PDA

Volledige versie bekijken : Het wordt zwart voor mijn ogen en dan moet ik mijn pietje laten zien



RAUL7
29 september 2009, 22:15
Het is maar hoe je brengt bij de rechter. "In stressvolle situaties moet ik mij ontspannen. Het wordt me dan zwart voor de ogen", pleitte een 23-jarige Nederlander. De man lost dat naar eigen zeggen op door jonge meisjes en jongens zijn penis te laten zien en vraagt ze of ze hem willen vasthouden.

Serie-potloodventer
De kerel in kwestie is een echte serie-potloodventer. Hij kreeg al een voorwaardelijke celstraf en moest ook een verplichte behandeling ondergaan. "Die behandeling stelde niets voor", zei hij tegen de rechter. "Het was een gesprek van drie kwartier per week. Ik wil echt worden behandeld, desnoods klinisch. Ik wil verder met mijn leven, zonder dit gedoe."

Altijd hetzelfde
De werkwijze van de potloodventer is bijna altijd hetzelfde, zei hij in de rechtbank van Assen. Hij rijdt rond in zijn auto en komt hij op een stil plekje een jongen of meisje tegen, dan spreekt hij het kind aan. Het komt er altijd op neer dat hij zijn geslachtsdeel toont.
De rechtbank zal in december - wanneer het onderzoek is afgerond - een oordeel vellen.


http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1006296/2009/09/29/Het-wordt-zwart-voor-mijn-ogen-en-dan-moet-ik-mijn-pietje-laten-zien.dhtml

SFL
29 september 2009, 23:33
Misschien moet hij eens king-muntjes proberen???
:biggrin: