PDA

Volledige versie bekijken : Lekker Leuteren over beste recensie e.a.!



seksenfun
2 oktober 2009, 18:19
Even de criteria waar ik op zal letten.
Een bericht mag wat mij betreft:

Niet zo lang zijn dat de lezer de neiging krijgt om een stukje door te scrollen.



De puberende jonge ijsbeer kent nochtans de kneepjes van het vak, om zichzelf wat minder leesvoer te geven :wink:.

Jünther
2 oktober 2009, 19:14
De puberende jonge ijsbeer kent nochtans de kneepjes van het vak, om zichzelf wat minder leesvoer te geven :wink:.


Neen S&F, pure zelfbescherming tegen dat letterbeton van jou :bowlol:
Het lezen van verslagen mag geen dagtaak worden; dus graag kort en bondig (doch kwalitatief). Dat is evenzo moeilijk.

rplover
2 oktober 2009, 19:23
Neen S&F, pure zelfbescherming tegen dat letterbeton van jou :bowlol:
Het lezen van verslagen mag geen dagtaak worden; dus graag kort en bondig (doch kwalitatief). Dat is evenzo moeilijk.
Ieder beertje schrijft zoals ie gebekt is, Jünther.
Nogal rare kronkel in je hersenpan te denken dat jouw visie op hoe een recensie er moet uitzien, als waardemeter genomen moet worden op een forum.
Dat is net hetzelfde als de norm van een ander beertje de norm te vinden om te bepalen dat een club goed of slecht zou zijn.
Ik vrees dat er een beertje die niet meer wandelt dus zijn normen moet herzien, tenzij dat de centen op zijn, dan spartelt ie nog wel effe tot hij zijn internetaansluiting ook niet meer kan betalen..... ;)

erpee

Jünther
2 oktober 2009, 21:12
Ieder beertje schrijft zoals ie gebekt is, Jünther.

Logisch; zinloze opmerking.




Nogal rare kronkel in je hersenpan te denken dat jouw visie op hoe een recensie er moet uitzien, als waardemeter genomen moet worden op een forum.

Volgens mij geef ik heel duidelijk een mening, middels het woordje 'graag'.
Waar schrijf ik dat mijn visie de norm moet zijn?




Dat is net hetzelfde als de norm van een ander beertje de norm te vinden om te bepalen dat een club goed of slecht zou zijn.

Totaal idiote zin, en naast de kwestie.



Ik vrees dat er een beertje die niet meer wandelt dus zijn normen moet herzien, tenzij dat de centen op zijn, dan spartelt ie nog wel effe tot hij zijn internetaansluiting ook niet meer kan betalen..... ;)

Naast de kwestie. Moeilijke humor.


Analyseren en reageren volgens de regels van natuurlijke deductie is ook een kunst, maar niet gegeven aan erpee. Jammer.
Gelukkig ben ik enkel 'wingman' van ZL en Extince. Die begrijpen me ten minste.

joop slim
3 oktober 2009, 06:04
Gelukkig ben ik enkel 'wingman' van ZL en Extince. Die begrijpen me ten minste.

volgens mij moet je balen als je dit de volgende dag leest en niet meer kunt veranderen.................het klinkt erg euhhhh eenzaam :biggrin::biggrin:

sorry of topic ;) ik wil wel wat nomineren maar er is nog niks geschreven dan raul maar nomineren voor het spammen :biggrin:

Jünther
3 oktober 2009, 10:55
volgens mij moet je balen als je dit de volgende dag leest en niet meer kunt veranderen.................het klinkt erg euhhhh eenzaam :biggrin::biggrin:

sorry of topic ;) ik wil wel wat nomineren maar er is nog niks geschreven dan raul maar nomineren voor het spammen :biggrin:


Klopt Joop, maar ik hou ook van jou, erpee, foots, big en zelfs Dalton.
Komt deze (s)lijmpoging te laat? Ik vrees van wel.

Picasso 1
3 oktober 2009, 11:54
Gelukkig ben ik enkel 'wingman' van ZL en Extince. Die begrijpen me ten minste.

The enemies of my enemies are my friends?
Ik dacht dat jij de handelwijze van deze twee ijsberen afkeurde :nixweiss[1]:.

We hebben nu niet alleen een Relnicht, een Matador, een Racebeer, etc,........maar nu ook een Draaikont :rofl:

Willem2
3 oktober 2009, 12:01
,........maar nu ook een Draaikont :rofl:

Kan ik deze nog terugdraaien....
Stukje zeep ? :biggrin:;)

:wink2:

Zakkenleger
3 oktober 2009, 12:02
The enemies of my enemies are my friends?
Ik dacht dat jij de handelwijze van deze twee ijsberen afkeurde :nixweiss[1]:.


En terecht! Extince en ZL deugen niet, dat is genoegzaam bekend. DVPs lopen huilend weg, ijsberen negeren hun of slaan hen in elkaar, de ene na de andere chatban krijgen ze om hun oren, need I say more? :biggrin:



We hebben nu niet alleen een Relnicht, een Matador, een Racebeer, etc,........maar nu ook een Draaikont :rofl:

Het gehalte draaikonten op dit forum is vergeleken met het landelijk gemiddelde fors hoger (wie de schoen past...).

Picasso 1
3 oktober 2009, 12:11
En terecht! Extince en ZL deugen niet, dat is genoegzaam bekend. DVPs lopen huilend weg, ijsberen negeren hun of slaan hen in elkaar, de ene na de andere chatban krijgen ze om hun oren, need I say more? :biggrin:


Extince en ZL deugen zeker wel :prost:. Je moet ze alleen zo nu en dan van repliek dienen, vooral op momenten dat ze naast hun schoenen gaan lopen :wakeup[1]:

Willem2
3 oktober 2009, 12:46
Stukje zeep ? :biggrin:;)

:wink2:

Voor Big30 om ook deze topic schoon te poetsen :seiltanz:

Picasso 1
3 oktober 2009, 12:49
Voor Big30 om ook deze topic schoon te poetsen :seiltanz:

En sinds hij geen clubs meer bezoekt ontbreekt het hem niet aan tijd hiervoor :biggrin:

Zakkenleger
3 oktober 2009, 13:54
En sinds hij geen clubs meer bezoekt ontbreekt het hem niet aan tijd hiervoor :biggrin:

Big geen clubs meer, Extince gestopt, erpee kladdert ipv neukt, gaat lekker zo met IJBF :biggrin:.

Willem2
3 oktober 2009, 14:03
Big geen clubs meer,

Was vorige week in PSR, en gaat dit weekeinde nog naar de PHG.


Extince gestopt,

dat zou kunnen :rolleyes:


erpee kladdert ipv neukt, gaat lekker zo met IJBF :biggrin:.

RP woont in een saunaclub :bud[1]:
Ja, het gaat best wel goed met het IJBF.

"noglangnietuitgewandeld" raakt "noglangnietuitgelezen"

:wink2:

rplover
3 oktober 2009, 14:55
RP woont in een saunaclub :bud[1]:
Ja, het gaat best wel goed met het IJBF.

Ja, erpee woont in een saunaclub :biggrin:
En wordt danig op de proef gesteld door al dat moois.
En toen kwam Bulgaarse Danni: "je bent alleen maar een verlangen, je bent niet meer dan dat, toen toen ik je had was je een doodgebloeid verlangen je was niet meer dan dat, maar toen toen, je bent echt wat ik nodig had". En toch heeft erpee zijn belofte gehouden, ondanks de inspanningen van Carmen, Julia, Carlone, Julia, Nellie EN Danni........
Ze is meer dan een verlangen, ze is passie, ik weet wat ze heeft, ze heeft mijn hart , Danni kan ik innig liefhebben, AMEN.

Lees meer in enkele uurtjes onder De BokkeNrijders
Het gaat goed met het ybf, het gaat goed met vm, het gaat goed met erpee (die gek wordt van genot)

erpee

rplover
3 oktober 2009, 23:44
Klopt Joop, maar ik hou ook van jou, erpee, foots, big en zelfs Dalton.
Komt deze (s)lijmpoging te laat? Ik vrees van wel.
Slijmen is voor kontdraaiers, die zowat iedere week hun kontje richting wind draaien. Vandaar ook de uitdrukking: je draait met je kontje als een volleerde jeanet? Heb je hem nu? WERELDHUMOR toch :biggrin:
Te makkelijk, Jünther, maar scroll maar eens lekker door mijn chaos door, als je het mentaal aan kan ;)
Verder laat ik "negatieve" energie sinds mijn intrede in VM rechts liggen, en stap ik fier rechtdoor. Zelfs mijn linkse afwijking krijgt het lastig. En ik hou van alle Meiden in VM :chair:

erpee :capito[1]:

sofaking
3 oktober 2009, 23:59
Slijmen is voor kontdraaiers, die zowat iedere week hun kontje richting wind draaien. Vandaar ook de uitdrukking: je draait met je kontje als een volleerde jeanet? Heb je hem nu? WERELDHUMOR toch :biggrin:
Te makkelijk, Jünther, maar scroll maar eens lekker door mijn chaos door, als je het mentaal aan kan ;)
Verder laat ik "negatieve" energie sinds mijn intrede in VM rechts liggen, en stap ik fier rechtdoor. Zelfs mijn linkse afwijking krijgt het lastig. En ik hou van alle Meiden in VM :chair:

erpee :capito[1]:
Zoals de handtekening van forumlid Manonnepon zegt... Een wijs man pist niet tegen de wind in. Dus is het verstandig om zijn kont te draaien naar de wind als men wat wil pissen op een forum. Als dat dan toch nog hinderlijk is dan moet Willem2 misschien virtuele spetterplaten installeren op zijn forum.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=SM2A77O8

(Hopend op een prijs voor het meest off-topic spammige postje van de maand.)

Big30
4 oktober 2009, 00:04
Voor Big30 om ook deze topic schoon te poetsen :seiltanz:

Nog erger ik heb het geleuter zelfs naar een nieuw topic verplaatst :tongue:!


En sinds hij geen clubs meer bezoekt ontbreekt het hem niet aan tijd hiervoor :biggrin:

Niet meer dan 1 maal/week :wink: is misschien wel het zelfde als geen clubs meer bezoeken, ja zo voelt dat wel een beetje :biggrin:.

:patpat[1]::wink2:
Big30