PDA

Volledige versie bekijken : Rosa

lieget
30 september 2009, 11:45
Haarkleur/-lengte : bruin / lang in paardenstaart (soms in knotje)
Lengte dame : 164 cm
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Lithouwen / Engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : kleine tattoo op buik / piercing in haar rechteroor
Service: TZ, PZC, NMC, Massage, etc..
Voordelen: Alles
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100,--
Extra’s bij het bezoek: voortreffelijke pre- en afterdales.

Dinsdag deze dame leren kennen, en ik ben nog steeds onder de indruk van deze meid.
Ze neemt echt alle tijd voor je, geen enkele druk om snel een sleutel te halen.
Een van de beste ervaringen die ik ooit in een club heb gehad.
Ze blijft voorlopig nog tot 7 oktober, gaat dan kort naar huis, maar komt dan weer terug

Herhalingsgevaar: 100%+

lieget
5 oktober 2009, 08:11
Helaas heeft deze dame besloten PSR wat eerder te verlaten.
Zaterdag was de laatste dag dat ze aanwezig was.
Gelukkig heb ik nog 2x van haar kunnen genieten.

Waarschijnlijk zal ze niet terugkeren bij PSR, maar wiet weet.....

Pistol Pete
5 oktober 2009, 18:15
Ook ik heb zaterdag (met dank aan tegeil) mogen genieten van deze dame. Het was nog vroeg in de middag dus gekozen voor een opwarmuurtje in de verwachting later nog op herhaling te gaan. De herhaling kwam er helaas niet van maar het was een van de lekkerste halve uurtjes in mijn wandelcarriere. Wat een heerlijke dame, service 9 1/2 (uit 10). Heerlijke babbel, eindeloos mooie ogen waar je uren naar kan kijken, humor en het exacte geveol hoe ze (elke) man om de vinger kan winden. Verder was het redelijk mat in PSR maar dankzij Rosa had ik geen spijt toen ik later hoorde dat in FKK World, toch zo een slordige 180 km verder, er een walhalla aan pistoldames rondliepen (vlg. ingewijden >10, poehh). Ik hoop deze dame ooit weer ergens tegen te komen. Gezien haar carriere (dat zich uitspreid over 7 jaar in vele landen) verwacht ik eigenlijk dat ze weer ergens te bewonderen zal zijn. SUPER! (dank je tegeil....).