PDA

Volledige versie bekijken : Siana (Bulgaars)



Megaboob
16 september 2009, 00:32
Naam: Siana

Haarkleur/-lengte : Geblondeerd :Engelchen30a_blondi/ Halflang

Lengte dame : 1,70m

Postuur/Cupmaat : (zeer) Slank / D-cup

Nationaliteit/Taal : Bulgaars / Duits

Leeftijd : 25

Tatoeages/Piercings : Nee / Ja

Service: NMC, PZC, Tongzoenen, FT

Voordelen: Stunner pur sang

Nadelen: Geen

Tijdsduur : 0,5 uur

Prijs : 110,00 (incl. FT)

Siane, Artemis dinsdag 14 September 2009

Dit zou een memorabele dag, en sessie gaan worden voor Megaboob. Na het uitstekende avondeten kwam de fantastisch mooie Bulgaarse Siane naast me zitten. Na eerst wat te hebben gesproken en gezoend op de bank, kwam de sleutelvraag, en die moest ik, omdat ik zelden zo een fraaie dame heb gezien, echt positief beantwoorden. een topmodel is er niets bij, echt. Voor de liefhebbers, dit is wat mij betreft echt een 10, optisch perfect.

Geblondeerd (witblond) halflang haar, stijl. Perfect zandloperfiguur, met ingeschtet maten 100-60-80, helemaal goed wat mij betreft. Zeer slank dus, maar wel zeer vrouwelijk! Siliconen borsten, maar perfect uitgevoerd, en zeer goed aanvoelend, met zeer fraaie tepels. Lichtgebruinde huid, zijdezacht, perfect geschoren (zowel intiem als andere belangrijke plaatsen), zalige zoenlippen, zijdezacht tongetje, zeer fraai gezicht, en mooie sprekende ogen, wat wil een ijsbeer nog meer... niets dus, of toch? Goede service sou het verhaal compleet maken! :cool:

Siane begon na het voorspel met PZC, en Megaboob heeft in zijn hele leven nog nooit zo een geweldige PZC :blow:gehad, wat een gevoel, wat een vaardigheid, en wat voel deze dame perfect aan wat ik lekker vind. Ongelofelijk dat dat bestaat! :engel:

Maar eerst moets er ook nog seks bedreven worden, dus zij bovenop, en wederom, erg, erg fraai, en wat een heerlijk tempo kan deze hinde je geven, geweldige conditie, bijna niet bij te houden voor Megaboob!

Gezien haar geweldige pijptechniek (zacht, draaiend bij de eikel, met de tong eromheen, en dan afwisselend diep) had ik al besloten dat zij een poging tto FT zou gaan doen, iets wat niet altijd lukt bij Megaboob, maar deze dame kreeg dit zonder problemen voor elkaar:60[1]:, en oh, wat was het heerlijk bij haar. :iloveyou:

Extra geweldig was dat ze nog even rustig doorging na mijn ontlading, zodat ik mijn laatste Megaboobjes in haar mondje afleverde, en het gevoel helemaal compleet was. Daarna alles eruit in een tissue, en nog heerlijk even nagebabbeld en nageknuffeld.

Deze schoonheid :liefde: zou ik zo inpakken en meenemen naar huis...:herz:

De topsessie van de dag, en deze dame staat bij deze met stip op nr. 1 in de Megaboob favorietenlijst aller tijden.

Herhalingsgevaar: oneindig groot, alleen al voor haar rijd ik zeker weer een keer naar Berlijn!

Megaboob
2 mei 2010, 14:50
Ook deze keer was Siane gelukkig aanwezig, en nadat ik het vuur bij Jenna al wat had gedoofd, wist ik dat zij de perfecte 2e sessie van de dag zou gaan worden.

Wat een ongelofelijk mooie dame is dit toch. Echt een plaatje, een dame om op te eten. Helemaal mijn smaak!!!!

Ze herkende mij ook nog, en dus werd ik extra verwend op de kamer, met een PZC die zo mogelijk nog beter was dan de eerste keer dat ik hier was. Ik wist het nu wel wat langer te rekken, maar kwam zeer hevig klaar. Tussendoor ook heerlijk gesext met haar on top (wat en uitzicht...), en doggy (wederom, wat een uitzicht...)

:annieengel:

Maar haar PZC is het nu helemaal. Samen met haar looks, en ik kon heerlijk met haar CC/D cup spelen tijdens dat PZC, was dit een super top ervaring, wellicht de beste van dit jaar!

Als zij nu eens naar Acapulco of NRW zou komen!

:biggrin:

Herhalingsgevaar:
extreem groot

Megaboob
23 oktober 2010, 23:48
De absoluut verrukkelijke Siane, met haar droomfiguur van 100-60-80 was gelukkig wel aanwezig, met haar nog steeds perfecte lichaam, geen gram vet, schitterend mooie gezicht (een playboy/penthouse model is er echt niets bij!!!), en positieve houding ten opzichte van Megaboob.

Na de hernieuwde kennismaking op de bank dus door naar de kamer, waar zij ook alweer met haar fenomenale pijpkunsten aan de slag ging. God wat kan deze droom vrouw heerlijk pijpen, ondanks dat het de derde sessie van de dag was (met de nodige pauze er tussen wel gelukkig), was ik eigenlijk al veel te snel op het punt van klaarkomen aangekomen. Dat moest nog even uitgesteld worden met deze heerlijkheid, dus even in de knuffel modus, tongzoenen (zeker geen straf om deze engel :annieengel: te bekijken!) en daarna in cowgirl. Ik vroeg haar op me te gaan liggen,w at ze gewillig deed, en daarna kon ik behoorlijk los gaan, in een wild tempo, ik was echt super opgewonden van deze schoonheid.

Gezien haar orale kwaliteiten toch maar gekozen voor klaarkomen in de mond. Dat deed ze uiteraard zonder protest (gezien de meerprijs van 50 euro voor de dame een goede deal in Artemis!), en aldus geschiedde het, terwijl Megaboob haar heerlijke tepels aan het strelen was.

Conclusie: Deze fantastisch mooie Bulgaarse is echt een droom qua looks en prestaties, een dergelijke combinatie komt niet vaak voor, en zij staat dan ook zeer hoog in mijn persoonlijke top 10. Ook nog eens een sympathieke meid, kwam nadat we op kamer waren geweest nog even een praatje maken.

Werden er maar meer zo geboren.... :liebe2:

Herhalingsgevaar: 10

Megaboob
7 juli 2011, 23:29
Ik Keek even op de website van Artemis, en zag dat mijn geliefde Siane eigenlijk Siana heet. Als de mods dat even aan kunnen passen, zal ik een foto uploaden van dit heerlijke prinsesje!

Kijkt en verheerlijkt u eraan! het is de blondine met het absolute droomfiguur voor de liefhebber van optick fick. Cuties, echt iets voor jou, deze mag je echt niet missen!

Megaboob

flens
16 juli 2011, 22:24
Eine hübsche Frau, die nach einer längeren Pause seit einiger Zeit wieder sehr regelmäßig im Arte zu bewundern ist.

Ihr Service gilt als sehr gut.

Ihre Silies sind schön, aber könnten eine Nuance größer sein :biggrin: