PDA

Volledige versie bekijken : Wat is de langste pijpbeurt die je ooit hebt gehad?

mager
30 september 2009, 17:28
Mijn langste pijpbeurt was een ruime 2 uur, maar de dame in kwestie heeft toen wel 2 keer een rookpauze gehad van 10 minuten.....
Misschien is het handig als jullie ook de dame en de club vermelden, dan kunnen we allemaal controleren of die dame het echt zo lang kan volhouden :blow2::blow2::blow2::blow2::blow2::blow2::blow2:

foots
30 september 2009, 21:10
Dat zou ik niet weten wel de langste kus sessie was 7 uur op een dag, ik kreeg honger, de dame een schrale plek op haar kin van mijn baard(aan)groei.

Groet, Foots :flatto-bye:

Dalton
30 september 2009, 23:14
Welke dame en in welke club was dat robbie?
Anders kunnen we dat natuurlijk niet controleren.

Dalton
30 september 2009, 23:20
DANI

is dit zo goed robbie
--------------------------------------------------------------------------------

VRIJDAG WAS IK IN PHG EN DAAR KWAM EEN DAME AANGEWANDELD MET EEN HEERLIJKE GEILE UITSTRALING,DIE DE RILLINGEN OVER MIJN RUG LIETEN LOPEN EN WAT EEN HEERLIJK KONTJE HEEFT DIE MEID.IK KREEG SPONTAAN EEN ERECTIE WAT NORMAAL EEN HALFUUR DUURT MET DE HULP VAN SOMMIGE MONDJES EN HANDEN.NETJES GEVRAAGD OF ZE ME MEE NAAR EEN KAMER WILDE NEMEN EN DAT WAS GOED.DAAR AANGEKOMEN ALS EEN HAAS DE BADJAS EN DE SLIPPERS UITGEDAAN EN VLUG OP HET BED GAAN LIGGEN.WANT IK SCHAAMDE ME TOCH WEL EEN BEETJE VOOR MIJN STIJVE LEUTER.ZE VERTELDE ME DAT ZE DANI HEETTE EN BEGON MET HET MOOISTE WAT IK OOIT IN MIJN LEVEN HEB MEEGEMAAKT,HET UITTREKKEN VAN HAAR KLEDINGSTUKKEN.NA IEDER STUKJE WERD IK STEEDS GEILER,WAT EEN PRACHTIG FIGUUR HEEFT DIE MEID.DAAR STOND ZE DAN SPIERNAAKT VOOR HET BED.EEN BRUIN GETINTE GODIN MET HEERLIJKE TIETJES EN EEN SMAKELIJK KUTJE OM IN TE BIJTEN.MAAR DAAR KREEG IK DE KANS NIET VOOR WANT ZE DOOK BOVENOP ME EN BEGON ME HEERLIJK TE ZOENEN.IK GELOOF DAT ZE DACHT DAT IK NOG NIET GEGETEN HAD WANT ZE STOPTE EEN TONG IN MIJN MOND DIE MIJN AMANDELEN DEED KLAPPEREN.NA DIE KUS BEGON ZE OP EEN HEERLIJKE MANIER AAN MIJN LIJF TE SABBELEN EN TE LIKKEN TOTDAT ZE BIJ EEN JONGEHEER KWAM DIE DE HELE TIJD AL IN DE HOUDING STOND.DIE BEGON ZE HEEL VOORZICHTIG AAN ALLE KANTEN TE LIKKEN EN DE KAUWGOMBALLETJES VERDWENEN OM DE BEURT IN HAAR MONDJE.MAAR OM EEN LANG VERHAAL KORT TEMAKEN BEGON ZE ME TE PIJPEN ZOALS JULLIE DAT NOEMEN.MAAR DIT HAD NIETS MET PIJPEN TE MAKEN.HET WAS EEN HEERLIJKE MANIER VAN DE GENOTSPIER MASSEREN MET DE LIPPEN EN TONG VAN EEN ECHTE GEILE MEID ZOALS JE HET MAAR EENS IN JE LEVEN MEEMAAKT O WAT EEN GENOT WAS DAT GEDURENDE DE 3 UUR DIE ZE DAAR MEE BEZIG WAS EN VOORAL DE EXPLOZIE DAARNA,ALLES VERDWEEN IN HAAR MOND EN GEWOON DOORGAAN TOT ER NIETS MEER UITKWAM.IK LAG TE SHAKEN OP BED WAT EEN GENOT WAS DAT.ZOIETS FANTASTIES HAD IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT.DIT WAS VEEL EN VEEL LEKKERDER DAN NEUKEN. DIT WAS HET EINDE VAN EEN ONVERGETELIJKE KERST.OVER HET NEUKEN MET DANI VERTEL IK DE VOLGENDE KEER,WANT DAT GA IK AANSTAANDE DINSDAG DOEN ALS ZE ER IS.

Dalton
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar Dalton
Zoek alle berichten van Dalton
Dalton toevoegen aan je contactenlijst

#21 28 december 2008, 20:

thesickboy
1 oktober 2009, 08:46
De langste blowjob is niet noodzakelijk de beste.
Mijn allerbeste blowjob (en die duurde toch ook wel een uurtje) was met BLase Hase Ive in de begindagen van GT..... ah memories....

TT Man
1 oktober 2009, 12:35
Tja TSB, hoe kan het ook anders. Ook Ive was voor mij de queen of the blowjob. In PHG dan nog wel. Uiteraard met 'rust' pauzes (waar ze dan die Eier leckte) een klein uurtje. Ive wist precies wat en hoe en voelde op natuurlijke wijze aan wat ik lekker vind.

Zakkenleger
2 oktober 2009, 10:20
Zowel Ive (GT / PHG), Ela (GT) als Denise (ex VV) zijn / waren zeer langdurig en onvermoeibaar in deze kunst. Pijpsessies van (ruim) meer dan een uur en ook kwalitatief zeer hoog niveau.

thesickboy
2 oktober 2009, 10:56
Zowel Ive (GT / PHG), Ela (GT) als Denise (ex VV) zijn / waren zeer langdurig en onvermoeibaar in deze kunst. Pijpsessies van (ruim) meer dan een uur en ook kwalitatief zeer hoog niveau.

Schaamrood kleurt mijn wangen..... Ela vergeten....:unfair[1]:

Ela staat op vele punten op een eerste plaats en pijpt zondermeer heerlijk en biedt bovendien ongeëvenaarde GFE. En dan zeggen dat ik mijn eerste sessie met haar maar 'gewoon goed vond'.
Qua onvermoeibaarheid moet ik toch toegeven dat Ive net ietsje hoger scoorde. Maarja, wat is het verschil tussen 'extreem onvermoeibaar en lekker' en 'ongelooflijk onvermoeibaar en lekker'.... klein zeker?

TSB

rolly
5 oktober 2009, 17:16
Mijn langdurigste pijpsessies heb ik gehad bij Bulgaarse Diana in Leeuwarden:rolleyes:, enkele malen meer dan een half uur:biggrin:....Helaas niet meer aan het werk. Maar de beste pijpsessies heb ik gehad bij een dvp die in Arnhem werkte, helaas weet ik haar naam niet meer..........maar die duurden ook maximaal 2 minuten:redface:....zo goed was ze:redface::wink::biggrin:

Rolly

Miry
30 oktober 2009, 23:09
Ik denk dat ik weleens een uur erover heb gedaan met mijn kaak stijf te pijpen... Moet heel eerlijk zeggen dat ik da ni zo heeeel plezant vind...

lee_dutch69
9 mei 2010, 18:59
Sommigen zijn wellicht bekend met Dani. Ik ben een one-timer (maar een goede :biggrin:) maar zij kreeg me binnen 5 minuten opgeblazen en is daarna 50 minuten haar best gaan doen voor een tweede :freu: Geslaagd !

seksenfun
9 mei 2010, 21:08
In PHG was dat, ook meer dan een uur... en maar teasen. Ze had er zin in. Ik had met haar dan ook een fantastische klik. Het was meer dan een uur. Voor mij leek het daar bijlange niet op. Tja, als het leuk is gaat de tijd snel :smoke:.

Jansen
9 mei 2010, 21:27
Ik vind een pijpbeurt wel lekker maar ik ben te ongedurig om dit lang te laten doen.
Ja voor mij was het ook Ela Gt in de kino,
Ik ben zelfs in slaap gevallen maar houd het maar op ruim een half uurtje.:biggrin:

yep3
18 november 2010, 11:55
Candy gt ruim een uur, Laura phg/vv ruim twee uur, Sandra gt een uur

ijsbeer11
18 november 2010, 12:44
Ik durf hardop te zeggen dat het onmogelijk is om 2 echte hele uren achter elkaar gepijpt te worden!!!!!

Jorah Mormont
18 november 2010, 13:30
Respectloos voor de dame om haar zo lang te laten pijpen. Wanneer een dame goed (lees hier tot doel een orgasme te genereren) pijpt, dan moet het karwei toch binnen een kwartiertje gepiept zijn. Waarom haar dan uren laten pijpen? Dan heb je volgens mij eelt op je lul.

yep3
18 november 2010, 13:39
is absoluut niet onmogelijk

Dalton
18 november 2010, 13:43
Respectloos voor de dame om haar zo lang te laten pijpen. Wanneer een dame goed (lees hier tot doel een orgasme te genereren) pijpt, dan moet het karwei toch binnen een kwartiertje gepiept zijn. Waarom haar dan uren laten pijpen? Dan heb je volgens mij eelt op je lul.

Geen eelt maar chocolade-saus met een laagje karamel erover en dat vond DANI heerlijk:biggrin:
Als ik eraan terug denk dan lopen de rillingen van genot me weer over de rug wat was dat lekker:exactly[1]::Xrated:

Ik was in het begin haar oefen-materiaal omdat ze de hele mikmak in der mond wilde hebben tot in haar slokdarm toe en om dat voor elkaar te krijgen heeft ze uren met me liggen blasen.
Waar kan ik een schade-claim indienen wegens het misbruiken van mijn PIELEMANS?

tifkad
18 november 2010, 15:44
Maar de beste pijpsessies heb ik gehad bij een dvp die in Arnhem werkte, helaas weet ik haar naam niet meer..........maar die duurden ook maximaal 2 minuten:redface:....zo goed was ze:redface::wink::biggrin:

Rolly

Was dat misschien Duitse Dani? Blond en heel slank? Ze had ook een litteken op haar buik van een operatie.

T.

Alabama
18 november 2010, 19:02
Hooguit 10 minuten denk ik. Als ze het goed doet zit na ´n paar minuutjes d´r mondje al vol. Doet ze het slecht, dan mag ze stoppen met pijpen en laat ik d´r zeker geen uren aan m´n zwaard sabbelen.

Dalton
19 november 2010, 02:32
Als je het langer dan een kwartier volhoud, dan verstaat de dame d'r vak niet goed :biggrin:

Sex is een spel tussen 2 mensen of een voetbalstadion vol,we proberen daar natuurlijk lekker van te genieten.
Iets wat lekker is moet nooit vlug voorbij gaan want dan heb je geen tijd om te genieten.
Het is juist de kunst om de ontlading zo lang mogelijk uit te stellen en als je dat eenmaal onder de knie hebt dan ben je een groot kunstenaar.
De beloning is dan zeer groot want als je dan tot de explosie komt gaan je de haren recht overeind staan en beginnen de tenen te krullen en lig je te shaken op bed.
Dat gaat niet in 2 minuten of een half uur maar heb je minstens 3 dagen en 2 nachten voor nodig.
Ben laatst op herhaling in GOLDEN-DREAMS geweest met DANI (ELENA) en dat duurde 3 dagen en 2 nachten van vrijdag (STIFFMASTER zijn verjaardag)tot en met zondag en dat geloven jullie toch niet maar 'smaandags stonden de haren nog overeind en de schoenen kon ik niet aankrijgen door die krultenen,mezelf aankleden ging niet want mijn lichaam was nog niet tot rust gekomen ,trillen en nog eens trillen:luvlove::luvlove: