PDA

Volledige versie bekijken : Joël of Joëline

limbo11
24 september 2009, 08:06
Ineens zag ik een grote blonde stoot rondlopen, stevig maar niet dik, lange blonde haren en zeker 175 cm.
Al snel kwam ik met haar ingesprek en het bleek een Duitse studente te zijn die langere tijd niet meer in YY gewerkt had.
Haar naam was Joël of zoiets en toen ze vroeg te kameren kon ik niet weerstaan temeer omdat ze aangaf te zoenen en frans zonder te doen.
Op de kamer aangekomen begon het goed met lekker zoenen maar toen ze begon te pijpen kwam daar hinderlijk een hand bij.
Elk moment dat ze de kans kreeg ging het aftrekken door ondanks mijn verzoek dit niet te doen.
Om niet met aftrekken binnen 10 minuten klaar te komen maar om neuken gevraagd maar ook dat was alleen maar gericht op snel de zaak afmaken.
Met veel rekken en gewoon stil houden heb ik de zaak nog tot 15 minuten kunnen rekken maar toen was het echt over. Ze sprong op en was weg naar de badkamer en daarna was ze binnen 2 minuten aangekleed en klaar voor vertrek. Ik heb me daar niets van aangetrokken en langzaam gewassen en afgedroogd.
Na afrekening was ze snel verdwenen zonder zoen of id.
Gelukkig heb ik naderhand verschillende medeberen, die begerig naar haar keken, voor haar kunnen waarschuwen.

smp
24 september 2009, 18:36
Viola, dit is zo alweer iets om ook in de rubriek van de De kwaliteiten van de dames in YY te plaatsen kwa service of niet soms.

seksenfun
24 september 2009, 19:34
service

wat is haar service dan :hammer_2:

smp
24 september 2009, 20:28
van wat ik hier lees bij limbo11 slecht en snel en niks nadien het kameren

limbo11
24 september 2009, 22:01
wat is haar service dan :hammer_2:

Pijpen niet slecht maar steeds weer komt dat handje erbij, zelfs als ik haar hand vasthield rukte zij die los en begon weer te trekken. Ook verzoeken aan haar om het wat kalmer aan te doen en op te houden met dat handwerk werden genegeerd, ik moest zo snel mogelijk klaar komen!

sofaking
24 september 2009, 22:10
Is ze puur blond ? Of blond dat onderaan rossig gekleurd is ? Vandaag was er zo'n rijzige schoonheid aanwezig. Heb geen contact gemaakt wegens gebrek aan tijd en andere verplichtingen, maar deze was wel één van de meest aantrekkelijke dames vandaag in YY. (IMO)
Misschien best een paspoortje invullen ?

Leutje
5 oktober 2009, 22:08
Ik ben met een zekere Joelle naar de kamer geweest. Ik vond het heel goed. Ik weet niet of het deze betreft wat jullie benoemen. Het was Joelle of Joellie of zoiets.