PDA

Volledige versie bekijken : Dagenlang orgie met hoertjes om einde ramadan te vieren



RAUL7
26 september 2009, 08:36
Negentien mannen uit Bangladesh wilden het einde van de vastenmaand ramadan op een originele manier vieren. In plaats van het traditionele Suikerfeest, huurden ze drie prostituees in voor een dagenlang orgie. Dat meldt de Maleisische krant The Star.

Gebruikte condooms alom
De 22 mensen werden opgepakt na een inval in een woning in het midden van Maleisië. Verspreid door het huis vond de politie gebruikte condooms. De dames van lichte zeden waren 17 tot 43 jaar, hun klanten tussen de 20 en 30 jaar. De pooier werd later ook gearresteerd.


http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1002250/2009/09/24/Dagenlang-orgie-met-hoertjes-om-einde-ramadan-te-vieren.dhtml

facial
26 september 2009, 08:41
als dit de standaard wordt voor de ramadan dan moeten ze de neem veranderen in Ram Maar Dan, en ik ga dan ook mee doen met de moslims

Stiffmaster
26 september 2009, 09:18
als dit de standaard wordt voor de ramadan dan moeten ze de neem veranderen in Ram Maar Dan, en ik ga dan ook mee doen met de moslims

Heb begrepen dat de gevangenissen daar geen echt pretje zijn, dus ik zou me nog eens bedenken facial :bibber_2::bibber_2:

facial
26 september 2009, 09:42
ik wil ook niet in de gevangenis maar ik wil er gaan neuken