PDA

Volledige versie bekijken : Ola (Pools)

Mauriceyep
20 september 2009, 11:12
Naam : Ola

Nationaliteit / taal : Pools / Pools

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur/lengte : lang zwart haar met krul

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage/Piercing : nee

Service : Zoenen, PZC, NMC, massage

Extra : ze heeft de "looks" van een Roemeense

Recentelijk op de kamer geweest met Ola, een leuke Poolse dame die geen Engels of Duits praat. Ze is zeer kortstondig in Duitsland (dat hoop ik dan maar).
Ze is niet de mooiste, en ook niet de slankste, maar ze heeft een leuke uitstraling. Doordat communiceren moeilijk gaat overheerst lichaamstaal dus;) Als je van GFE houdt dat is zij een aanrader. Vooral heerlijk zoenen, pijpen is ok, maar het kan beter.
Na deze eerste sessie, is er een vervolg gekomen en uiteindelijk heb ik de afgelopen weken 9 sessies met haar gedaan:)

Local Hero
20 september 2009, 11:14
Doordat communiceren moeilijk gaat overheerst lichaamstaal dus;) Na deze eerste sessie, is er een vervolg gekomen en uiteindelijk heb ik de afgelopen weken 9 sessies met haar gedaan:)

oude zot:smile:

seksenfun
20 september 2009, 13:04
Na deze eerste sessie, is er een vervolg gekomen en uiteindelijk heb ik de afgelopen weken 9 sessies met haar gedaan:)

Het record staat op 11 met Maureen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=18193) :eek:.

Local Hero
20 september 2009, 19:48
Het record staat op 11 met Maureen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=18193) :eek:. Zot zijn doet geen zeer:smile:

Zeg, gaat het hier om dezelfde Maureen uit de YY???

seksenfun
20 september 2009, 20:56
Nee, ze werkte wel al in andere clubs, op de grote party van World was ze ook.

MiniME
21 september 2009, 20:26
Volgens mij gaat deze thread over Ola (en dus niet over Maureen :rolleyes:)

MY is zo vaak met deze Ola op de kamer geweest, dat ze er van is afgeslankt :biggrin: Slank is hier niet echt de juiste benaming, MY zelf zou haar onder normale omstandigheden (zonder roze wolk) zelfs vermeden hebben, maar ok, volslank komt dichter in de buurt (of zullen we weer met cijfers gaan werken? xx kilo :cool:)