PDA

Volledige versie bekijken : nomineren



Dalton
17 september 2009, 11:41
Het begint ondertussen eens tijd te worden dat de vrijkaarten op een eerlijke manier verdeeld worden onder de ijsberen.
Mij is gebleken in dit forum dat bepaalde mensen regelmatig vrijkaartjes krijgen voor informatie wat we allemaal al weten.
Maar degene die regelmatig met goede nieuwe informatie komt zoals pp en tevens de paspoortjes aan maakt van de dames gewoon genegeerd wordt.
Hoeveel vrijkaarten heeft pp gehad tegenover willy69 die helemaal niks byzonders mededeeld over het meisje maar alleen een lijst klaar maakt wie er aanwezig zijn een of 2 dagen later waar we niks aan hebben.
Indien je hem daar een kaart voor geeft moet hij een lijst van morgen op dit forum zetten dan is het goede informatie en weten we wie aanwezig zijn.
Willem het is te hopen dat je hier iets mee kan doen want de verhalen die op dit forum verteld worden beginnen achterwege te blijven omdat de meeste denken waarom zou ik me zoveel moeite getroosten met het schrijven.
Dan kunnen we beter lekker gaan spammen he willem dan komt het forum ook lekker vol met onzin.

Willem2
17 september 2009, 12:02
Dan kunnen we beter lekker gaan spammen he willem dan komt het forum ook lekker vol met onzin.

Ja, daar doe jij de laatste tijd ook goed aan mee waarvoor dank :rolleyes: ;)

Jij haalt weer wat dingen door elkaar ; Nomineren bij de beste recensie en de tombola's.
Bij het nomineren kan een ieder aangeven wie er een goed bericht/recensie heeft geschreven. De jury,de winnaar van afgelopen maand, zal dan bepalen wie er vrijkaarten zal winnen. En het hangt dus van deze jury af wie er wint. En dat kan dus ook iemand zijn die nieuwe recensies plaatst.
Ik heb dus geen invloed op wie er zal winnen. Ik vraag alleen altijd aan de jury om niet iedere keer dezelfde te laten winnen. Ook daar worden uitzonderingen op gemaakt!!!

Bij de Tombola's wordt er geduwd en getrokken.........
Leden die waarschuwingen hebben gekregen of die een ban hebben gekregen of die misbruik maken van het systeem ; worden uitgesloten van de Tombola of krijgen enkele maanden geen vrijkaarten.

:wink2:

Saruman
17 september 2009, 12:35
Er was ooit een jurylid die extra punten toekende voor nieuwe paspoortjes. Daar zou PP dus extra mee scoren, zoals die de laatste tijd nieuwe dames voorstelt op het Forum.

Echter, elke maand is er een andere jury, en ieder kan weer eigen accenten leggen. Zo heeft Jünther nu een competitie voor oneliners, en heeft hij specifiek kenbaar gemaakt op welke andere punten hij de recensies zal beoordelen.

Volgende maand weer een andere jury, en weer andere accenten.

rplover
17 september 2009, 13:22
oh - dann hat Dalton in diesem Leben wohl keine Chance mehr auf Freikarten:freu:
En Big30/Toontje?
En Zakkenleger/Vrouwengek?
En en en ....

Het is schrijnend aan het worden, de beste recensie van de maand vooral.
Een klucht eerste klas (en daarmee bedoel ik niet deze maand).

Het is al langer een spelletjes van vrienden onder mekaar, als ze nog maar een woord uit de pen krijgen nomineren ze mekaar. Dat is eigenlijk ook het enige wat ze doen, mekaar nomineren.
Het ontneemt in ieder geval veel mensen de lust om nog deftige recensies neer te schrijven.
En verder wordt het forum maar volgespamd met nieuwsberichten, waar geen hond wat aan heeft, van de blote kont van Britney, tot de perikelen van Paris.

erpee :bud[1]:

Saruman
17 september 2009, 13:33
Vroeger was er geen wedstrijd, en werd er ook geschreven, en gespamd, en door sommigen alleen maar gelezen.

Met of zonder wedstrijd, ik blijf schrijven als ik daar zin in heb.
En soms schrijf ik niet, omdat ik daar dan geen zin in heb.

Overigens ben ik het wel met erpee eens dat er al wel eens een winnaar was die met een tam verhaaltje vol schrijffouten de meeste nominaties kreeg van enkele vrienden. Maar da's alweer een tijd geleden.

En sommige veelschrijvers worden zelden genomineerd, ook dat klopt.

Maar moeten we hier nu zwaar aan tillen?
Ook dat is een keuze ...

Dalton
17 september 2009, 13:49
Het spijt me om je te moeten teleurstellen gabi maar deze beer heeft geen vrijkaarten nodig om naar een club te gaan en hij zal ook nooit gebruik maken van de kortingen met verjaardagen op dit forum in de clubs.
Op mijn leeftijd heb je wel een paar centjes over om uit te geven.

Willem2
17 september 2009, 13:53
En Big30/Toontje?
En Zakkenleger/Vrouwengek?
En en en ....


Naar mijn weten trachten die door hun gedrag geen extra vrijkaarten te krijgen.



Het is schrijnend aan het worden, de beste recensie van de maand vooral.
Een klucht eerste klas (en daarmee bedoel ik niet deze maand).

Ik denk dat het erg meevalt gezien de verscheidenheid aan nominaties en de hoeveelheid. Daarnaast hoeft een jury zich daarvan helemaal niks aan te trekken.



Het is al langer een spelletjes van vrienden onder mekaar, als ze nog maar een woord uit de pen krijgen nomineren ze mekaar. Dat is eigenlijk ook het enige wat ze doen, mekaar nomineren.


Gelukkig zijn we allemaal nog onder elkaar en dat allemaal neemt nog steeds toe dus die beschuldiging klopt niet.



Het ontneemt in ieder geval veel mensen de lust om nog deftige recensies neer te schrijven.


Hmmm zal dat de reden zijn dat sommigen niet schrijven :rolleyes: Dat geloof je toch zelf ook niet. Zie voor de rest het antwoord van Saruman.



En verder wordt het forum maar volgespamd met nieuwsberichten, waar geen hond wat aan heeft, van de blote kont van Britney, tot de perikelen van Paris.

erpee :bud[1]:


Ja, lekker zijn die berichten hé :)
Ik zal je wat verklappen : Je hoeft ze niet te lezen !!! ( Je hoeft niet iedere avond in de chat rond te hangen :rolleyes: ;) )

:wink2:


PS Liedje van Doe Maar :
Er zit een knop op je TeeVee
Die brengt je zo uit de puree .....

Ja,ja rpee ;)

Goedemorgenallemaal
17 september 2009, 14:04
Joepie, ik ben ook eens genomineerd...

Dalton
17 september 2009, 14:20
Wanneer je iets vertelt over dvp's in het algemeen waarom wordt dat weggehaald?
Of denk je misschien dat het speciaal voor gabi bedoeld was?
Er zijn meerdere dvp's op leeftijd die in deze clubs werken en het misschien niet voor het geld doen maar omdat ze het leuk vinden,daar is niks mis mee.

rplover
17 september 2009, 14:39
Naar mijn weten trachten die door hun gedrag geen extra vrijkaarten te krijgen.
Waarom schrijft Vrouwengek (ik noem hem liever "Vergane Glorie") zich dan in onder de tombola's? Als forumvulling of om vrijkaartjes te krijgen :Engelchen30a_blondi
"Naar mijn weten" probeert ie het dus duidelijk wel. Boerenbedrog, en afnemen van vrijkaartjes van "eerlijke" leden. Wat "naar uw weten", Willem2? :boxen::bloemtje:


Ik denk dat het erg meevalt gezien de verscheidenheid aan nominaties en de hoeveelheid. Daarnaast hoeft een jury zich daarvan helemaal niks aan te trekken.
Ik vind het triest gesteld met de recensies en de clubverslagen momenteel, heel erg triest.


