PDA

Volledige versie bekijken : ingezonden buiten verantwoording van de redactie............



joop slim
30 september 2009, 17:16
Er zijn een aantal mensen die vinden dat ik reclame maak voor marisol, om het e.e.a. op te helderen hierbij mijn versie.


Na mijn periode in VV die ik net als de periode in GT als leuk heb ervaren kwam ik in marisol.
Marisol is een totaal andere club dan gt, lr of vv
Marisol is voor mij een stuk dichterbij en kan daardoor door de week sávonds ook sneller even keer op en neer om een bak koffie te drinken :wink:

In mijn enthousiasme ben ik daar steeds vaker naar toe gegaan, je krijgt een band met een club, maar ik blijf ijsbeer en kom voor mijn vertier.
Dit vertier vertaal ik in de berichten die ik gepost heb, blijkbaar komen deze berichten over als reclame........

of kijken mensen nu alleen met bepaalde ogen erna en zien daardoor alleen reclame maar niet mijn enthousiasme ??

Als ik marisol kwam en ik zag een nieuwe dame dan stelde ik mij voor of vroeg de theke is dat een nieuwe dame, en wil mede beertjes daarvan op de hoogte brengen..........
Er zaten eerst niet veel opticks, maar soms heb je niet een optick nodig om een heerlijke sessie te hebben.
Blijkbaar keek ik zelf ook wel eens met andere ogen en ga ik nu ook met dames naar de kamer die ik in gt zou overslaan......

Als je stamgast bent loop je gauw anders ergens binnen dan de clubhoppers.....

Reclame maken op het forum is een zaak van de forumleiding en de betreffende club, het enige wat de beertjes moeten doen is schrijven positief of negatief......
vorig jaar was fritzzzz erg actief met maken van paspoortjes voor gt is dat ook reclame ?
is je dagbeleving schrijven ook reclame ?
Reclame is zoals Willem2 de aankondigingen doet voor een club
Reclame is wat de club zelf doet.
Reclame is als iemand met magneet stickers op de auto het land door kruist...

Als postings, paspoortjes enthousiast praten op de chat reclame is, laten we het forum omdopen tot het laatste nieuwsforum zoals nu het geval is, jammer maar helaas, de veteranenberen schrijven haast niet meer en de nieuwkomers lezen vaak alleen.

Rplover is geheel gratis kunst aan het maken voor Marisol, hij heeft het zelf aangeboden aan mij en ik heb het voorgesteld aan Bianca en Dieter, die vonden dit een erg leuk idee en waardeerden dit zeer !
De enige voorwaarde was : kost en inwoning gratis voor rplover (zoveel eet en drinkt rp niet, hij neukt als een konijn en eet gras en scheelt weer grasmaaien in de tuin van marisol.(maar geen sex voor rp tijdens zijn verblijf daar !)

Wat ik buiten het forum om doe voor marisol is niet relevant, diegene die dat wil weten stuurt me maar een im.
Zolang het de belangen van het forum niet schaadt, de club ziet mij als een stamgast/ijsbeer niet meer en niet minder !
Alles wat ik doe, doe ik uit enthousiasme en wil er niets voor hebben, ze hebben mij eens een vrijkaart aangeboden maar die heb ik geweigerd ! (de entree prijs is al laag genoeg)


en nu speciaal voor extince een stukje omdat die de meeste moeite ermee heeft......

ik kan niet begrijpen waarom je in de lieve vrede je zo druk maakt voor een jou niets beduidend clubje........
Als iemand ergens meer plezier heeft dan in de jou bekende clubs.....so be it.
Jouw wil is niet wet en probeer die anderen ook niet op te leggen.
De één zijn standaard is bij lange na de ander zijn standaard niet ! (godzijdank)

Iedereen is vrij in zijn keus om te gaan en te staan waar hij wil, het enige wat ik doe is mijn enthousiasme overbrengen zoals ik een dag heb meegemaakt, zoals zovelen even na een clubbezoek op de chat komen vertellen hoe leuk ze het hadden......als vm erniet geweest was dan was het gt of vv geweest.........



sunt obosit, JS

i rest my case......voor iedereen ...... kom zelf kijken en oordeel zelf of het je wel of niet aanspreekt. oops :eek: dit kan reclame zijn ! :e010[1]:

Theone30
30 september 2009, 17:59
:klatsch::klatsch::klatsch: Hulde voor Joop! :klatsch::klatsch::klatsch:

Iedereen mag hier vrij zijn ervaringen delen ten minste dat lijkt mij toch zeker deel uit makende van de grondwet van Ijsberenforum!
Ik vind het leuk om het enthousiasme van Joop en RP over VM te lezen!
Het zijn hun ervaringen, zet het mij aan tot aan bezoek?
Mischien in de toekomst wel, maar dat wil niet zeggen dat zij reclame maken.
Ook in andere clubs ben ik terrecht gekomen door positieve recensies van andere ijsberen of tips!

Gustomass
30 september 2009, 18:19
Hulde voor Joop,
inderdaad.

Gusto begrijpt als weinig anderen de drang die Joop gehad moet hebben om deze brief te schrijven. Deze ligt wellicht al een tijdje klaar en is nu dan toch de deur uitgegaan.

In zijn 4 jarige carriére heeft Gusto ook al een en al mogen meemaken. hij heeft daar altijd enthousiast maar voor eerlijk over geschreven. Begonnen in Golden Time(s) alwaar mijn verhalen vanaf mijn ontdekking van het Ijsberenforum wél ongecensureerd bleven staan. Dat was op dat andere forum wel eens anders. Gusto maakte wel héél mooie verhalen over GT, zo klonk het.
Daarna enkele andere clubs bezocht en ook daar mijn enthousiaste verhalen van opgetekend. Deze keer leidde het niet tot beschuldigingen van reclame, want het waren slechts korte perioden.

Toen mocht Gusto zijn mooiste ontmoeting ever meemaken. Jenny in Partytreff Xanten. Verhalen werden weer enthousiast en nog een tandje erbij toen deze kleine guit de tent overnam en er een waar Party treff Paradijs van wist te maken. Gusto maakte reclame, Gusto had wat met Jenny en hij zou zelfs aandelen hebben volgens welinge(opge)lichte kringen op het andere forum. Niets leek te gek.
Gelukkig was het puur genieten, genieten en nog eens genieten daar bij Jenny(s).
Daarna is Gusto zijn blik weer gaan verwijden en heeft ie intussen Villa Vertigo, Acapulco, Villa Marisol(jaja) en via Parksauna Residenz met enkele uitstapjes naar Oase en World bezocht, genoten en lekker beschreven zoals ie het heeft mogen meemaken, niet meer en niet minder....

Reclame of geen reclame....laat ieder zelf gaan kijken en als het je past zoals het mij en Joop past en niet te vergeten al die andere Lustige Schrijvers!! dan beleef je mooie dingen. Erover schrijven is niet ieder gegeven, gelukkig maar. Stel je voor dat elke ijsbeer zoveel schreef zoals wij dat doen......;);)

Kortom Joop, ik voel met je mee en zand erover.
Lekker genieten.

Jij en ook ik gaan nog steeds gewoon vrij naar dié club die ons op dat moment dát geeft waar je op dat moment voor gaat....
Dat is het mooie van Saunaclubland.

Gustomass.

Ace2
30 september 2009, 18:53
Ik vind het juist leuk dat er enthousiast wordt geschreven over een club. Natuurlijk kun je het in sommige gevallen niet objectief noemen. Maar als we allemaal alleen de ratio zouden volgen dan zou ook veel lol, charme en warmte verdwijnen (ook ergernissen trouwens :wink: ). En ach, reklame......................... ik geloof er toch niets van (net als The Non-Believer)

foots
30 september 2009, 20:22
Beste Joop,

Ik heb nog nooit een letter voor reclame aangezien. Ik had namelijk nog niets gelezen. Van horen zeggen is ook maar betrekkelijk en ik kom gewoon op je verjaardag op 9 oktober (net nog een goede zakenafspraak voor die dag geweigerd hiervoor):sekt:.

Ik ben gewoon benieuwd, naar de sfeer de meiden en ook de club. Uiteraard helpt het dat grote vriend RP zijn kunsten aan het vertonen is, ander had ik waarschijnlijk de zakenafspraak prioriteit gegeven). Ik ben een mofrikaan en die stellen geld / zaken voor plezier.

Ik maak er geen woorden meer aan vuil, ga gewoon door Joop, ik kom kijken en ik gun elke club goede zaken en elke beer zijn plezier, zelfs al is het oase of GT :thefinger:!

Groet, Foots :flatto-bye:

Zakkenleger
30 september 2009, 20:38
Ha die Joop,

We hebben in de IM algenoeg uitgewisseld en dat ga ik hier dus niet allemaal herhalen.

Met enthousiasme is niets mis, integendeel, daar zijn er wel meer van, bijv een Gustomass, een Josef of een Seks & Fun. Maar begrijp ook dat niet iedereen even enthousiast is. Een andere mening moet ook kunnen.

Wel vind ik het jammer dat je zo expliciet Extince noemt. Er zijn er toch meer die er moeite mee hebben? Noem die dan ook, of noem helemaal geen namen. Nu komt het voor mij een beetje over als je gelijk willen halen, en dat is jammer. Heb je in IM al met die mensen er over gesproken?

Anyway, ik kom wel naar VM als ik denk dat dat voor mij interessant is. Als dat nog mag :biggrin:.

Dus schrijf die club omhoog samen met erpee, zorg dat er meer dames komen en de beren volgen vanzelf :wink:.

PS zijn er genoeg banken voor ZL? :biggrin:

sofaking
30 september 2009, 21:01
Een goede recensie is altijd een soort van reclame voor een club of dame en een slechte recensie is altijd een soort van antireclame. Dat is onvermijdelijk dus geen reden tot bezorgdheid.

Wat wel erg zou zijn is misleidende reclame. Dat kan mischien nuttig zijn voor one-shot deals maar voor een club lijkt me dat totaal nutteloos aangezien de waarheid snel bekend zou worden. Ik kan me voorstellen dat een clubuitbater of een dame zelf zoiets zou kunnen proberen, maar een doorwinterde ijsbeer ?

(De spots worden nu gedimd und spannende musik klinkt op )

Daarentegen..... kan een beginnende club sicher und fast best wat aandacht en zichtbaarheid gebruiken. En wat trekt de aandacht meer dan een voort-durende soap-opera waar de emoties hoog oplaaien. Duellen ! romantiek ! heroiek en verraad !! In de chat, in de topics, als een virus verspreidt de polemiek zich door heel het forum. Ieder is op de hoogte en wacht af in spanning. Wie heeft gelijk ? Wie zal winnen ? De witte hoeden of de zwarte ? Alleen zelf gaan kijken kan verlossing brengen.

(Licht gaat weer aan, musik fades out en de commentaarstem komt terug)

Grapje hoor, maar ALS er ooit een reclame actie ontworpen zou moeten worden voor een club op dit forum is zo'n duelist scenario misschien wel een goeie zet.

Picasso 1
30 september 2009, 21:13
Er zijn een aantal mensen die vinden dat ik reclame maak voor marisol, om het e.e.a. op te helderen hierbij mijn versie.


Joop, maak je geen zorgen, als jij enthousiast bent over een club is dat verre van reclame voor die club :biggrin:

joop slim
30 september 2009, 21:22
Ha die Joop,

We hebben in de IM algenoeg uitgewisseld en dat ga ik hier dus niet allemaal herhalen.

Met enthousiasme is niets mis, integendeel, daar zijn er wel meer van, bijv een Gustomass, een Josef of een Seks & Fun. Maar begrijp ook dat niet iedereen even enthousiast is. Een andere mening moet ook kunnen.


je bent ook voorspelbaar zl net als ik.....ook de punten die je aanhaalt als argumenten.......mooi verpakt allemaal en mooi strikkie erom...klaar om weg te geven.

Lezen ZL !!!!!! ik gun iedereen zijn eigen mening, maar een mening vormen door alleen van horen zeggen is oordelen over iets ongeziens en kan geen objectieve mening zijn....want heeft hij dezelfde smaak als sonny ? nou veel plezier met het archief lezen.......

Laat hij eens zijn mening over red paradise geven dan......... of komt die mening nog ?, ook een nieuwe club

Het is zijn club niet, kein problem, kein thema........maar gedraag je dan normaal.
Zijn kruistocht snap ik gewoon niet.........

Het laatste wat ik wil verkondigen dat villa marisol de beste club allertijden is.........ik voel me er op dit moment er het prettigst

man man ik ben enthousiast en al is de hele wereld sjagerijnig ik blijf enthousiast..............wil je me niet snappen of kan je me niet snappen ?

Net als jij enthousiast bent over de villa, die jij in het begin werkelijk tot de grond toe afkraakte, en niet meer erover schreef TOT ze GEEN sponsor van ijbf meer waren TOEN begon jij de villa weer de lucht in te schrijven......think about that my friend...



Wel vind ik het jammer dat je zo expliciet Extince noemt. Er zijn er toch meer die er moeite mee hebben? Noem die dan ook, of noem helemaal geen namen. Nu komt het voor mij een beetje over als je gelijk willen halen, en dat is jammer. Heb je in IM al met die mensen er over gesproken?


Jij weet net zo goed als ik dat extince aanstichter van dit alles is......ok zl
de rest van de namen mag jij mij geven die er moeite mee hebben, want verder heb ik niemand gehoord die mijn verhalen als reclame zien.
Als je me werkelijk zou kennen dan zou je weten dat het me scheis egal is als ik me gelijk krijg of niet.
iedereen mag van mij gelijk hebben, uiteindelijk wordt alles duidelijk, kan lang duren kan kort duren ;)
waarom zou ik extince een im sturen als hij op de chat niet eens antwoord op een vraag ?

er is maar 1 die ronduit hardop zegt en 1 per im, dat het pseudo reclame is.......ben benieuwd wie je nu nog meer optrommelt als personen die vinden dat het reclame is.



Anyway, ik kom wel naar VM als ik denk dat dat voor mij interessant is. Als dat nog mag :biggrin:.


is jou goed recht, je zult mij niet horen zeggen dat je MOET komen, ik ga naar de club waar ik wil en jij naar waar jij wilt.....




Dus schrijf die club omhoog samen met erpee, zorg dat er meer dames komen en de beren volgen vanzelf :wink:.


FOUT !, ik ga geen club omhoog schrijven, ik blijf mijn beleving schrijven wat ik meemaak................



PS zijn er genoeg banken voor ZL? :biggrin:

speciale bank wordt volgende week afgeleverd daar het is een spiksplinternieuwe skimleeshanglangkusschel bank :biggrin:

Zakkenleger
30 september 2009, 22:23
je bent ook voorspelbaar zl net als ik.....ook de punten die je aanhaalt als argumenten.......mooi verpakt allemaal en mooi strikkie erom...klaar om weg te geven.


't Is een talent :biggrin:.



Lezen ZL !!!!!! ik gun iedereen zijn eigen mening, maar een mening vormen door alleen van horen zeggen is oordelen over iets ongeziens en kan geen objectieve mening zijn....
Niet helemaal waar. Op basis van enkele feiten kan ik prima beslissen of een club wel of niet iets voor mij zal zijn.



want heeft hij dezelfde smaak als sonny ? nou veel plezier met het archief lezen.......

Laat hij eens zijn mening over red paradise geven dan......... of komt die mening nog ?, ook een nieuwe club

Het is zijn club niet, kein problem, kein thema........maar gedraag je dan normaal.
Zijn kruistocht snap ik gewoon niet.........
Stuur hem een IM? Dat lijkt me handiger dan dit in een topic uitvechten. Maar goed, dat moet je zelf weten.



Het laatste wat ik wil verkondigen dat villa marisol de beste club allertijden is.........ik voel me er op dit moment er het prettigst

man man ik ben enthousiast en al is de hele wereld sjagerijnig ik blijf enthousiast..............wil je me niet snappen of kan je me niet snappen ?
Ik snap je prima, dat schreef ik in dit topic en in IM. Snap jij dat niet? :wink:



Net als jij enthousiast bent over de villa, die jij in het begin werkelijk tot de grond toe afkraakte, en niet meer erover schreef TOT ze GEEN sponsor van ijbf meer waren TOEN begon jij de villa weer de lucht in te schrijven......think about that my friend...

Waar heb ik VV afgekraakt? Tot op de grond? Kom op zeg, geen onzin praten. Mijn allereerste bezoek aan VV vond ik geen succes, omdat er voor mij geen interessante dames waren.

Daarnaast heb ik zowel voor als na het sponsoren voor VV bijna al mijn ervaringen in VV geschreven. Of ze wel of niet sponsorden had geen invloed op wat ik schreef. Wel je feiten checken, Joop... :wink:

Voor de rest schrijf ik net als jij mijn ervaringen. En ook de slechte, ook in VV.



Jij weet net zo goed als ik dat extince aanstichter van dit alles is......ok zl
de rest van de namen mag jij mij geven die er moeite mee hebben, want verder heb ik niemand gehoord die mijn verhalen als reclame zien.
Ikke niet. Jij roept in het eerste bericht dat er meerdere mensen zijn, en noemt alleen Extince. Jij bent er door geraakt, ik niet.



Als je me werkelijk zou kennen dan zou je weten dat het me scheis egal is als ik me gelijk krijg of niet.
iedereen mag van mij gelijk hebben, uiteindelijk wordt alles duidelijk, kan lang duren kan kort duren ;)
waarom zou ik extince een im sturen als hij op de chat niet eens antwoord op een vraag ?

er is maar 1 die ronduit hardop zegt en 1 per im, dat het pseudo reclame is.......ben benieuwd wie je nu nog meer optrommelt als personen die vinden dat het reclame is.

Ikke niet, zie boven. Ik zal het nog 1x schrijven, ik gun VM alle succes van de wereld, en als er structureel genoeg vrouwen zijn (voor mij) dan kom ik er ook.



is jou goed recht, je zult mij niet horen zeggen dat je MOET komen, ik ga naar de club waar ik wil en jij naar waar jij wilt.....
We zijn het weer eens.




FOUT !, ik ga geen club omhoog schrijven, ik blijf mijn beleving schrijven wat ik meemaak................
Was ironisch, lieve jongen. :biggrin:



speciale bank wordt volgende week afgeleverd daar het is een spiksplinternieuwe skimleeshanglangkusschel bank :biggrin:Heel fijn! :sekt:

Rex
30 september 2009, 22:37
Ik moet ineens denken aan een bekende uitspraak van Barry Stevens destijds............'' Vooral doorgaan ''..........

Dus Joop vooral doorgaan. En reclame of niet, lekker belangrijk. Als jij het naar je zin hebt daar in VM, is dat toch alleen maar positief of niet????
Mijn zegen heb je in ieder geval!!!!!

By the way.......impliciet maken we allemaal reclame. Kijk maar naar de positieve recensies..........allemaal reclame........

Picasso 1
30 september 2009, 22:56
It's very simple, ik zal het in 1 zinnetje uitleggen :biggrin: :

Villa Vertigo werd extra opgehemeld om rplover te pesten en Villa Marisol wordt extra bekritiseerd om rplover te pesten :capito[1]:

Gustomass
30 september 2009, 23:22
It's very simple, ik zal het in 1 zinnetje uitleggen :biggrin: :

Villa Vertigo werd extra opgehemeld om rplover te pesten en Villa Marisol wordt extra bekritiseerd om rplover te pesten :capito[1]:

Maybe it's even more simple.... or maybe it's simply..the other way around...

Misschien pest je RPlover pas écht...wanneer je hem niet pest...:wink::wink:.

Gustomass.

rplover
1 oktober 2009, 02:59
It's very simple, ik zal het in 1 zinnetje uitleggen :biggrin: :

Villa Vertigo werd extra opgehemeld om rplover te pesten en Villa Marisol wordt extra bekritiseerd om rplover te pesten :capito[1]:
En ik zal het iets korter verworden.
Hier komt ie (en de andere zinnen die volgen is uit puur enthousiasme):
" Ik beleef hier momenteel de allerbeste anderhalve week uit mijn ijsberenbestaan. "








Wat nu volgt is pure 'werbung' voor Villa Marisol :k046[1]:
Ik kwam hier toe anderhalve week geleden, en intussen heb ik heel wat geleerd, heb ik ogen getrokken, gelachen, traantjes weggepinkt, heb ik me kwaad gemaakt, maar heb ik vooral "rust en lust" gevonden. Die Meiden zijn stuk voor stuk allemaal geweldige Vrouwen, de vriendschap tussen de meiden onderling is intenser dan dat ik dacht dat het mogelijk was tussen concurrentjes, uitbaters die niks met het criminele milieu willen te maken hebben, een geweldige mooie, gezellige Villa. Veel mooier en gezelliger dan ooit VV zal zijn, en ik heb geweldig veel mooie momenten meegemaakt in VV.
Sommigen onder jullie denken dat ik VV haat en kapot wil. Verkeerd gedacht, jullie kunnen niet in mijn plaats denken. Ik was een liefhebber van VV van de eerste keer dat ik er kwam, ik had mijn clubke gevonden. met pijn in mijn hart heb ik de moeilijke beslissing genomen mijn kijk op VV neer te pennen. Ik had toen al besloten dat het voor mij einde VV was. Was het natrappen, neen, dat was het niet. Het was in mijn ogen de waarheid, dus dat is simpelweg mijn mening. Dus heren, ja, VV doet me nog wel wat, maar ik kom er niet meer, principekwestie. Lees het algemeen gepraat onder de villa van vorig jaar eens door, en vel dan een oordeel.

Maar genoeg over die andere Villa. Villa Marisol, VV in het kwadraat, maar een pak gezelliger en familialer. De thekes koken zelf. Dat is EN kostenbesparend EN lekkerder dan een traiteur, geloof me vrij, het lijkt wel gewoon Belgische dagelijkse kost. En Extince, hoe fout zou het niet zijn om een cateringbedrijf te betalen, als de thekes er toch zijn, en zo lief zijn deze taak op zich te nemen? En de Meiden, die zijn er alleen maar gelukkig mee, hier wordt door de Meiden geen eten besteld, die smullen iedere avond van die heerlijke zelfbereide maaltijden.
Villa Marisol, een prachtig gebouw, met een redelijk grote tuin, een geweldige sauna (zelfs erpee gaat iedere dag de sauna in), een zwembad met Jetstream, voor beren die graag een uurtje zwemmen, zoals Extince, de jet op 2 en je raakt geen centimeter vooruit :wink:
De Meiden? Ach, waar ben ik mee bezig....ik ga andere dingen doen, zoals morgen op mijn mening terugkomen: IK DOE WEL VERSLAG VAN DRIE WEKEN LIEF EN LEED. Ik ga wel over de Meiden schrijven.
Ik ga mijn eerlijke, subjectieve mening neerpennen. Zonder overdrijven, gewoon op de Hugo manier, met de nodige beeldspraak.

Joop, het moest je van je hart, ik zag het al enkele dagen aan je. Ik geef je één goede raad. Extince en vrienden zijn zo doorzichtig en hun taktiek, die maanden op me heeft gewerkt, passen ze nu ook op jou toe. Je kwaad krijgen, en dan gaan ze je daarop pakken.
Erpee laat het niet koud, maar kwaad wordt ie er zeker nier meer van, en kijk, na een zeer korte tijd druipte Extince het af. Ik vraag me nog steeds af waarom hij maar blijft op de menukaart geilen, terwijl hij geen restaurant meer binnengaat, ook geen afhaalrestaurant, en hij nuttigt dus geen gerechten meer. Masochistische trekjes toch. (de redactie; menukaart is het forum ; de restaurants de saunacblubs en de gerechten de Meiden)
Joop, laat je niet vangen, van horen zeggen is het enige dat Extince steeds aanvocht, en nu is de bevinding van Sonny "de standaardnorm in saunaclubland". En die bevinding dan nog door de managementsmolen gehaald. Zelfs Pica's positieve repliek (ik zag het toch als positief: leuk, maar te weinig opticks om veel te gaan, en een zeer goede kamersessie gehad met een Meid) probeerde hij om te buigen in een zeer negatieve ervaring in VM.
Mij krijgt ie niet meer kwaad, laat je niet vangen, Joop.

