PDA

Volledige versie bekijken : ik doe de groeten aan ...........



joop slim
28 september 2009, 14:31
in het kader spam maar raak voor een knaak....


Diegene die de groeten wil doen........kan ze hier kwijt :biggrin::biggrin:


Ik wil de groeten doen aan : .......................uit................

en ik wil niet de groeten doen aan : ..................... uit ...............


Groeten uit de rimboe van pj

sofaking
28 september 2009, 17:15
Ik wil de groeten doen aan al de meisjes van wijlen-saunaclubs Queenie's en Sans Soucis die hier nog een account hebben en meelezen. :wink2:


(En ook de groeten aan al de meisjes van bovengenoemde clubs die hier geen account (meer) hebben -- en dan in het bijzonder de Russische Helena van Queenie's -- al is dat weinig zinvol omdat ze het toch niet weten.)

Thanks for the mem'ries. :respekt:

Local Hero
28 september 2009, 17:39
Ik wil de groeten doen aan : Pling die andere helft van het voormalige komisch YBF-duo 'Waldorf & Stattler' :beerchug:

Zakkenleger
28 september 2009, 17:47
De groeten aan iedereen die jaloers is op bankhangers :biggrin:. Mede namens de schatjes die zich erg vrolijk over kunnen maken over jaloerse beertjes. You make their day!
:respekt::happy::kuss::amen[1]: :wink:

rplover
28 september 2009, 18:24
De groeten aan iedereen die jaloers is op bankhangers :biggrin:. Mede namens de schatjes die zich erg vrolijk over kunnen maken over jaloerse beertjes. You make their day!
:respekt::happy::kuss::amen[1]: :wink:
Je mag ook de groeten doen aan je lerares Nederlands, die heeft werk aan je :biggrin: (ik vraag me af hoe je je erg vrolijk over kan maken, ZL :troest: )
Ik doe de groetjes aan Extince, aangezien we hem NOOIT meer gaan zien in een saunaclub ;):exactly[1]:

erpee

Jünther
28 september 2009, 21:32
Ik doe de groeten aan Meltem, namens Foots.
Ik doe de groeten aan LR, namens RP.

Ik doe zelf de groeten aan:
- De kut van tante Sjaan;
- Extince; ZL (mijn nieuwe vrienden)
- Vrouwengek
- Toontje
- Jetliner, onze dichtende piloot
- Grasmaaier Jara!

Lekker positief topic; zo kan het dus ook.

foots
28 september 2009, 21:56
Heren beren,

Ik doe de groeten aan alle gezellige beren en aan alle berinnen die de pech hadden dat ik hun koos.

Ik doe niet de groeten aan ruziezoekers, opnaaiers en roddellaars en aan de dames die mij bewust een kutsessie gaven.

Vakantieman gezellig hé, groet, Foots :hammer_2:

ijsbeer11
29 september 2009, 15:21
Ik doe de groeten aan Amira die voor mij na ruim anderhalf jaar nog steeds onvindbaar is.. Mocht ik haar weer tegenkomen krijgt ze iets heel anders dan de groetjes

En ik doe de groetjes aan joepie die ik afgelopen zondag heb leren kennen in de GT
Mooi om te horen hoe hij gewoon Nederlands terug praat tegen de dames haha

joepie
29 september 2009, 16:04
Ik doe de groetjes aan ijsbeer 11 die ik ook zondag heb leren kennen en ze vestaan me zeer goed hahah ik spreek ook wel wat duits hoor na drie en half jaar wandelen. :biggrin:

seksenfun
1 oktober 2009, 21:36
Ik doe de groeten aan Foots, toffe gast, buiten het feit dat hij op mijn hotelkamer mij uit mijn slaap hield door zijn rumoerig gesnurk en bij wijlen de kamer parfumeerde met zijn scheten :tongue:.

Stiffmaster
3 oktober 2009, 09:56
Ik doe de groeten aan Latoyan, simpel om het feit dat we veel samen in GT zijn geweest en hij uiteindelijk ervoor heeft gezorgt dat ik LR heb leren kennen :goodjob[1]:, zou leuk zijn weer eens met hem samen in LR te zijn, nu spreken we elkaar alleen nog maar telefonisch, schitterende vent :capito[1]:

Jünther
3 oktober 2009, 10:52
Ik doe ook de groeten aan Joop Slim omdat hij voor ons, geheel belangeloos, excellijstjes bijhoudt met onze voorkeuren. Da's behoorlijk sociaal en klantvriendelijk.
Op chat profiteren we daarvan met heerlijke versnaperingen en drankjes.


Nogmaals: ik vind dit een heerlijk, positief topic.

foots
3 oktober 2009, 19:04
Ik doe de groeten aan Foots, toffe gast, buiten het feit dat hij op mijn hotelkamer mij uit mijn slaap hield door zijn rumoerig gesnurk en bij wijlen de kamer parfumeerde met zijn scheten :tongue:.

Echt ? Niets van gemerkt ! Groeten terug Seksenfun, het was erg leuk, zelfs Oase hebben we overleeft, zonder ziektes eraan over te hebben gehouden.

En ook de groeten aan Dupke, onze reisgids aldaar. Groet, Foots