Ja, lekker zijn die berichten hé :)
Ik zal je wat verklappen : Je hoeft ze niet te lezen !!! ( Je hoeft niet iedere avond in de chat rond te hangen :rolleyes: ;) )

:wink2:


PS Liedje van Doe Maar :
Er zit een knop op je TeeVee
Die brengt je zo uit de puree .....

Ja,ja rpee ;)
Ik zal je ook wat verklappen, ik lees ze ook niet, en ik hang uit waar ik wil, geldt dat voor jou ook, of..... :wife_2[1]::biggrin::rtfm:

erpee :bud[1]:

P.S. Vrij vertaald uit een liedje van Katastroof, ook passend:
den boom in, den boom in, kust allemaal ons kloten
wij zullen hier maar schrijven de blijnen oep ons poten
zuiver voor 't plezier van nen hoop zakken in de zaal
kust allemaal ons kloten, den boom in allemaal

wij sschreven nu al dikwijls oep den buiten of in't stad
maar golle zijt het stoemst publiek da w'ooit al hemme g'had
een stelleke idioten, tesamen oep een rij
d'rtussen nog wa trutten en zjanetten d'r nog bij


wij zingen altijd slecht en ons poezie stelt nikske voor
maar mensen lak as golle die hebben dat ni deur
en golle vind' oe eigen misschien wreed intelligent
as ge roepen kunt van "neuke-neuke" zedde al content

ziet da d'r na is zitten, 't is just lak elke week
de prachtigste verzameling paljassen van de streek
dat dat niks beters wet te doen d'r kan ik echt ni bij
en dat betaalt nog poen voor zonen hoop vetzakkerij

wij hebben heel den avonds onze nikkel afgedraaid
hier zitten geen schoon wijven, dus scheeën wij d'r uit
wij spelen nog een bisnummer, tenminste denkte golle
maar wette gij wat wij zeggen? wij zeggen: nogabolle!

Big30
17 september 2009, 14:58
Beste Recensie van de maand

Het is de jury die beslist wie een vrijkaartje krijgt. Soms wordt er met het aantal nominaties rekening gehouden soms (zoals bij de Jury van deze maand) niet. Er wordt voordat de uitslag bekend wordt gemaakt wel even overlegd met de forumleiding juist om te voorkomen dat altijd dezelfde leden winnen.
Maar dat is geen wet van Meden en Perzen!
Het staat een ieder vrij te nomineren. Wellicht dat sommige leden eerder geneigd zijn "vriendjes" te nomineren maar dat valt als je kijkt wie worden genomineerd reuze mee. Los daarvan we zijn hier toch allemaal vrienden van elkaar?

De Tombola

De vrijkaartjes van de Tombola proberen we zo eerlijk mogelijk te verdelen. Daar wordt ook rekening mee gehouden met de bijdragen van een lid aan het forum. Realiseer je dat voor de bekende clubs veel gegadigden zijn en een beperkt aantal vrijkaartjes. We proberen dat naar eer en geweten zo eerlijk mogelijk te doen. Neen niet volgens een mathematisch model waarmee we de keuze rechtvaardigen kunnen. Lijkt me ook wat te veel gevraagd!

Kritiek juich ik van harte toe mits terecht en constructief. Niet als deze puur afbrekend is en vergezeld gaat van onterechte beschuldigingen als in het geval van Dalton en rp.

Het is van de zotte te suggeren dat iemand die gebruik maakt van een dubbele nick ooit met zijn dubbele nick een vrijkaartje heeft gekregen. Daar proberen we scherp op te zijn. Maar ik beweer niet dat we perfect zijn.

We doen ons best. Kost veel tijd en we vragen daarvoor geen dank.

Groet,
Big30

thesickboy
17 september 2009, 15:20
[B] Los daarvan we zijn hier toch allemaal vrienden van elkaar?

:biggrin::biggrin::biggrin::patpat[1]::tot[1]:


We doen ons best. Kost veel tijd en we vragen daarvoor geen dank.

