PDA

Volledige versie bekijken : Lewis Hamilton dumpt Nicole Scherzinger



Stiffmaster
20 september 2009, 15:41
Even een update van Autoblog Boulevard. Vandaag bereikte ons het schokkende nieuws dat McLaren coureur Lewis Hamilton zijn Pussycat Doll vriendinnetje Nicole Scherzinger bij het grof vuil heeft gezet. Hij had geen zin in een huisje, boompje, beestje verhaal zoals Nicole wilde. En dus maakt hij na twee jaar maar een einde van hun relatie. Wat moeten we hiermee? We weten nu twee dingen: Nicole is weer vrijgezel en available en vrouwen (en sommige mannen) kunnen weer volop dromen over een relatie met Lewis.

Of het afbreken van de relatie iets te maken had met de harde crash van Lewis Hamilton vandaag tijdens de GP van Monza is overigens niet bekend.

501

foots
20 september 2009, 20:14
@heren, beren,

Nicole is mij te feministisch maar in Happy of LR zou ze niet misstaan.

Groet, Foots :engel:

SFL
20 september 2009, 22:25
Ander en beter voor mooie Nicole:
Wie maalt er nu nog over die fel overroepen homoseksuele F1-piloot... Dat poezebeest heeft een echte vent nodig!

Misschien zit ze komende zaterdag wel in de Oase, Foots

Dalton
21 september 2009, 00:36
Dus moet ik maar op de proppen komen met mijn leuter van 7 cm en het geweldige figuur wat daar aan vast zit en dan die uitstraling welke iedere dame koude rillingen van genot bezorgd.

Stiffmaster
21 september 2009, 11:55
Dus moet ik maar op de proppen komen met mijn leuter van 7 cm en het geweldige figuur wat daar aan vast zit en dan die uitstraling welke iedere dame koude rillingen van genot bezorgd.

Nee Dalton dit zie je verkeerd, die koude rillingen van de dames is gewoon omdat de buitendeur steeds open gaat :tongue::tongue:

vinte
30 september 2009, 14:39
Wie stemmt er voor Nicole S. in de GT?