PDA

Volledige versie bekijken : Michel Houellebecq en andere schrijvers



phoenix
28 september 2009, 17:42
ik wil graag van u reacties van u allen over boeken die onlangs zijn geschreven aangaande de sexualiteit en de betekenis daarvan in onze maatschappij....

een bekend voorbeeld is het boek platform van M. Houellebecq waar de hoofdrolspelers heftig de liefde en sex bedrijven en de schrijver de verwesterde thaise pattaya sex en europese beleving van sex ter discussie stelt...de hoofdrolspeelster is een van de laatste westerse vrouwen die nog ware compassie toont tijdens de liefdesdaad, zowel oraal als vaginaal,anaal etc....

het thema islam komt daarin trouwens ook nog effe lekker ruw in voor...kortom ik kan je het aanbevelen omdat het niet alleen een uitgesproken standpunt inneemt , toch proef ik wel de weerzin waarmee wij hier in hollanda of duitsland bijvoorbeeld de sex tot een marktartikel hebben gedegradeerd....................of wellicht vindt u gepromoveerd??????


andere schrijvers, denkers, balzac,guy de maupaysant, baudelaire, catherine millet, xaviera hollander, alberto moravia...............ik zie ook graag andere schrijvers die nog aan deze lijst kunnen worden toegevoegd.....en uw suggesties en reacties...............misschien wat voor saunaclub gangers die uitgeneukt zijn maar van de ambiance willen genieten zonder in oeverloos gezwam te geraken, tenzij je daar natuurlijk van houdt.....

Jünther
28 september 2009, 21:45
ik wil graag van u reacties van u allen over boeken die onlangs zijn geschreven aangaande de sexualiteit en de betekenis daarvan in onze maatschappij....



Tis niet alleen een rare zin, en een krankzinnige opening, want NIEMAND snapt waar je naar toe wilt met dit topic.

Sexualiteit kan maar vier betekenissen (functies) hebben, mijns inziens:
- Voortplanting
- Genot
- Frustraties lozen
- Domineren

En als de jury dat vindt........

phoenix
28 september 2009, 22:01
dit topic is volgens mij vals nederlands maestro junther, en eh als je een beetje om je heen kijkt en boeken leest en tijden vergelijkt dan zou sexualiteit wel eens anders beleeft kunnen worden dan pak weg 40 jaar terug....( ik heb michel Foucault nog niet genoemd....,maar als je dan toch mijn woorden een beetje wil begrijpen, lees dan van foucault, de geschiedenis vd sexualiteit,) een beetje makkelijk om te roepen dat NIEMAND het begrijpt , het zou kunnen dat niemand zich daarmee bezig houdt op dit forum, maar dat geloof ik niet.................................jouw uitleg is prima junther, als jij dat zo ziet is niks mis mee...................,maar ik neem aan dat je wel eens een roman hebt gelezen....en daar wil ik nu juist naar toe junther enige reflectie op ons doen en laten als we neuken of praten over neuken