Dit geloof ik dan weer wél!:wink:

Dank is dan misschien niet nodig, respect des te meer!
http://www.youtube.com/watch?v=uQYDvQ1HH-E

rplover
17 september 2009, 15:44
Beste Recensie van de maand

Het is de jury die beslist wie een vrijkaartje krijgt. Soms wordt er met het aantal nominaties rekening gehouden soms (zoals bij de Jury van deze maand) niet. Er wordt voordat de uitslag bekend wordt gemaakt wel even overlegd met de forumleiding juist om te voorkomen dat altijd dezelfde leden winnen.
Maar dat is geen wet van Meden en Perzen!
Het staat een ieder vrij te nomineren. Wellicht dat sommige leden eerder geneigd zijn "vriendjes" te nomineren maar dat valt als je kijkt wie worden genomineerd reuze mee. Los daarvan we zijn hier toch allemaal vrienden van elkaar?

De Tombola

De vrijkaartjes van de Tombola proberen we zo eerlijk mogelijk te verdelen. Daar wordt ook rekening mee gehouden met de bijdragen van een lid aan het forum. Realiseer je dat voor de bekende clubs veel gegadigden zijn en een beperkt aantal vrijkaartjes. We proberen dat naar eer en geweten zo eerlijk mogelijk te doen. Neen niet volgens een mathematisch model waarmee we de keuze rechtvaardigen kunnen. Lijkt me ook wat te veel gevraagd!

Kritiek juich ik van harte toe mits terecht en constructief. Niet als deze puur afbrekend is en vergezeld gaat van onterechte beschuldigingen als in het geval van Dalton en rp.

Het is van de zotte te suggeren dat iemand die gebruik maakt van een dubbele nick ooit met zijn dubbele nick een vrijkaartje heeft gekregen. Daar proberen we scherp op te zijn. Maar ik beweer niet dat we perfect zijn.

We doen ons best. Kost veel tijd en we vragen daarvoor geen dank.

Groet,
Big30
Ik zeg alleen dat die rubriek "beste recensie van de maand" aan het verwateren is in vriendjespolitiek. Allemaal vrienden? Ha ha, waarom is er dan een wisselwerking van "ik nomineer jou, we vormen een bende, en jij nomineert me terug". Puur boerenbedrog en mekaar vrijkaartjes bezorgen. hoe belachelijker kan het nog worden?
Waarom roepen jullie niet een topic tot leven "beste schrijver van de maand", dan kunnen de heren mekaar nog meer pluimen in hun bescheten kont steken.

Kritiek is meestal terecht, zeker als de heren Willem2 en Big30 er zo opvliegen. Anders laten ze de kritiek gewoon over hen heen gaan.
Als jullie, in dit specifieke geval Verloren Glorie geen kaartje geven, is dat enkel omdat ik je vanaf dag één heb verwittigd dat hij Zakkenlger is, maar Meneer Randy/Zakkenleger/verlorenGlorie zal al wel een volgende nick klaaar hebben, te belachelijk voor woorden.
In plaats van jullie met onbenullige dingen bezig te houden, jaag eens wat strenger op dubbele nicks, het zou er veel eerlijker aan toegaan.
Er is dus altijd sprake van bedrog, als iemand met een andere nick mee gaat nomineren, is dat ook bedrog. En beïnvloeding van de jury.
Ook te belachelijk is dat Toontje zich niet meer vertoont sinds het dudielijk was/is dat Big30 en Toontje één en dezelfde persoon zijn (heeft niks met vrijkaartjes te maken, maar wel degelijk met mensen voor gek te houden). Ik verklaar me nader: jij vraagt onder Toontje belachelijke dingen en info, om zo aan je 10 berichten te kunnen en de chat op te kunnen, en bedot daarmee de boel. Ik leg verder uit, door dat gedrag, die manier van vragen stellen, ga je het resultaat krijgen dat iedere nieuwkomer aangepakt wordt zoals Toontje, aangezien de mensen er proberen op te antwoorden, en voor de zoveelste keer beseffen dat ze bedot worden. prettig he, als je op Toontjes berichten zou hebben geantwoord, naar eer en geweten en nadien te horen krijgt dat het gewoon een dubbele nick is. Zeg gewoon dat je een andere nick hebt, of nodig hebt als moderator. hoeven wij die vragen die hij stelt niet te beantwoorden en zullen we ons niet "een keer teveel" gepakt voelen.
Dit geldt trouwens niet alleen voor Toontje, maar is zeker ook het geval voor VerganeGlorie (Vrouwengek/Zakkenlger/Randy) En voor alle anderen die de boel op deze manier bedotten. Een dikke schande is het eigenlijk.

