PDA

Volledige versie bekijken : Gemiddelde Brit heeft seks met 2,8 miljoen mensen



RAUL7
23 september 2009, 13:57
De gemiddelde Britse volwassene heeft seks gehad met 2,8 miljoen mensen. Hoe dat kan? Door alle indirecte mensen waar men seks mee heeft, de sekspartners van je sekspartners dus, mee te tellen. Dat toont een nieuwe rekenmachine op het internet, ontwikkeld door de keten Lloydspharmacy, om de mensen de risico's van onbeschermde seks te doen inzien.

Gemiddeld 7,65 partners
Britse mannen hebben gemiddeld 9 sekspartners in hun leven, vrouwen 6,3. Het gemiddelde aantal sekspartners van de Brit komt op 7,65. Maar door onbeschermde seks te hebben, staat men potentieel bloot aan de seksuele infecties van honderdduizenden anderen. De rekenmachine berekende dat de gemiddelde Brit 'in seksueel contact kwam' met 2.811.024 mensen.

Degrees of separation
De rekenmachine werd 'Sex degrees of separation' gedoopt, een parodie op de theorie 'six degrees of separation' die zegt dat je met elk ander mens ter wereld bent verbonden in zes stappen of minder.

Chlamydia
Clare Kerr ontwikkelde de rekenmachine en gebruikte daarvoor de data van 6.000 Britse volwassenen. Volgens Kerr en Lloydspharamacy is het wel degelijk nodig dat mensen zich bewust worden van de risico's van onbeschermde seks.

Zo werd in 2008 bij 400.000 Britten chlamydia vastgesteld. De meeste soa's kunnen gemakkelijk behandeld worden, maar wat lang onbehandeld blijft kan serieuze effecten hebben op de gezondheid.

Een eindeloze ketting
"We hebben seks met méér mensen dan met wie we seks hebben. Wanneer we naar bed gaan met iemand gaan we niet alleen naar bed met die persoon maar ook met de bedpartners van die persoon, die op zijn beurt ook weer in aanraking komt met al jouw bedpartners én hun bedpartners," verklaart Kerr.

Test jezelf
Nieuwsgierigen kunnen de test hier doen. Wees eerlijk over het aantal sekspartners, hun geslacht en hun leeftijd. Op het einde kom je te weten hoeveel indirecte sekspartners je hebt gehad én wat het gemiddelde is voor mensen van jouw leeftijd.


http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1001513/2009/09/23/Gemiddelde-Brit-heeft-seks-met-2-8-miljoen-mensen.dhtml

mr rocky
23 september 2009, 14:18
:guilty[1]:ik denk dat de gemiddelde saunaugaunger al snel op 100 miljoen komt.......:vraag:

MichelJ
23 september 2009, 17:38
Even de test gedaan:

We are unable to perform this calculation.

:wife_2[1]:

Stiffmaster
24 september 2009, 09:08
Heb de test ook even geprobeerd met als resultaat We are unable to perform this calculation. Ik denk dat deze testcase niet echt geschikt is voor ons ijsbeertjes, snap alleen niet waarom :dance[1]::dance[1]:

dupke
24 september 2009, 09:34
Heb de test ook even geprobeerd met als resultaat We are unable to perform this calculation. Ik denk dat deze testcase niet echt geschikt is voor ons
ijsbeertjes, snap alleen niet waarom :dance[1]::dance[1]:

De test gaat maar tot 50 dametjes.

Geeft dan als resultaat ongeveer 8.000.000 maar ik vermoed dat ze in de test ook geen rekening houden met het verschroeiende tempo waarbij onze hertjes alsmaar opnieuw op kamer willen gaan.:rolleyes:

hitman
24 september 2009, 11:48
You have had 11,440,700 indirect and direct sexual partners.

zoveel vrouwen zijn er niet eens in nederland

facial
24 september 2009, 12:28
gelukkig neuken we in de sauna met condoom, ik wel tenminste anders was het met dit soort berekeningen allang fout gegaan