PDA

Volledige versie bekijken : Feestje in Samya



dudeumberto
2 oktober 2009, 12:20
Helaas kan ik niet maar er is wederom een leuk feest vanavond in Samya. Uit ervaring weet ik dat die feestjes altijd erg gezellig zijn. Nou ja, ik zal mij in Spanje ook wel vermaken.

Hier de gegevens:
„MEGA GEBURTSTAGS-PARTY"

Samya’s 5. Geburtstag am Fr. 02.10.2008

Auch dieses Jahr wollen wir wieder mit Euch feiern !!

Tolle Überraschungen erwarten Euch…….


•Sensationelle Tombola mit Wahnsinns PREISEN:
(Verlosung ab 21:00 Uhr)

1. Preis: LCD TV 102 cm 40 Zoll
2. Preis: Mini Laptop 10 Zoll
3. Preis: Design Nettop PC
4. Preis: I-pod touch
5. Preis: Navigationsgerät
6. Preis: I-Pod shuffle 4GB
7. Preis: Gutschein 2 Pers. XXL Rest.
8. Preis: I-Pod shuffle 2GB
9. Preis: 30 min. mit einem Mädel
10. Preis: Samya Eintritts-Gutschein

Tombola Bedingungen: Jeder Gast der am 02. Oktober ins Samya kommt, erhält ein Los.
Zur Verlosung um ca. 21:00 Uhr ist nur der gewinnberechtigt, der im Besitz seiner erhaltenen
Nummer sowie gleichzeitig anwesend ist. Bei nicht Anwesenheit, wird solange ein neues Los gezogen,
bis ein anwesender Gewinner ermittelt ist. Alle Mitarbeiter oder im Samya arbeitende Personen sowie
deren Angehörige sind von der Tombola ausgeschlossen.
Der Rechtsweg ist ausgeschlossen.


•Ab ca. 19:00 Uhr unser super exklusives Geburtstags-Buffet u.a. mit
großem Truthahn aus dem Ofen, Roastbeef mit Kräuterkruste, Schweinefiletmedaillons
auf Rahmsoße, Thunfischsteaks auf Tomaten und viele Leckereien mehr….

•Unser prämierter professioneller Barkeeper zaubert für Euch exotische Cocktails.

•Ab dem frühen Abend, LIVEMUSIK von der beliebten Samya Haus-Band (de dame van de band kan geweldig goed zingen en gaat helaas niet mee naar de kamer :biggrin:).

Unser Tipp: Das solltet Ihr lieber nicht verpassen!!
Das Samya & Team freut sich auf eine tolle Geburtstagsparty
mit Euch und den Samya Mädels


Als je gaat doe Sabine (Thekefrau) een dikke zoen van mij.

Willi69
2 oktober 2009, 17:14
Samya’s 5. Geburtstag am Fr. 02.10.2008
Das war ja letztes Jahr... :sleep:

Big30
2 oktober 2009, 17:18
Das war ja letztes Jahr... :sleep:

Nein! Gemeint ist 2-10-2009 :cool:!

Big30

Willi69
2 oktober 2009, 18:01
Ach so! :bLuti_smilie_2a_640

Big30
2 oktober 2009, 18:33
Ach so! :bLuti_smilie_2a_640

Du hattest keine Ahnung :wink:!

dupke
5 oktober 2009, 18:16
Ben ter ere van dit feestje eens een kijkje gaan nemen in Samya.

De club is vrij makkelijk te bereiken, gelegen op een industrieterrein met beperkte parkeermogelijkheden op de priveparking vlak achter de club.

Na 18 u als de er achter gelegen bedrijven gesloten zijn is er echter een zee van parking beschikbaar.

Ter ere van de party hadden ze er iets speciaals van trachten te maken met extra goed eten, veel vrouwen, coctails, een tombola enz...

Mijn algemene indruk blijft echter dat het een vrij kleine club is op de gelijkvloerse verdieping, de wellness in de kelder stelde echt niet veel voor en de hooftmoot van de beschikbare ruimte wordt ingenomen door relax stoelen. ik mis een wirlpool en de sauna leek wel erg klein te zijn.

De kamertjes bevinden zich hoofdzakelijk op de 1e verdiepeing en op de 2e verdieping een grote sportbar waar nu coctails te verkrijgen waren.

Mooi ingerichte bar daar , maar ik vrees dat op een doorsne dag alle activiteiten beneden door gaan en die bar boven niet echt in gebruik is .

Erg logisch is dat ook niet: een bar op het 2e en een op het gelijkvloers met een verdieping ertussen waar je eigenlijk zonder gezelschap niks te zoeken hebt.

Erg duidelijk was het in het begin ook niet , want ik wist niet dat je ook onbegeleid door een dame de trap op kon voordat ik mensen met coctails naar beneden zag komen.

Ondanks de vele aanwezige dames, niet echt veel inspirerends gezien en vooral opgetrokken met 2 dames die ik nog kende uit andere clubs.

Al met al een mooie avond, zo iets na middernacht al vertrokken maar niet echt herhalings gevaar. Naar mijn smaak iets te veel nadruk op de mediterane medebroeders net zoals vaak 's avonds in Yin Yang

Big30
5 oktober 2009, 18:23
Ben ter ere van dit feestje eens een kijkje gaan nemen in Samya.


Net als vorige week in PSR niets gewonnen met de Tombola :wink:?

gr.,
Big30