Schrijf gerust verder, en maak dat je hier bent, er moeten 4 nieuwe paspoortjes aangemaakt worden, en er moet "werbung" gemaakt worden.

erpee - die morgen eens moeite zal doen zijn verhaal stukje bij stukje te doen, over wat tot nu toe de beste weken uit mijn totale bestaan zijn, ik voel me Achmed the dead Terrorist, en ik mag nu mijn straf uitzitten, met twaalf hemelse helse maagden en kleine duiveltjes (lees: met twaalf heerlijke, schattige, lieve, geile en geweldige Meiden).
Dank je Joop, dank je, voor mij is het ook een hele ervaring eens in opdracht van mezelf, dank zij Bianca en Dieter, dank zij de lieve schatjes hier, de kunst te mogen verzorgen in een club, en dan nog wel in de deze. Ik ben total verrückt, Anni zou wel weten hoe ze me mocht noemen :biggrin:
Ik ben vereerd voor Vm te mogen fungeren als huiskunstenaar. Het genoegen is geheel aan mij.

erpee

thesickboy
1 oktober 2009, 07:50
Joop, maak je geen zorgen, als jij enthousiast bent over een club is dat verre van reclame voor die club :biggrin:

Picasso vat hiermee de essentie samen...:tricked[1]:

Stiffmaster
1 oktober 2009, 08:30
Joop gewoon lekker je ding blijven doen en niks van het commentaar van sommige jaloerse ijsberen aantrekken :exactly[1]:, zij hebben blijkbaar niet gevonden wat jij wel hebt gevonden. Zoals je weet heb ik ook een poos zeer enthousiast geschreven over YY en GT en LR zal zeker ook wel onder de reclamewet vallen :guilty[1]: wel geniet met volle mate van jouw plekkie, zie je de 17e oktober en dan praten wij weer wijs verder :klatsch::klatsch:

TT Man
1 oktober 2009, 11:26
Dit hele forum hangt van subsjectieve meningen aan elkaar. Daar is ook helemaal niks mis mee. Het is zelfs het fundament van dit forum. Noem het reclame of noem het een recensie, het is en blijft een subjectieve aanprijzing of afprijzing (is dit wel goed Nederlands?).

Ik lees graag recensies over de dames. Laat ik mij daardoor voor 100% leiden? Nee, natuurlijk niet. Ook niet als ze geschreven worden door forumleden waarvan ik weet dat we zo'n beetje dezelfde smaak hebben. Er zijn meerdere dames die door mij de hemel in worden geprezen (en gebeft), maar die door (bijna) het hele ijsberenvolkje worden genegeerd. So what?

Waar maakt Joop zich in godsnaam druk om? Waarom opende hij dit topic? Een verweer tegen een aanval van een ander lid? Laat Joop lekker schrijven over zijn 'stamclub', laat Zakkenleger lekker schrijven over VV, laat Ace2 uitvoerig verslag doen over 'zijn' GT (wie weet zich overigens nog de vele postings van Kevin Gold en Hollandmale te herinneren? Pure reclame, maar toen was er geen enkele reclamediscussie), maar ga je niet druk maken over voor dit forum onbelangrijke zaken als reclame en objectiviteit.

Laat iedereen zo veel mogelijk recensies schrijven. Voorkom dat dit forum een speelplaats wordt voor lieden die menen dat zij zich voor ieder akkefietje openbaar moeten verantwoorden, elkaar woordelijk moeten afbreken of de grond in boren. We zijn allemaal hoerenlopers, met verschillende pluimage, maar laat iedereen voor wat betreft zijn postings AUB in zijn (of haar) waarde.

De dominee heeft gesproken.

seksenfun
1 oktober 2009, 20:48
Ik moet ineens denken aan een bekende uitspraak van Barry Stevens destijds............'' Vooral doorgaan ''..........

Dus Joop vooral doorgaan. En reclame of niet, lekker belangrijk. Als jij het naar je zin hebt daar in VM, is dat toch alleen maar positief of niet????
Mijn zegen heb je in ieder geval!!!!!

By the way.......impliciet maken we allemaal reclame. Kijk maar naar de positieve recensies..........allemaal reclame........

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden: ga door Joop!!