Mauriceyep
20 september 2009, 11:12
Naam : Ola
Nationaliteit / taal : Pools / Pools
Leeftijd : 24 jaar
Haarkleur/lengte : lang zwart haar met krul
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage/Piercing : nee
Service : Zoenen, PZC, NMC, massage
Extra : ze heeft de "looks" van een Roemeense
Recentelijk op de kamer geweest met Ola, een leuke Poolse dame die geen Engels of Duits praat. Ze is zeer kortstondig in Duitsland (dat hoop ik dan maar).
Ze is niet de mooiste, en ook niet de slankste, maar ze heeft een leuke uitstraling. Doordat communiceren moeilijk gaat overheerst lichaamstaal dus;) Als je van GFE houdt dat is zij een aanrader. Vooral heerlijk zoenen, pijpen is ok, maar het kan beter.
Na deze eerste sessie, is er een vervolg gekomen en uiteindelijk heb ik de afgelopen weken 9 sessies met haar gedaan:)
Nationaliteit / taal : Pools / Pools
Leeftijd : 24 jaar
Haarkleur/lengte : lang zwart haar met krul
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage/Piercing : nee
Service : Zoenen, PZC, NMC, massage
Extra : ze heeft de "looks" van een Roemeense
Recentelijk op de kamer geweest met Ola, een leuke Poolse dame die geen Engels of Duits praat. Ze is zeer kortstondig in Duitsland (dat hoop ik dan maar).
Ze is niet de mooiste, en ook niet de slankste, maar ze heeft een leuke uitstraling. Doordat communiceren moeilijk gaat overheerst lichaamstaal dus;) Als je van GFE houdt dat is zij een aanrader. Vooral heerlijk zoenen, pijpen is ok, maar het kan beter.
Na deze eerste sessie, is er een vervolg gekomen en uiteindelijk heb ik de afgelopen weken 9 sessies met haar gedaan:)