoeren gaan om te neuken:fuck::fuck::fuck: en niet om te :slaap::slaap::slaap:

ijsbeertje!
16 december 2009, 18:37
Elke dag een boterham met pindakaas gaat ook vervelen. ;)

Rex
16 december 2009, 22:23
Waarom gaan getrouwde/samenwonende mannen naar de hoeren?

Om te neuken..............:fuck:

Met je eigen vrouw of vriendin daar neuk je niet mee, maar daar vrij je mee, i.e. daarmee bedrijf je de liefde! :liebe2:

Jansen
16 december 2009, 22:46
Om te neuken..............:fuck:

Met je eigen vrouw of vriendin daar neuk je niet mee, maar daar vrij je mee, i.e. daarmee bedrijf je de liefde! :liebe2:

om te neuken hahaha gewedig Rex een jansen idee :biggrin::biggrin:

kokosnoot
31 december 2009, 19:37
ja kokosnoot gaat ook naar de hoeren om te neuken, soms in duisburg of in aachen maar je gaat om te neuken anders kun je ook naar het dolfinarium gaan

ijsbeer11
1 januari 2010, 07:47
In het Dolfinarium kun je dolfijnen neuken...

De spanning die je in een club ervaart, vind je in geen enkele relatie, hooguit in het begin van de relatie maar na een aantal jaren wordt het inderdaad een sleur zoals hierboven beschreven.

IJSBEER 11 kan het weten want die neukt vaker buitenshuis als binnenshuis
Zegt misschien ook wel iets over hoe weinig ik thuis sex heb :thefinger:

En als er alleen single mannen naar de hoeren gingen dan was 1 club in NRW voldoende

Zakkenleger
1 januari 2010, 11:06
't Is een heel verhaal maar toch wel leuk voor dit topic:

The Ultimate Post on Why Long-Term Monogamy Doesn’t Work (http://www.fastseduction.com/cgi-bin/search.cgi?action=retrieve&grp=9&mn=1240554210553038&refine=)

langlekker
23 februari 2016, 11:38
Ik heb veel minder hoofdpijn dan mijn vrouw is wat ik gestemd heb, alhoewel het ook een sleur is geworden thuis ondanks veelvuldige pogingen daar wat aan te doen.
Ze is gewoon niet geinteresseerd in iets nieuws en daarom zoek ik dat buiten de deur.
Nieuwe dingen, nieuwe spelletjes en gewoon vaker dat zijn wel de hoofdredenen.
Thuis is me te veel iedere keer hetzelfde en klaar dan gaan slapen.
Ja en dan zeggen ze dat mannen te weinig aan voor en naspel doen, bij mij is het precies omgekeerd:confused::eek:

Na een paar pogingen met bondage kreeg ik gewoon te horen: wat een gedoe met die touwen hou gewoon mijn armen vast is toch hetzelfde?:confused:
En dan is eens per maand een kwartiertje seks ook nog eens het gemiddelde wat ik met veel moeite weet te halen, zowel vaker als langer is bijna onmogelijk:eek::mad: