PDA

Volledige versie bekijken : Michel jackson

Dalton
29 september 2009, 00:25
Ik was vrijdag alweer in villa marisol omdat daar nog een paar zeer leuke meisjes rondlopen .
Mijn ogen zogen zich vast aan een heel lekker ding met een geinig koppie maar rp stelde 2 ijsberen aan me voor en wel joepie en michelj.
Eerst even wat gepraat over :motz3::uglysex::loud: en toen de dame gevraagd :fickdich: wat ze spontaan met ja beantwoorde.
Ik werd door rp gewaarschuwd dat deze dame me helemaal kapot en leeg zou maken en een gewaarschuwd mens telt voor twee.
De sleutel gehaald en naar de kamer waar we met ons beiden het laken netjes neerlegden.
Daarna kwam ze naar mij toe en pakte me heerlijk beet en daar begon het kussen en likken al staande voor het bed, wat een ervaring heeft deze dame ze had me in no time in staat van paraatheid gebracht.
Het likken ging steeds verder naar beneden en haar lippen sloten zich gretig om de eikel van pielemans.
Die op een zeer professionele manier bewerkt werd en welke ik nog net van een overgave kon redden door haar op het bed te leggen.
Waar we het spel maar omdraaide en deze oude knar dat mooie lekkere strakke lijf heerlijk begon te onderzoeken met mijn getrainde tong.
Totdat ik bij haar heerlijke kutje kwam dat echt een genot voor pielemans was.
Ben heerlijk met haar aan de gang geweest ze vond alles lekker en lag flink mee te draaien met het likken en vingeren zoals alleen dalton dat kan. :k014[1]: kijk maar bij het verslag van mij over selena in happy.
Dit genot wat ze kreeg door dat gedoe van mij bracht haar in de 7de hemel en toen kwam ik aan de beurt.
Ik kan jullie wel vertellen dat deze dame haar beroep zeer goed uit oefend, want ze had me weer in korte tijd zo geil gemaakt dat ik net op tijd pielemans weg kon trekken.
Ze vond het een beetje raar dat ik niet wilde klaarkomen en toen heb ik het maar verteld dat pielemans dat 3 tot 4 keer zou doen .
Iedere echte man weet dat je het op zijn minst 3 keer moet ophouden en bij de 4de keer je te laten gaan om eens heerlijk en heftig klaar te komen.
Dan is het genot werkelijk fantasties maar het kost zelfbeheersing.
En met de dame was het net andersom die wilde echt steeds vaker klaarkomen wat ging ze tekeer totdat ze uitgeput op het bed bleef liggen en niet zachtaardig het is een wilde dame een beest in bed kan je wel zeggen daar droomt iedere man van.
Ze begreep er niets van dat die oude knar haar zo bewerkt had normaal moet ze de mannen de trap afdragen maar deze keer was het dalton die haar naar beneden moest brengen.
Een geweldige dame en het geld meer dan waard deze had ik graag mee naar huis genomen om daar de laatste jaren van mijn leven neukend en pijpend en likkend door te brengen.
Wat een kanjer en daarom heb ik zaterdag een ronde gemaakt om die clubs nog eens te zien en gisteren naar lr maar voor de laatste keer want nu heb ik werkelijk een fijne gemoedelijke club ontdekt met lekkere meiden die echt alles met je doen wat een man lekker vindt en niet dat haastige en zenuwachtige gedoe maar ze nemen de tijd voor je en deze michel jackson heeft er een aanbidder bijgekregen en zal haar achterna zitten tot in de hel en terug .
Na het douchen kwam de verrassing van deze dame die verkleed als een vrouwelijke michel jackson eventjes een optreden weggaf waar de echte michel niet aan kan tippen wat kan deze meid dansen en zingen als de beste.
Ze kan meer geld verdienen door op te treden zoals ze dat voor ons gedaan heeft dan kunstjes te maken op bed met die vieze stinkende geile ijsberen.

rplover
29 september 2009, 00:39
Dalton vergeet erbij te vertellen dat hij eerst een uur door Michaela "Carmen" Jackson leeggepijpt is, en haar daarna nog anderhalf uur heeft geneukt als een jong gastje.

Ik vroeg Carmen die opa wat te sparen, want dat iedere seconde de laatste kon zijn. Toen ze na tweeën naar beneden kwam, totaal uitgeput, zei ze me:
"Waarvoor waarschuwde je me, het was net andersom, hij heeft me totaal kapotgemaakt in bed, een beest is het in bed, lekker."

erpee :wink: