Volledige versie bekijken : Aga (Polska)
SFL
29 september 2009, 17:17
Haarkleur/-lengte : donkerblond-lichtbruine krulletjes (shakirakapsel)
Lengte dame : ca. 1m60
Postuur/Cupmaat : niet echt mager, beetje buikje, mooie volle kont/B cup
Nationaliteit/Taal : Duits & Pools
Leeftijd : ca. 19-20-21-22 (zeker niet ouder)
Tatoeages/Piercings : / /
Service: lachen, knuffelen, strelen, tongzoenen (erg goed), pzc (erg goed en afwisselend), NMC, beffen...
Voordelen: heel vriendelijk en correct... Aangenaam in omgang
Nadelen: klein beetje last van lijfgeurtje (tieten en kut wel proper gewassen)
Tijdsduur : 30min/40euro
Extra’s bij het bezoek: ze is dol op gebeft worden en ze komt ook letterlijk klaar in je bek zonder vooraf te waarschuwen.
Negeer dit kleine lieve meisje niet !!!!
SFL
29 september 2009, 17:21
Ze noemde Aga en was van Poolse makelij. Lief kopje, de alomgekende Shakira haardos, redelijk mooie borstjes, wel een tamelijk buikje, een aantrekkelijke kont en stevige poten onder haar naaidoos. Ze moet tussen de 19 en 22 geweest zijn en is vrij gemakkelijk in omgang (spreekt wel alleen Duits). Pijpen kon ze als de beste en ook ik voelde me niet te goed om haar wat oraal plezier te gunnen. Al snel leek ze het echt lekker te vinden, want ze greep mijn kop vast en duwde hem dieper in haar kruis. Mijn tong (evenwel niet herstelt van Anelia gisteren) draaide erop los als een boormachine. Ze schreeuwde het uit en kwam warempel klaar in mijn muil. Nee, niet fake dus: ze zette haar nagels in mijn hoofdhuid, schreeuwde het uit en ik voelde vanuit het niets een hele klodder in mijn bek vliegen. Het was niet echt een squirt (meer een straal), maar echt een kwakje dat van heel diep leek te komen. Zo is het genoeg geweest zei ik tegen haar en gaf aan me een condoom om te doen, zodoende we konden gaan stengelen. We neukten intens en haar kut voelde lekker nauw aan… Tussendoor zoende, likte en streelde ik ook haar tieten. Af en toe ook wat getong! Het liep allemaal op wieltjes totdat ik haar hals en schouders begon te zoenen. Daar kwam een geurtje van af dat me niet aanstond. Mijn trouwe lezers weten dat ik in het verleden in VV nog eens eentje met lijfgeur meegemaakt heb en daar kap ik dus echt op af. Die meiden kunnen daar niet aan doen, maar toch maakt dat voor mijn pik geen verschil en gaat hij terug slap hangen. Waarschijnlijk rook ik het aan haar poes en boezem niet omdat ze zich pas gaan wassen was, maar op andere plekken was het geurtje licht waarneembaar bij zoenen op die betreffende plek. We zijn ermee opgehouden… Ik zei natuurlijk wel dat het aan mij lag en ik te kampen had met stress en vermoeidheid. Even goede vrienden gebleven dus, maar eindconclusie was dat ik haar 40€ + fooi gegeven had terwijl zij wel klaargemaakt was en ik nog steeds niet.