Misschien zeggen de meesten: "Ach, het is maar een spelletje", wel, volg verdomme jullie eigen spelregels. Als je de spelregels uitvindt, moet je wel zo snugger zijn ze zelf te handhaven, of je kan dat niet van andere leden verwachten.
Dat het grootste bedrog en het bedotten gebeurt door de man die vroeger als Zakkenleger door het leven ging, maar zichzelf niet meer durft te bekijken in de spiegel, zegt genoeg. De manier waarop ie telkens afscheid neemt van het forum begint medelijden op te wekken, zelfs bij mij. Zorg voor deskundige help voor die man. Dat is het enige dat hem nog kan redden. Vooraleer hij de weer opduikt met een andere naam. Indigo.

En voor allen, ga verdomme terug naar de essentie. Schrijven van recensies en clubverslagen voor je plezier. Daar draait het mij om, sappige recensies en plezierige anecdotes. Ik begin het gevoel te krijgen dat er in de recensies nogal wat afgelogen, overdreven en gefantaseerd wordt, omdat het nu eenmaal een competitie is geworden.
Schaf de competitieve geest af, en maak er terug een leuk forum van, waar recensies op de eerste plaats komen, en niet nominaties en vrijkaartjes.
De boel wordt mijns inziens bedot en verziekt, door de competitiegeest.
Vrienden dus, en ongefundamenteerde kritiek? Doe me niet lachen, ik doe het bijna in mijn broek.

erpee :bud[1]:

Jack42
17 september 2009, 15:56
Wanneer komt er eens een zinnige bijdrage van Dalton en niet alleen maar tegen schenen van andere leden aan schoppen?
Kan ik hem eens nomineren. :rolleyes:

rplover
17 september 2009, 15:59
Wanneer komt er eens een zinnige bijdrage van Dalton en niet alleen maar tegen schenen van andere leden aan schoppen?
Kan ik hem eens nomineren. :rolleyes:
Dan moet je eens onder LR lezen, Jack, en niet steeds focussen op je vriendjes, om bij het minste dat ze piepen en een scheet lossen in GT, hen te nomineren. volgens mij lezen jullie zelfs die verhalen geeneens, maar nomineren jullie naar hartelust, omdat jullie toch zo'n goede vriendjes zijn :tricked[1]:
En wanneer krijgen we eens deftige bijdrages van jou? Ook maar zeer weinig van gemerkt, in jaaaaaaren :rtfm:

erpee :bud[1]:

Big30
17 september 2009, 16:00
Tis weer een lang verhaal van je rp! Zoals gebruikelijk ga je inhoudelijk niet in op de argumenten. Je komt weer met niet terechte beschuldigingen: vriendjespolitiek, bedrog, bedotten, verziekt, een dikke schande, beïnvloeding van de jury.

Inhoudelijk heeft het helaas geen zin om te reageren :tongue:!

n.b. veel plezier noch op dit corrupte forum waar aan vriendjespolitiek wordt gedaan, de boel wordt bedot en bedrogen, de jury wordt beinvloed, waar het barst van de dubbele nicks :tongue::biggrin::tongue:!

Niet te vergeten een forumleiding die niet capabel is en niet deugt!

Have fun, strijder en edele ridder voor rechtvaardigheid!

Groet,
Big30

Big30
17 september 2009, 16:14
In dit topic graag inhoudelijk reageren m.b.t. het onderwerp.

Niet relevante en niet te bewijzen beschuldigingen en verdachtmakingen haal ik weg! Topic is even op slot, ben niet van plan kinderjuf te gaan spelen :tongue:.

Groet,
Big30