PDA

Volledige versie bekijken : het snoepje van de zondag

Dalton
29 september 2009, 23:41
Ik ben zondagavond vanuit livingroom naar villa marisol gereden om rp nog eens een goede nacht te wensen.
Rp zat weer tussen de dames en als dalton een dame ziet slaat zijn pielemans helemaal op hol.
Even wat te drinken gepakt en aan een blonde lange dame gevraagt of ze nog een uurtje met pielemans wilde spelen.
Het geluk was met me en pielemans en ik huppelde lekker achter deze dame de trap op naar de kamer.
De dame netjes geholpen met het laken op dat bed te leggen en uitkleden maar weer.
Deze keer een andere techniek toegepast namelijk die van het uitrusten even geknuffeld heerlijk aan haar stevige tieten zitten knabbelen en haar klit bewerkt.
Deze dame is de rust zelve en geniet op haar manier van de sex met een oude heer.
Geen onnodige geluiden werden door haar geuit wat ik persoonlijk goed vind want als ze beginnen te kermen en te kreunen duurt het klaarkomen bij mij altijd drie uur en zoveel tijd hadden we niet meer.
Ze begon me te blasen wat wel lekker was ,maar daarna ging het condoom om mijn lul en het neuken kon beginnen.
Ik vind normaal blasen altijd lekkerder dan neuken maar deze keer was het neuken gewoonweg zalig te noemen .
Zal misschien gekomen zijn dat haar kutje strak om mijn lul zat en de binnenkant van haar kut steeds heerlijk langs mijn lul gleed.
Daarom het klaarkomen steeds even uitgesteld totdat ik het niet meer tegen kon houden en het eruit spoot.
Door de goede pil die ik geslikt had bleven we nog even heerlijk rustig doorneuken totdat pielemans omviel en ja dan is het gebeurd en tevens sluitingstijd.
Weer onder de douche waardoor mijn vel een stuk dunner geworden is met al dat douchen van vrijdag tot en met zondag.
Hierna aangekleed afscheid van de dames en rp genomen en naar huis gereden.
Nu even rustig weer op krachten komen en dan het weekend er flink tegenaan.
Dag allemaal en slaap lekker maar vergeet niet om morgen weer vroeg op te staan en op tijd met werken te beginnen want dalton wilt zijn aow nog 73 jaar beuren en van zijn pensioen genieten in al die heerlijke clubs.
Wat zijn wij toch gezegend dat we zoiets prachtigs in duitsland kunnen beleven met al die vrouwen van verschillende nationaliteiten.
Wanneer we iedere keer in een vliegtuig moeten stappen voor zo'n heerlijke dame te bezoeken in het land van herkomst dan moeten jullie 3 keer zo hard werken om de aow en het pensioen van dalton omhoog te schroeven werk ze jongens deze man slaapt morgen eerst even uit.

TOT ZIENS IN VILLA MARISOL