PDA

Volledige versie bekijken : Carina



Wagons-Lits
1 oktober 2009, 17:42
Een eigen draadje - en welverdiend, vind ik


Naam : Carina

Nationaliteit / taal : Roemeense / Roemeens - en ook echt niets anders ...

Leeftijd : 18

Haarkleur/lengte : zwart lang haar

Lengte : 1.58m

Postuur /Cupmaat : Slank / A-cup (klein maar o zo fijn)

Tatoeage / Piercing : geen

Service : PZC, NMC, beffen, zoenen, FT, massage

Extra : spreekt geen woord over de grens, maar laat haar daden spreken :cool:

-------------------------------------------------------------------------------------

Gloednieuw en kakelvers in Elsdorf: Carina. En God, wat ziet ze er fantastisch uit. Een petite brunette met alles op de juiste plaats en een prachtig koppetje. Klein probleempje toch: uit die lippen om te zoenen kwamen vast fantastische zaken, alleen waren ze in een mij onbekende taal - als Brusseleer ben je toch snel polyglot, maar hier kon ik geen bier van brouwen. Empfangsdame J. bracht uitkomst: het is een Roemeense. Gabriela (de hele dag haar chaperonne) deelde nog meer mee: de dame had als motto 'Geen woorden maar daden' (he, is er geen NL voetbalclub die zoiets heeft ?)

Ach, zoiets zoets kon ik niet weerstaan. Er naast gaan zitten. En binnen 10 seconden viel ze me zowat aan. Het was erg aangenaam. De opwarmfase op de bank 'a la Babylon' beheerste ze prima. En ook op de kamer was er niets mis mee. Conversatie was echt totaal onmogelijk, maar samen kwamen we er wel uit, en ik denk niet dat de dame erg moeilijk doet, zolang je haar maar met respect en geduld tegemoet treedt. De beloning: een half uurtje sex 'Von Feinsten' zoals de oosterburen dat zo mooi zeggen.

Heren, beslist proberen !
(ik denk dat ik maar de reclame in ga)


W-L

Ascari
1 oktober 2009, 19:13
Gabriela (de hele dag haar chaperonne) deelde nog meer mee: de dame had als motto 'Geen woorden maar daden' (he, is er geen NL voetbalclub die zoiets heeft ?)


Feyenoord :wink: