PDA

Volledige versie bekijken : Paula (Bulgaarse)



Megaboob
16 september 2009, 00:43
Naam: Paula

Haarkleur/-lengte : zwart / lang

Lengte dame : 1,60m

Postuur/Cupmaat : volslank / 80C- (siliconen)

Nationaliteit/Taal : Bulgaars / Duits

Leeftijd : 25

Tatoeages/Piercings : nee / ja

Service: NMC, PZC, TZ, Russisch

Voordelen:Lieve meid, zeer lange voorspel op de bank, overtuigende verkooptechniek

Nadelen: niet de allermooiste in Artemis (Dat is Siane!)

Tijdsduur : 0,5 uur

Prijs : 60,00

Paula, Artemis Dinsdag 14 September 2009

Paula kwam naast me zitten, terwijl ik eigenlijk nog aan het bijkomen was van mijn topsessie met Siane. Ik meldde haar dat een sessie er toch echt voorlopig niet in zou zitten, wegens voorgaande prestatie, maar zij gaf niet op, en gaf aan eerst te willen praten en knuffelen op de bank, en bereid te zijn te wachten tot ik ook zo ver zou zijn. Zo gezegd zo gedaan, dus eerst zeer uitebreid kennis gemaakt op de bank. Paula is niet de knapste in Artemis, maar is ook zeker niet lelijk, ze moet alleen een beetje op de lijn gaan letten. Verder wel mooie siliconen 80C cup (had van zichzelf een 80B meldde ze me). Na een zeer overtuigend uur op de bank, met zeer uitgebreid tongzoenen, en borsten likken van mijn kant uit toch naar de kamer gegaan. Helaas viel dit enigzins tegen, PZC was van korte duur, en de seks was niet met volle overgave, die ze op de bank juist wel had getoond. Uiteindelijk met haar afgesproken om het op zijn Russisch af te maken, omdat ze wel mooie borsten heeft! Dat ging prima, dus toch nog een happy end!

Naservice was wel weer goed, kwam regelmatig een praatje maken en een kusje stelen bij me.

Herhalingsgevaar, aanwezig, maar niet groot. Voor en na service beter dan kamerservice, vreemd genoeg.